@ kipjes ; superrrr!!! . Ja hier in NL doen ze weer lastig mag straks bellen voor de hsg ofzo?? En dan door bellen na gent en dan over paar dagen de papieren halen hier in t zkh weer doorsturen na gent en dan mag ik pas een afspraak maken voor echo?? Raar ofniet.......maar ik mag er ook wel vanuit gaan toch??? Zo raar.......okee dus dan zijn we begin nov uitgerekend yihieeeeeeeee
@ juna, Yeahhhh we zijn zwangerrrrrr Hier mag ik ook bellen dan na de bloedtest. Mag je ook gewoon telefonisch of per mail aan gent doorgeven hoor, doen ze niet moeilijk over ! Ik mocht ook al een afspraak maken voor een echo dus ! We schelen een dag leukkkkk
@Kipjes; Wauw meid, ik wist het!!! Wat geweldigggg!!! Oooooooh ben zo blij voor je! Je bent gewoon ZWANGER! Zal nog wel ff duren voor het echt tot je doordringt, zal voor Juna ook wel zo zijn haha. Ik vind het zo leuk om te zien dat er steeds meer van ons zwanger zijn en kindjes krijgen. Het is iedereen zo vreselijk gegund! We moeten er zulke vreselijke dingen voor doorstaan... @juffie; groot gelijk dat je rust neemt tot april! Eerst bijtanken is soms gewoon nodig... Sterkte meis! @annaatje; ik hoop voor jou dat het ook snel weer raak is meissie. En dat je dan een plakbeebje krijgt.. Knuf!
@zonnestraal; heel veel succes vandaag met de tp! @kiyeko; ook heel veel succes vandaag! OP NAAR NOG MEER ZWANGEREN!!
Iluna kan me voorstellen dat het lekker is als je een aantal uren aaneengesloten kunt slapen! Haha.. kan me er nog niks bij voorstellen dus ben enorm benieuwd! Jij inmiddels al helemaal gewend aan je nieuwe rol? Annaatje dikke knuffel meid.. huil dagen horen er gewoon bij. Tis ook allemaal niet niks! Knuffel voor jou schat! Kiyeko succes meid!!!!! Spannend! Ik duim voor een mooie posi test over een week of 2! OW wat lastig!!! Bah..
KIPJES!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd meid!!! Juffie rustperiodes heb je idd even nodig om er weer bovenop te komen, wel zo verstandig.. in april kun je er dan weer met volle moed tegenaan! DA lekker genieten van he onverwachte vrije dag! Lekker is daT! Zonnestraal jij ook veel succes vandaag he? En ook voor jou een mooie posi test over 2 weken. Wordt tijd voor een babyboom dit jaar! Met allemaal zwangeren uit dit topic! 2012 wordt ons jaar meiden! Juna die bloedtest komt wel goed, ik kreeg van het zkh te horen hoever ik was. Vaak ben je 4 weken als je posi test. Maar precies weet ik niet hoe je het moet berekeken, dat is in ons geval toch anders..
Juna de eerste echt is rond 7 weken denk ik.. en dan als alles goed lijkt mag je naar een eigen verloskundige in je buurt, dan wordt je losgelaten. Tenminste wij wel.. meid, geloof het nou maar! hahaha Kipjes ja ook jij mag er vanuit gaan hoor, dat zijn echt geen twijfel testjes! Maar onwerkelijk is het wel.. dat blijft zo tot de eerste echo denk ik.. en ik heb het soms nog dat ik denk van.. huh.. een echte baby in mijn buik.. pfff.. hier alles goed, even dagje vrij.. nog een week tot verlof.. dus de laatste loodjes.. bleh. Fijne dag dinnetjes van me!
