Kipjes lijkt inderdaad een jongen. Dat is even omschakelen, en het roze spul ruilen had je al veel gekocht? Hopelijk is er niets aan de hand met de placenta en trekken de beentjes ook bij. DA gelukkig dat ze actie gaan ondernemen wel balen dat je dan een ronde moet overslaan panter ik hoop zo dat je klachten niet van de utro zijn en dat je een mooie test hebt over een paar dagen. Reageer straks verder moet zo naar de gyn.
Haai dames!! Even ego als eerste , Echo was goed, ze kon alles al heel duidelijk zien . (20wk echo bij 18w6d ivm dat de echoscopiste een congres had in de 20e week). Alles was goed, ons mannetje helemaal goedgekeurd!!! We zijn zoooooooooooooooo blij!!!! Hij was deze keer heel beweeglijk. Placenta zit echt aan de voorkant, dus schopjes zal ik echt later pas voelen zei ze. Voel wel 'kriebels' en dat is beebje ook, dus ik voel ém zelf wel van binnen . Hij loopt een week voor op groei . Foto van hem en z'n wipneusje in m'n album . Kipjes, WHAT?!?!?! Toch een manneke? Omschakeling meis??? Over 4 wk weer terug en dan is alles gewoon goed hoor!!! Panter, ik herken dat heel goed die mixed feelings!!! Ik duim hoor!!! Monatoetje, ja ja.....je beebje kan elk moment komen. Spannend hè . Zie je op tegen de bevalling, of juist niet??? Moet zo weg, dames....dikke knuffel!!!
Wow!! Kipjes wat een omschakeling en verassing hihihi Toch een mannetje in je buik... En in blauw hebben ze ook heeeel veel leuke spulletjes meid Wel fijn dat ze nu even jou en je kleintje goed in de gaten houden!! En de groei van hoofdjes, armpjes en beentjes trekt meestal nog wel bij...je hoort dit toch regelmatig en er blijkt dan uiteindelijk niets mis te zijn dus dat is vast ook zo met de kleine kipjes beeb Kan me wel goed voorstellen dat je geschrokken bent en dat je weer even moet omschakelen...een dikke knuf meid!!! @Panter hahaha...toch zat dreamer er niet naast je hebt toch over een stickie gepiest hihihi... En voor je geruststelling bij deze zwangerschap had ik geen zwangerschapstest in huis maar wel ovu sticks...die zijn alleen maar negatief geweest terwijl ik toen allang zwanger was...dus meid hou hoop!! Werk ze meid en ik hoop dat de dagen omvliegen en dat die test straks hartstikke posi is!! @zonnestraaltje wat een goed nieuws meis!!! Heerlijk bij jou bleek het wel nog steeds een kereltje te zijn Lekker genieten meid!!! Heerlijk als goed met jullie mannetje!!! @bailey succes zo meid!!! Hoop zo erg dat alles goed is...hopelijk gaan de laatste weekjes voortreffelijk voorbij zonder vervelende hobbels in de weg @mona helaas nog geen gerommel in de tummy hahaha ach meid ze komt vanzelf...jullie kleine meisje zit nog heerlijk en veilig bij mama @ikkuh spannende dagen voor jou!!! Het weer zit gelukkig mee en wordt steeds beter!!! Geniet ze op jullie trouwdag!!! @ahhhhh wat lief jullie goede zorgen lieve meiden!! Ik zal proberen niet te hard te werken hahaha...en zal m'n rust echt pakken... Maandag wil ik het hier vertellen...ben best zenuwachtig hahaha @vk afspraak volgende week woensdag 1e afspraak...ging een beetje rommelig en gesprek was een beetje vreemd maar dat kwAm omdat er een nieuwe telefoniste werd ingewerkt hahaha Maar om 10:50u hebben we 1e bezoek...ben benieuwd wat we kunnen verwachten hopelijk kunnen ze wat met m'n onzekerheid (krijg dat knopje niet uit in m'n hoofd) en met m'n klachtjes En hopelijk mogen we ook nog even gluren en is alles goed met ons kleintje... Ik gauw weer aan de slag lees vanaaf nog meer bij Dikke knuffels xxx
Wat fyn zonnestraal dat alles goed was Bob en wat goed een afspraak bij de vk heb je ut al verteld op je werk? Hier net weer wezen shoppen heulll fout maar er was sale en feetje is zulk leuk merk hihi
@ zonnestraal grfeliciteerd met de goede echo ! @ all reageer later nog even uitgebreider hoor. ben redelijk van de schrik bekomen maar de twijfel is weer toegeslagen. straks is t de navelstreng ? Al heeft ze heel vaak gekeken en ze er zeker vsn was dat t een jongetje is. maar ze hebben het al eens fout gehad hihi. Hebben net snel alles omgeruild voor blauw. Pff wat een gedoe. Maar blij dat ik ons ukkie weer heb gezien. ben wel benieuwd naar de echo over 4 weken. hopelijk is alles goed.
