Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kiyeko, een meid!!!! :D.
    Wat leukkkkkk!!!! Was jullie voorkeur ook geloof ik!!! Dus helemaal super!!! :D

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    sweet thanks!

ik mag pas 18 dagen na punctie testen...maar kan 14 dagen na punctie mijn ongi verwachten. dan kan ik dus 10 dagen na TP al testen...das dan mn NOD? Of zie ik dat verkeerd?

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kiyeko wat leuk een meisje!!! Lekker shoppen!!!

Juffie ik kocht met 10 wk ook mijn kleding geloof ik, zit zoveel beter!

Panter ik weet het niet zo goed. Ik mocht 14 dagen na tp testen (17 dagen na punctie) en ik had een 6 cellige cryo. Ik had de eerste keren op wachtdag 10 en 11 mijn ongi, dus 13 en 14 dagen na punctie inderdaad. Ik heb toen de laatste keer meen ik op 10 dagen na tp getest omdat ik wilde weten of ik weer een ongi kon verwachten.. maar met een murola of hoe ze ook maar heten zou het dan zeker kunnen.

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bob aaarrwwwwhhh je liet ons in spanning maar super gefrliciteerd:D genietennnnnn

Kiyeko wat leuk een meisje nu shoppen

Baaaa ik moet nog werken tot 9 en morgen ook nog lees wel mee

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: oh wat grappig dat je hond dat dan doet!

granaatappelsap: hier ook mee gestopt.. mij helpt t in ieder geval niet..

bob: super dat de echo goed was!!! ben echt blij voor je!

juffie: lekker toch een zwangerschapsbroek! gewoon aan doen hoor..

kiyeko: oh wat leuk een meisje!!!

hier nog steeds niks...

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Sweet, ik denk dat ze hadden verwacht dat de baby erg groot zou zijn. Ik heb wel een verhoogde kans op zwangerschapsdiabetes omdat mijn moeder dit gehad heeft.
    Vandaar extra controle, snap ook niet waarom mijn baarmoeder zo groot is bij ons meisje was dat niet zo.

kiyeko wat leuk een meisje, lekker roze shoppen :D

Panter, het gaat wisselend hier blijf erg moe en kan niet veel doen dan krijg ik gelijk pijnlijke harde buiken. Slaap erg slecht en maak me veel zorgen over de kleine.

7. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ girl, naar dat Elina eczeem heeft. Ik vind het zo sneu als die kleintjes zo'n jeuk hebben. Heb je ooit eraan gedacht om met haar eens naar een homeopaat te gaan? Zalfjes (ook hormone) werken helaas vaak maar tijdelijk (zolang je blijft smeren).
    Hopelijk groeit zij er gewoon overheen.
    Onze kleine heeft ook wat plekjes (gevoelig huidje heeft hij van mij), alleen heeft hij geen jeuk. Dus hou ik het vet met Bioforce van Vogel, en het wordt al minder..

@ bailey, blij te lezen dat het goed gaat met jullie manneke. :)

@ bob gefeliciteerd met de goede echo - yeah, geweldig! :D

En kiyeko, wat leuk een meisje. Ga je nu helemaal los op roze? :p

*zwaai* en fijn weekend iedereen

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bob: jeeeeeeej en nu volle bak genieten!

@Panter: je mag je gewone NOD aanhouden.

@Kiyeko: jeeej een meisje, zo leuk :D
    Lekker roze shoppen!

@Bailey: nog een paar dagen en dan ben je een grote grens over.
    Kan me je zorgen heel goed voorstellen.

@Buik opmeten: mijn buik was echt veelste klein.
    Mn bm is niet verder dan 2/3 vingers boven mn navel geweest.
    Onze dochter was ook veelste klein, dus bij mij zei het wel wat.

@Juffie: verademing he!