Kipjes wow wat een mooie testen! Van harte gefeliciteerd lieverd ben zo blij voor jullie. Juna ook jij van harte gefeliciteerd lieverd! Je kan wel bellen voor een echo, loop jij ook in gent? zonnestraal heel veel succes vandaag met de tp, voor jullie over 2 weken een mooie test! Sweet wat leuk een zoon voor jullie hoe is het op de blauwe wolk? dikke knuffel voor iedereen reageer nu via foon beetje lastig haha
Kipjes!!!!!!! Ik heb hier zelfs een traantje voor je gelaten...zo blij ben ik voor jou!!!! Joehoe..,,eindelijk!!!zo dik verdiend...hartstikke zwanger!!!!! Joepie!!!!!! Vreugdedansje!!!! En sweet lil een stoere jongen!!!! Jihoe!!! Geweldig!!! Op naar nog meer positieve testen, iedereen moet zwanger zijn hier!!!! Dikke zoen moet nu werken en nu al zo moeeeeeee xxx
@ dank jullie wel lieve meiden !!! Jullie zijn zo lief !! Ben stout geweest en ben toch ff snel een bloedtest gaan doen in het zkh ! Wil het zeker weten ! @ kiyeko Ik duim meid !!! Het vocht zou heel langzaam opgenomen moeten worden in mijn bloed. Ik hoop dat de waardes gezakt zijn want vind het nu helemaal eng. Maar komt vast goed ! @ zonnestraal ! Succes vandaag !
@ kipjes spannendddd.......je weel wel dat het zo is alleen even die bevestiging eehh,,,,,,,,hier net na het zkh gebeld uitslag nog niet binnen vanmiddag bespreking even uit gevallen dat ik vanmiddag die uitslag MOET hebben dus ben benieuwd mag straks weer trug bellen.....net weer een testje er tegen aan gegooit....word nie goed van mezelf
Ik ben niet bekend met hcg waarden kipjes, dus kan je helaas niet helpen. Maar 300 klinkt goed volgens mij! Nu jij nog juna!
@Kipjes: gefeliciteerd lieverd, zwanger, heeeeeeeerlijk En je waarde is super! @Juna: ook gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws toch allemaal. De punctie = 2 weken. Dus reken maar uit hoever je bent! Je uitgerekende datum zal nog wel aangepast worden aan de hand van de echo's. @Zonnestraal: u is next! Succes met de tp! @Kiyeko: ook jij straks op roze! @Ons wondertje: dikke knuffel lieverd.
Hoop echt dat we binnenkort allemaal zwanger zullen zijn. Super voor jullie Kipjes en Juna, genieten he!! iK vroeg me af of het kan dat mijn cyclus nu verstoord zal zijn? altijd super regelmatig geweest en deze icsi is in mijn eigen cyclus zoveel mogelijk gebeurd, heb denk ik afgelopen dinsdag mijn ei gehad (niet getest) dus hoop dat de cyclus hier na ook weer regelmatig is dat zou 2e week van april zijn dan beginnen we weer opnieuw. Liefs Juffie
wowowowowowowoowowowowoow van harte gefeliciteerd met je zwangerschap lieve kipjes. EINDELIJK! Jullie hebben het zo verdient, ik duim dat alles goed mag gaan. En een HCG van 300 is goed volgens mij. En panter, zonnestraal, bob, DA, dreamer, kiyeko en juffie (en wie ik nog vergeten mag zijn *sorry*) gelijk achteraan hopelijk - zo dat het hier een bolle buiken draadje wordt!
Iluna ik hoop ook dat het hier straks overstroomt van het HSG en super mooie knaltesten, dan gooien we lekker een slot op dit topic en maken we samen een nieuw topic UITGEREKEND 2012/2013 daar gaan we voor meiden allemaal! Liefs Juffie
Meiden ik ga aan de poets hier, er is een beetje de klad ingekomen de afgelopen 2 weken, en ik ben toch altijd zo'n pietje precies dus lekker radio hard en aan de poets hier, lekker alles aan kant. En als ik dan naar buiten kijk, en zie dat mijn zorgvuldig in de grond gestopte bloembollen al gezellig met de kopjes boven de grond uit steken en zo af en toe het zonnetje erdoor piept, ach ja dan denk ik schouders eronder alles komt uiteindelijk goed! Liefs Juffie
Zullen we het dan laten overstromen van HCG? Echt zo fijn om eindelijk weer een roze golf voorbij te zien komen hier. Dat de golf maar lang mag duren en iedereen mag raken!