Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh hier nog niet steeds niet ongi.. en ook geen bruin....

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter wat spannend meis!! Nu heerlijk broeden en het is je zo gegund dat dit een enorme plakbeeb is!!! Oh man wat zou het mooi zijn als dit lukt!!! Alleen maar positieve vibes stuur ik naar je toe!!!
    Lekker broeden!!

@DA wat raar joh! Het zit je ook niet mee meid...ik vind deze onzekerheid zo erg dat je dit moet meemaken...ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt...sterkte bikkeltje!!

@sweet Thanks!!! Hihihihi middagdutjes lekker van genieten hoor...je hebt gewoon nodig!! Vind het zo erg tof om juist van jou te horen hoe erg je geniet nu van je zwangerschap :D was in het begin wel ietsje anders...heerlijk meid lekker van genieten...

@tja morgen...brrrrrr....kriebels krijg ik ervan...hoop zo erg dat we morgen die mijlpaal doorbreken met enorm positief nieuws!!
    Ik hoop dat deze 11+5 weken een goede vibe met zich mee neemt...
    Ik zal morgen direct laten weten hoe de echo was...
    Morgen om 11:00u is het DE tijd....

Liefs

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    bob, spannend morgen!

DA, ik zou nog eens testen!

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, die onzekerheid is kut!!!! Maarre, had jij nou niet laatst een + ovutest??? :(
    Dat misschien je ovulatie later is geweest???

Panterrrrrrrrr, woeiiiiiiiii!!! Wauw!!!!! Wat geweldig!! Een goed broedkipje ben jij :D. En een morula aan boort!!! Hou maar lekker warm!!!

Kipjes, een meisje dus :D.

Bob, ik denk aan je morgen!! Kan me de zenuwen heel goed voorstellen!! Maar komt goed meis ;). Dit is een plak-bobje!!! :D

Sweet, wat fijn dat het zo goed met je gaat en lekker geniet! Ja inmiddels heb je gewoon een dutje nodig!!

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Jeahhhhh panterbeeb aan boord!!!!!!:D en cryos ook nog het is je van harte gegund dat ie maar lekker warm blijft zitten bij je

DA huhhhhhb?? Dacht dat je gister ongi was geworden (sorry verkeerd gelrzen) maar gooi er nog ffeen testje in meis en ben benieuwd na maandag gun het jou ook.zo erg

Bob ik geef je bij deze een dikke knuffel en duim dat morgen alles goed is met bobbeeb heel begrijpelijk je onzekerheid

Sweet lily hoihoi lekker genieten en vooral dutjes doen nu kan het nog xxxc

Ik ben net thuis van me werk nu even koken strijken en douche en dan bedje tv kijken draagmoeder gezocht kwam volgens mij nog wel toch irriteer me dood aan die musetta zo dat moest eruit

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal.. ik had op dag 20 van de cyclus een positieve ovulatietest.. zowel streepje als een smiley van clear bleu.. dus op dag 21 de inseminatie gehad.. en op dag 29 weer een posi ovutest, met streepjes, en de dag erna een clearbleu gedaan, en weer een smiley... heb nu al 2x getest, 1 dag voor NOD en 2 dagen na NOD... ik denk dat mijn cyclus gewoon helemaal overhoop ligt, en ik voor niks een inseminatie gehad heb...

juna: misschien dacht je dat omdat mijn banner automatische opnieuw begonnen is met tellen.

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna leuk he dat ze nu hapjes krijgen!! elina heeft nu sinds een paar dagen fruithapjes en ze vind het ook erg lekker!! banaan wel iets minder maar gaan we wel verder proberen... we doen nu nog ff potjes maar we willen ook gaan zelf maken. we hebben al snel vakantie en dan gaan we het is ff maken :) lijkt me erg leuk.. dus bij jullie bevalt het zelfmaken ook goed.. jammer dat je gebroken nachten hebt juist als je net ff druk met werk bent.. hier slaapt ze wel gewoon door maar ook druk met werk na de vakantie heb ik ouderschapsverlof op genomen voor een jaar ga dan 24 uuur doen vind de 28 soms nu wel ff teveel worden... ben toe aan wat minder uur.. 3 weekjes en dan al vakantie gelukkig :)
    elina heeft alleen nu een exzeem we dachten uitslag van wasverzachter maar was al 3 weken terug dus vond het lang duren en bleef maar smeren met vaseline dus nu naar ha geweest en bleek dus exzeem heeft ze over haar hele buik en op haar armpjes wat.. zo zielig want het jeukt nu erg... nu hebben we creme van de ha gekregen dus hoop dat het snel werkt...

panter jeeuh wat een goed nieuws 6 emmies!!! en een topper tp gehad vandaag!! moet nu gewoon goed komen meis!!!!

bob heel veel succes morgen bij de echo!! snap dat je zenuwachtig bent!!! maar het komt goed morgen dit beebje is heel sterk meid!!!

sweet fijn dat het met beebje goed gaat!! maar lekker slapen s'middags nu juist doen.. het kan nu nog... gewoon aan toegeven heerlijk!!!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Panter wat goed nieuws

Da ik zou nog eens testen

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Panter: super zeg!
    Op naar een mooie test over anderhalve week!