@Granataalappelsap: volgende ronde ga ik het toch weer drinken, hoe ranzig ik het ook vind :p

@ALl: las dat er gevraagd werd hoe het gaat.
    Lichamelijk gaat het steeds beter gelukkig.
    Geestelijk had ik vannacht voor het eerst dromen/gedachtes over dat ik geen zin had om te praten met dames die ongeveer even ver zwanger zijn als dat ik geweest zou zijn.
    Dus denk dat de verwerking langzaam op gang komt.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dreamer, das een goede zaak dat de verwerking op gang is gekomen. Wil niet te snel he?! Neem de tijd en ruimte om te rouwen. Het is niet niks wat je is overkomen!!

Gewone NOD in de zin van 14 dagen na punctie bedoel je?

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Panter: als jij normaal 14 dagen na je ei ongi wordt wel ja.
    Langer wachten mag natuurlijk :p

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey fijn dat de echo goed was!!! wat de waardes ik hoop dat ze goed zijn...

dreamer wat fijn dat je zo snel doormag.. nu moet beebje blijven zitten hoor!!! neem goed je rust meid!!! heb je zeker nodig...

kiyeko we willen in oktober een weekend weg. aankomende zomervakantie gaan we dagjes weg en slaapkamer opknappen van ons.. lekkage gehad.. dus zeker wel leuke dingen en jij dan?? of heb ik er misschien overheen gelezen dat je het wel hebt gezegt?
    wat leuk zeg een meisje!!! nu kun je lekker gericht shoppen!!

bob ja leuk he lekker smeren met de hapjes :) als je is wil vragen?? mag wel!!! mijn man is kok en die vind het dus ook erg leuk om het te maken.. en je weet inderdaad wat ze krijgen jah.. :) zo leuk he..
    wat een fantastich nieuws meid!!! genieten nu he!!! en gelijk al over de 12 weken heen..

panter wanneer mag je testen?? ik voelde ook veel door de hormonen hoor... het enigste wat opviel wat ik 2 keer eerder had bij de iui's dat ik moest overgeven met tandepoetsen en die 2 keer ervoor ook lichte vage testen gehad en bij de 3de tp had ik dat weer en tot aan de testdatum bleef ik overgeven dus dat was me hoop maar ik dacht toch van heb elke maand klachten dus nu zal het ook wel weer niet gelukt zijn..

juffie leuk 2 dagen je beebje zien :)

iluna je zielig is het.. dus jullie mannetje ook gevoelige huid. ons meisje heeft het huidje van mij ook zo gevoelig.. hoorde inderdaad van me collega ook dat die naar homeopaat ging voor eczeem... maar is ff afwachten wat dit doet en anders toch is ff informeren..

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Girl: smeer je Eline met vette huidolie in na badderen?
    Ons meisje kan maar 1x per week in bad, anders barst haar hele huid open.
    Om het eczeem te laten minderen kan je proberen minder warm en minder lang te badderen (misschien minder vaak, ligt aan hoevaak je baddert)
    En goed insmeren met huidolie (wij hebben die van Zwitsal, smeert super)

Is het trouwens begonnen toen je met de hapjes begon?

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Eindelijk thuis vanuit ut werk spring zondag weer bij slaap lekkurrrr

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer we wisten vanaf bijna het begin dat ze gevoelige huid had en toen zij cb al dat ze maar maximaal 2 keer in de week in bad mag en dat ging al die maanden goed.. we smeren als ze droge plekken had met vaseline lanette.. maar deze plekken zijn na 3 weken nog niet weg en ze begong er nu aan te krabben dus ze had er echt last van.. nu dus andere creme en ze had vandaag nog niet gekrabt zei me man..

dus hoop als we 5 dagen verder zijn dat het goed geminderd is en dat we na 2 stopdagen maar 1 keer per dag die creme hoeven te smeren..

oja en olie werkte bij haar niet want in het begin kon ik haar om de zoveel tijd op een dag insmeren met olie en toen dus naar vaseline lanette overgegaan en dat werkte altijd prima..

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hapjes doen we nog maar paar dagen en ze heeft het al dik 3 weken nu dus kan niet aan hapjes liggen.. en vorige week had ze ook wel wat verhoging 3 dagen lang echt schommelen met temp maar was toen ook al dik 2 weken aan het smeren..

