Hoi meisjes, hier goed nieuws: links 8 follikels, en rechts 5. In totaal 13 follikels maar eentje is nog maar 12mm dus die doet niet meer mee. De rest is tussen de 17.5 en 20 mm. Baarmoederslijmvlies is 10 mm dus ook prima. Kortom, maandagmorgen om 8 uur punctie!
@Panter wow!!!! Wat super goed nieuws!!! Jeetje wat top!!! Yes, yes, yes!!!! Yeehaa!! Heerlijk meid wat een top nieuws!! Ben zo trots en blij voor je!! @ricmar wat een klotezooi meis!! Shit!! Dikke knuffel voor jou meis!!! @hier heel goed nieuws...vandaag na overleg met de gyn toch besloten even te gluren...beebje doet het super!! De kleine sprinkhaan was aan het draaien, rekken, strekken en zwaaien met armpjes en beentjes heerlijk!! Hebben genoten saampjes...ben ook iets verder gezet maar ik wacht volgende week vrijdag even af...op de officiële meting...het doet het prima en heeft totaal geen last gehad van de koorts en de griep...hier dus beide in opperbeste stemming en heerlijk nu op een goede baby wolk aan het nagenieten Hebben geen fotootjes mee gekregen omdat sprinkhaan niet stil lag en niet goed op de foto was te krijgen hahaha Nou wou even na alle onzekerheid dit goede bericht ook delen Thanks voor alle tips en adviezen en luisterende oren!!! Ik voel me iets beter, nog vervelend hoestje en keelpijn...vandaag geen koorts of verhoging gehad en alles wat ik heb gegeten blijft binnen En door dit goede nieuws vandaag voel ik me bijna weer helemaal beter hihihi Dikke knuffel lieve meiden xxxxx
juffie we wachten het nog ff 3 maandjes af en dan beslissen we of het nodig is of niet.. maar mijn gevoel zegt eigenlijk het is een kleine ingreep zeggen ze en heb liever dat het voor het praten alweer goed is allemaal en ze er geen problemen mee zal krijgen.. maar het kan ook zijn dat het beter is geworden en dat het allemaal mee gegroeid is dat het niet nodig is... panter wat super goed nieuws!!!!! daar moet een mooi beebje tussen zitten voor jullie... ook wat fijn dat je in je app woont heerlijk!!! en logisch dat s ff moet wennen aan de hele nieuwe situatie maar dat gaat zeker goed komen... ricmar balen meid.. dikke knuffel en op naar de volgende iui.. juna is snel voorbij he zo'n vakantie... leuk gehad?? bob heerlijk een rustdagje meid!! gelukkig was je temp weer beter vandaag... dikke knuffel aan de rest!!!
Haai Dames , Panter, wauw wat een goed nieuws!!! Daar zit jullie beebje tussen !!!! Spannend!!! Maandag punctie, hoe laat??? Ricmar, wat kut meis . Hele dikke knuffel!!! DA, ik duim me suf man!!! Ik ben ook vreselijk nieuwsgierig!!!! Pfffff, waarom heb je nou noet gewoon een kv-test in huis . Maarre, + ovu-test, hoor ik goeie verhalen van!!! Bob, wat heerlijk hè een goede echo!!! Langzaamaan kun jij steeds meer op je roze wolk!! Ik heb er in iedergeval alle vertrouwen in!!! Baby-Bob doet het prima!!!! Sweet + Mona, wat schiet het op zeg voor jullie!!! Juna, ook zo'n heerlijke week gehad in CP??? Wij wel, heeeeeeel ontspannen en gezellig!!!
En dan even ego: We krijgen een zoontje!!!!!! We zijn heeeeeeeeeeel blij!!! Hij loopt 10 dagen voor op groei . Dus die groeit als kool!!! Morgen shoppen, nu al zin in!!! Echo's doe ik in m'n album.....
Panter: Goed nieuws!! Daar moet een plakker tussen zitten! Maandag punctie, spannend! Ga hele doos theelichtje voor je aansteken moet helpen!!! Girl: Doe wat jullie het beste lijkt! Ik heb er nooit geen last van gehad gelukkig, ook niet met praten! All: hier i-pad gekocht leuk speelgoed! Eens even kijken wat ik er allemaal voor leuks mee kan! Morgen met vrienden bij ons voetballen kijken, gezellig heb er zin in! Ga zo naar bed want sinds deze week ben ik zooooo moe, moet in de middag echt even een uurtje gaan liggen...... Fijne avond lieverds! X
Bob!! Wat een fijn nieuws meisssss gelukkig is alles goed met bob beeb En zonnestraal ook een boyyyy superrr!! Wij hebben ook een heerlijke week gehad echt genoten
Zonnestraal gefeliciteerd ook voor zonnestraal-man wat leuk een zoontje nu gericht shoppen! Ben je al geruster! Ik merk dat ik steeds maar denk dat het niet goed zal gaan.....blijf me zorgen maken! Gelukkig mag ik van mijn nicht de angelsound lenen maar daar lees ik weer over dat het gevaarlijk is, dus wat ik daar dan weer mee moet! Shop ze morgen, lijkt me super tof!