@Bob: spannende dag morgen.
    Hopelijk zwaait Bobbeeb vrolijk naar jullie :D

@ehhh ben het serieus nu alweer kwijt *hoofdalseenvergiet*

Wij hebben vandaag bericht gehad van de kliniek dat we na mn komende ongi weer mogen starten :D
    Dus hoeven niet 2 rondes af te wachten!
    Ben echt blij!!
    En volgens mij komt mn ei er al aan, dus dan duurt de volgende ronde ook niet lang meer.
    (zo lastig, voor het eerst in bijna 5 jaar moet ik op mn lichaam afgaan of mn ei eraan komt! Temp schommelt dus heb ik niks aan, ovutesten kunnen niet vanwege de hcg. Dus ben benieuwd of mn lichaam het goed aangeeft!)

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Panter wat een goed nieuws succes op de wachtbank. Duimpjes draaien hier.

DA wat vreemd allemaal, ik zou ook nog een testje wagen morgen.

Bob heel veel succes morgen komt goed met jullie uk

Even snel sorry, de echo gisteren was goed kleine man groeit goed op schema. Glucose test was nuchter 4.4 en twee uur na glucose drankje 7.3 ook goed geloof ik maar dit hoor ik dinsdag. Ik lees namelijk verschillende waardes die ziekenhuizen aanhouden als je zwanger bent. De ene mag niet boven de 7 en de ander niet boven de 8

11. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Dreamer wat fijn dat jullie weer groen licht hebben van de kliniek in plaats van 2 rondes wachten. Krijg je nu geen echo om de kijken of er al een eitje aankomt?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bailey: wat fijn dat alles er tot nu toe goed uitziet!
    Ik heb geen verstand van die waardes, maar hoop dat het goed is.
    Heb je zoveel vruchtwater dan dat je buik voorloopt?

Deze ronde krijgen we geen IUI, dus ook geen echo's.
    Heb van de week een echo gehad en zag daar links wel een ei zitten.
    Maar ben blij dat ik deze ronde verder geen echo's krijg hoor ;)
    Deed nog wel erg zeer namelijk.

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wat een goed dreamer :D
    Heerlijk!!! 3x is scheepsrecht!!! Daar gaan we voor meid!!
    Konden jullie wel gebruiken positief nieuws, echt super!
    Heb je nog last? Het zal best allemaal nog beursig zijn van binnen, heb ik ook een behoorlijke tijd last van gehad...
    Alles klinkt zo bekend tot aan de cyclus die van slag is aan toe...ik heb me er ook aan overgegeven op bepaald moment en toen kwam vrij rap m'n ei en kon ik de draad weer oppakken...hoop dat dit voor jou ook snel het geval is :D

@bailey wat fijn om te horen dat bij jou ook de rust wat is wedergekeerd! Hoe voel jij je verder? Heb jij nu nog bed/bankrust?
    En vermoeden ze iets dat ze je glucosewaarden testen?

@kiyeko jij gaat ook ineens als een speer!! Hoe voel je je?
    Al een vakantiebestemming gevonden? Tenerife etc is goed te doen op die afstand en is heerlijk genieten en ontspannen daar...wellicht een ideetje :D

@iluna en bandietje wat leuk zeg dat hij al lekker aan vaster voedsel begint :D
    Wel balen van je gebroken nachten...vind het stoer dat je alles zo combineert!! Soms kom je aan een paar handen echt te kort hihihi

@girl en Elina...het gaat zo hard onvoorstelbaar :D Weet je al wanneer er wat aan haar tongriempje wat wordt gedaan?
    Zo schattig als ze helemaal onder zitten van de fruithap...dan smelt ik gewoon :D
    Heerlijk dat je straks meer tijd hebt om alles uit te proberen en om dingen zelf te maken!! M'n zus had een soort babycooker wat heel goed werkte om dingen heel mager maar toch vers klaar te maken zal eens vragen hoe dat heette :D
    Ik ben nogal van het koken dus ik wil het ook beide gaan geven...lijkt me heerlijk dat je zelf ook weet wat je kleintje eet...

@DA het blijft raar 2x posi test in cyclus...en nog steeds geen ongi en geen bruin...kan me jouw onzekerheid zo goed voorstellen want waar zit je nu met je cyclus...rond ongi of net na ei...sterkte meis!! Hoop snel op duidelijkheid voor je!! En wie weet je twijfel en vragen over met hormonen eens voorleggen en ook aangeven dat de mislukte pogingen erg zwaar wegen etc wie weet als je het uitspreekt en eerlijk bent wat dat oplevert...dikke knuff!!

