Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Als het niet gaat dan mag jij in arnhem bijkomen in de rustkamer, en gaat je man met eicellen op zn buik geplakt naar utrecht. op de terugweg pikt ie jou weer op als ie de container terug brengt.

Ik voelde me prima, en ben dus zelf mee gegaan. ben nogal een controlfreak en wilde zeker weten dat mijn kostbare eicellen goed aankwamen ;)

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: haha okeej dus er is nog een andere oplossing.. maar ik zou ook zelf mee willen.. haha..

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Grappig om foto's van jullie te zien.
    In mijn hoofd had Zonnestraal ook blond haar :p

@Blondy: helaas welkom hier.
    Wij hebben een dochter via KID en zijn bezig voor een 2e wonder van dezelfde donor.
    We lopen bij het MCK (NL, NL-se donor)

@Panter: slopend dat wachten!

@DA: hoop morgen een mooie foto te krijgen...

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    welkom blondy, wij hebben een dochter via kid.. wij hebben alles in dusseldorf gedaan... volgend jaar deze tijd willen we voor een 2de en dat kan nog gelukkig met de laatste stroortjes van dezelfde donor... vraag gerust dingen die je wil weten... wij hebben trouwens 6 iui-d's gedaan zonder resultaat en met ivf-d met de 3de tp zwanger geraakt.

meiden ik reageer deze week nog wel volledig maar heb hele avond hard gewerkt dus doodop nu.... fijne avond nog!!!

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Hey meiden,

Ik heb zoveel mogelijk meegelezen maar geen tijd gehad te reageren. probeer het even uit mijn hoofd.

@panter
    toppie meis. je hebt t achter de rug. ik duim voor een goed bevruchtingsresultaat en een plakbeebje !!

@ dreamer.
    Dikke knuffel voor jou

@bailey
    hopelijk idd een groeispurt. ik duim .

@ zonnestraal
    mooie fotos hoor !! Een jongen. leukkkk

@juna
    gefeliciteerd met de goede echo meis. fijn dat alles goed gaat.

@ juffie
    moet altijd zo lachen om jouw berichtjes. niet naar bedoeld hoor.
    Je maakt jezelf echt gek, zou je naam naar stresskipje moeten veranderen hihu. ga nou eens genieten !!! Elke week een echo is echt niet nodig hoor moo. dikke knuf voor jou xx

@ bob
    hoe gaat ie? Voel je je al iets beter ?. Ik wens je veel beterschap.

@blondy
    welkom hier helaas. wat vervelend van de uitslag. wij hebben ook de tese in nijmegen gehad. daarna sta je er ' alleen ' voor en is er geen begeleiding meer helaas. wij hebben voor het uz in gent gekozen. via kid zijn wij na 2 ivf behandelingen zwanger van ons eerste wondertje.

@ vlinder.
    Wanneer trouw je ?

@ all
    weet even niet meer sorry meiden die ik vergeten ben
    hier gaat alles goed. beeb groeit heel goed want ben al aardig rond hihi. nog geen 2 kilo aangekomen maar wel een superrr buik. vandaag een oud collega gezien die 6,5 maand is en mijn buik is groter ... oeps :p
    Lekker druk nog met de voorbereidingen voor volgende week pff. de zenuwen beginnen nu te komen brrr.

En volgende week dinsdag de 20 weken echo dus ook spannend.

Dikke knuf voor iedereen !!!!!!!!

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou hier niet zwanger... niet ongi.. geen bruinverlies........ik bel morgen t ziekenhuis wel.... :(

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA wat balen!!! :(

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi lieve meiden,

Wat voel ik me welkom hier! Das echt fijn.

Bedankt voor al jullie snelle reacties. Valt me op dat jullie vooral heel positief zijn, en dat velen van jullie ook al zwanger zijn of al een beebje hebben. Dat geeft goede moed!

Dusseldorf, daar hebben we nog niet aan gedacht. Zal straks wel eens gaan googlen. Is daar een bepaald ziekenhuis? Ik denk dat het voor ons niet zoveel uitmaakt; Gent of Dusseldorf (we wonen in Brabant). Het gaat ons dan echt om de wachtlijsten; 2 jaar is echt te lang.

En mijn man? Die is eigenlijk heel erg positief eronder. Natuurlijk is hij teleurgesteld en verdrietig dat hij onvruchtbaar is, maar zijn kinderwens is zo groot dat voor hem uiteindelijk alleen het resultaat geldt; een beebje. Ik vind het bijzonder knap van hem dat hij er zo in staat. Nu wist ik natuurlijk wel al dat ie heel bijzonder is, maar zo positief en alleen met vertrouwen vooruitkijken is super. Wat hou ik toch van die jongen..
    Hoe was dat bij jullie mannen?

