Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh jah wil ff zeggen dat jullie prachtfoto's hebben
    Idd soms stel je iedereen heel anders voor
    Als ik ooit ook zon mooi buikje heb dan komt er van mij
    Ook foto op!

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hej Annaatje daar ben je weer! hoe zit je nu in je cyclus??? dat het maar gauw raak mag zijn meid dikke knuffel

3. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook nog snel even gekeken.. wat een mooie foto's allemaal.
    Prachtige buik heb je Mona!
    zo, nu weer snel de keuken in pompoen hapje voor de komende dagen klaarmaken. ;)

fijne avond iedereen - (Duitsland gaat winnen) :D

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Iluna!!!!! Holland natuurlyk volgens my maakte je een typfoutje wuahahaha

nou ik ook even fototje vandaag in me album gezet:D

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @juna ik had jouw ook blond geschat haha mooie foto hoor!
    midden van mn cyclus. Maar heb denk pech.gaan vrijdag tm maandag
    Weg met mijn ouders naar waddeneiland en als ik dan smiley heb sla ik deze ronde over.

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    ahaha ben ik in mijn jongere jaren wel eens geweest ( heel erruggggg :p )

aawh lekker weg, ik hoop dan toch dat de smiley na het weekendje komt voor je

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oke dat wist ik namelijk maar wel goef dat je dan pas gaat boeken heerlyk als je heen vliegangst hebt vreselyk is ut

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    blondy: hier ook in dusseldorf geweest... lopen nu in rijnstate in arnhem.
    fijn dat je man er zo positief over is, was hier ook zo gelukkig!

iluna: oh balen dat je nu 2x s'nachts moet voden ook! hoop dat die snel weer een goed ritme te pakken heeft.

kipjes: zit nu op dag 36... en leuk een meisje!! wist niet meer of ik t al wist.. maar kan t ook moeilijk onthouden van iedereen haha. mooie buikfoto man! jammer dat je je hoofd er niet opgezet hebt haha.

juffie: wat lief dat de kinderen dat op de stoep geschreven hadden!

juna: nee heb het ziekenhuis nog niet gebeld, dat doe ik denk ik morgenvroeg. wat leuk dat je samen zwanger bent met je vriendin.

annaatje: wil je zelf graag aan de hormonen? ik ook! maar ik mag ook niet....

all: jullie mogen blijven duimen hoor :) maar voor mij is t over... nu ongesteld worden, en naar de volgende ronde..

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    :( DA wat erg zou het zkh na zoveel mislukte pogingen ook niet eens andere stappen ondernemen dikke knuffel

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: ja misschien wel, maar wij zijn van ziekenhuis gewisseld...dus officieel is dit pas poging 2 in rijnstate....

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou mijn dossier uit dusseldorf.. die ik opgevraagd heb was een a-4'tje met een bloeduitslag erop.. verder niks.... dus heb zelf precies opgeschreven hoe of wat in dusseldorf en dat bij de intake in rijnstate gegeven.. dus ze weten t wel ja.

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou op aandringen dan dat er iets moet gebeuren zou je niet voor nog een icsi willrn gaan want de 2 icsi die je hebt gehad was de zaadkwaliteit toch niet goed

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja van die 2 icsi's die ik gehad heb was nog van t zaad van mijn man.. bij icsi 2 werd er geen zaad gevonden.. en bij potje nummer 2 gelukkig wel wat.. dus ik heb inprincipe nog een icsi die ik op kan maken.. ben er alleen erg bang voor geworden door de laatste punctie, die was echt een hel.

ik bel gewoon t ziekenhuis op morgen en vraag wat hun ervan vinden...

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja meis je moet iets voorleggen zo blijf je maar asn tobben maar in dd doen ze de punctie toch onder verdoving

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja een plaatselijke verdoving.. !

ik had bij icsi 1 en 2 een morfine infuus.... en bij icsi 2 had ik echt heel erg veel pijn... en in rijnstate krijg je een plaatselijke verdoving.. dat klinkt in mijn oren minder dan een morfine infuus..

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ik weet t ook niet.. weet wel dat ze me in dusseldorf wouden opereren omdat ik na 6 pogingen nog niet zwanger was... moest ze er even aan herinneren dat poging 3 gelukt was.. maar een vmk geworden was.. dat waren ze even vergeten..

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    En juffie is onder narcose geweest in gent heb ik ook vanalles in me infuus gehad ik werd er high en lacherig van ik hoop dat ze zich een beetje in jullie inleven

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ik hoop t ook.. ik zou eerst wel iui met hormonen willen proberen... en als dat niet werkt misschien een icsi nog... maar dat klinkt zo definitief, als laatste redmiddel.. en daarna.. wat is daarna nog dan...

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    :( ja wat rest daarna.....we geven de hoop nog niet op leg zelf je voorstel op tafel iui met hormonen dikke knuffel

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja misschien doe ik dat ook wel.. even kijken wat ze morgen zeggen..

krijg net een smsje van mijn zusje dat ze volgende week al met de pil wil stoppen in plaatst van augustus :(.. ik wil niet dat ze stopt.. t is eerst mijn beurt...

Deel Deze Pagina