Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja echt! Haha
    Heb een heel doosje meegekregen vanuit DD.
    Had mijn ogen nog niet open na de narcose en kreeg al een ibuprofen in mijn keel.
    Paracetamol mocht ook, maar geen aspirine.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik mag idd alleen paracetamol. Heb er 2 gehad vandaag...

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik had voor de zekerheid na de puncties, maar niks gepakt haha..

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juna, Zonnestraal en Juffie zal straks jullie fotos even bekijken!

Panter mooie score meid! Ik had poging 2 15 follikels en 7 eicellen.. vind ik een erg mooie score! Ik duim op een mooi aantal bevruchtingen! Krijg je 1 of 2 ge tpt?

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob beterschap meid!! Hoop dat het snel beter wordt.. heb je ook last van je keel enzo? En verkoudheid? Blah.

Ibu gebruik ik never nooit niet meer. Schijnt door je lichaam niet afgebroken te kunnen worden (lever geloof ik), mensen die heel veel hebben geslikt hebben een verkleurde lever heb ik eens gelezen. Sindsdien houd ik het bij paracetamol.

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter wanneer is nu de tp?
    Hoe voel je je verder?
    Kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is zolang hormonen gespoten en na deze dag toegeleefd en ineens is het voorbij...
    Lucky seven meid!!

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @katek hoe is met jou en J? Al gewend aan een ritme?
    Jammer dat je zulk weer hebt tijdens je verlof :(

@indd hoesten, keelpijn, griep (gehad) en snotteren...maar het hoesten is het aller ergste...pfffff...maar ja we blijven lachen :D

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal, Juna en Juffie wat een mooie fotos!!
    Juna leuk om te zien hoe je eruit ziet! Knappe meid! :D
    Ik durf dat zelf niet.. erg he..

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob ja gaat steeds wat beter! Het is zo giga wennen aan alles in het begin! Nu heb ik alles wel onder controle geloof ik en kost het me minder energie. Het ritme is weer even weg, J is nl wat ziek (verkouden) en drinkt nu wat vaker. Maargoed, straks ga ik het weer proberen.

Ja het weer is niet geweldig nee.. maargoed.. lekker binnen om tutten is ook leuk.. (plus het huishouden wat een beetje achterop raakt haha..)

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Katek, fijn dat jullie je draai gevonden hebben! Inderdaad balen van het mindere weer, maar het zou vanaf het weekend weer beter worden!

Panter, wanneer TP? duim voor je!

Bob, balen van het hoesten! Heel veel beterschap!

Darkangel, balen dat jij ook nog steeds zo hoest!

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *komt even dr neus laten zien*

Ik lees wel mee hoor dames, maar kan me er even niet toe aanzetten om op iedereen te reageren.
    Heb erg veel hoofdpijn sinds de operatie en word daar altijd zo ziek van, dus ben weinig online.

@Panter: goede score hoor meis!
    Op naar een plakbeeb.

@DA: dikke knuffel lieverd.

@Softijs: is idd vanwege de listeria, niet vanwege melkpoeder. Geloof me, in vrijwel alles zit melkpoeder ;)
    (vanwege allergie bij mn dochter mag ik dit niet, dus ik weet waar het allemaal in zit)
    Gewoon je verstand gebruiken, dan komt het heus wel goed.

@Zwangeren: geef jullie beebjes maar een aai over hun huisje.

@TTC girls (trying to conceive): ik denk aan jullie!

@Mamma's: geniet maar van de kids!

@All: nacontrole was goed, alleen hcg staat nog niet op 0, dus volgende week weer prikken.
    Mag van de gyn na eerste ongi weer zwanger proberen te worden, dus ga nu de kliniek lief aankijken of dat van hun ook mag.

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    mona ja erg leuk dat ze vaster eten gaan krijgen :) we geven nu potjes.. maar we willen wel gaan wisselen tussen potjes en zelf maken... hoe bevalt het om verlof te hebben??

da balen meid.... hopelijk ben je te vroeg met testen...

juna wat fijn dat de echo helemaal goed was!!!! nu lekker genieten ervan!!!

panter 7 is een hele goeie score hoor meid!!! ik was toen ook teleurgesteld want ik had van de 10 follikels 4 eicellen en 3 waren ergeschikt.. maar dat was erg netjes zei dr s toen want er valt ongeveer de helft af van de aantal follikels die aangeprikt zijn...

katek hoe bevalt het moederschap?? al een beetje gewent aan het ritme?? en hoe is het met jullie mooie meisje??'

dreamer vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt... hopelijk voel je je snel weer helemaal de oude... het zou mooi zijn als je inderdaad snel verder mag... dus zelf ben je er wel weer helemaal klaar voor??

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi dames!

da--> balen zeg! ik zal duimen dat er toch verandering in komt.

panter--> spannend nu allemaal doe rustig aan en lekker laten verwennen

juna--> super dat alles goed was met de 20weken echo :D
    juffie--> leuk hoor even je baby-tje gezien te hebben :D weer even een stukje rust

bob--> veel beterschap ik hoop dat je je snel beter zal voelen.

dreamer--> ik hoop dat je je snel beter zal voelen en dat je van het kliniek weer snel verder mag.