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @bailey; aha, ik snap het. Nou, ik hoop maar dat alles goed gaat hoor! En wat naar van de harde buiken zeg! Doe maar rustig aan... spannend allemaal. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Knuf...

@Girl; he bah, zielig he. Jeuk is ook zo vervelend. Hopen dat de creme snel helpt!!

@panter; ja 14 dagen na punctie is ongeveer nod. Spannend he? Het houdt je constant bezig he? Steeds maar denken; oh voel ik al iets? Waar komt dat door, hormonen of zwanger of aankomende ongi? Brrr... ik leef met je mee! En duim me uiteraard suf!

@Juna; slaap lekker!!

@dreamer; neem de tijd om te verwerken meid, het is niet niks! Hele dikke knuffel!

@all; hier geen nieuws eigenlijk... alles goed. Hebben vanavond wiegje gekregen, zo'n oude ijzeren met hele schattige bekleding. Zo blij mee! Ik ben zo vreselijk benieuwd naar ons mannetje, kijk steeds meer uit naar de bevalling. Nog paar weekjes geduld! Ga zo lekker weer slapen. Slaap lekker meiden en fijn weekend!

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @uit het blote hoofdje :D

@Kiyeko wat leuk een meisje :D gefeliciteerd met dit goede nieuws!!! Nu heerlijk shoppen voor roze en nog meer wegzakken in die enorme roze wolk hihihi

@Panter....wat goed ook nog 2 in de vriezer!! Onvoorstelbaar wat tif en wat goed!!! Hoe voel je je nu door alles? Is een heftig pad geweest en nu mag je genieten en achterover leunen...de omschakeling kan heel groot zijn. Zo gaaf ik hoop echt dat dit teruggeplaatste celletje heel snel zich innestelt en dan een kloppend hartje laat zien...sterkte en succes meis met wachten en heerlijk even stilstaan en genieten van dit bijzondere moment!! Je hebt het mooi gedaan :D

@sweet wat heerlijk zoon mooi wiegje....dat lijkt me zo fijn omdat soort mooie, lieve en heerlijke baby spulletjes om je heen te hebben :D

@girl heerlijk die kleine vieze toetjes en die gezichtjes als ze iets nieuws proeven en ze moeten er aan wennen...zo super schattig!!

@juffie jippie je bent over een drempel heen!!!! Lekker van genieten die zwangerschapskleding hihihi
    Heerlijk lekker zitten op je wolk meid en je bent echt echt zwanger dus dan mag je dit soort kleding lekker aan :D

@DA bij jou al verandering? Vind het zo erg voor je...had zo gehoopt om eindelijk een posi ronde maar deze onzekerheid maakt alle verwarring alleen maar groter...zo klote voor je meid!! Ik baal echt met je mee! En dan ook nog sms'jes...kan me jou frustratie zo goed voorstellen...maar meid geloof me ook al gaan al die mensen voor jou als jij dalijk zwanger bent en je mag steeds even gluren en het goede nieuws vertellen dan is het nieuws dubbel en dwars zo bijzonder!! Laat je niet uit het veld slaan lieverd jij verdient het net zoveel als een ander en wellicht nog wel meer omdat je er zo voor moet strijden maar helaas kun je een vrouwenlijf maar lastig sturen....concentreer je op jezelf en jullie plakbeebje de rest is gewoon anders bijzonder en anders belangrijk. Ik vind je stoer dat je doorzet en doorvecht...en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt maar ook voor jou een positieve ronde met mooie berichten!!

@juna...werk jij in een winkel? Je maakt zulke lange dagen...bizar!! Hoe is t met staan dan meid?? Geen last van dikke voetjes?

@bailey super dat de rust redelijk is wedergekeerd!!! Wel goed dat ze je extra in de smiezen houden :D Hoop dat de rest van je zwangerschap perfect verloopt!

