Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoe laat moest bobje? aaargh laat het goed zijn allemaal en laat het zo zijn dat ze het goede nieuws aan het vieren zijn!!!
    Ik moet er niet aan denken dat het slecht nieuws is hoor, dan ga ik keihard janken.

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ze had om 11 uur echo... Ik jank met je mee als 't niet goed is... Duurt lang!!! Hoe is het met jou? Lekker aan het broeden op jullie mooie emmy?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Met mij is het goed hoor, voel me niet anders dan anders.. Probeer rustig aan te doen, heb nog vrij t/m maandag en dan mag ik weer werken.

ICSI/IVF dames, hoe merk je dat je zwanger bent? Want ik weet nu al dat ik alle klachten op de utro ga schuiven...hoe merk je het in vredesnaam dan? ( tis voor mij nu nog veels te vroeg om wat te merken...maar over een week moet dat toch kunnen)

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob ik duim dat alles goed is.. hopelijk is ze met manlief naar de babywinkel of zijn ze de echo fotoos aan het laten zien aan beide ouders..

Panter ik weet niet hoe ik wist dat het gelukt was, was de tweede week weeiig op de maag en vreselijk labiel. Je kunt mijn blog lezen voor de wachtweken.

Juffie dat is idd je groeiende bm... ik had dat zelfde rond 10 weken.. toen vroeg ik het aan mijn schoonzusje..

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    BOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je zou je melden na de echo!!!! Ik ben fucking nerveus nu!!!!

Monatoetje, hier alles goed. Ik denk dat ik de beeb voel :D.
    Niet schopjes, maar 'kriebeltjes'.
    Schopjes zou lang duren bij mij te voelen aangezien de placenta aan de voorkant ligt.....
    Hoest met jou meis?? Schiet al op hè!!

Panter, pijnlijke boobs is van de utro. Had ik ook heul erg!!!
    Ik had op dag 5 na TP baarmoederkrampjes, kleine krampjes.
    Vanaf dag 7 kreeg ik steken in m'n rug (beetje de zijkant van m'n rug onder het midden), hetgeen ik met de IUI's nooit gevoeld had. Maar op dag 8 geen last meer van en dag 9 weer wel. Dus het was er en het was weer weg.
    En ik was ineens zoooooooo vreselijk MOE!!! Veel slapen!! Dat was ook in de 2e week na TP.

Juffie, had ik ook en heb ik soms nog steeds ;).

Dreamer, wat fijn dat je niet 2x hoeft te wachten!!! Heerlijk, je kunt weer verder!!!!

Bailey, wat heerlijk meis een goede echo!!!

Kate, heb je je ritme een beetje gevonden??? En je kleine meisje ook???

Girl, niet leuk eczeem!!!! Hoop dat zalfje helpt voor Elina!!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob...het is nu half 3....ik maak me druk om je!

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik ook!!!! :(

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Bob ik hoop dat je feest aan het vieren bent!!!

Kiyeko, het drankje is echt heel vies. Werd er behoorlijk misselijk van zo op nuchtere maag... En dan 2 uur op een harde stoel zitten.

Dreamer, nee vruchtwater was ook normaal dat is het ook niet. Dinsdag horen we meer.
    Sorry ik had het verkeerd gelezen, dacht dat jullie deze ronde zouden beginnen maar het is na deze ronde las ik nu.
    Hoe voel je je?

DA hoe is het?

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob???

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja dit word spannend zeg bobbbb

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Sorry meiden...zijn het goede nieuws gaan vieren :D
    Geen hele mooie echo wat de kleine lag niet stil hihihi
    Zet vanaaf de fotootjes erop!!
    Ben ook naar voren gezet ben 12 weken 1 dag dus schiet lekker op :D

Sorry voor de stress meiden was niet mijn bedoeling!!!
    Wel tranen hier maar van geluk :D

Knuffels lieverds!!!!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, ik jank met je mee! wat een supergoed nieuws!!!! whieeehoeeee!!!!!!! :D :D :D

13. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    YESSSSS bob wat een super geweldig goed nieuws :D :D
    Lekker genieten samen van jullie kleine spring in het veld :D

14. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Panter ik lees nu pas in je onderschrift dat jullie 2 cryo's hebben wat goed.

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Gefeliciteerd bob met jullie goede echo! Yay!

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    YESSSSSSSSSSSSS BOB!!!!!!!!! Ben zooooooo blij voor jou en Bob-man!!!! Ga het maar lekker vieren!!!!! :D

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Super blij voor jullie!

All: weten jullie wat ik net gedaan heb.........?
    Ik heb een zwangerschapsbroek gekocht......heel eng, en heel leuk haha. En hij zit zo ongelooflijk lekker. Ik heb altijd hele strakke slim broeken aan, en dan duwde zo in mijn buik, nu met deze broek kan ik gewoon zitten als ik wil zonder de knoop of de riem losser te moeten doen, das fijn!
    Vind het wel eng.....ik blijf toch een onzekere muts al wordt het steeds wel wat minder......

Fijn weekend!

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Leuk een meisje Kiyeko!
    Kun je lekker gericht gaan shoppen!
    Super!

Lfs.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, goedzo van die broek!! Zit veel lekkerder!

Kiyeko, wat leuk een meid!

Bailey, hoe gaat het nou?

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    haha wat een goede nieuwsstroom hier!!!

@Bob; meid, het is je zo gegund!! Gefeliciteerd en geniet ervan!! Vier het maar lekker!

@Kiyeko; oh leuk, een meisje!!! Gefeliciteerd en nu lekker roze shoppen!! Zo leuk..

@juffie; goed zo! Gewoon doen, het zit zo lekker. Ik heb enorme krampen gehad in het begin, moest er soms krom van staan, maar hoort er allemaal bij meid! Is een teken dat het goed groeit van binnen :D

@Panter; tja, ik voelde van alles, heb ff m'n dagboek erbij gezocht; 8 dagen na de punctie had ik een zwaar gevoel in m'n onderbuik, 10 dagen na punctie dikke opgeblazen buik, zere en grote borsten, honger en steekjes en zwaar gevoel in m'n onderbuik. 11 dagen na de punctie begonnen de erge steken in m'n onderbuik en toen had ik ook de eerste posi test al. Ik hoop zo voor je dat het raak is meid!! Ik duimmmmmm!!!

@bailey; ik vind het zo vreemd dat ze naar de grootte van je buik kijken... Mijn buik was al heel snel enorm. Er is bijna niemand die me niet heeft gevraagd of er 2 in zitten. Maar als vruchtwater en baby normaal zijn is er toch niks om je zorgen om te maken? Bah, wat een spanning.. Waar denken ze nu nog aan dan?

Deel Deze Pagina