Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou voor deze poging is mijn hoop weg.. ja via een smsje, maakt me opzich niet veel uit. Ik wist dat ze ging stoppen, maar dat zou in augustus zijn, en ik ben de enige die dat weet.. dus ze vraagt mij om advies enzo..

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    DA: potverdikke wat balen zeg! Had het zo erg gehoopt voor jullie!!
    Gewoon met de vuist op tafel!
    Ik ben in Dusseldorf inderdaad onder narcose, maar dat is maar een hele lichte je bent maar 15 min. Onder zeil, heerlijk als je wakker wordt is alles gebeurd en heb je niks gemerkt!

Liefs

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Annaatje, knuffel!

Da, ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt over hoe nu verder! Balen van je zusje, snap je gevoel wel! Blijf eigenwijs doorduimen voor je!

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @da ja ik denk echt dat ik door hormonen meer kans heb
    Maar t is ook echt kwestie van timing geluk bij iui
    Knuff voor jouw

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    blondy gelukkig staat je man er zo positief in... erg fijn... hier was me man dat ook!!! dol gelukkig is hij met haar!!! :) in dusseldorf heb je volgens mij nu een paar maandjes wachttijd tot de intake lees ik hier meer op het forum maar als je die gehad hebt kun je gelijk starten met de behandeling en dat is erg fijn...

kipjes wat ga je hard meis!!!! en lekker druk met de wedding :) lekker aan het genieten meid??

iluna he is het met jullie mannetje??

katek en liev hoe is het met jullie beebjes??

mona dus je verlof gaat snel!!! ik vond de laatste weken echt lang duren.. nog eventjes en dan hebben jullie je beebje in je armen :)

zwangeren hoe is het met jullie??

grappig ik had inderdaad ook andere gezichten achter jullie gezocht juna en zonnestraal :) wel leuk te zien hoe jullie eruit zien :) weet je een beetje met wie je aan het kletsen bent hier hihi.

anna hoe is het met jou??

da balen dat het mislukt is... dikke knuffel!!! en vind het ook best raar via een smsje...
    dd doet inderdaad met narcose die kort duurt echt heerlijk!!! als je wakker wordt is alles al helemaal klaar en kun je als je je goed voelt weer heerlijk naar huis...

sorry wie ik vergeet!!! dikke knuffel aan iedereen...

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Dames lees wel even mee maar heb pijn in m'n onder rug en het hoestje blijft maar aanhouden...wordt er echt moedeloos van!
    Hoestje leek minder te worden maar vandaag weer de hele tijd die droge kriebel met hoestaanvallen...en niets lijkt te helpen...pfffff...wil gewoon rust in m'n lijf...
    Vrijdag weer een echo...krijg weer een beetje kriebels hahaha
    Na vrijdag schuif ik weer aan lieve dames

Zwaai, zwaai, zwaai naar iedereen en helaas welkom blondy!!!

Liefs

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Panter hoe is het? Duimen draaien spannende dag voor je
    Da heb je contact gehad met ut zkh?
    Bob dikke knuffel voor jou

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zit te wachten tot de telefoon gaat....pfff en die gaat maar steeds niet...

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bailey, wat zeiden ze gisteren bij groeiecho?

Bob, duim voor een prachtige echo morgen!

Darkangel, weet je al meer?

Panter, duim ook voor jou!

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Pfff tis byna 11 uur duimen drasien indd mona ben ook benieuwd na bailey

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whieeehoeeeee telefoon gehad! 6 emmies ontstaan!!
    krijg 1 topper terug geplaatst en de rest moet nog ff doordelen tot morgen en dan hoor ik of ze de vriezer ingaan.
    pffff opgelucht!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: jeeej! goed man!

hier vanmorgen t ziekenhuis gebeld.. ze kon me geen antwoorden geven op mijn vragen, dus heb maandag een telefonische consult met een arts.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter JEEEEJJJJ goed man!!!
    Nu duimen op een plakker!!!

