panter ja heerlijk genieten inderdaad!! jij morgen fm spannend!!! succes morgen he... bob hopelijk voel je je snel weer goed... wel goed op jezelf letten hoor... bailey fijn dat je geen bloedingen meer hebt... hij moet nog wel ff lekker bij je blijven zitten.. juna wat bijzonder he als je je beebje voelt... da fijne vakantie!!! hier vandaag ff wezen wegen bij cb ze woog 7410 gram ze was 70 gram aangekomen afgelopen week... maar nu zagen ze dat elina een kort tongriempje heeft en dat kan problemen geven met praten en kan ze gaan slissen.. nu moeten we over 3 maand weer ff naar huisarts terug en als het niet mee gegroeid is moet het ingeknipt worden huisarts zei dat het wel kon als ze begon met praten maar ik wil het voor ze gaat praten en ze geen achterstand krijgt met praten... daarom dus over 3 maand ff terug naar huisarts vind het nu al zielig...
dreamer hopelijk knap je snel op zodat je weer je dochter kunt tillen... spannend dus volgende week voor jullie... hopelijk is alles weer goed..
girl: oh wat sneu, klinkt ook erg pijnlijk.. moet ik zeggen.. dreamer: ja ALS ik ga testen zal ik t laten weten, maar ik ga proberen om t niet te doen!
ik heb net een digitale clearbleu OVULATIEtest gedaan, en er kwam ook gewoon een smiley op !! heb nu ook al 2 ochtenden, dan als ik smorgens op sta dat ik iets voel lopen, en ik dus denk, oh kut ben ongi, maar dat het gewoon vocht is??!!
ja ik dacht toen die clear bleu bezig was met ''denken'' oh hij duurt te lang... dus ik heb mijn plasje weggegooit... hahaha...en toen kwam er een smiley.. en toen dacht ik oh kut.. nu is me plasje al weg hahahaha
ik heb maandag 28 mei, op cyclusdag 20 een posisitieve ovulatietest gehad.. en op dinsdag 29 mei, op cyclusdag 21 de inseminatie gehad..
Dames spannend!!!! Oh ik hoop het zo!!! Deze laatste x gingen we op vakantie en ik wilde zo graag toasten met goede champoepel saampjes dus ik een dure fles al gehaald en nog 1 testje in huis...ik s middags alleen over een stick heen gepiest en daarna ben ik alles gaan opruimen in huis en heb alles klaar gezet voor als m'n mannetje thuis zou komen pas toen dacht ik oh ja even spieken...ver na 10 min stonden er 2 strepen...chips had ik maar eerder gekeken dus snel nog naar de apotheek en 6 testen gehaald hahaha...nog een x een plasje en na lang wachten zeker 1,5min tweede streepje...ik kon m'n ogen niet geloven...had een heel raar temp kaartje, voelde me niet zwanger en had super trek in champoepel...hahaha Dus het komt echt op de momenten dat je het echt niet meer verwacht!! Dus meiden ik hoop het voor jullie beide!!! @DA geniet ze dit weekend!!! Hoop op beter weer!!! En die telefoon is gewoon nu al teveel gebruikt door dat vele lopen van jou met Evy Dikke knuf!! @hier nog steeds voel ik me rot...keelpijn is erger en nog steeds koude rillingen en zweten maar zojuist temp gemeten en keuring 37,2gr dus gewoon normaal... Lijf is echt een beetje van slag...gelukkig mag ik vandaag de hele dag plat liggen op de bank en goed uitzieken @Panter ik denk aan je vandaag!! Hoop op een heel mooi resultaat! Is je prikbuikje niet voor niets geweest meid!! Duimen draaien...toi, toi, toi meid!! @fijn weekend alvast meiden!! Dikke knuffel
@da: ik duim!! Spannend! @ricmar: ik duim ook nog steeds voor jou meid. Zolang je nog niet ongi bent... @bob: doe maar lekker rustig aan! Fijn dat je temp weer lager is! @bailey: oh jee, niks van meegekregen door mn afwezigheid, maar je had bloedingen? En voortijdige weeen? Gatsie...wat eng! Fijn dat t nu beter gaat en dat ze meer kunnem omdat je de 24 weken voorbij bent! Doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jullie!
