Ik reageer later ff meer, maar voor Bob: meid, neem wel paracetamol! Kan absoluut geen kwaad en koorts is niet goed voor je kleintje! Zou anders echt de gyn ff bellen als ik jou was! Beterschap!
Bob, hoop dat je je alweer wat beter voelt! Paracetamol mag gewoon en ik zou toch even bellen! Panter, hoop dat echo mooi resultaat laat zien en dat je niet te veel last houdt van je buik! Bedankt voor jullie lieve reacties op de foto's!
Oh da wat spannend zeg! Erg knap dat je het volhoudt niet te testen! Als je t wel doet, graag direct melden ben erg benieuwd! @mona: t komt dichterbij hè, spannend! Ik ga zo je fotootjes kijken. @panter: oei, vervelend hè die pijn.. Ik duim voor een goed resultaat! Heb je vandaag of morgen echo? @ricmar en vlinder: shit! Wat balen zeg! @dreamer: denk aan je.. @de rest:weet t zo ff niet meer. Sorry! Lees wel weer trouw mee, dus ben al helemaal trots op mezelf haha. Heb t nog steeds druk, ondanks dat ik al thuis ben. Ben veel in huis bezig, babykamer klaar maken en de tuin staat volledig op zn kop. Moet toch af voordat de baby komt... We gaan lekker door zo. Ik lees en leef met jullie mee!
Da pies maar eens over een zw test heen. Zo'n ovutest had ik ook en toen was ik zwanger. Ben je niet zwanger, dan heb je ook meteen reden om zh te bellen want dan heb je tijdens je iui geen eisprong gehad denk ik..
DA; Spannend!!!!! Bob: hoe is het meid? paracetamol mag he gewoon hebben! Panter: Hoop snel de punctie voor jou inderdaaad! Wat vervelend dat je niet meer fatsoenlijk kunt lopen! De rest: hoe is het meiden? Vraag: Aan degene die al langer zwanger zijn of een kleine hebben, vanaf welke week zijn jullie zwangerschapskleding gaan dragen? ik heb een enorm opgezette buik zijn darmen, maar broek zit strak en niet fijn, kan ik nu al een zwangerschapsbroek aan?
juffie, daar kan ik ook wel antwoord op geven. Als je broeken niet meer lekker zitten is het tijd voor zwangerschapskleding. dat zit vast veel beter.
Das waar Panter, maar ik ben een muts dan denk ik nee ik koop nog maar niks stel je voor dat het misgaat....is vandaag weer een van die dagen dat ik vreselijk moe van mezelf wordt haha. ben ook totaal kapot, gister ouderavond gehad, half 12 thuis pfff was gebroken, vanmorgen half 7 weer opstaan, ik ben in tijden niet zo moe geweest. Ben nog te moe om te koken (erg he) gaan nu pizza afhalen.....(schaam...)
Meis, het kan in je 30ste week ook nog wel misgaan, dat weet je toch nooit van tevoren. Gewoon een lekkere broek halen, je hoeft niet meteen 10 te kopen maar eerst eens eentje. kijk eens hoe dat zit, en daarna kun je nog wel meer kopen.
@juffie: ik zeg: doen! Ik had vanaf 6 weken positiekleding aan. Idd, het kan altijd mis gaan. En zulke broeken zitten gewoon veel lekkerder! En t wordt nog een beetje echter dat er een beebje groeit @panter: hoe is het met je?
sweet, met mij gaat ie wel goed hoor. ben beetje nerveus voor morgen, hoop toch zo dat mijn lijf goed reageert op de hormonen!! Hoe is het met jou? je gaat snel hoor, alweer 31 weken!! Voel je je inmiddels ook beter?
Even hier een berichtje vanuit een heerlijk badje @ DA hier geen ervaring met posi ovutesten, maaaaaar positief is positief op na een testje zou ik zeggen! Ik duim @ Panter morgen D-Day.....hoelaat moet je? Ik had ook zulk vol gevoel ben echt benieuwd meis ook voor draaien de duimen! @ Monatoetje zodra ik thuis ben neem ik een kijkje in je foto album Vlinder en Ricmar shit shit shit Dreamer dikke knuffel meis hoe verloopt je herstel? Bob hoe gaat het nu? Gyn gebeld vandaag? Denk aan je xxxx Sweet lilly en mona lopen gelijk op volgens mij toch time flies girllssss!!! Juffie hier had ik ook zulke opgezette buik bij 9 weken dus ook een broek aangeschaft kan gerust! Kipjes en vlinder wanneer trouwen jullie ook alweer? Zonnestraal fijne vakantie? heerlijk park dit! Morgen na huis of maandag? Veel plezier nog xxx wat een toeval eh @ all : volgens mij net 2 x beeb gevoeld? Heel raar gevoel hihih maandag 20 weken echo...vandaag goed geshopt eindelijk weer kleren die passen lijk met de dag te groeien maar ik klaag niet
@meiden nee niet de gyn gebeld wel gewerkt maar met moeite...blijf verhoging houden, keelpijn, rillingen en in de ochtend en avond lekker knuffelen met de wc pot Nu vrij en rustig aan doen... De reden waarom ik nog niet heb gebeld is ook dat ik alleen naar de afspraak moet omdat bob man echt geen vrij krijgt en als het slecht nieuws is op de echo dan ben ik alleen...durf dus niet zo goed... Wellicht bel ik morgen eventjes...zit in dubio.... Man kan wel huilen omdat ik maar heen en wordt geslingerd tussen wel bellen of niet... @Panter succes meis morgen!!! Bikkeltje duimen draaien voor een hele goede echo!!! Met heel veel eitjes!! @DA....pfffff....heb jij weer...oh meis ik hoop het zo!!! @alle lieve andere dames dikke knuffels van een helaas nog steeds zieke Bob Ps paracetamol neem er 2 per dag rest zit ik uit...voelt niet goed om paracetamol te slikken (is m'n eigen gevoel) Xxx
lieve bobje, koorts is ook niet goed voor je beeb. Neem aub paracetamol, daar mag je als je zwanger bent een week lang 4 per dag van opeten. Al zou je er 2 nemen per dag, dan voel je je een stuk beter en is de koorts ook gezakt. ik trap je ff in je hol, neem ff een paracetamol! Juna, wat bijzonder dat je je beeb hebt gevoeld!! Bailey, hoe is het met jou meid? Lees niks van je en maak me wat zorgen! Girl & Katek, aan het genieten van jullie wonders? OOK, hoe gaat het met jou?
