DA je houd het wel spannend sjeeeezussss!!!!! Elke keer als ik jou naam zie denk ik ....... Jaaa!! Maar knap dat je het volhoudt en hoe voel je je?
Zonnestraal wat leuk een zoon, ze zijn zooooooooooooooooooo leuk!!! DA wat spannend zeg!! Ik duim hoor. Softijs maak je nu niet te druk maar eet het maar niet meer nu. Hier praat ik steeds meer met mijn moeder voornamelijk over mijn kinderwens. En ze weet ook dat ik over 1 a 2 jaar echt weer naar Brussel ga
Thanks, ben best nerveus nu...bbrrrrr! Morgenvroeg om 4 uur opstaan en om 5 uur rijden. Schijt stiekem wel in mn broek....zou het echt zo erg pijn doen?
OOK wauwieeeeeee wat een knappie!!!! Die ogennnnn Panter dikke knuffel!!! Ik ben heel kleinzerig maar de punctie is me echt 100% meegevallen. Ik had weliswaar een roesje maaruhhh zo te zien heb jij ook een soort van roesje ahaha komt goed, daarna gewoon goed rusten. Heb paar uurtjes na de punctie wat last gehad gewoon paracetamol pakken. Nou op voor een plakbeeb van panter en panterman!!!
nou ik heb ff voor je getest en ik had een positieve zwangerschapstest van de pregnyl. ( ik kon het niet laten ) Nu jij nog eentje zonder de pregnyl
Panter: Heel veel succes morgen! Komt vast goed morgen! DA: Jij houdt het wel spannend hoor! Ik kijk elke dag of er nieuws van jou is! Softijs: het kwaad is geschied als het zo is, had er zoooo veel zin in en ik heb het idee dat je zo wie zo al onderhand niets meer mag en kan eten onderhand! Ik zei laatst nog tegen mijn vriend 'dacht dat het leuk was om zwanger te zijn, maar ik moet overal bij nadenken nu wordt er gek van! Heb lijst van voedingscentrum nagekeken en andere lijsten maar daar staat geen softijs onder de 'no,no lijst' Alleen de bekende dingen die niet mogen en dat doe ik ook niet! Er waren nog 3 mensen voor me die gebruikt van de machine maakte dus......heb me er heel de nacht druk over liggen maken, maar nu ben ik er klaar mee! Tis gebeurd en ik eet geen softijs meer!!! Liefs, Juffie
wordt een lange zomer juffie.. niet zo streng zijn voor jezelf! Als de rijen dik staan voor softijs mag jij er ook heus wel een!
Panter heb het gevraagd aan de gyn dat van de lysteria bacterie is niet waar want het wordt van melkpoeder gemaakt...heb het nog gevraagd extra aan de gyn en die zei ook dat het op z'n tijd geen kwaad kan... Zeker bij de Mac bijv daar hebben ze zulke goede protocollen over het schoonmaken... Ik vertrouw dan liever op de gyn die zegt dat het op z'n tijd geen kwaad kan.... Vroeger aten ze alles...En m'n omaatje heeft 11 gezonde kids op de wereld gezet Ik hou er een klein beetje rekening mee maar verder eet en drink ik alles waar ik trek in heb... Mijn beste vriendinnetje is Franse van afkomst en die dronk ieder weekend een glas rode wijn...hier roepen ze slecht en niet doen maar daar is het volkomen normaal en beide kindjes zijn super gezond... Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet beslissen en ik denk dat een softijsje echt geen kwaad kan op z'n tijd...en anders vers schepijs eten of waterijs
@Panter brrrr...kan me de kriebels goed voorstellen meid...maar jij ligt redelijk verdoofd die uurtjes er naar toe met al je medicatie... Hoop zo erg dat het mee valt meissie!!! Hou je hoofd hoog en je rug recht!! De laatste belangrijke stap meid en je gaat het vast top doen!! Heel veel succes meis!!! Hoop dat je nog een paar uurtjes slaap mee pakt!! @juna wanneer heb je de 20 weken echo? Ook morgen? Spannend meid!!! Maar met jullie zoontje is vast alles goed! @wij hadden vandaag b-day van m'n zus en zwager en we hebben het nu aan iedereen verteld Kregen van m'n mams een pakje mini luiertjes en een hele leuke knuffel kikker en van m'n zusje een baby pakje wat haar kleine mannetje aan heeft gehad toen hij werd geboren...zoooo lief!! En gister is aanstaande papa zelf de stad in gegaan terwijl ik lag te slapen en heeft de baby afdeling van de h&m leeg gekocht zo lief *smelt* Dus zonnestraal het zit heerlijk eindelijk op die wolk hihihi @Girl jij dus ook al een goed voorgevoel...leuk om te horen En met jullie kleine meisje komt het vast helemaal goed...ik zou ook zo zijn als moeder hoor hihihi...liever 1000x zelf op die tafel dan zoon klein hummeltje...dus snap je gevoel volkomen hoor meid!! @balen van gister maar woensdag voetballen we de Duitsers gewoon van de grasmat (hoop ik hihi) Nou meiden dikke knuffel voor allemaal Xx
