Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ok :D. Ik wacht :D.

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Yep hij staat erin :)

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier de punctie gehad...12 follikels aangeprikt en maar 7 eicellen gevonden. ben best teleurgesteld....

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat is een hele nette score hoor meissie, gaat niet om de hoeveelheid maar op de kwaliteit! Ik had ook 12 eicellen aangeprikt en 6 eicellen, Wil niets zeggen, kwaliteit daar gaat het om!
    Je hebt het prima gedaan!
    Hoe ging het verder? Viel het mee of tegen?

Liefs, en niet teleurgesteld Zijn!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    thanks juffie!! Het viel me mee, deed wel pijn maar was goed te handelen. Nu wel erg pijn met lopen en opstaan etc maar dat zal van het prikken & de autoreis komen. Vanavodn vroeg naar bedje.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja even rustig aan doen inderdaad en laat je maar goed verwennen, oprijd bedje in. En ibuprofen of paracetamol mag je gewoon nemen tegen de pijn. Lekker kruik op je buik kan ook helpen!
    Doe maar lekker rustig aan meis, en nogmaals 7 is echt helemaal niet slecht hoor!

Liefs

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Panter, 7 is een prima aantal hoor!!! Gewoon echt goed zelfs!!!
    Het gaat namelijk om de kwaliteit. Hoe meer eitjes, hoe slechter de kwaliteit. Ik had er 9, dus das niet veel meer.
    Dus je mag trots zijn op jezelf!!! Ik ben het in iedergeval wel op jou!! :D

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Zonnestraal, mooie foto's van echo!

Juna, bij jou ook mooie foto's!

Panter, 7 is een mooi aantal, gaat om de kwaliteit niet om de hoeveelheid!

Juffie, ook bij jou mooie echofoto!

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Darkangel, negatieve test kan nog positief worden! Blijf duimen! Geen bloed is een goed teken!

Dreamer, hoe gaat het met jou?

Bailey, bij jou weer alles rustig?

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ibuprofen mag NIET! werd mij verteld na de punctie.. paracetamol wel! ibuprofen is niet bevordelijk voor een innesteling, ik mocht het niet hebben na de punctie..

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter lucky seven!! Klinkt hartstikke positief!! Nu lekker rustig aan doen...topper!!! :D

@DA heb jij voor nod posi getest de vorige x of ook pas na nod? Want ik hoor en lees het regelmatig dat meiden pas na hun nod posi testen...mijn test was 1 dag voor nod nog hartstikke negatief (lees maar terug) en de dag erna een heeeeel licht streepje...daarom dacht ik ook dat kan niet kloppen...ik vind die ovu testen wel raar dat die posi uitslaan??
    Snap je verwarring maar al te goed het is balen dag je geen absolute zekerheid hebt...ik zei tegen Bob man al eigenlijk zou je grote teen gewoon groen moeten kleuren als je zwanger bent dat zou zoveel makkelijk zijn...
    Sterkte meissie, ik hoop dat er snel (positieve) duidelijkheid komt!!

@juffie ga nou eens genieten hihihi...anders krijg je straks mss spijt dat je achteraf zo weinig hebt genoten meid!! Ik herken wel enorm je onzekerheid hoor hahaha maar ik heb met mijzelf afgesproken om dat niet meer te laten overheersen maar om nu te genieten...
    Wel heerlijk dat je weer hebt mogen gluren :D
    En nu tot aan dinsdag genieten meid!!

@Juna wat fijn!!! Helemaal gezond!! Heerlijk zeg!! Wahooo!!
    Gefeliciteerd met jullie gezonde jongen

@ego hier net naar de ha geweest maar helaas heb ik een virus onder de leden wat hier heerst en kan ze niets voorschrijven voor de hoest...het is rusten en uitzieken...dus nog maar even doorbikkelen :(
    De hoestbuien tot aan overgeven aan toe komen vooral s nachts en ik ben redelijk uitgeput daardoor maar ik mag nu niets tijdens m'n zwangerschap helaas...
    En vrij nemen of ziek thuis blijven zit er ook niet in want ik zit nog in m'n proeftijd :(
    Ik zal blij zijn als ik volgende week ook op het werk het nieuws bekend maak...
    Nu ga ik lekker een dekentje halen en wat slaap inhalen wat ik vannacht te kort ben gekomen hihihihi

Dikke knuffel meiden

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob ik zit op dag 34 van 35 dag cyclus.. dus 1 dag voor nod getest.. op een lf van 14.. terwijl ik altijd een lf van 15/16 heb..

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob': oh balen dat je niks mag hebben nu voor t hoesten.. echt heel vervelend.. hier ook al 3 weken aan t hoesten.. was bijna over, maar begin weer opnieuw..

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bob, kinkhoest heerst.....volgend mij heb je dat :(. Kut zeg!!!
    collega had het ook, die hoest zich de tandjes!!!

DA, nog ff een knuffel aan jou. Vind het zo zwaar KUT voor je!!! SO!! Dat moest er ff uit.....:).

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nee geen kinkhoest hoor gewoon een virus de ha heeft me zeergrondig onderzocht...
    Hopelijk is het snel over want ben lichamelijk best uitgeput door het hoesten...gewoon lekker rustig aan doen :D

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Tja er is niets over te zeggen meid...ik hoop echt op een super positieve uitkomst!! Tja dat vrouwenlijf is echt raar af en toe en doet soms dingen die ons tot waanzin drijven...ik blijf voor je duimen meid!!

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA 3 weken :$:$ pfffff heel fijn vooruit zicht hihihi moet dit me opbeuren hihihi :p;) :D
    Ik heb nu al 4 avonden hoestaanvallen s nachts tot aan overgeven aan toe verschrikkelijk...hoop dat dit echt geen 3 weken aanhoud dan ben ik echt een vaatdoekie :D

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob haha ja.. is ook lang... eerst ook nog een flinke snotneus erbij.. maar dat is over.. week 1 was echt de hele dag hoesten.. alles zat vast.. week 2 ook een paar dagen hoesten tot t kotsen aan toe.. nu hoef ik niet meer de hele tijd te hoesten.. wel t gevoel.. maar kan t redelijk verdragen zeg maar.. haha.. kriebelt gewoon heel erg..

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Da: ik kreeg zelfs van Dusseldorf een heel doosje ibuprofen mee naar huis, heb me er stijf aan gegeten.
    En toch zwanger geworden!

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: echt! oh toen ik in icsi deed, werd t me sterk afgeraden.

Deel Deze Pagina