Oh en Juffie, wat fijn dat het met jullie beebje ook zo goed gaat!! . Heeeeeeeeeeeeel blij voor jou en juf-man!!! Hier ook onzeker hoor!!! Vreselijk!!! Juna, ja net als jullie een zoontje .
@Zonnestraal: wat leuk, een jongen! Lekker blauw shoppen! Maarre .. het is vandaag de 8e @Angelsound: is echt niet slecht hoor! Zolang je het geen uur per dag doet kan het echt geen kwaad. Hier de eerste weken elke dag wel een paar minuten geluisterd en ze heeft er toch echt niets aan over gehouden @Panter: goeie score zeg! Op naar maandag. Zie je er erg tegenop? @All: sorry, mn brein is nog prut, dus meer weet ik niet meer.
Bob, fijn dat je je beter voelt en wat goed dat je ff hebt gegluurd!!! Ricmar, wat shit! DA, ga jij morgenvroeg eens even heel snel een test halen en pies er over heen wil je? Anders kom ik het voor je doen, en ik pies morgen ook 2 streepjes van de pregnyl. Zonnestraal, wat leuk een jongen!!! Whhiiiiieeeehoooeeee Maandag om 8 uur is mijn punctie. Maar ik laat het maar over me heen komen. Ben vast gevloerd met mijn 5 tramadol talbletten, mijn 5 oxazepamtabletten en mijn 2 lorazepamtabletten
Ja DA ben ut met Panter eens ben blij dat je weer een tel hebt met internet kun je ons mooi op de hoogte houden ahaha veel plezier dit weekend met DA man! Panter je kunt het maar beter op je af laten komen meer kun je niet doen ( helaas ) alles voor het goede doel, ik duim keiiii hard voor jullie!
@Panter ik wist niet dat ze een punctie deden onder algehele narcose wahahaha @zonnestraal een jongen wat super tof zeg!!! Heerlijk!!! Lekker shoppen en zitten op die blauwe wolk @kipjes wordt er bij jou aankomende week getrouwd??? @Vlinder en bij jou komt de datum toch ook nu heel dichtbij? @dreamer ben blij om te horen dat het lichamelijk in kleine stapjes ietsje beter gaat...het is lange emotionele weg en achtbaan meis...had er helaas ook een kaartje voor...lekker op je eigen tempo alles verwerken...vind je al heel stoer dat je hier meekletst!! Knuffeltje voor jou!! @DA hihihi Panter haalt de woorden uit m'n mond hihihi...ga lekker genieten meis van je heerlijke weekendje en lekker testen wanneer jij er aan toe bent!! @girl even dikke knuffel voor jou en Elina!! Is een beetje bij ingeschoten om op je te reageren...wat sneu voor jullie kleine meisje...maar het werd al eerder gezegd dat het meestal erger is voor paps en mams dan voor de kleine zelf...sterkte meid!! @Ook jippie eindelijk helemaal weer op eigen benen samen met je grote vent S. Helemaal heerlijk!! En nu is hij nog vaak wakker straks slaapt hij als een roosje Super voor jullie!! Hoop dat alle rechtszaken ook positief nieuws brengen!! @hope hoe is t met jou meid?? Loopt de scheiding nu? Wens je ontzettend veel sterkte toe!! @juna dikke knuffel voor jou, gewoon zomaar @juffie volgens mij is de angelsound niet slecht hoor...je moet geen uren iedere dag met dat ding op je buik liggen...ik heb er ook 1 van m'n vorige zwangerschap maar ik weet dat ik pas laat het hartje zelf kan horen...kindjes liggen achterin dus ik wacht nu nog even geduldig af...maar straks rond 14 weken probeer ik het ook af en toe zodat ik samen met m'n Bob man kan luisteren...lijkt me heerlijk om dat 2x in de week samen te delen. @echo was echt heerlijk! Heeft me een hele boost vertrouwen gegeven die ik nodig had...en het klinkt raar maar iedere x als ik ons sprinkhaantje zie denk ik jij bent echt een jongen...hadden andere hier ook wen voorgevoel en bleek dat ook te kloppen... Zal vandaag de echo fotootjes van de vorige x erop zetten... @hoesten lijkt nu lekker los te komen...dus ik hoest me gek maar ik zie het positief in Denk dat ik langer ziek ben geweest dan normaal lagere weerstand, je mag niets nemen, en ik ben door blijven werken...nu rust heb voel ik me iedere dag steeds beter... @meiden veel plezier dit weekend!! Hier heerlijk voetballen kijken met hapjes en een drankje...heb er zin in!! Fijn weekend!! Liefs xxx
Lig weer vanaf 06.30u wakker in mijn vakantie . Ben nog beduusd van onze echo gister!! Bob, ook een zoon hè!! Ik denk het ook! Girl, komt helemaal goed met elina!! Kipjes, hoe gaat het met jou?? DA, ga je vandaag testen PLEASE!!!!