hoi meiden, da--> wel fijn dat ze er nu wat meer mee gaan doen... ik hoop dat je snel meer weet! kipjes--> spannend allemaal morgen heel veel plezier en succes! als je je trouwjurk niet meer past straks kunnen ze het toch oplossen met iets of gaat dat niet meer? ik hoop dat het mooi weer word op je bruiloft! is alles geregeld nu? juna--> leuk hoor dat je moeder de baby heb kunnen voelen nu je mannetje dus nog ook wel fijn als hij het snel mag voelen en heerlijk hoor lekker shoppen geniet ervan! juffie--> super dat je weer even heb mogen kijken en dat het goed gaat! zonnestraal--> zou dus heel fijn zijn volgende ronde met checklist te shoppen :d dreamer--> ik hoop dat het hcg snel uit je lichaam is en je schildklier ook snel weer goed is. hier gaat alles rustig zijn gangetje sorry dat ik niet veel praat ik kan het even niet goed bijhouden heb het even druk met de laatste dingen voor de bruiloft nachecken en regelen. wel hebben we afgelopen weken een brief gekregen van het amc dat we de 29ste terecht kunnen voor een intake dus ik ben heel benieuwd wat ze te zeggen hebben, en hoe alles nu verder gaat allemaal...
ik reageer morgen verder maar even over de bv.. ik doe het zolang ik thuis ben, voor de band is het echt super. Kolven doe ik alleen als ik van huis moet en haar niet mee kan nemen en iemand oppast. Na 3 maanden stop ik ermee en ga ik over op fv omdat het met mijn werk niet te doen is qua kolven etc. Het is erg vermoeiend in het begin maar nu is het echt een onderdeel van het ritme van de dag en is het ook best ontspannend..
Kiyeko: Mijn vriend gaat mee naar elke 'echte' echo. Daar pakt die dan gewoon vrij voor. Die extra 'tussendoor' echo's neem ik iemand anders mee, moeder, zus, schoonmoeder enz... Borstvoeding: Ga ik niet geven, voel me er niet prettig bij. Wil meteen flesvoeding gaan geven. Bij ons thuis allemaal groot geworden met de fles en ben er ook 27 jaar mee geworden, zal wel loslopen. Ik heb zoiets (iemand zei al zoiets weet niet meer wie?) we/ik hebben al genoeg gedaan wat me tegen staat en hebben al genoeg meegemaakt. En heb heel sterk het gevoel ik wil echt geen bv geven, dan ga ik mezelf er ook niet mee kwellen die tijd heb ik gehad. Komt goed. Gewoon doen wat goed voelt. Ik ga slapen meisjes, slaap lekker!
@dreamer weer die klier die opspeelt...balen meid!! Bloeddruk was vrijdag top dus denk het van niet...staat op internet dat het ook van hcg kan komen maar omdat ik ook pijn in m'n rug heb vermoed ik zelf dat het samen hangt...leg het wel bij de vk neer bij de 1e afspraak...het is gelukkig niet heeeel de tijd aanwezig...zijn momenten op een dag... Hoop dat je kliertje en de hcg snel weer o orde zijn en dat jullie voor die 3x raak is scheepsrecht kunnen gaan @fv en bv maakt volgens mij weinig meer uit indd. Ik zou het graag willen proberen omdat het me fijn lijkt en indd ontspannend om momentjes alleen met je kleintje te hebben... En kolven dat lijkt mij niet zo erg hoor...zou me geen melkkoe voelen in ieder geval Is gewoon natuurlijk en wat erbij hoort...manlief vond het wel fijn om een combi te doen zodat hij ook zelf wat meer betrokken kan zijn... En lukt het niet dan lukt het niet... Ben het helemaal met dreamer eens... @allemaal weltrusten lieve meiden!!!! Liefs
@goedemorgen ladies @zonnestraal en kipjes heel veel succes vandaag meiden!!!! Hoop dat alles goed is met jullie kleine ukjes!!! En als alles goed is heerlijk genieten van jullie kleintjes Succes en veel plezier meiden!! @dreamer op het werk weten ze nog niets...durf het niet te vertellen omdat ik pas sinds donderdag door m'n proeftijd heen ben...ik heb daar wel heel bewust op gewacht want ik kan de aankomende 5 maandjes de centjes goed gebruiken...maar ik heb het daar ook heel erg naar m'n zin en wil niet hun het idee geven dat ik daarop heb gewacht...vind het heel erg moeilijk aangezien ik heel veel zaken krijg toegeschoven en ze echt zeer tevreden zijn over me...ik wil ze niet teleurstellen...heb het daarom nog even vooruit geschoven... Ben gewoon erg onzeker...en vind het erg moeilijk...tja een enorme muts ben ik @ik ga douchen en richting m'n werk! Hopelijk werkt m'n rug en hoofdpijn mee vandaag...deze week en volgende week zijn super drukke weken...dus moet even doorbikkelen Lag gister op de bank al vroeg knock out hahaha zal de rest van de week niet anders zijn Liefs xxx
bob wel op jezelf letten he!! hopelijk gaat het vandaag weer wat beter.. juna ja kruidvat is erg goed!! omdat die gelijk aan nutrilon is en de kruidvat zou uitverkocht zijn kun je dus altijd de nutrilon pakken.. en die andere merken heb je dat niet.. daar zit dus verschil in..'
