Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraal indd sta je dan te hannesen hahaha daarna ook maar een checklist aangeschaft en blijft spannend de echos maar vooral de 20 weken echo uiteindelijk draait het om de gezondheid van beebje
    ...ik duim dat alles er goed uitziet ook voor kipjes

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal
    ohhh leuk morgen samen ! Jij ook succes morgen.
    Zal zaterdag een foto plaatsen hihi.

@ bob
    lekkerrr chinees. Hoofdpijn heb ik ook vaak. je kunt testen of het misschien van een lage bloedsuikerspiegel is of van een lage bloeddruk. Kijken of het helpt als je een dextrose snoepje neemt. of een zout dropje.

@ kiyeko
    ik wil ook borstvoeding geven maar er is altijd een kans dat het niet lukt dus je hebt eel melkpoeder en flesjes nodig hoor !!
    Ik heb het starterspakket van avent en een stap 1 fles van chicco uit de felicitasbox van etos.

@ juna
    lekker he shoppen. ik stop nu even want merk dat er niet veel leuks meer te vinden is omdat alles nu zomercollectie is. dus ik wacht nog even tot de wintercollectie komt. ennuhh ook geen plek meer haha

@ zonnestraal
    hier advies gevraagd aan schoonzus over wat wel en niet aan te schaffen. en achterop de verpakkingen van de lakentjes bij prenatal staat hoe je de wieg en het ledikantje moet opmaken. superrrr handig.

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kiyeko, ik wil het in iedergeval proberen. Maar lukt het niet, dan niet.
    M'n vriendin heeft 3 kleine mannetjes, de jongste is net een week oud :D.
    Bij de 1e borstvoeding geprobeerd en lukte niet. Zoontje had honger en daardoor veeeeeel huilen de 1e 2 wk. Daarna is ze overgegaan op flesje. Maar deze 2 weken waren vreselijk voor haar!! Ze kon ook moeilijk loslaten dat het niet ging....
    Bij de 2e toch weer geprobeerd, weer ellende. Heeft zo de 1e paar weken van haar kraamtijd verpest!!!
    Dat wil ik niet. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Dan ga ik snel over op de fles.

Handig zo'n zus!! :D

4. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, hoop dat je rug- en hoofdpijn snel minder worden. Rugpijn kan door zwangerschap zijn, hoofdpijn misschien ook door wat spanning? Succes bij controle door VK!

Zonnestraal, ons werd door de kraamzorg geadviseerd om juist geen flesjes en poedermelk in huis te halen, dan heb je sneller de neiging om te zeggen ik geef dat wel ipv de borstvoeding die je wilt geven als het niet meteen lukt. Flesjes krijg je ook bij pakketten als blijde doos, felicitas enz dus ik heb ze ook. Maar wil proberen of ik ze niet nodig heb..

Kiyeko, wel handig zo'n zus!

Wij hebben trouwens ook geshopt met checklisten, scheelt wel in nadenkwerk.. Al heeft het er ook pas afgelopen zaterdag toe geleidt dat we echte hoeslakentjes voor een wiegje gekocht hebben..

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kipjes en Zonnestraal, veel plezier bij 20 weken echo morgen!

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @mona al gerommel in de tummy:D:D

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Thanks voor de tips meiden, ga zo even zoute dropjes halen...het is geen bloedsuiker want als ik cola drink 1 glas iedere avond gaat het niet weg...
    Ik zal het bij de 1e afspraak aangeven bij de vk...morgen bellen...ben benieuwd..

@kiyeko wat handig zeg lekker zoveel spulletjes te krijgen van je zus :D

Mijn zus heeft een klein mannetje van 3 jaar en heeft heel veel bewaard dus die hoopt dat het een klein mannetje is in mn buik :D

Ga ook deze week bellen voor een pret echo...eind juli geslachtsbepaling en nog een pret echo met 26 weken ong.
    Met de geslachtsbepaling willen we beide oma's meenemen...wel zo leuk.

@hier wil ik ook borstvoeding proberen te geven...handig de tip van de checklisten:D

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Monatoetje thanks wijffie!!

Ennuh, das nou juist het punt: m'n vriendinnetje voelde zich een slechte moeder om te stoppen met borstvoeding. Want ja, in deze tijd: borstvoeding moet!!! Ondertussen was haar kleintje afgevallen ipv aangekomen en toen besloten door consultatie bureau om flesvoeding te gaan geven. De kraamzorg had dit al veel eerder aan haar moeten adviseren.
    Ik sta er misschien anders in, zelf groot geworden met de fles :D.

Nb: 1e flesje aan dat kleine ventje en gelijk tevreden slapen ipv continue huilen.....ik haal het dus gewoon allemaal in huis ;).

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal.
    Zo denk ik er ook over. en mocht aanleggen niet lukken wil ik kolven nog proberen. maar geen druk. lukt t niet dan niet.

@ mona
    Ken ook iemand waarbij aanleggen van de baby in de eerste nacht niet lukte. Kolf kwam pas de dag erna. als zij geen flesjes en voeding in huis hadden hadden ze de kleine niet kynnen voeden. dus ik zou het zrker wel in huis halen hoor.

Dank je wel meis !! Ga proberen te relaxen en te genieten.
    heb jij een voorgevoel wanneer jullie meisje komt ?

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, nog geen gerommel nee, nog allemaal heel erg rustig...

Borst- of flesvoeding, het maakt je echt geen andere moeder als je kiest voor het één of het ander, ik heb nu nog steeds zoiets van "zie wel hoe het loopt".. Wil me er niet te veel het hoofd over breken.. Als het lukt is het mooi, als het niet lukt dan niet, scheelt ook wel met kolven en combi met werken na 12 weken...

11. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Ik heb trouwens zelf nog steeds in mijn achterhoofd om van die kant en klare flesvoeding in huis te halen, dan heb je toch iets in huis en niet meteen zo'n hele pot als je hem niet nodig blijkt te hebben.. Ik zie nog wel even wat ik doe (blijf ik er toch weer over nadenken :s)

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    net gehoord, dat er weer iemand die ik goed ken perongeluk zwanger is van de 3e...

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik geloof niet in per ongeluk zwanger worden klite da :(

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    per ongeluk zwanger van de derde..haha...yeah right..dat was vast gewoon gepland maar daar durven ze niet voor uit te komen!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb ze ook nieit gefeliciteerd...

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes en zonnestraal veel plezier met de echo!!

zwangeren hoe is het met jullie??

meiden met de beebjes hoe gaat het met jullie en de kleintjes??

kiyeko kv voeding is echt super voeding.. werk zelf bij de kv en deze komt overeen met de nutrilon.. ik ben gelijk met fles begonnen en heb er zeker geen spijt van want meerdere in de buurt van me deden borstvoeding en moesten ook stoppen omdat het niet lukte en dat zag ik niet zitten na alle ellende die je als mmm meiden meemaakt.. en vond het heel mooi dat me man ook gelijk de fles kon doen omdat het al van een donor was.. (en hier zelf ook fles gehad)

da balen dat je cyclus zo in de war is.. hopelijk komt je ongi toch nog snel..

panter nog eventjes en je kunt al testen zoow wat gaat dat ineens hard die dagen... of valt het voor jou een beetje tegen het wachten??

mona spannend wanneer je gaat bevallen!!! nog ff goed genieten van alles en lekker je rust nemen!!!

meiden sorry wie ik vergeet maar jullie kletsen zoveel!!!

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowhh girl dus ik kan het beste die van de kruidvat eigenmerk pakken? Ik wil namelyk ook geen bv geven

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: ken ook iemand die kruidvat eigen merk heeft gebruikt.. kindjes zijn er gewoon groot mee geworden hoor..

zie net op hyves dat een oud klasgenoot vandaag bevallen is van een meisje..

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zal ik als melkkoe ook eens antwoord geven op de bv vragen :p
    Flesvoeding in huis halen is niet nodig.
    Mocht de bv niet lukken, dan heeft de vk of kv altijd wat op voorraad.
    Daarbij heeft het kindje nog voldoende voeding voor 24 uur dacht ik, dus ook al lukt het de eerste nacht niet, dan is er geen man overboord.
    Maar als het voor jezelf prettiger voelt kan je het altijd doen natuurlijk!

Alle flesvoeding is goed, het moet aan zulke strenge eisen voldoen dat geen enkele fv slecht is.
    Dus kies wat je zelf wilt.

Kolven is echt geen ramp.
    Ik heb er bewust voor gekozen om de helft van de tijd te kolven.
    Dit zodat manlief ook voedingen kon geven om zo een band op te bouwen.
    Dit vond (en vind) ik erg belangrijk ivm het donorgebeuren.
    Sowieso heb ik de eerste 2 weken verplicht full-time gekolfd, omdat ons meisje in het ziekenhuis lag.
    En nu, ruim 16 maanden later, kolf ik nog steeds.
    Bevalt super en heb me nog geen seconde een melkkoe gevoeld.

Bv geven is de eerste weken best zwaar!
    Je hebt van die dames bij wie het allemaal super loopt.
    Maar dat zijn echt uitzonderingen.
    Als je bv wilt geven, hou daar dan rekening mee, dan valt het al een stuk minder tegen als het niet zo geweldig gaat aan het begin ;)

Ondanks dat ik al 16 maanden bv geef (al 14 maanden met een superstreng dieet ivm vele allergieën van ons meisje) ben ik niet zo pro bv als mensen soms denken.
    Fv is bijna net zo goed!
    Mochten wij een 2e krijgen, dan ga ik misschien wel fv geven ipv bv.
    Want ik weet inmiddels dondersgoed hoe zwaar het is, zeker aan het begin!
    Fv is zooooveel makkelijker.

En de rest van de wereld?
    Schijt aan hebben!
    Zij geven je kind niet de borst, dus zij hebben er ook niets over te zeggen.
    Doe wat goed voelt.
    Een ontevreden moeder = een ontevreden kind.
    Een ontevreden kind = een ontevreden moeder.
    Dus kijk naar wat jij en je kind willen, verder heeft niemand er iets mee te maken.

Uch, ik heb gesproken :p

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bob: bloeddruk wel goed?
    Weten ze het al op je werk?

@DA: fijn dat er eindelijk eens wat gedaan wordt!

@Beebjes voelen: geweldig, geniet ervan!

@Kipjes: trouwen én zwanger, zooo gaaf!
    De 2 geweldigste dingen die je kan meemaken.

@Shoppen: hahaha geweldig, moet om jullie lachen :p

@Bailey: nog een paar dagen meis.
    Hoe is het?

@Mona: rommel de bommel :p
    Ben benieuwd of de kleine juni of juli kiest!
    Wat denk je zelf?
    Ik riep al maanden vantevoren, ik denk dat ze ... komt, en ik kreeg nog gelijk ook!

@Panter: stiekem al getest?
    (ik ken je testmethode van de IUI's :p)

@All: ben nog niet hcg vrij helaas.
    En nu speelt mn stomme schildklier weer op ook (was te verwachten)
    Dus nu snel mn meds aangepast en duimen dat mn schildklier heel snel weer normaal doet!

Deel Deze Pagina