Ja dat heb ik hem ook even duidelijk gemaakt. Al zou ik iemand anders meenemen, dan heb ik niemand die mijn handje vast kan houden.
Juffie fijn dat de controle goed is, nu op die wolk klimmen hoor Kipjes ik hoorde dat roze mode is voor jongens in belgie... dus kan hoor , nee grapje maar hopleijk zeggen die korte beentjes niks, v had en heeft ze ook en is gezond, doorbloeding houden ze in de gaten komt goed..... DA nog geen duidelijkheid balen.... all sorry ik lees mee maar dat is het ook even , ben druk en het lukt me niet overal te reageren, maar ik vergeet jullie niet... en is er nog plek op de wachtbank?? want dan kom ik er weer bij zitten na vanavond
Ja ik vind het ook een soort van taak dat manlief mee moet hoor, ik onderga al alles, lig iedere maand met de billen bloot in de stoel. Dus bij dit soort dingen gaat hij gewoon mee hoor. Hij zorgt maar dat die vrij krijgt van zijn werk.
Ricmar, duim vanaf nu ook weer voor jou! Darkangel, zo zou mijn man het ook zeggen en dan toch regelen om mee te kunnen. Juna, wil voor thuis bevallen gaan ja.
Wij gaan zo naar bed, hoop dat t morgen droog blijft, gaan wat leuks doen met de kindjes van mijn werk... weltrusten
Hiephoi hier weer klaar wakker Heb het ook super warm terwijl het raam open staat maar het lijkt wel alsof ik een kacheltje heb ingeslikt Eens kijken of ik zo nog wat slaap kan meepakken... Want zo heb ik wel heel veel vrije piekertijd Liefs de nachtbraker hihihi
Hahahaha ohwwwwww Bob, zo herkenbaar allemaal!!!! En dat piekeren, ook dat is erger als anders door de hormonen!!!! Hopelijk heb je nog ff kunnen slapen!! Goodmorning lady's!!!!
Bob heerlijk he die hormonen?? nu lig je wakker van de hormonen, en straks van je buik/beeb... wen er maar aan LOL
Herkenbaar bob heheh wat een tijden probeer overdag een dutje te doen Ricmar myn duimen draaien voor jouw Da werk ze Hier ook weer aan ut werk tot half 7
Darkangel, veel plezier met het uitje, hoop dat jullie mooi weer hebben! Bob, slecht slapen is zo herkenbaar, ik heb het ook al weken 's nachts heel warm, last van baby en buik.. Neem je rust overdag, bijv even rusten na je werkdag! Juna, werk niet te hard! Ricmar, ik duim!
Hier ook aan het werk. Heb 2 weken vakantie gehad en ben nu net een gepropte worst in m'n uniform . Met gulp open want m'n buik past er niet in..... . Ricmar, jij nu op de wachtbank??? Ik duim!!! Wanneer is je nod???
Kiyeko, ook alweer 18 weken..gaat ook hard hoor!! DA, hsg dus, spannend hoor!!! Bob, vroege vogel...of late vogel...iig lastig dat je moeilijk slaapt of vroeg wakker bent. Hormonen zijn rare dingen. Ricmar welkom op de wachtbank, ztit ik hier niet meer zo alleen. Hoe is het verder met iedereen? hier alles goed, kwaaltjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Alleen mn zere utrotietjes zijn er nog. Nou ja jullie zullen vast kunnen indenken wat ik nu denk. Maar goed, werken was heerlijk!! een fijne afleiding en straks mag iik weer.
5 juli is mijn NOD en die hou ik gezien de vorige ronden met lange LF ook eerst maar even aan.. Gisteravond inseminatie gedaan.. duimen..
Ricmar, spannend zeg! Ik duim!! Kiyeko, wat leuk een 3d/4d echo gepland . Wanneer heb je die??? Ben benieuwd naar jullie meisje op de foto's . Ik ben blij van de ambu af te gaan, al zal ik het enorm missen !!! Maar ik ben nu gewoon niet snel genoeg , en op de ambu moet je veel en zwaar tillen. Dat gaat gewoon niet meer. Kipjes, al bekomen van de schrik??? Ikkuh, geniet geniet geniet!!!! De wedding gaat zoooooooo snel voorbij!!! Zwangeren en de ex-zwangeren, welke zwangerschapscursussen gaan jullie volgen als jullie die gaan volgen???? Iluna, hoe gaat het met jou en Bandietje??? Jij hebt destijds haptonomie gevolgd hè.....had je er nog gym of yoga bijgedaan of was deze cursus voor jou voldoende????
ricmar: nee ik krijg een week om ongesteld te worden, en dan bel ik weer. met de hsg krijg je ook een echo en dan kunnen ze t ook zien. spannend weer een inseminatie gehad.   zonnestraal: haha hoe je t ook omschrijft he haha.. moet eigenlijk even opruimen en de was gaan doen, maar heb ECHT geen zin...
Kiyeko wat leuk al die echos in ut vooruitzicht hihi hoe voel je je verder? Hier ook 3/4D echo gepland ook met 26weken hihi Zonnrstraal wiehahah met je pak DA je hebt lekker weer gehad met de kinderen tochh? En nog geen ongi? Wat raar johhh