Hier vanochtend bloed laten prikken net het bevestigende telefoontje gehad... Negatief.. Helaas! Nu kunnen we pas in aug weer opnieuw starten.. Baal soms dat ons leven zoveel diepe dalen kent, wanneer komen en blijven die pieken nou eens Kipjes nog 2 weekjes toch?? Ga duimen dat de weergoden meewerken!! Ricmar hoop voor je dat het dan snel komt, kun je weer verder! Liefs allemaal!!!
Ricmar en Vlinder, knuffel! Dreamer, alles klaar! Laat maar komen die kleine Knuffel voor jou! Panter, duimen draaien nog volop voor jou!
katek: oh balen dat je meisje overdag niet slapen wil, hopelijk krijg je er een ritme in! vlinder en ricmar: kut dat t niet gelukt is man!!!! dreamer: kussie!!!
Hi meiden, Even een snel berichtje... Gister naar de ha post geweest door al 2 dagen hoge koorts en een hele pijnlijke harde buik...volgens de arts was er niets aan de hand en was m'n dikke darm wat overgevoelig. Moet het wat rustiger aan doen...vandaag nog steeds koorts maar al wel minder... Maak me wel zorgen of alles met ons kleintje goed is...maar dokter vond een echo niet nodig... En ik wil ook niet steeds als een muts bellen naar de gyn Dus nu alleen werken en daarna plat op de bank...gelukkig is m'n buik vandaag weer rustig en zacht... Nou hier ga ik weer eventjes plat probeer wat later in de week weer bij te schrijven... @Panter succes vrijdag!!! Toi, toi, toi meid!! Duim voor je dat al die prikken niet voor niets zijn geweest @Ricmar en vlinder....hè wat een klote nieuws!! Sterkte meiden!!! @Katek leuk dat je er weer bent...knuffeltje voor jou en J.
bob: muts die je ook bent! gewoon bellen naar de gyn! misschien dat de gyn wel een echo wilt maken, of naar het hartje wilt luisteren....
@DA ja bob man wil ook graag dat ik toch de gyn bel maar ik wil niet steeds mijn onzekerheid laten overheersen...moet er ook op vertrouwen dat mijn lijf nu wel goed voor dit kleintje zorgt...mss toch maar morgen even bellen...zucht die onzekerheid en twijfel.... Thanks meid voor je support!! Xx
je kunt beter 1x teveel bellen voor niks he... liever dat, dan dat er wat aan de hand is en je belt niet want....
Bob, is een angelsounds niks voor je? Dan kan je zelf het hartje opzoeken. Ik zou gewoon ff bellen, voor het weekend nog ff hartje horen iig.
Bob, ik zou ook even bellen, zo twijfelen is ook niet goed! Heeft huisarts ook urine nagekeken? Koorts en buikpijn kan ook bij blaasontsteking, anders dat morgen nog even met ochtendurine laten checken.. Even ego, in album staan foto's van fotoshoot van 23 mei
Ja plasje ingeleverd was niets uitgekomen helaas... @mona mooie fotootjes meid!!!! @angelsounds hoor ik verschillende verhalen over...voor 12 weken schijnt het niet zo heel goed te zijn en ik ben bang dat IKON paniek raak als ik het niet vind...dus ik denk van niet... Ben gewoon uber onzeker...en labiel...heb het goed te pakken! Koorts stijgt weer wat tot 38,7 en keelpijn speelt weer op...voel me alsof ik ben aangereden al m'n spieren doen pijn...bah bah Heb gister de hele dag lopen spugen... Denk dat ik een griepje heb maar omdat ik daardoor de zwangerschapskwaaltjes minder tot niet voel maakt me dat nog onzekerder... Ik ga denk ik morgen toch even bellen naar de gyn...hoop dat een griep ons kleintje niets doet... Ik ga naar bed meiden, Thanks voor de tips lieverds!! Liefs een zieke Bob
Bob je mag wel paracetamol hoor en ik raad je aan als je boven de 38.5 zit dat ook te doen.. Beterschap
oeh panter ik zie nu op je banner dat je nog 2 dagen hebt tot de echo.. spannend man! ben echt benieuwd!!
DA, idd spannend. Hoop wel dat de punctie snel komt want kan bijna niet meer lopen. Niet echt fijn...doet echt pijn met lopen.
ik had met icsi 1 ook een opgeblazen gevoel.. kon geen druk op mijn buik hebbeb.. had toen 20 folikels, waarvan 13 groot genoeg, 12 eicellen.. bij icsi2 voelde ik me precies hetzelfde.. dacht dat ik meer folikels zou hebben dan bij icsi 1.. toen had ik er 5, waarvan 3 groot genoeg..