Kipjes snap goed dat je geschrokken bent je moet even je gevoel omzetten! Had je daar ook de geslachtsbepaling laten doen? Had net even na onze echo gekeken en daar zie ik de vergelijking wel in......dikke knuffel
zonnestraal fijn dat de echo goed was!! kipjes toch maar ff de bonnetjes nog goed bewaren van de kleertjes hihi over 4 weken heb je gewoon een mooie/goeie echo meid!!!
Maandag wil ik het vertellen...ben zo zenuwachtig...brrrrr...hoop dar ze er begrip voor hebben dat ik zo lang heb gewacht met het vertellen...ben zo zenuwachtig om het te vertellen en weet ook niet zo goed hoe...pffff...zucht maar maandag dan is het de dag...anders wordt het alleen maar moeilijker...
Ja bob begrijpelijk dat het lastig is maar je kunt misschien de situatie uitleggen succes er mee meis
Bob, maandag vertellen en woensdag 1e controle bij VK, spannende week dus volgende week voor jou! Maar gaat helemaal goed komen! Zonnestraal, zie niet echt op tegen bevalling, laat het maar over me heen komen (heb niet veel keuze).. Panter, blijf voor je duimen! Darkangel, bij jou al verandering? Even ego, net controle bij vk gehad, was heel tevreden. Kindje maakt het prima, beweegt heel goed. Is ook helemaal ingedaald (dus dat voelde ik de laatste dagen). Kregen te horen dat we waarschijnlijk in haar vakantie gaan bevallen (ze is weg van de 29e tot de 20e) maar dat zij dan wel de nacontrole doet. Zij verwachtte niet echt dat het kindje komende week komt, maar kon ook geen garantie geven, dus nog gewoon afwachten..
Zonnestraal: fijn dat alles ok is! Kipjes: toch een jongen? Dat is even omschakelen. Komt vast allemaal goed meid! All: hier zojuist officiële controle gehad bij de gynaecoloog! Alles was perfect in orde! Konden zelfs de vingertjes zien, ruggengraat en bekken leuk om te zien! Hartje klopt nog exact hetzelfde heel mooi ritmisch. Ben vandaag 11 weken alweer. Hoef ook niet meer naar het ziekenhuis mag naar de vk joepie. Liefs
Bob, leuk naar de verloskundige!! Ennuh, ik zou het nu wel snel aan je werk vertellen.....dan ben je er maar vanaf....zie je er niet meer tegenop om het te vertellen!! Juffie, wat fijn een officiele goedkeuring . Hopelijk word je daar wat rustiger van!! Juffie-beeb doet het prima!!!! Mona, fijn dat je kindje ingedaald is en het goed doet!!! Zo, nog een weekje werken....4 dagen en dan mag ik al van de ambu af .
Juffie, fijn dat officiële controle ook goed was en dat je nu naar VK mag! Zonnestraal, nog 4 dagen en dan kantoorwerk, is ook wel een stuk veiliger hè..
Weet iemand hier trouwens een goed schema voor de utro bollen af te bouwen? Ben daar dus nog steeds 3 keer daags mee aan de gang, maar durf niet stoppen omdat ik bang ben dat het dan misgaat.....
juffie: steeds een bol minder doen? smorgens 2, smiddags 2, savonds 2 smorgens 1, smiddags 2, savonds 2 smorgens 1, smiddags 1, savonds 2 smorgens 1, smiddags 1, savonds 1 smorgens 1 smiddags 0, savonds 1 smorgens 0, smiddags 0, savonds 1 en dan stoppen.... is dit iets?
Da ja denk dat ik het zo ga doen inderdaad, iedere dag 1 minder. Begin daarmee als ik 12 weken ben, dan heeft mijn placenta het overgenomen als het goed is. Ik had al altijd een keurige cyclus met een of van 14 dagen dus denk dat het wel ok is...
Wat goed Mona dat prinsesje al is ingedaald..wil je thuis of in ut zkh bevallen? Juffie fijn dat je nu na de vk kan.....en ik durfde ook niet te stoppen en ben dus nig 1 weekje door gegaan smorgens 1 en savonds 1 maar na een week had ik er fenoeg van dus ben gewoon gestopt kan echt gwoon Zonnestraal wat fyn dat je op kantoor mag Hier zat ik net te denken nog kleine 15weekjes werjen hihih zolang alles goed blijft gaan natuurlyk mensen vragen me als ik ut denk vol te houden omdat ik heel de dag sta te kappen maar tot nu toe nergens last van
hier trouwens nog niet ongi.. zeg net tegen mijn man.. als ik die behandeling in t ziekenhuis heb, ga je toch wel mee he.. zegt die.. oh misschien.. ik IK NEEM AAN DAT JE MEE GAAT! zal toch wa zijn he... volgens mij mag je niet eens zelf terug rijden, en MOET je iemand mee nemen...