Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ooh oke ik duim rustig verder

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA wat spannend, kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent.

Ik hoor donderdag pas of er bevruchtingen én TP is. Word gebeld tussen 10-11 uur. Ben zoooo bang dat er geen bevruchtingen zijn of geen TP. Kan het ook niet goed los laten :(

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oei Panter wat laten ze jou ook lang wachten zeg! Ze kunnen nu toch al zien als er bevruchtingen zijn ja of nee......:S dikke knuffel!

4. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden!

Ik ben nieuw hier en begreep dat jullie het wel leuk vinden om nieuwe meiden te verwelkomen. Vandaar!

Mijn verhaal in het kort: mijn hubby en ik zijn al bijna 3 jaar bezig voor onze eerste beeb. Helaas is vorige maand uit de TESE gekomen dat hij geen levende spermacellen heeft; onvruchtbaar dus.. Vandaag zijn we op exitgesprek geweest in het Radboud in Nijmegen. Daar vertelde onze arts dat we zelf op zoek moeten naar een geschikt ziekenhuis voor een vervolgbehandeling. Tja, dat doen we dan maar he?

We hebben besloten te gaan voor KID. Omdat we geen donor willen gebruiken uit onze familie- of vriendenkring, zijn we aangewezen op een ziekenhuis/kliniek met zaadbank. We denken zelf aan Tilburg (hebben die er uberhaupt een?) of Gent. Welke ervaringen hebben jullie met bepaalde ziekenhuizen (goed of slecht)? Ik las ook dat Utrecht KID doet, maar ik kan daar geen ervaringen over vinden.

Ik ken niemand die hetzelfde meemaakt als wij. Het is ook alleemaal een beetje prive/taboe he? Ik klets dus graag met jullie mee.

Liefs, Blondy

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    In principe weten ze dat nu al, alleen mijn eicellen zijn in utrecht en ik ben in arnhem onder behandeling. zou niet weten waar ik in utrecht heen moest bellen, zij bellen mij donderdag.
    Spannend hoor! Heb maar een paracetamol genomen en ben in het huishouden bezig, wasjes draaien en vouwen en tussendoor even op de bank liggen. Heb afleiding nodig...hond is nog bij mn ouders, die halen we morgen op en dan is alles weer normaal. Ik hou van normaal...geeft me rust dat alles is zoals het moet zijn

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Blondy, welkom!
    Wat rot dat jullie ook in dit schuitje zijn beland!

utrecht is net gestart met kid, wat ik heb begrepen is het daar nog een rommeltje en hebben ze nog niet veel donoren.
    op de site van freya kan je zien welke ziekenhuizen KID doen. Ik weet iig dat rijnstate in arhem het doet, AMC amsterdam, MCK in leiderdorp ( of leiden ..waar zit ie ook alweer) en UMCG groningen.
    Er zullen er vast meer zijn hoor!

Hou wel rekening met wachtlijsten...sommige klinieken hebben een wachtlijst van 3 jaar voor KID. Kijk daar ook naar bij je inschrijving. In 2010 had arnhem de kortste wachtlijst van 1.5 jaar.
    Maar dat kan veranderd zijn onderhand.

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi Blondy

Helaas welkom hier........Wat erg dat ze niets hebben gevonden :(
    Zelf heb ik geen ervaring met KID maar hier zijn een aantal meiden die er meer verstand van hebben. Zo uit mijn hoofd zitten er hier een paar in Dusseldorf en Rijnstate volgens mij. Schrijf hier alles van je af, dat heb je wel nodig. Hoe is je man eronder? En is er een chromosoonafwijking of iets dergelijks?

Heel veel sterkte, liefs....

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowh ik word zo gek van mijn telefoon dus zag net je berichtje niet Panter...........Ja als je maar rustig aan doet en indd vind het zelf ook fijn als alles normaal is.......Ik hoop dat de dagen vliegen voor je ( zal wel niet, maar hoop ut toch ).

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Blonde (helaas) welkom hier meid!
    We weten helaas allemaal op heftig dat is.
    Ik heb geen ervaring met KID maar ik weet wel dat als we ervoor gekozen hadden als ze niets hadden gevonden bij de tese, we dat in Dusseldorf gedaan zouden hebben! Super kliniek daar en geen wachtlijsten voor KID!

DA: inderdaad duidelijkheid moet je hebben pffff dit is ook niks!

Panter: das nog lang tot donderdag, ik kan me voorstellen op je, je voelt alles duurt te lang nu......

All: die vriendin van mijn nichtje bood aan dat ze best elke week even een echo wilde maken, om mij gerust te stellen. Super fijn kan ik elke week even loeren, denk dat ik vanzelf wel wat rustiger wordt als de buik dadelijk echt gaat groeien en het allemaal nog "echter" gaat worden, hoop ik!

Zit ook een beetje in een dipje nog 3 weken en dan is het schooljaar om, en ben ik ontslagen/ werkeloos.....7 jaar daar met zoveel plezier gewerkt en nog steeds.....al die lieve kindje die ik al 7 jaar begeleid, ik ga ze missen en mijn ontzettende leuke begripvolle collega's. Valt me zwaar deze laatste weken, kantoor opruimen alles in dozen van 7 jaar....pfff ben al zo emo nu, dat wordt nog wat op de echt laatste dag over 3 weken.......

