Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    even snel dames ik zit op myn foon ik ben zwanger hcg was 580 midden maart echo lees vaanvond trug xxxx

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Even inbreken: KIPJUUUUUUUUUUHSSS!!!! Wat een geweldig nieuws lieverd! Van harte gefeliciteerd!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juna: super meis!
    Nu lekker gaan genieten.

@Loutje: hoe is het met jou en je kleine meid?

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Juna, jij ook gefeliciteerd! Geen idee wie je bent maar alle meiden in dit topic verdienen het dubbel en dwars zwanger te raken ;)

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Dreamer, het gaat hier super! Ze doet het zo goed, elke dag geniet ik met volle teugen en ben ik dankbaar dat ik haar heb mogen krijgen.

Ik lees hier nog regelmatig mee maar ja, ik zit natuurlijk niet meer in hetzelfde schuitje als jullie en dus kan ik niet zo meekletsen.

Wil wel OW nog even een dikke knuffel geven! :)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Loutje: jouw prinsesje zit nu in de tijd van leren zitten/kruipen zeker?
    Super is het he.
    Ik sta er ook echt elke dag bij stil hoe bijzonder het allemaal is.

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ja, ze kan al best redelijk zitten en vind dat ze rollend ook prima de kamer door kan. Soms schuift ze wat achteruit en gooit ze haar benen onder haar lijf, maar naar voren wil nog niet lukken :D Jij nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Hoe was het? En zijn jullie nu weer begonnen?

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    KIPJES!!!!! eindelijk meid!!!! gefeliciteerd!!! je verdient het echt.

juna jij hebt ook een mooi hcg!!!!

loutje hoe is het met je?? en met de kleine meid??

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hey Girl, hier alles top! Zie boven :D En met jullie? Hoe bevalt het moederschap?

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve dames, bedankt voor alle steun. Heel lief!!!

Even ego, zit nog in de auto vanuit DD:

We hebben 2 toppertjes terug laten plaatsen. 2 heule goeie zei uber S.
    We hebben lang nagedacht over 1 of 2. Sterker nog, we hadden voor 1 TP gekozen. Toen op een ochtend werd ik wakker er kreeg zo'n sterk gevoel over me heen om er 2 terug te laten plaatsen. Dus DD gebeld en toestemming gekregen.
    Een tweeling zou zeer welkom zijn en alleen maar een nog groter kadootje.

Anyway, ik was vreselijk nerveus de heenweg. Kreeg amper lucht.
    Nu ontspannen en een goed gevoel en blij!! :D

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Reageer thuis op iedereen. Wel allemaal roze vandaag!!!
    Kipjes gewoon ook! Echt vettttttt cool!!!!!

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje fijn dat het zo goed gaat!!! heerlijk is het he zo'n kleine.

ja hier bevalt het moederschap ook super goed!!! echt geweldig zo'n kleine!!!! over 2 maand gaan we toch al wel bellen of de donor er nog is!!! we willen in 2013 toch wel weer beginnen voor een 2de wondertje en dan denk ik april/mei!!! :D erg he dat ik daar nu al zo over denk haha. dan is ze dik een jaar dus dan heb je een leuke tijd ertussen zitten!!!

jullie al weer een idee over een 2de wonder??

zonnestraal succes op de wachtbank!!! over 2 weken ook zo'n mooie test als de andere meiden hier!!!

kiyeko succes vandaag!!! jij ook snel een mooie test in handen!!!

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nee hoor, helemaal niet erg dat er er al over denkt. Had ik ook... alleen was er niets meer van onze donor. Mijn man zegt niet van een andere donor te willen, ikzelf weet het nog niet. Een broertje of zusje lijkt me geweldig en de zwangerschap en bevalling zou ik graaaag nog een keer meemaken. Ik weet alleen niet of ik het allemaal nóg ingewikkelder wil maken....

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    juna jij ook een mooie hcg! gefeliciteerd meid en nu lekker gaan genieten!

zonnestraal wat super 2 tp! Goed van je dat je je gevoel bent gaan volgen. Wij hebben die keuze ook gehad maar om verschillende redenen toch gekozen voor 1. Nu lekker relaxen de rest van de dag en je lekker laten vertroetelen! Hoe voelt dat 2 emmy´s in je buik? haha! Succes in de wachtweken en op naar een dikke knaltest over 2 weken!

15. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Wowie zonnestraal!!!2 Emmy's, ik hoop echt dat ze beide raak zijn!!!! Dan ben ik niet meer de enige zwangere v er. Tweeling (niet dat dat erg is natuurlijk!!)..hier al best zwaar..volgende vrijdag al mijn laatste werkdag dan helemaal ziektewet in tot mn verlof. Werk nu 50% en kan naast m'n werk weinig..snel moe envaak liggen.nu enorme last v rug, afgestraft omdat ik gister m'n cowboy laarzen met hak een keer weer aan had..sukkel die ik ben! Daarnaast laatste tijd dat ik af en toe allemaal vlekken en zigzaggen ga zien, gyn vond dat raar..dus zij zal met oogarts overleggen.. Ietwat ongerust maar na poosje rustig nadenken lijkt het mij ook logisch dat het misschien gewoon met vermoeidheid te maken heeft..iemand anders dit ook gehad? ( aub geen enge verhalen want relativeren lukt me niet zo goed sinds ik zwanger ben ;) liefs... Op naar nog meer zwangeren...

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: yeay! 2 toppers in de buik!! super!!!

loutjelou: fijn dat alles goed gaat!!!!!

all: hier oeps! ik dacht ik ga mijn kussentjes van de bank uitwassen :D ligt alles uitelkaar.. dus de hele inhoud los in de machiene... oeps!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes wauw!!!!!
    Van harte gefeliciteerd hoor je hebt het zo verdient.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Even snel na een hele lange dag....

Whieeehoeee Kipjes!!!! Op die roze wolk, eindelijk!!!!!!

Van harte meid!!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal lieve meid wauw 2 toppertjes.
    Op naar een posi test:D

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ff een vraag: ik kreeg net een smsje dat mijn opa een herseninfarct gehad heeft en in t ziekenhuis in australie ligt (hij is op vakantie) nu weet ik dat achter mijn opa een vrouwtje woont die daar vaak over de vloer komt, is het stom dat ik daar aanbel om haar op de hoogte te brengen? ik weet niet zker welk huis t is, maar heb wel een idee.. of is dat stom?

Deel Deze Pagina