Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ kate, ik herken (denk ik) het gevoel wat je beschrijft wel een beetje. Bij mij lag de kleine al vroeg heel laag, vanaf 29 weken was hij al ingedaald en het hoofdje was al te voelen.
    Het klinkt naar mijn idee naar indalen. Dan kun je ook steekjes in je bmm voelen, druk op de blaas en je hele baarmoeder kan ervan geprikkelt worden.
    Ik had met 29 weken een paar dagen (valse) voorweeën, een soort pijnlijke harde buiken die gelukkig geen ontsluiting tot gevolg hadden.

Als je het niet vertrouwd kun je beter ook in het weekend even de VK bellen. En een beetje rustig aan doen kan ook geen kwaad, regelmatig even liggen, dan komt er ook wat minder druk op je bmm.

@ kipjes, beterschap. Ik hoop dat het snel beter gaat, lijkt me echt eng zo'n overstimulatie.

@ bob, wat ben jij een schatje :)
    Wij gaan morgen met de kleine man bij zijn de dementerende opa op visite. Ondanks all het verdriet omtrent de hele situatie komen er altijd ook leuke & grappige momenten uit voort. En wij gaan mooie foto's van hun samen maken.
    *tschakka*

@ girl,
    Wat leuk! Ik ben even benieuwd hoeveel voedingen jullie meisje per dag nog krijgt? Ons rupsje nooit genoeg zit nog steeds op 6-7 x bv per dag.

En wat een goed nieuws zonnestraal, dat maakt het wachten weer goed.
    & succes mummy!

Fijn weekend iedereen!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek als je het niet vertrouwd of met vragen blijft zitten gewoon vk bellen!!!

iluna hoe gaat het met jullie kleine man?? volgens mij goed ofnie??
    jij hebt hem op 6-7 zitten??!! hier zit de kleine meid op 5 voedingen. (geef wel flesvoeding) hoef haar nu niet meer wakker te maken voor de voedingen en eerst dus wel. en kwa gewicht ging dat iets te snel omhoog (was nog wel goed hoor) dus denk dat ik daarom op 5 mocht.
    fijne dag morgen bij jullie opa. gelukkig kunnen jullie ook lachen om dingen!!

fijn weekend meiden!!

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter ik hoop dat je ongi snel komt. Ga je dan weer verder met iui
    Behandelingen...

@katek ik weet niks van een expositie hihi heeft denk iemand anders getypt

@zonnestraal pfff wat heb je lang moeten wachten maar ben wel blij dat
    Je goede follikels hebt. Spannende week voor je

@ow hoe is het nu met je

@kipjes vind t zo niet eerlijk. Jij en iedereen verdienen een plakbeek
    Hoop dat t snel beter gaat. Heb je ook nog veel last van je schouder

@kiyeko succes met poging 5. Waar is eigenlijk menopur voor

@juffie ook een niet zon leuke week voor jouw. Hele dikke knuffel!

@iluna fijne dag vandaag bij opa.

@girl gezellig weze shoppe met zn drietjes,altijd leuk en fijn om te leze
    Dat de kleine t goed doet.

@all ik zat te denken en ik vind het raar dat ik helemaal niks hoef te spuiten
    Maar dat zal wel zn omdat ik in poging 5 zwanger ben geworden
    Ik zo tegen prof: moet ik niks spuiten,pregnyl ofzo,maar toen moest die lachen...

Wij gaan vanmiddag naar carnavalsoptocht kijken en morgen zn we allebei lekker vrij. Woensdag krijgt een vriendin van mij een uitslag.doet ivf 3 nu maar
    Ze maakt ondanks dat ze spuit geen follikels aan nu?? Word wel ongesteld maar helemaal niks... Ben benieuwd hoe dit afloopt

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: snap dat je t af en toe dood eng vind, en t komt ook steeds dichterbij, je bent ook al bijna 32 weken!! wil je in t ziekenhuis bevallen? of thuis?

mummy: gestopt met roken! goed man! mummy ik weet echt niet meer wat ik voelde na de tp.. is te lang geleden. hoop dat je niet ziek word.

iluna: veel plezier bij opa!