Liefs Juffie

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juna, vergeten te schrijven....maar o zo belangrijk: van harte met je goede 20-weken echo!!! Een gezonde zoon, geweldig meid!!! Lekker genieten!!!

Blondy, welkom (helaas). Maar hier zul je vast veel steun vinden. Ik ben hier ook begonnen met schrijven omdat ik niemand in mijn omgeving ken met die een kid-traject doormaakt.
    In dusseldorf dus geen wachtlijst voor KID, dus daar is het allemaal voor mij begonnen. Tussendoor de IUI's in Nederland gedaan (MCK Leiderdorp). En voor de ICSI weer terug gegaan naar Dusseldorf.
    Je zit in een zwaar traject....we weten hier wat je doormaakt.
    Hoe is je man hieronder???

Panter, pfffff tot Donderdag wachten :(. Heul spannend!!! Maar ik heb goede hoop :D.

Juffie, wat erg meid!!! Heel veel sterkte met afscheid nemen van je baan.....niet leuk!!!

Kipjes, hoe gaat het met je???

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je wel Zonnestraal:)
    Wanneer mag jij voor de 20 weken echo? Al goed kunnen shoppen voor kleine Zonnestraalman:D

Juffie wat naar van je baan.. Vooral als je er al zolang werkt. Heb je al gekeken na een andere baan. Succes ermee!

Ja hoe zou het toch met onze Kipjes zijn.......Die zit midden in de wedding-stress denk ik........
    En hoe is het met Smurf, Hope, Annaatje ben erg benieuwd

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Panter wat lang nog tot donderdag... Ik duim voor een mooi aantal. Geloof goed dat je bang bent en dat wachten helpt dan ook niet mee. Dikke knuf voor jou.

DA ik hoop toch nog op positief nieuws, ga je morgen testen?

Juffie wat lief dat ze elke week een echo wil maken hopelijk geeft je dit de rust om te genieten.

Bob hoe is het vandaag? Hoop dat je snel van de hoest af bent.

Dreamer ik hoop dat de kliniek toestemming geeft om weer te starten, heb je al contact met ze gehad?

Blondy helaas welkom hier, wat een klap hè deze uitslag. Wij zijn in Gent geweest, we hebben een dochter via kid en nu zwanger van een knul van dezelfde donor.
    We zijn zeer tevreden over Gent, hele vriendelijke mensen die echt de tijd voor je nemen en je als mens zien niet als nummer. Voor de intake is wel een wachttijd maar als je eenmaal op intake bent geweest gaat alles heel snel. Wij hadden binnen een maand een donor.
    Veel succes met het maken van de keuze voor welk ziekenhuis jullie gaan.
    Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Zonnestraal wauw jullie ook een kleine jongen leuk leuk leuk een behoorlijk blauw jaar hier haha.

All, hier nog alles hetzelfde. Morgenavond hebben we een groei echo omdat mijn buik veel te groot is voor de duur van de zwangerschap zo'n 6 weken groter dus ben benieuwd morgen.
    Sorry voor wie ik vergeet

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou Bailey het zit je deze zwangerschap echt niet mee meis.....:( wat kan dat nou inhouden en buik die 6 weken groter is.....succes meis xxxx

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    >>>>>Breekt in<<<<<

Dark Angel, ik weet niet of je me nog kent maar ik duim voor je. OP een positieve test.

>>>>>>Breekt uit<<<<<<<<

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bailey, oh ben heel benieuwd wat dat inhoudt een grote buik zeg maar. Ik loop nu al 10dagen voor en das ook wel te zien....heb echt een dikke pens al :).
    Ben blij dat het verder goed gaat met je en met je beebje :).

Juna, ja prenatal leeg geshopt....te erg gewoon!! :)
    Jij al lekker geshopt????

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    helemaal niet erg zonnestraal beebjes zijn er om verwend te worden ahaha

ja hier nog steeds aan het shoppen kan het niet laten me vriendinnen zeggen hou eens op zo kunnen wij je niks geven maar juna is lekker eigenwijs:p

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Juna nee het is elke keer wel iets, niet om te klagen ben erg dankbaar maar vind het nu wel welletjes met de klachten en angstige momenten. Elk krampje zit ik in de stress of als ik denk wat te voelen lopen pff gelukkig alleen maar afscheiding.

Mocht de kleine nou ook ver voorlopen op de groei dan kan er sprake zijn van zwangerschapsdiabetes, mijn moeder heeft dit ook gehad dus zou kunnen. Donderdag krijg ik ook een glucose tolerantie test.
    Er kan ook wat anders zijn of helemaal niks maar dat horen we dan hopelijk snel.

Jullie nog van harte gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bij je vorige zwangerschap was er niets aan de hand toch? ( dacht ik zo ) maar kan me indd voorstellen dat het je allemaal zo onzeker maakt......hoe is het met je kleine meis???? ik duim voor jullie dat gewoon alles goed!!!! brrr........en dank je wel meis:)

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Heb een dikke pens foto in album geplaatst :).

20. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Juna nee klopt toen ging het allemaal goed op een stuitligging na. En de kleine is een tijdje te klein geweest maar heeft dit weer ingehaald.
    Met ons meisje alles goed, afgelopen weken leert ze veel nieuwe dingen en probeert alles na te zeggen zo lief.

Deel Deze Pagina