Girl, bedankt voor je advies over flesvoeding Dreamer, hoop dat je schildklier snel meewerkt! Bob, kan me je dilemma wel voorstellen, werk maar niet te hard! Hoop dat het snel beter gaat! Zonnestraal en Kipjes, succes vandaag! Darkangel, per ongeluk een derde op komst, zekers.. Balen zeg! Knuffel voor jou! Panter, ook knuffel voor jou in deze wachtweek! Ikkuh, spannend dan tot de 29e, wanneer is jouw bruiloft? Dreamer en Katek, welke kolf gebruiken jullie? Wat betreft de komst van ons kleintje, ik heb geen flauw idee wanneer ze zich zal melden, denk dat ik (ook met verhalen van zus en moeder in achterhoofd) langer zal lopen dan de uitgerekende datum. Al zou ik het zelf helemaal niet erg vinden als ze bijvoorbeeld deze week al geboren wordt, maar heb er geen voorgevoel over...
Ikkuh, ook spannend dus! Afspraak in amc én bijna trouwen! Juffie, ik wil ook geen bv geven, ik doe het alleen de eerste 2 weken ivm colostrum en antistoffen en daarna gaat snel de fles erin hoor. Ieder zijn eigen keus toch? Dreamer, nee ik heb nog geen zw.test gedaan. Wel een ovutest om te kijken of hcg uit pies is. En doordat die negatief was raakte ik toch wat in de mineur. ik ga dus niet testen voor mijn nod. het is ook nog maar dag 5 na TP vandaag....dus heb de tijd nog wel ff!
Spannend indd ikkuh succes ermee Panter heb je klachtjes? Ik had ongeveer 5 dagen echt ut gevorl dat me ongi er aan kwam
Ik heb de eerste 3 dagen na TP hele erg ongikrampen gehad. Nu niet meer..heb wel steeds een soort van kloppend gevoel op 1 plek achter mijn schaambeen...maar dat komt mss ook wel omdat ik er op let. Mijn zere tietjes doen smorgen minder pijn en dan naar de avond toe worden ze steeds gevoeliger. Verder heb ik nergens last van...ja blauwe aderen op tietjes en iets dikkere tepelhoven. maar dat komt van de utro. Ik denk dat het niet is gelukt...durf niet te hopen op goed nieuws. want waarom zou ik na al die jaren ineens geluk hebben? Pfff klote gevoelens....bah! gelukkig kan ik straks gaan werken en hoef ik er even niet aan te denken omdat ik met andere mensen bezig ben.
En toch zijn je kwaaltjes herkenbaar maar snap je gevoelens wel ik duim ontzettend hard voor jullie en fyn werkrn dalijk je gedachten op iets anders schieten de dagen wat op
@ego we krijgen toch een jongen.... oeps hihi zo alle roze terugbrengeb. zet foto in mijn album. wat denken jullie ?? Over 4 weekjes weer terug voor een echo. de doorbloeding van de placenta lijkt niet oke. ook waren de beentjes iets korter dan gemiddeld. maar niet om heel erg zorgen over te maken.
Kipjes, toch een jongen? haha wat een verrassing!!!!! Hoe vind je het zelf? Wat spannend van de dorbloeding van placenta, gelukkig word je goed in de gaten gehouden!!!
Kipjes, dat is toch een grote verrassing, echo foto lijkt wel meer op een jongetje ja! Kijken ze daar over 4 weken ook nog eens naar? Hoop dat voor de rest alles goed is, maar fijn dat je vanaf nu dan wel meer in de gaten gehouden wordt! Zonnestraal, hoe was het bij jou?
kipjes ooh omschakelen ineens naar jongen!! maar zeker ook heel leuk gelukkig houden ze je goed in de gaten... komt goed meid!!
kipjes: toch een jongen whaha... maargoed dat ze daar nog eens naar gekeken hebben dan, anders had je voor een verrassing gestaan bij de bevalling! ... maar balen dat er iets is met de doorbloeding van de placenta en de beentjes van de kleine.. hoop dat t uiteindelijk niks is.. panter: oh die wachtweken zijn echt killing he.. je moet echt zoveel mogelijk jezelf bezig houden... en niet bij t wachten stil staan... is moeilijk i know.. maar t helpt wel. werken, leuke dingen doen, extra rondjes visite doen... winkelen..