Ik zal snel eens bijlezen zodat ik ook met jullie mee kan praten.
    Ben nu druk met andere dingen hihi, zoals jullie begrijpen! ;)

9. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ DA och nee..... :( dikke knuffel

@ Panter, mijn duimpjes draaien voor mooie bevruchte eitjes en een goede TP! Ben blij te lezen dat je het goed doorstaan hebt. ;)

@ blondy, ook welkom hier. En wat fijn dat je man er zo instaat, mijn man denkt er precies hetzelfde over. Wij zijn bij de 4e poging iui-D in Duesseldorf zwanger geworden. Onze kleine man is inmiddels alweer 6 maanden.

@ bailey, succes - hopelijk is het is het alleen een flinke groeispurt en blijft het de komende weken rustig voor jullie!

Een virtuele aai over alle zwangere buikjes hier (natuurlijk alleen voor wie wil ;) )

Ik kom amper toe te reageren, heb het te druk met werk de laatste weken en ons mannetje werkt niet echt mee. Hij heeft bedacht 's nachts weer 2 keer te moeten drinken (als compensatie van de fruit/groentenhap)? :D en maakt er een rommeltje van.
    Ben erg moe en heb daarom weinig puf om te reageren, maar lees natuurlijk wel mee en volg jullie!

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, kutzooi!!!! :(

Blondy, dit is een heel fijn forum.
    Mijn man lijkt qua reactie op de jouwe. Is wel even flink verdrietig geweest en logisch! En ik ook hoor!
    Maar toch snel de draad weer opgepakt en snel besloten voor KID. M'n man had wat dat betreft geen twijfels. Al tijdens de TESE zei hij: als dit niet lukt, dan via KID.
    Mijn man is ook heel open hierover naar vrienden en familie toe. Ook hiervoor heb ik zo'n respect voor mijn man!
    Het is nu 3jr na het nieuws van dat hij onvruchtbaar is. We kunnen er inmiddels grapjes over maken (zelfspot).
    Wij gaan ons kindje ook vertellen hoe hij 'ontstaan' is. Geen geheimen.
    En qua gevoel: m'n man zei laatst, ik hou nu al van ons kindje. Zo lief. En ook ik vergeet wel 's dat dit kindje ontstaan in met donorzaad. Het is qua gevoel al zo ons eigen kindje!!
    En das het positieve van de ellende die we doorstaan hebben. Dit kindje is zo vreselijk gewenst!! Hij krijgt zoveel liefde nu al!! En we genieten nog meer dan wanneer we in een maand zwanger waren geweest. Nu hebben we er 2,5jr over gedaan.....

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kipjes, bijna de wedding!!!! Spannend!!! Fijn dat jij ook al een buik hebt :D. Kun je niet ff fotootje plaatsen in je album? :p
    Ennuh, had jij nou ook geslachtsbepaling gedaan? Want krijg jij een meisje of jongetje? Ik denk meisje :).

Iluna, Jaaaaaaa gebroken nachten is vermoeiend hè!!! Heeft bandietje honger 'snachts?! Hij groeit waarschijnlijk als kool of niet?? :D

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ blondy
    fijn dat je man er zo positief instaat. dat was bij ons gelukkig ook zo.
    Hier hele fijne ervaringen met het uz in gent. wij kregen hier ook meer vergoed omdat zij contracten hebben met sommige nlse zorgverzekeraars. als je wilt kun je googlen op afdeling reoroductieve geneeskunde uz gent. daar is meer info te vinden.

@ da
    hoe kan dat nou meis ?? Welke dag zit je nu ?

@zonnestraal
    heb even een foto geplaatst. heel oncharmant in huiskloffie haha en verkeerd om maar krijg m niet recht hihi.

Wij krijgen idd een meisje !! :D

13. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Poe, moest weer even bijlezen, houd jullie tempo even niet bij...

Dreamer, hoop dat volgende week HCG goed is! Knuffel! Knap hoe je er zo sterk onder blijft!

Girl, wij willen ook gaan afwisselen tussen zelf maken en potjes eten geven. Verlof vliegt voorbij voor mijn gevoel, na deze week al 3 weken thuis...

Ikkuh, hoe is het met jou?

Bob, het gaat inderdaad snel, alles is nu klaar voor de komst van ons kleintje. Ben benieuwd wat bij jou klopt je gevoel (jongen) of je dromen (meisje), maar ik denk dat jij ook zoiets hebt van 'als het maar gezond is'. Fijn dat hoesten minder is!

Panter, weer wat opgeknapt? Morgen weet je meer, zo spannend, duimen draaien voor je!

Blondy, wij hebben kid gedaan met een bekende donor, dit op aanraden van de arts in het zkh hier in de buurt, na 3 pogingen waren wij zwanger en we verwachten binnen een paar weken ons eerste kindje.

Juffie, echo's kunnen je wel geruststellen hè, onzekerheid is zo herkenbaar! Hoop dat het niet te emotioneel wordt om afscheid te nemen van je werk! Ik heb het al moeilijk als ik ergens maar een paar maanden gewerkt heb, ben wat dat betreft echt een muts!

Juna, je 20 weken echo was goed, geniet maar lekker! Shoppen blijft leuk hè?

Bailey, succes bij echo vanavond! Hoop dat er niets ernstigs is waardoor buik zo voorligt!

