Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, een goede echo! Wat super! Gefeliciteerd! Geniet nu maar lekker! Wel een muts die de echo maakte! Fijn dat je naar VK kunt!

Panter, ook al vroeg wakker, duim nog altijd door voor jou!

Darkangel, witte test en nog altijd geen bruin/bloed, blijf doorduimen!

Dreamer, knuffel!

Sweet lilly, leuk hè zo'n wiegje! Voor de rest ook alles zover klaar?

Juffie, goede zet om te kijken voor zo'n broek, zit een stuk fijner hè!

Kiyeko, ook een meisje, wat leuk!

Juna, werk niet te hard vandaag!

Bailey, ben benieuwd wat ze als reden geven dat je baarmoeder groter is dan in eerste zwangerschap, of heeft het daarmee te maken, dat het niet je eerste is?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, wat vreemde cyclus zeg...mss heb je toch je ei pas gehad toen je voor de 2dekeer een pos. ovutest had?
    Reden om je cyclus met echo's te volgen in het vervolg!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: ja dat denk ik dus ook.. maar dan zou t stom zijn dat ik eerder ook al posiovutest had... hoop zo dat ze me gaan begrijpen in t ziekenhuis en echo's willen maken..

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het kan wel he, een LHpiek is geen garantie dat je ei springt...mss sprong ie wel niet en heeft je lijf later nogmaals een LH piek gemaakt en is ie uiteindelijk toch gesprongen!

Mona, 37+1 vandaag...je mag thuis bevallen! Wil je dat ook, of liever ZH?

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Darkangel, ik duim dat nog een traject in het ziekenhuis niet nodig is en anders dat ze je inderdaad meer gaan volgen met echo's zodat je meer zekerheid hebt!

Panter, ik ben heel blij dat deze grens voorbij is, we willen graag thuis bevallen en ik hoop dat dat ook gaat lukken!

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @all fotootjes van ons beebje staan EIN-DE-LIJK in mn album...fotootjes van testen en ook de laatste wat onduidelijke echo's...er zit er 1tje bij daar zie je zo duidelijk nog een stukje dooierzak en al de navelstreng en bij de laatste zie je (als het de goede foto is die ik heb ge-upload) de placenta links boven liggen...die vond ik gister echt al groot...zag zo de navelstreng er aan hangen en de baby eraan bungee jumpen...heel bizar om te zien hahahaha

@Panter ik was normaal altijd al een vroege vogel....was ook heel blij met mn iphone...lekker in bed nog even internetten :D
    Maar sinds ik zwanger ben is het uber vroeg...lag er gister pas om 1 uur in:$ en om half 7 lag ik al weer wakker...zucht hahahaha

@mona vanaf nu geld echt een meldplicht iedere dag...een laatste mijlpaal bereikt!! Heerlijk meid!! Gaat nu wel heel hard hahahaha

@ik kruip zo even op het bankie met een dekentje, mn mannetje moet werken helaas dus neem ik het er maar even van:p:D

@DA dikke knuffel meis!! Hoop dat ze in het zh begrip kunnen opbrengen voor je onzekerheid en deze situatie en dat ze je gaan volgen met echootjes...
    Met de vuist op tafel ;):D

@all een dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Liefs

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    wil ik foto's gaan kijken, zie ik dat we nog geen vriendjes zijn en kan ik niks zien...
    Heb je utinodiging gestuurd!

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, wat een leuke foto's van de echo! Kan me voorstellen dat je er helemaal van geniet!

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bob en mona

ik werk in een salon erg druk altijd werk eigelijk 23 uur maar meestal zit ik rr ruim boven net zoals deze week pfffttt ik neem morgen een kijkje in je album lekker genieten meis

Da potjandorie wat houd je lijf je voor de gek dikke knuffel

Dames ik ga weer verder tot half 6 :( en vanavond 3 verjaardagen helluupppppp

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Mona, je baarmoeder kan wel wat sneller groeien bij de tweede zwangerschap. Mijn baarmoeder zit nu krap 2 vingers onder het borstbeen, zoals bij 32 weken...
    Ik ben ook benieuwd wat ze er van zeggen... Zul je zien een hoop stress voor niks.
    Wauw jij mag gewoon al bevallen nu echt aftellen spannend!

Dreamer ja ik zal blij zijn als de 26 weken voorbij zijn, ik tel de dagen ook echt af.

DA dikke knuffel voor jou, maandag meer duidelijkheid hoop ik.

Bobje wat lief je ziet al echt de armen en benen van babybob :D

Girl hoop dat de zalf snel helpt. Misschien krabwantjes proberen dan kan het genezen.

11. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bailey, ben inderdaad aan het aftellen. Zijn heel benieuwd wanneer ons kleintje zich gaat melden..

Juna, zorg dat je genoeg rust neemt! Je lijf geeft zelf aan wat kan en wat niet!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dames, ik heb vorige week zaterdag mijn pregnyl 5000 gespoten. daar krijg ik nu toch geen blauwe aderen meer van op mn tieten?
    das toch allang weg of nog zo minimaal aanwezig...toch?
    En van utrogestan krijg je toch geen blauwe aderen op je boobs?

pfff maak mezelf alweer gek...zit te googlen tot ik scheel ben en kan het juiste antwoord niet vinden haha.
    Wat erg dit!

13. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, ik weet het helaas ook niet.. Pregnyl zou nu wel ver weg moeten zijn inderdaad, utro kan wel pijnlijke borsten geven, maar ook aders? Ik hoop dat je er snel uit bent! Duim in elk geval voor je!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: een tip, niet googlen....is moeilijk weet ik, maar je maakt jezelf helemaal gek zo..

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    haha ik weet het, maar kan het niet laten...

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: en pregnyl halveert elke dag.. dus het is je lichaam nog niet uit..

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    maar 5000 eh wil toch niet zeggen dat het in je bloed een waarde van 5000 heeft?
    Das toch een waarde van 50 ug/ml? das in een week allang uit je bloed lijkt me?

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    volgens mij wel.... ik denk dat als je nu een kv 2v5 doet hij nog posi aan slaat met een licht streepje..

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik heb geen testen in huis gelukkig! Ik wacht maar gewoon (on)rustig af...killing zeg!
    Deze wachtweken zijn echt 10x erger dan de iui wachtweken geloof ik...was met de iui's nooit zo gek volgens mij...

Deel Deze Pagina