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ Katek heerlijk samen tutten en doen. Goed om te horen dat jullie toch langzaamaan een ritme krijgen :D
    Heerlijk klinkt het.
    Het gaat wel keihard zeg jullie kleine meisje alweer een maand...time files :D

@mona hoe voel jij je? Al gerommel in de buik? Wordt nu echt spannend :D Gaat echt zo snel kan me het begin van jou zwangerschap nog zo goed herinneren...uitgeput terug in de trein na een lange dag hihihi en nu komt bijna het nieuw wereldburgertje al...alles helemaal klaar?
    En jouw voorgevoel klopte dus niet hihi...heel raar want ik droom veel over roze...laatst waren we in een babywinkel (in m'n droom) en kochten we een roze badje...mmmm...nog maar een paar weekjes geduld hebben hahaha

@ikkuh hoe is t met jou meid??

@dreamer vervelend van de hoofdpijn...doe maar nog rustig aan en zorg goed voor jezelf! Wat stoer dat je al wel weer voorzichtig nadenkt over de volgende poging!! Zie je er tegenop?
    Hoop dat de kliniek meewerkt en dat jullie snel mogen gaan genieten van een goede afloop na deze verdrietige periode!!
    Toevallig zat ik een magazine laatst te lezen over stellen die graag een 2e kindje willen maar daar veel meer moeite voor moeten doen etc bizar mooi geschreven en ik kon zonder dat ik al een kleintje heb me dat verdriet zo goed voorstellen...dus snap jullie wens om zo snel mogelijk weer verder te gaan heel erg goed. Weet helaas de titel niet meer van dat tijdschrift...die hersenen van mij als ik mijn hoofd opzij houd loopt de inhoud eruit:D
    Kan niets meer onthouden wordt er gek van hahaha

@DA al nieuws??

@Juna mooie fotootjes hoor!! Leuk om er een gezicht bij te zien :D Door toe dien van andere kan ik dat niet, helaas! Zal wel echt m'n belofte waarmaken om er snel wat fotootjes op te zetten van de beeb :D

@zonnestraal hoe is t met jou meid? Jij hebt binnenkort toch ook 20 weken echo?

@kipjes...is er al getrouwd ?? En hoe voel je je verder?

@kiyeko bij jou is het ook al zo stil hahaha hoe is t?

@liev hoe is t met de 2 mannetjes?? Gaat alles goed met jullie gezinnetje?

@sweet jij gaat ook ineens keihard!! Met je mooie buikje hihihi Lekker aan het genieten van je verlof?

@Panter the day after...hoe voel jij je? Heb je door alle verhalen een positieve vibe gekregen? Wanneer hoor je nu meer en is de tp?
    Dikke knuffel!!

@hoesten hier zowaar een nacht doorgeslapen dus geen hoestaanval gehad :D Heerlijk had ik even nodig want ik was redelijk uitgeput, voel me ondanks het hoesten etc al veel beter door een goede nachtrust :D

Nou meiden ik ga weer aan het werk hihihi
    Al zou ik liever in m'n bed blijven vanwege dit weer...bah! Is toch geen zomer dit?? Alleen maar regen :( ik mis de zon echt wel!

Dik knuffeltje voor jullie allemaal!!

Liefs

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi meiden ik heb sinds gister een nieuwe tel en weet helemaal niet hoe dit allemaal werkt dus lees en reageer later krijg me mails nog niet binnen hierop grrr

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hai dames,

Ik voel me alsof ik door een bulldozer ben overreden. gister om 18 uur naar bed gegaan en er om 7 uur vanmorgen weer uitgekomen.

Bob, fijn dat je een goede nacht gedraaid hebt!! Komt een mens van bij!

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Aawhhhh Pantertje! Doe rustig aan neem gerust wat paracetamol en laat je goed verwennen. Wanneer hoor je als ze bevrucht zijn? En de tp?

Bob lieverd ben benieuwd na jullie beebje hihi hopelijk voel je je snel wat beter. Ben benieuwd ook hoe ze op je werk reageren spannend hr

Dreamer hoop voor je dat de kliniek ook ermee instemt dikke knuffel

Da hoe gaat het?nog getest blijf duimen geen bruin en bloed geven moed

Kate dank je hihi wat gaat de tjjd snel kleine meid al ouder als een maand

Juffie wat fijn dat je na je beeb mocht gluren nu echt gaan genieten hoor

Hier zit ik weer hoog op myn blauwe wolk we zitten op de helft B-)

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nee hier niet meer getest... ook nog niet ongi... ook geen bruin... vind t niet meer leuk.. maakt me alleen maar meer onzeker.. wil nu wel duidelijk heid eigenlijk.. of een posi test.. of ongi.. (liever een posi test natuurlijk) maar niet geen van beide....

panter: lekker rustig aan doen!

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dat snap ik DA mag je geen bloed laten testen

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: ik heb t ziekenhuis nog niet gebeld..ik ga eerst morgen nog een test doen.. heb wel alleen clear bleu in huis, en geen kruidvat..

Deel Deze Pagina