YES!

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Superrrrr panterrrrrr:D gefeliciteerd! Beentjes omhoog en op na een plakker

15. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @panter, wow wat een goed resultaat. :D heel veel succes met de TP en de weken erna *duimduim*

@ DA hopelijk krijg je na dat gesprek meer duidelijkheid.

@ girl, met ons gaat het goed. Mannetje went langzaam aan fruit- en groentenhap en het lijkt dat na de tandjes onderin zich al de boventanden aankondigen. Ben erg druk met mijn werk en de gebroken nachten helpen niet echt - dus kijk erg uit naar de vakantie.
    Hoe is het met jullie meisje, ben je ook al begonnen met de hapjes? En maak jij ze zelf? Ik vond het nogal puzzelen waarmee beginnen, hoe bereiden enz. Nu met een uitstekende roerzeef van de hema lukt het goed en het pompoenhapje gisteren was een succes. :p

*zwaai* iedereen

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    yaaaaaaaay voor panter!! Wat super meid! Echt een mooie score! Hoop dat er lekker veel overblijven voor in de vriezer meid! Enne.. spannend een tp!!! Whoei!

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Yey to the yo whoop whoop voor Panter!!!!!
    Wat een goede score zeg!!! Oh wat heerlijk meis!!!
    Helemaal superfantastisch!!!
    Yehaaaaaaaaaaaaa!!
    Lekker nu achterover leunen en ontspannen meis, je hebt het toppie gedaan!!!

Dikke knuf!!! (ook voor de rest van de meiden hier hoor :))

Pfffff ben best weer zenuwachtig voor morgen...
    Vorige x kregen we bij baby bib te horen dat het hartje niet meer klopte met 11+5 weken dus we passeren morgen zoon mijlpaal...pfffff zit een stern in m'n maag en een knoop :D
    Hoop zo erg dat we dit x zulk goed en positief nieuws krijgen...voel me wel positief hoor maar door de voorgeschiedenis is het moeilijk los laten...
    Zal vannacht een kort nachtje worden :D

Liefs

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi!

Ik ben in het trotse bezit van een morula embryo die voorliep in de deling. Een echte topper, ontelbare cellen had ie al. Er zijn zowieso 2 geschikt voor invriezen en ze wachten morgen nog even af wat die andere 3 doen..ws delen die mooi door en kunnen ook de vriezer in.
    Blij, en als ik de laborant mag geloven is mijn al-in-de-buik-emmie echt een topper!!

liefs

19. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hé meiden! Jullie zijn moeilijk bij te houden hoor! Net ff alles terug gelezen, maar kan t moeilijk onthouden...

@bob: het komt vast goed morgen meid! Ik zal aan je denken... En wat rot van je hoest. Ik heb het ook gehad in het begin en er zijn wel hoestdranken die je mag tijdens je zwamgerschap! Gewoon ff vragen bij apotheek. Ik had een met noscapine. Mocht gewoon.

@da: oh wat rot, die onzekerheid! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Knuffel

@panter: yessss, goed nieuws! Hier zit vast een mooi beebje tussen voor jullie!

@all: ik weet t nu al niet meer... Shame on me! Hier alles in orde. Krijg alleen steeds vaker harde buiken en soms doen ze zeer... En moe, moe, moe. Ben echt mn middagdutje nodig hoor. Vandaag niet gehad en nu dus scheel van moeheid, haha. Best lastig.. Geniet wel volop van ons mannetje. Volgens mij wil ie wel dwars door mn buikwand naar buiten, zo hard duwt/schopt hij soms haha. Gun dit iedereen zo! Hoop dat de rest ook snel volgt!

Knuf voor jullie!

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: yeay... zeker een cryo, hoop dat de rest ook mee mag doen.

bob: blijft dan spannend he, de datum passeren waar t de vorige keer fout ging.. kan dat goed begrijpen..

sweetlilly: hai :D

Deel Deze Pagina