@dreamer: wat een rotweg moet je afleggen he... Kun je t een beetje verwerken? En dreamer man? @girl: t word al een grote meid zeg! En wat zielig van dat tongriempje... Het schijnt qua pijn wel mee te vallen hoor! Doet mama meer pijn dan t kindje..
Girl: Ik heb zelf een tekort tongriempje, zo kort dat ik niet eens mijn tong kan uitsteken, het puntje krult helemaal naar binnen zeg maar. Ik heb er nooit iets aan laten doen, heb nooit geslisd of iets dergelijks dus ik zou me geen zorgen maken. Ik ben er tot nu toe ook 27 mee geworden. Mijn vader heeft het ook die is inmiddels 54 en praat ook normaal. Lfs. Juffie
DA wat spannend meid ik duim!!!!! Dreamer dikke knuffel lieverd zo heftig dit alles. Girl wat zielig zeg! Hopelijk zal het toch meevallen en is het niet nodig Zwangeren hoe is het met jullie Lekker aan het genieten ? Moet heh!!! Hier woon ik sinds vorige week zaterdag weer op mijn eigen, maar heb nog geen internet dus nu thuis bij mijn ouders op het internet hahhaha. De kleine vent moet nog wel wennen en word vaker wakker in de nacht maar het komt goed! xxx
Meiden ik mag van mijn nicht de angelsound lenen, die kon het hartje thuis horen met 10 weken. Dus ik ben ook wel erg benieuwd of ik thuis iets kan opsporen met de angelsound. Alleen nu lees ik op internet dat het schadelijk is? de ene zegt absoluut niet de ander wel. Maar lijkt me sterk bij de VK gebruiken ze toch een veel sterker aparaat dan deze angelsound?!
@ook: volgens mij heb je goede stappen gezet! Je klinkt sterk en strijdlustig. Goed bezig meid! Lekker een nieuwe start en t komt zeker allemaal goed! Hier wel een zwangere die nu enorm geniet van alles! Vandaag lekker met gordijntjes aan t naaien. Mn eerste naaiproject en t gaat me goed af. *trots* @juffie: ik heb het inderdaad ook allemaal gelezen. Wat mij het meest logisch.lijkt is dat je het niet te vaak moet proberen. Maar 1 a 2 keer per week kan geen.kwaad lijkt mij. Succes als je t gaat proberen! En maak je geen zorgen als je het hartje niet vindt. Dat schijnt lastig te zijn.
Zo meiden wij zijn weer thuis, helaas...... vind het altijd zo fijn in zon huisje hihi Bob gelukkig is de koorts wat gezakt toch goed in de gaten houden hopelijk heb je een rustig weekend voor de boeg! OOK wat fijn dat je nu op jezelf zit met jou kleine boef ik geloof goed dat ie nog even zijn draai moet vinden het voelt nu nog allemaal vreemd aan........vordert het een beetje met de rechtzaken? dikke knuffel Sweet Lilly wat leuk dat je zelf de gordijntjes doet ben nieuwsgierig dus zet ze maar gauw in je album! hier laat ik dat maar aan iemand anders over heb totaal geen geduld daarvoor haHA Panter duimen draaien DA waaaahhh wat spannend zeg duimen draaien ook voor jou Juffie wat leuk van je nicht.......hier schaf ik er maar geen aan en men verloskundige raad het af ieder voor zich natuurlijk ben heel makkelijk gek te maken en hier mag ik de vk altijd bellen als ik weer zo onzeker ben net zoals afgelopen maandag mag ik bellen komen, tshirt omhoog luisteren en wegwezen ahaha Nou ga nog even een wasje aanzetten en boodschappen doen
Nee ik ga me geen zorgen maken als ik het niet kan vinden, zou het ook niet meteen gaan kopen maar mijn nicht heeft er een en dacht grappig wil dat weleens proberen, wie weet. Liefs