annaatje: ik heb de eerste 6 pogingen 2x pregnyl gespoten, een meteen een iui erachteraan.. (volgens mij hadden ze toen haast ofzo) en na de 6e poging heeft uber S gezegd omdat het na 6 pogingen nog niet gelukt is, (wel een vmk) gaan we met hormonen beginnen. dus poging 7 gonal f gespoten, maar een cyste aan overgehouden. veel plezier bij de optocht

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @da dus eigenlijk is t beter als het kan om zonder hormonen
    Zwanger te worden als dit lukt. Na 4 keer nu krijg ik weer
    Gesprek en dan gaan ze me verder onderzoeken
    Hoop alleen niet kijkoperatie?? Na 2 miskramen gaan ze ook
    Verder onderzoeken doen zei prof.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaatje ik doe ook nog steeds zonder hormonen. Volgens mijn gyn hoef je geen hormonen als je een goede cyclus hebt.
    Hormonen zijn juist cyclusondersteunend, en soms zelfs veranderend en met een duidelijke eisprong heeft gebruik van hormonen weinig meerwaarde.

maar met hormonen kan je wel je ei beter plannen, en maak je soms ipv 1 eitje er 2 aan.

Ik ga na 12 pogingen toch mooi voorstellen om iui te doen zonder hormonen...mss alleen pregnyl om te zetten als ovutest positief is om ei het laatste zetje te geven.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    in dusseldorf was de arts ook al aan t praten over kijkoperatie.. omdat er nog steeds geen zwangerschap was.. kreeg t spaansbenauwd.. maar toen ik zei poging 3 was toch gelukt.. zei hij oh ja.. dan gaan we nog even door.. pff..

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Die kijkoperatie valt alles mee hoor, stelt geen drol voor en dat weet je zeker dat je binnenwerk oké is.
    Geen angts voor de operatie meiden, dat is zo gepiept!! Zijn ieniemienie sneetjes...je ziet er bij mij na 4 weken al bijna niks meer van.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: ja maar dan nog, ben er doodsbang voor.. maar als ze t willen zou ik t wel doen.

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    anna als je cyclus normaal is krijg je geen hormonen.
    ik heb bij iui alleen de 6de poging hormonen gehad omdat mijn cyclus erg lang werd. en had er zelf omgevraagd. maar jij bent dus ook bij een poging zwanger geraakt en dan gaan ze vaak nog wel verder zonder hormonen.

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Annaatje ik denk dat het dan Bob was die naar die expositie ging.

bedankt voor jullie reacties op mijn vraag.. ik heb er geen last meer van gehad. Ik denk dat ze op mijn blaas drukt en dat dat het rare gevoel geeft. Soms draait ze en dan is het gevoel weg. Ik houd het wel in de gaten.

DA ik wil het liefst in het zkh bevallen, alles bij de hand zeg maar..

Lieeeeefs

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ all sta al klaar voor de optocht hihi

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    veel plezier meid! Beetje mooi weer daar?

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @katek t zonneke scheen. Heb wel koude voetjes brrrrr

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh wat ben ik slecht bezig haha zit aan toastjes brie filet en zo friet
    Met bitterballen mmmmm morgen maar weer sporten :)
    Oh jah en merci al op en grote appelkoek en als ontbijt saucijzebroodjes hahahaha lol

Wat is t hier rustig vandaag meiden

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha annaatje af en toe flink zondigen mag hoor!!! Lekker genieten meid! Wij gaan zo ook lekker koken.. nu al zin in.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden ik ben momenteel ff bij mijn ouders om op rust te komen.
    Maar ik pieker me rot:(

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ow sterkte meid!!! neem je rust bij je ouders!!! wat kiyeko net zegt ben ik het ook mee eens!! dikke knuffel meid!! je komt er echt wel!! met of zonder je man.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje mina dames.
    Ik zit op pagina 1 van het nieuwe deel, nog niet eens afgelezen.
    Heb het oude deel nog niet gevonden.
    Maar wat een drama allemaal!
    Hele dikke knuffel allemaal.

*gaat weer verder proberen te lezen*

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ga deel 3 eens opzoeken, want ik snap er niks van zo.
    Maar volgens mij is Feb voor velen geen goede maand...

Deel Deze Pagina