Ja tis lastig. Ben nog niet bij een vk geweest, mag niet....moet bij de gyn blijven en ik wil heel erg graag naar de vk dat is veel persoonlijker. Misschien over een paar weken zeiden ze! Die vriendin van mijn nichtje zei als je, je ongerust maak bel je maar kun je altijd langskomen, dus hopelijk kan het? Hartje hebben we al 2 x gehoord en gezien en was perfect zeiden ze, maar ja iets in me maakt me toch ongerust, mede inderdaad doordat ik me volkomen 'normaal' voel ( gelukkig) maar daar wordt je wel onzeker van! Hoop dat ik morgen gewoon even kan langskomen en ze me gerust kunnen stellen. Want als ik naar het ziekenhuis bel en vraag of ze even willen kijken/ luisteren dan zeggen ze 'ja mevr daar kunnen wij toch niets aan doen' nee dat snap ik maar wil het gewoon weer eventjes gezien hebben....maar dat snappen ze daar niet! Lfs
Oh meissie wat balen lieverd!! Mag je nu al wel testen? Had het zo voor je gehoopt...wat klote!! Baal even verschrikkelijk met je mee... Dikke knuf en sterkte meid!!!
@Panter je bent al onderweg nu...ik wil je enorm veel succes wensen vandaag en ik hoop zo erg dat het allemaal mee valt!! En dat het een enorm goede oogst is!! Succes kanjer!!!
Da wat klote! Sjit! Knuffel lieverd! panter veel succes meid!! Juffie die onzekerheid blijft tot het eind.. ik was ook iedere zoveel weken weer bang dat er iets niet goed was. Denk dat wanneer je het kindje begint te voelen dat het dan wat minder wordt.
DA, wat een kutzooi!!!!! Hele dikke knuffel!!!! Panter, denk aan je meid!!! Zet um op!!!!!! Ook, wat een vreselijk mooi ventje heb jij zeg!!!!
DA: wat een pokkezooi, ik had het zoooo voor jullie gehoopt! Shit echt flink balen! Dikke knuf voor jou!!! Panter: Zet 'm op meissie!!!! Ego: Mag dadelijk om 12.00uur even bij de vriendin van mijn nichtje langs, dan maakt ze even een echo, gewoon om te kijken en voor mijn eigen gemoedsrust....echt fijn! Voel me wel een ontzettende muts, maar goed, ben toch blij dat ik even kan komen kijken. In het ziekenhuis zeggen ze gewoon, tja mevr gewoon afwachten over 1,5 week heeft u weer een afspraak! Lsf. Juffie
Even een ego berichtje: Komen net terug van de 20 weken echo....Ons mannetje is gezond!! het zag er perfect uit hihih.....ben zo verliefd
Panter, nog gefeliciteerd met je mans verjaardag! Heel veel succes vandaag! Bob, ik had als voorgevoel ook een jongetje, maar mijn gevoel zegt niet alles, want echo's lieten een meisje zien.. Ook, wat een prachtig kereltje! Bob, 11 weken al, gaat snel! Leuk om het iedereen te vertellen, leuk dat je man is gaan shoppen! Juna, vandaag 20 weken echo, spannend! Fijn dat alles goed was! Girl, leuk als kindjes overgaan op vaster eten en fijn dat ze 2e fruithapje al beter vond dan eerste! Maak je het zelf of krijgt ze eten uit een potje? Darkangel, wat balen zeg! Knuffel! Juffie, fijn dat je toch extra controlemoment hebt zometeen! Voedsel: Softijs in zwangerschap, veel tegenstrijdig nieuws hierover, ik heb het gewoon gegeten.. Met kazen is het ook niet meer zo heel erg oppassen, meeste europese kazen worden van gepasteuriseerde melk gemaakt en mogen gewoon, mozarella die je hier meestal koopt is van koemelk dus ook geen probleem.. Juna, bedankt voor je lieve reacties op de foto's! Hier weten jullie wat het wordt ja, in onze eigen omgeving nog niet, die zitten nog een paar weekjes in spanning!
hey, ik spring hier weer in, als dat mag.. voor t weekend ovutesten met ochtendurine gedaan.. en nu net gewoon tussendoor.. geven nog steeds redelijk positief aan.. alleen geen smiley op de cb... ik wacht nog een paar dagen, en als ik niet ongi word.. ofzo... bel ik t ziekenhuis op..
DA dikke knuffel meis.....morgen mag je officieel testen toch?? En mag je niet na het ziekenhuis voor bloed prikken ofzo? Het is toch raar dat die ovu testen wel positief zijn......ik blijf toch nog duimen voor je!!!!! Monatoetje oke hihi, wat leuk dat jullie het geheim houden voor je omgeving. Ik ben echt een flapuit wat dat betreft, dussuhhhhh wij hebben het maar gezegt! Ik vind echt dat je een leuk kamertje hebt. Panter denk aan je!
DA neeeeee meid dat meen je niet?!?!? Had er echt een goed gevoel over deze keer Dikke knuffel. Juna wat super die goede echo proficiat Bedankt voor alle complimentjes op mijn ventje
Zo even op controle geweest en alles was goed, gelukkig! Vorige week was het 2.12 cm en nu was het 2,67 cm dus alweer een stukje gegroeid. Hij/zij lag vrolijk naar me te zwaaien haha dat was grappig. Ze hebben de echo voor het eerst van buitenaf gemaakt zal ik maar zeggen konden alles heel duidelijk zien en het hartje ook horen, klopte nog precies hetzelfde. Volgends de berekeningen ben ik 9w2d maar volgens mijn berekeningen 9w5d ze zei dat alles goed was en dat er altijd een marge van plus minus 5 dagen op die berekening zit, dus ongeveer klopt het wel! Vroeg me alleen af of die niet te weinig was gegroeid in 5 dagen volgens haar niet.... Ik ben weer gerust, nu weer echo volgende week dinsdag. Panter: Hoe is het meis! Laat je maar led verwennen en rust goed uit! Veel drinken!
Juffie, oh wat goed meid!!! Nu genieten hoor!! Heb je foto's in je album geplaatst???? Juna, foto's staan nu wel in m'n album . dreamer, hoest met jou wijffie. Moest ineens aan je denken..... Panter, hoop dat het een beetje gaat met je buikie.
Zonnestraal: nog niet, zal even kijken of het lukt vanaf mijn i-pad anders even op de laptop. Ga even proberen.