@Panter heb je fotootje van jullie blasto gekregen? Heerlijk goed voor je buikje zorgen!! Flink tegen praten heeft bij Katek ook geholpen :D
    Lekker nestje maken en lekker de rust nemen en goed voor jezelf en dit kostbare bezit lekker verwennen!!
    De weg er naar toe was niet makkelijk en ik hoop dat alles het dubbel en dwars waard was, ik gun het jullie enorm!!
    Duimen draaien non stop :D

@hahaha en toen was ik het kwijt...
    Net weer wakker geworden :( had gehoopt op een nachtje doorslapen maar daar denkt het lijf toch weer anders over hihihi
    Krijg ook m'n hoofd niet stil...dus we malen lekker verder :D Dan maar hier berichtjes plaatsen en rondneuzen..hopelijk slaap ik dan nog een paar uurtjes...lag namelijk wel al vanaf 9u te knorren op de bank hahaha
    Dus nog 5 uurtjes slapen dan kom ik ook aan de 8 uurtjes :D

Nou meiden thanks voor alle positieve duimen omhoog...hoop dat dit bob beebje morgen alive and kickin is :D
    Het blijft bizar hoe deze zwangerschap met test data en echo's parallel loopt met baby Bob...griezelig vind ik dat maar we hebben tot nu toe alleen maar goede berichten gehad en groeit dit kleintje super en hebben we geen reden om te twijfelen...maar ja ik ben en blijf een vrouw en piekeraartje hahaha
    Hopelijk kunnen we morgen een streep zetten onder de parallellen en kijken we vanaf 11+5 met een goed gevoel naar de toekomst...
    Ik hoop dat al jullie gelukwensen uitkomen...

Weltrusten lieve dames en tot morgen!!

Liefs

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, sterkte vandaag! Je krijg vast een prachtige echo!!

Hier alweer wakker, ben de afgelopen 3 dagen steeds zo vroeg wakker. Komt van de progesteron volgens mij....net zoals ik al voor de TP enorm zere boobies had. Wel jammer dat je van die bijwerkingen hebt van de med's, want dan heb ik dus niet in de gaten of ik nou zwanger ben of niet. Gelukkig heb ik mijn hond nog...zodra die me alles achterna gaat lopen weet ik genoeg ;)

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bob show je bobbeen straks

Panter knuffel wel ff na de appie voor granaatappelsap van pom

Ik ga werkenn

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, wat goed! Ik duim voor je!

Da, hoop dat je maandag dan meer duidelijkheid hebt, dit lijkt me zo slopend!

Bob, spannende ochtend, duim ook voor jullie!

Sweet lilly, rust maar lekker uit! Nu kan het inderdaad nog!

Bailey, wat fijn dat echo goed was!

Dreamer, fijn dat jullie niet langer hoeven te wachten en weer verder kunnen!

Girl, hoop dat de zalf voor het eczeem goed helpt!

Ricmar, hoe is het nou bij jou? Wanneer gaan jullie weer verder?

Zonnestraal, bij jou gaat ook alles goed?

Juna, werk niet te hard vandaag!

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry! Fijne dag vandaag!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik ga echt geen granaatappelsap drinken...daar zie ik de meerwaarde niet van en nooit is bewezen dat het daadwerkelijk helpt.
    Hou dat geld liever in mn zak ;) Ik eet gewoon gezond en mijn emmie nestelt wel in als het lot mij goed gezind is. het is gewoon een kwestie van geluk...

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb het ook gered zonder dat sap. Het is maar net of het blijft delen en dan moet het nog in nestelen. Idd gezond leven is all u can do.

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter Joehoe en nu lekker broeden hoor!! je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt dan is het allang goed!
    Ik ga 24uur 2 weken aan een stuk duimen voor jullie!!!!

Bob: Succes dadelijk en je ziet vast een super lief klein vrolijk gezond bobbeebje, geen zorgen! (hoor wie het zegt haha)

Dreamer: Wat fijn dat je niet langer hoeft te wachten. Hoe is het verder met jullie?

Girl: Eczeem och arm ding, vind dat altijd zo vreselijk zielig! Hopelijk is ze er snel vanaf!

Zonnestraal: Hoe is het met jou? Nog last van misselijkheid? Je bent al een heel eind opweg!

Kiyeko: Lekker zwanger aan het zijn meissie? Alles goed?

Da: Pfff hoop snel dat je meer duidelijkheid hebt, hier wordt je ook gek van!

Hier: Sinds gisterenmiddag wat zwaarder (beetje als ongi gevoel) in mijn onderbuik.....maak me gelijk weer zorgen of dat wel ok is? zal wel van mijn groeiende baarmoeder afkomen vermoed ik?
    Maandag weer echo bij die vriendin van mijn nicht, dinsdag naar het ziekenhuis gyn. dus mag 2 dagen achter elkaar spieken hihi leuk!

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    bobje, ik begin me zorgen te maken meid... Alles in orde met jou en jullie beebje?

Deel Deze Pagina