Zonnestraal, fijn dat shoppen zo leuk blijft! Mooi buikje! Ben er jaloers op!

Kiyeko, ben niet meer zo bang om me verspreken, over een paar weken weet toch iedereen het, en het wordt ook makkelijker om het vaag te houden. Vorige week geschrokken van mijn neefje van 6 die zeker wist wat het wordt, zijn broertje (5 jaar) had blijkbaar van oma (mijn moeder) gehoord dat ze een neefje krijgen! Moeite om lachen in te houden! Fijn dat alles goed gaat bij jou!

Kipjes, volgende week 20 weken echo en bruiloft, twee spannende en mooie dingen! Geniet maar lekker! Ook een meisje, wat super!

Darkangel, een negatieve test zonder bruin en bloed blijft voor mij toch doorduimen voor je! Hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt!

Foto's; leuk om iedereen zo te zien, en hoe iedereen toch anders is dan wat je je voorstelt! Ik had me Zonnestraal ook met lang blond haar voorgesteld en Panter meer met korter donker haar.. Hoe je je kunt vergissen bij beelddenken ;)

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo lieverds ik ga naar huis, ben totaal kapot....
    hebben vandaag hele morgen nationale buitenspeeldag gehad, ik zat in de organisatie. Was leuk maar alles lijkt meer energie te kosten. Ik ga lekker even een dutje doen thuis op de bank heerlijk!
    Verder hadden de kinderen heel groot met stoepkrijt op de weg geschreven "Lieve juf we gaan je heel erg missen!" hup daar kwamen de tranen ik kan nergens tegen tegenwoordig.
    Nog 2 weken en dan is het voorbij, vind het moeilijk maar is geen andere keus!

Liefs

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, knuffel!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je Mona!
    Hoe is het met jou meissie?

Ps: In mijn album buikje foto 10 weken vandaag.

Liefs

17. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, hier gaat alles prima! Rommel lekker rustig aan in huis en relax heel veel, merk dat ik er wel lui van wordt!
    Buikje gaat al goed vooruit! Mooie foto's!

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Aaah wat lief van je kindertjes Juffie! Snap goed dat de tranen vloeien, en wat een schattig buikje:)

Mona zo alweer 3 weken voorbij....wat gaat het hard eh!

Kiyeko er word ook zoveel geklets hier ik ben benieuwd als je gevoel gelijk heeft, spannend. Bij mijn nub zeiden er 2 een meisje, maar het is overduidelijk een jongetje:D hihi ennuh ik ben spanje en italie fan en ligt binnen een vliegafstand van 4 uur:D maar mag je dan nog vliegen? ik heb er geen idee van, wij blijven binnen NL ik ben als de dood voor vliegen heb het 1 keer gedaan ( niets gebeurd ) maar heb de longen uit mijn lijf geschreeuwt ( erg genant voor junaman )

Panter hoe is het? Trek je het nog ? pffff spannend zeg

DA :( heb je het zkh gebelt?? dit is heel raar allemaal blijf stug doorduimen voor jullie

Blondy wat knap van je vriend dat hij er zo onder is......zolang jullie maar goed kunnen praten samen. Zelf hebben wij de tese in gent gehad ( hierbij is zaad gevonden ) en hebben de verdere icsi behandeling dus ook in gent gedaan geweldig ziekenhuis met super artsen!!! zoek overal wat info over op en maak samen de keus. de eerste intake duurde bij ons ongeveer 2/3 maanden maar zodra je je 1ste gesprek heb gehad gaat alles zo super snel! succes meis

Iluna hoi hoi, bandietje is grappig ( ahah ) niet voor jullie maar in eens 2 extra voedingen mooi mannetje!

hier was net mun vriendin en vertelde dat ze zwanger is van de 2de joewhoeeeeiii!!:D ben zo blij voor der, heeft al zoveel meegemaakt en nu samen zwanger wie had dat ooit gedacht!!!
    @ ego buik lijkt nu wel stil te staan, niet erg want werd behoorlijk.
    en wie gaat er winnen vanavondddd??

19. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, ik waag me niet aan voetbalvoorspellingen...

Kiyeko, Spanje, Italië, Griekenland, Canarische eilanden zijn allemaal mooie opties voor september.

Blondy, inderdaad, wat knap dat je vriend er zo onder blijft. Hier heb ik een hele nuchtere man rondlopen die pas na maanden ervoor uitkwam wat het met hem deed, toen was ik ook al zwanger en bleek dat ik er uiteindelijk meer moeite mee had dan hijzelf.. Inmiddels hebben we het allebei een mooi plekje kunnen geven en genieten we volop. Hij leeft ontzettend mee en is zo betrokken, waaraan ik merk dat het voor hem tot nu toe weinig verschil maakt dat hij niet de verwekker is, het is echt zijn kindje!

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Kom even langs om jullie knuffel te geven
    Hier alles zn gangetje. Mag niet aan hormonen van prof.in gent
    Omdat ik een pracht cyclus eitje heb zegt die en ik geduld moet hebben