@Panter ik neem 2 paracetamol per dag rond een uurtje of 10 neem ik de eerste en dan vlak voor het slapen gaan neem ik nr 2...tot nu toe is de koorts gezakt en heb ik nu alleen nog verhoging 37,8gr à 38,3gr dus het valt mee...temp is al behoorlijk gezakt... Ben gewoon enorm onzeker...voel me door het ziek zijn ook minder tot niet zwanger...en durf niet alleen naar de afspraak...ben gewoon labiel en depri aan t doen... Ben ook nog naar een rockconcert geweest en werk gewoon door want ik zit nog in m'n proeftijd...ben gewoon onzeker over alles...wil ook geen echo want steaks krijgen we weer rot nieuws.... Heb vandaag gewoon niet zoon goede dag eigenlijk is deze week niet echt top geweest... Ben nooit zo'n pessimist, ben altijd wel positief maar vandaag lukt dat me echt niet...snik Pffffff.....zucht....sorry voor m'n klaagzang hopelijk is morgen weer alles anders... Knuffel!!
Panter spannend morgen ik duim voor een mooi aantal. Wanneer gaat de punctie plaats vinden of hoor je dat morgen? Bob neem inderdaad liever paracetamol, ik durfde dat ook niet goed maar koorts is niet goed voor de kleine. Dikke knuffel hopelijk voel je je snel beter. DA wanneer ga je testen? Spannend all sorry voor wie ik vergeet... Hier alles rustig, geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Ben heel blij dat ik de 24 weken voorbij ben, de gyn zei twee weken gelden steeds dat ze niet meer konden doen als 1 zetpil weeenremmer geven pas na de 24 weken doen ze meer. Natuurlijk hoop ik dat alles rustig blijft en dat de kleine nog heel lang blijft zitten.
hellow ik kom even melden dat ik slecht nieuws heb....... mijn telefoon is overleden.. dusssssssssssss mocht ik t weekend testen..... kan ik jullie dat pas na t weekend melden....want wij gaan een weekendje weg.... ik baal echt man! kan hem maandag pas wegbrengen, en dan duurt t 2 weken voor ik uberhaupt hoor of hij gemaakt kan worden. heb nog geen toestel van iemand kunnen lenen... dus ben echt gsm loos.. bob: oh goed dat je para pakt! even die koorts naar beneden krikken.. en knuffel voor je depri-baaldag.. hopelijk morgen beter en fitter!
@DA: geef S mn nummer dan, want ik MOET t natuurlijk wel weten he! Je kan het me niet aandoen om me in spanning te laten, dat mag niet in mijn situatie! (grin, even mn situatie uitbuiten ) @Juffie: bij mn dochter heb ik in week 9 een zw broek gekocht, kreeg mn eigen broeken met 3,5e week al niet meer dicht. Heb toen eerst mn zusje dr broeken aangedaan (van die lage heupbroeken haha) en dus vanaf 9 weken zw broeken. Nu had ik met 5 weken al zw leggings aan en ben er superblij mee, want die heb ik nu na de operatie nog steeds aan! Kan niets verdragen op mn wondjes, en de zw leggings zitten heerlijk ruim en zacht. @Panter: spannend morgen! Ben benieuwd hoeveel eitjes er groeien. @Bob: bij twijfel altijd bellen! Ik heb bij mn dochter lang getwijfeld of ik zou bellen .. was dus bijna te laat. Heb nu met die pijn getwijfeld of ik zou bellen, was weer bijna dood! Niet om je bang te maken, maar bedoel te zeggen altijd bellen als je twijfeld. Ze bijten niet @Bailey: ik hoop dat Baileybeeb nog zeker 10 weken blijft zitten! @Mona: al aan het genieten van je verlof? @Sweet: lekker aan het genieten dus! @All: hier gaat het langzaam beter. Kan nog altijd mn dochter niet optillen en ben dus nog erg afhankelijk, maar kan tenminste weer voor mezelf zorgen. Bloeden is bijna gestopt en zwangerschapskwaaltjes zijn bijna weg. Volgende week nacontrole, ben benieuwd.