@dreamer...dromen is goed!! Ik ben een paar x huilend wakker geworden net na de ma en voelde me dan zo opgelucht...had gevochten om een kind en gunde het die ander echt niet...
    Heb vaak een traan gelaten hoor van kwaadheid en frustratie maar ook gelachen om m'n pijn en verdriet...heb het allemaal toegestaan en ben alle operaties met opgeheven hoofd ingegaan en 3 maanden later toen ik echt schoon, schoon was durfde ik ook weer positief de toekomst in te kijken en weer te dromen van nieuwe kansen...toen wist ik ben er weer klaar voor :D
    Doe rustig aan meid en doe het stapje voor stapje maar je weet op een gegeven moment zo goed dat je er weer klaar bent :D

@fotootjes...heb eindelijk vanmiddag de tijd en de rust om ze in m'n album te zetten...gister was het een gekkenhuis en de echo verliep ook niet helemaal leuk...dus het was een rare maar super positieve dag!!

Bob man was gister ook vrij wat heerlijk was...om 11u echo liep onwijs uit dus ik werd misselijk van de zenuwen en het wachten...knoop in m'n maag werd steeds straker...uiteindelijk kwart voor 12...bloeddruk gemeten nou die was sky high door de zenuwen hahaha dus eerst maar kindje gluren...zegt die dame helemaal niets nou het zweet brak me uit vraag ik voorzichtig "is alles goed" oh ja hoor prima....zeg dan wat muts!! Nou even pijlsnel het hartje gehoord en ze deed echt geen moeite om ons kleintje goed te laten zien en om op de foto te zetten...ze heeft alleen gezegd ziet er goed uit en je bent nu 12 weken 1 dag...kindje was 5,5mm
    Ze had er geen zin in zeg maar...ze liet het felle tl licht aan...en reageerde niet tot nauwelijks en de fotootjes zijn niet echt mooi (had toch een beetje gehoopt op leuke echo fotootjes om nog lang naar te staren)
    We hebben onze uk wel flink zien zwaaien, trappen en afzetten en het bewoog zn hoofdje en maakte een koprol :D
    Gek om naar zoon schermpje te kijken en te weten dat dit jouw buik is maar dat is nog zo moeilijk te bevatten en zo onwerkelijk:D
    Ben wel super trots op m'n lijf en ben gelukkig langzaamaan weer wat zekerder aan het worden...
    En ik ben verliefd op dat kleine wezentje in m'n buik!!
    Nu maandag verloskundige praktijk bellen...brrrr...best een grote stap vind het best eng :D
    Maar de gyn zei dit is veel beter voor je meer rust en weer het geviel krijgen van een gewone zwangerschap net zoals ieder ander.
    Kreeg een brief mee om daar af te geven en daar staat alleen maar in...is zenuwachtig en angstig en ziet op tegen echo's hahaha
    Ik zei tegen Bob man de vk denkt dalijk daar krijgen we weer zoon Miep paniek hihihi

Nou toen was m'n hoofd leeg:D
    Sorry voor de late reactie en de stress dat hier veroorzaakte dat was niet mijn bedoeling...sorry meiden!!
    Zal het nooit meer doen...:)

Liefs en een dikke knuf op deze regenachtige dag!!
    Xx

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vroege vogel bob! Hier nog zo''n vroege vogel..pfff ben sinds TP steeds om 7 uur al wakker. Niks aan hoor, zit ik hier een beetje alleen in de kamer te koekeloeren.

Wat fijn dat je naar de VK kan, dat is een stuk relaxter en persoonlijker! Whiiieeehoooeeee mijlpaal nmr 2!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: wat een doos die de echo's maakte zeg! maar gelukkig is alles goed!

hier is de test omo zoals verwacht nu maandag nog testen.. dan heeft de arts tenminste niks te zeggen, dat ik nog moet testen.

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob wat stom zeg dat mens! Maar nu idd over dat vervelende termijn heen! Spannend naar de vk. Misschien maken zij ook nog wel een echo. Deden ze bij ons wel..

Panter wat vervelend zo vroeg wakker..

Da heh wat raar.. Hoeveel dagen erna zit je nu?

Deel Deze Pagina