da nee dat is niet raar, eerder lief dus ik zou zeggen doen. liev ik ken het niet wat he schrijft ik weet wel dat je wat licht in je hoofd kan worden als je zwanger bent en je wat actief bent.. zou het zo iets kunnen zijn?
Thanks Kate..het is tot nu toe op momenten dat ik niet actief ben..denk toch oververmoeidheid ofzo! Mijn zus heeft het ook wel Es' voorafgaand aan migraine. Al die vage klachten steeds vind ik maar wat beangstigend! Jij ook bijna verlof!! Trek je het allemaal nog wat? Ik ga ff douchen, wie weet wordt rugpijn dan minder, zijn vast m'n banden! DA...lief idd als je naar die vrouw gaat..vervelend dat je opa zover weg in ziekenhuis ligt zeg! Xx
@ DA. ; ik zou het wel gaan vertellen super lief van je.......:hoe is je opa er aan toe? Wat erg zo aan de andere kant vd wereld....sterkte!!! Xxxxxx
ja ik ben geweest, en ze was al op de hoogte, opa is aanspreekbaar, hij heeft alleen krachtverlies.. meer weet ik niet...
@Da: dat heeft mn moeder ook gehad, kracht zal nooit meer 100% terugkomen. Maar gelukkig is het niet erger! @Loutje: bij mn volgende ongi gaan we starten! Heerlijk he al die ontwikkelingen! Hier is ze vandaag begonnen met lopen langs de bank @Girl: wij wilden na 2 weken alweer haha. We hebben met ongeveer 3 maandjes weer zaadjes gereserveerd. @Liev: wanneer is je ijzer voor het laatst gecheckt? Daar kan je dat ook van krijgen. @Zonnestraal: 2 zonnestraaltjes in je buik! Op naar 2 mooie strepen dan maar he @Kiyeko: klein wereldje zo haha.
dames, het is weer zover....ik neem even afstand. kan het allemaal niet meer handelen, en heb ff forumrust nodig. tot snel, ik denk aan jullie!!!
@Panter: dikke knuffel lieverd. Neem je tijd en doe alles op je eigen tempo. @Liev, noem me maar Dreamer hoor
loutje moeilijke situatie nu dus omdat de donor van jullie er niet meer is!! misschien gewoon nog ff wachten en kijken wat jullie dan allebei willen. jullie hebben in iedergeval al een super mooi meisje erlopen!!! dreamer dus jullie ook al snel die gedachten ja wij willen ook met ongeveer 3 maand weer wat bestellen jah!! is onze donor er niet meer willen we nog wel voor een kindje gaan van andere donor maar dan reserveren we niet. ze matchen dan toch wel weer. panter neem je rust meid!!! dikke knuffel!!!
Kipjesssss ik lees het net Woooow leuk meis! Ben blij voor je! Joehoeeeeee Uhh ik weet nog dat mn hcg op dag 8 iets van 980 was. Moet toch elke dag verdubbelen ofzoiets Hier nog steeds geen menstruatie..
@ panter ; heel veel sterkte meissie en hopelyk is het bij jullie heeeel snel raak ik zal blyven duimen hoor dikke dikke knuffel!!! @ all lig nog in bed dus lees straks even bij xxxxx
Jeetje ik ga een weekendje weg...pffff Alleereerst....gefeliciteerd zwangeren onder ons!! Juna en Kipjes... @kipjes ik ben zo super blij voor je meid!!! Na al die pijnen en dikke buiken mag je nu met een echte dikke buik rondlopen Heerlijk al dat roze hier!!! @zonnestraal jeetje wat goed meid!!! Twee kleine zonnestraaltjes in je buik!!! YAHOO!!!! @Panter...kan me er iets van voorstellen meid!! Het is ook heftig!! Neem je tijd en rust en weet dat je altijd kan en mag pb-en....dikke knuffel meid!! @DA sterkte zeg wat een verhaal! Zal duimen dat het verder allemaal mee valt!! @OW jeetje wat ben jij sterk zeg!! Heb heel veel respect voor je. Je zit echt in zo'n lastig pakket! Wellicht moet je nu voor jezelf kiezen omdat je probeert iedereen tevreden te stellen...in deze situatie gaat dat gewoon niet....ik wens de komende tijden heel veel moed en kracht toe!! Sterkte meid!! @kiyeko zit jij nu alweer op de wachtbank? Gezellig dan samen met zonnstraal @All dikke knuffel lees vanaf hier weer een beetje bij....ik zal ook wat minder vaak reageren...ben er wel maar ben met andere zaken bezig....lekker weg met familie, vrienden en bob man...wil even weer genieten en heb dat ook nodig de rust in mn hoofd Gaat helemaal goed verder hoor...heb een heerlijk weekend gehad in Antwerpen en ben nu weer aan het wachten op mn eitje.... Dikke knuffel voor jullie allemaal lieve meiden!! Liefs
Dreamer, zo leuk dat jij m'n emmy's zonnestraaltjes noemt!!! Nog heel even en dan mag jij weer,,,,spannend hè!! Juna lekker aan het genieten?? Kipjes, dringt het een beetje door meis? Een mini-kipje komt eraan!! DA, pfff wat een naar nieuws zeg....bah!! Lief om die mevrouw op de hoogte te stellen (maakt niet uit dat ze het al wist, was een lief gebaar). Panter, hele dikke knuffel meis. Hopelijk kom jij snel het zwangere nieuws brengen en laat je je positieve test zien hier . OW, wat een looser 1e klas die vent van je. Ik weet zeker dat je heel gelukkig kunt worden jij saampjes met S. Bob, leuk hè allemaal leuke dingen doen. Das alleen maar goed voor body and mind...... Lekker genieten!! Kiyeko, lachuh hè!!! Wereld is echt klein. Ze houdt wel netjes haar mond hoor, ze zei alleen dat ze wel een vermoeden had van wie ik zou bedoelen toen ik het over je had. Ik ga a.s. donderdag weer heen.... Samen op het wachtbankje hè, gezellig.....maar spannend!!! Girl wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie . Liev, hahahaha samen een 2-ling, dat zou SUPER zijn!! En bedankt meiden voor al jullie steun!!! Zo leuk en lief op weg naar DD om al jullie reacties van medeleven te lezen!!!!
@Zonnestraal: het zijn toch ook 2 zonnestraaltjes Ik hoop dat ze jullie de komende 9 maanden (en jaren erna!) laten stralen!! @Bob: lekker genoten dus. @Kipjes: besef je het al .. je bent zwanger meis Krijg gewoon tranen in mn ogen, ben zo blij voor jullie! @All: hier op dag 5, dus bijna beginnen met ovu testen. Laatste oefenrondje, dus maar proberen wat vertrouwen in de ovu testen te krijgen nu we geen fm krijgen. Heb 20 digitale ovu testen besteld en heb nog een stapel sensitest en ebay testen liggen. Zo moet ik hem wel kunnen vinden hoop ik!
Jeetje wat een positiviteit!!!!! Wauw.. Hoop dat iedereen er straks aan mee doet.. Kipjes gaat het ook weer beter met je overstimulatie.. Juna hoe voel je je? Panter sterkte.. Zonnestraal wauw 2.. Ik heb het er ook over gehad met vriend of we dat zouden willen. Nu zijn we nog nuchter en kunnen we nog een beetje nadenken hihi. Maar bij ons zouden er ook 2 heel erg welkom zijn, maar het moet eerst maar lukken allemaal..