Bob 11 weken wave voor jou!!!!! Wat fijn dat iedereen weer leuk reageerde, en die Bobman wat schattig h&m leeg geshopt!!! Lekker genieten jullie 2 van klein Bobje. En qua gevoel, klopte het hier ook. Ik had ook sterk het gevoel een jongen. Morgen word het nog een keer bevestigd hoop ik ahaha. Dus indd morgen 20 weken echo, heb er de kriebels van. Brrrr komt goedddddd! Hoe is het met de rest van de dames?? DA hou het lekker spannend, heb je ergens 'last' van??? Nou op na een posi - test morgen. En hoe is je weekendje weg geweest? Panter ik zeg niets meer, zet 'm op morgen!!!! Dikke knuffel Monatoetje hoe issie meis?? Ik ga zo een kijkje nemen in je fotoalbum. Sweet Lilly ook nog alles goed aan die kant? Iluna hoe is het met jou boefje?? Girl snap goed dat je je wat druk maakt, ze is ook nog zo klein. Dreamer hoe gaat ie met je herstel?? Geestelijk zal het nog een heletijd nodig hebben. Wanneer moet je op controle?? Knuffel Juffie heb je al een zwangerschapsbroek geshopt?? En probeer echt te gaan genieten ( zegt de onzekere muts ) onze moeders, oma's en alle oudere zijn ook goed terecht gekomen. Me moeder zegt wat een onzin dat dat allemaal 'niet' mag. Zonnestraal lekker geshopt voor jullie mannetje? Leuk eh gericht shoppen. OOK hoe issie? Kan S zijn draai een beetje vinden in jullie prachtige app?? Liev & Kate hoe doen jullie wondertjes het?? Heb jullie een beetje ritme erin zitten?? Kipjes de 23ste is ut zo ver toch?? Ik duim op mooi weer voor jullie. Succes met de laatste dingetjes regelen. Hoe voel je je verder? Nog geshopt voor kleine prinses?? Kiyeko wanneer had jij geslachtsbepaling. Jou gevoel zei een meisje toch?? Ben benieuwd hihih Bailey hoe is het nu met jou?? rustig aan doen meis xxx Nou ik heb ut zo uit mijn hoofd gedaan ( best knap van mezelf ) sorry voor diegene die ik toch vergeten ben. Morgenvroeg al 20 weken echo, dus hoef niet heel de dag te stressen hihi. Blijft spannend eh meiden.
Nee heb nergens last van, helemaal niks gewoon.... maar ook geeb bruin verlies, en dat heb ik wel altijd van te voren. Morgen vroeg zullen we t weten...
ook wat een knappe vent heb je toch!!!! dus het kriebelt bij jou ook behoorlijk voor een 2de... panter heel veel succes morgen meid!!! komt helemaal goed.. bob wat leuk he al kado's wat je krijgt in het begin en wat lief van je man... leuk he als ze met veel thuis komen en het allemaal zelf hebben uit gezocht.. juna succes morgen bij de 20 weken echo... kun je jullie beebje weer zien!!! dreamer neem je lekker je rust meid!!! da spannend zeg... dus morgen echt testen?? alle zwangeren hoe is het met iedereen?? elina heeft vandaag voor de 2de keer fruit hapje gehad!!! gisteren vond ze het niet echt wat maar vandaag heeft ze aardig wat gehad van het potje dus ze begint het lekker te vinden wat leuk allemaal!!!
Juna: Nee heb nog geen broek geshopt......ik vind het zo eng en ben zo erg bang dat het misgaat....zeker omdat ik helemaal niks voel of zo, maar ja voel je wel wat is het ook niet goed.... Ik ga morgen even die vriendin van mijn nicht bellen die vk is, hopelijk mag ik ff langskomen en gewoon weer ff luisteren.... Hoop echt dat ik het dadelijk ook echt kan genieten, maar voor nu lukt het soms, maar niet altijd! Stress ook niet maar ben er nuchter onder en durf nog nergens echt concreet over na te denken...... Zal wel komen nog! Hopelijk mag ik morgen even komen en kijken naar onze smurf! Panter: denk aan je meis! Jij kunt dat!!!
Het is begrijpelijk Juffie ik heb al die tijd ook niks gevoeld, helemaal niet ziek of niks geweest ( gelukkig ) maar dat maakt je onzeker. Bij onze VK heb je de 3 minuten afspraak, je komt binnen trui omhoog, hartje luisteren en weer gaan. Heb ik vorige week laten doen. Heb ook gebeld met 11 weken, maar toen deden ze het nog niet, want misschien kunnen ze het hartje dan nog niet vinden. Omdat alles nog zo klein is en ze wilde me niet meer onzeker maken. Met 9 weken had ik mijn 1ste afspraak met de VK en ze zegt nu gaan we proberen het hartje te luisteren, deze kreeg ze echter niet gevonden. Omdat het nog te vroeg was. Ben je al bij een VK geweest?? Als ze morgen een echo wil maken zou dat helemaal te gek zijn. Maar alleen het hartje luisteren moet je je nog niet op focussen, dit kan echt nog te vroeg zijn. Het is makkelijker gezegt als gedaan. En hier ben ik nog steeds onzeker, maar kan wel steeds meer genieten. Het kan elk moment fout gaan.....niet te veel bij stil staan! Dikke knuffel meisssss