@mona hahaha daarom dacht ik al ramen lappen hihihi...ach joh ze zijn gedaan en je nesteldrang is weer tot rust gekomen @DA ik moest bellen als de ongi echt goed had doorgezet hsg en dat was dag 1...viel deze dag in het weekend dan mocht ik doortellen en het dan maandag doorbellen. Ze doen hsg tussen dag 7 en 12 werd mij verteld dan zitten ze na je ongi en voor een eisprong etc. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Met nog wat bruinig verlies aan het eind dat kan geen kwaad zolang je maar niet meer pittig vloeit... De gyn gaf bij ons wel aan dat het een redelijk pittig onderzoek is (wil je niet bang maken maar ben gewoon eerlijk wat ons verteld is) Het is een korte behandeling die ze zonder verdoving uitvoeren (je mag wat paracetamol vooraf en achteraf kreeg ik te horen) Ze brengen een eendenbek in en daardoor heen gaat slangetje waar vloeistof door heen loopt al het inbrengen is niet vervelend maar zodra de druk wordt opgebouwd als ze in je baarmoeder zijn dat is echt geen prettig gevoel. Zij gaf wel aan dat eigenlijk zodra je denkt nu wordt het wel erg pijnlijk/onprettig is meestal ook de behandeling klaar. Ik hoop dat je wat hebt aan m'n info. Ik weet dat ik dacht ik ga me er niet druk om maken want dan lig daar totaal verkrampt...als je ontspannen bent gaat het onderzoek snel en is het minder pijnlijk/onprettig. Sterkte meid!! En heel veel succes!! Ps ik zag ook op tegen de hystroscopie en ook was het pijnlijk met zelfs een gaatje in m'n baarmoeder en een extra bloeding...viel het met de pijn erg mee!! Dikke knuf DA en je kan het!! Denk alleen maar aan de uiteindelijke uitkomst meid!! IUI met hopelijk hormonen en een plakbeeb!! Je verdient het!! @Panter hoe is t met de zenuwen en de kriebels?? @lieve andere meiden een dikke knuffel vanuit het Bob bed hahaha Weer heerlijk vroeg Ik mag straks een lange auto rit gaan maken omdat de bloedwaardes van de schildklier getest moeten worden in het LUMC in Leiden...ben ik toch zomaar 2 tot 3u zoet mee is voor het goede doel maar op m'n rust dag ben ik nog druk in de weer...hopelijk zit het weer wel een beetje mee!! Dikke kus voor jullie allemaal!!
@kipjes alvast ontzettend gefeliciteerd lieve meneer en mevrouw kipjes!!! Maak er een heerlijke dag van!!! Straal, geniet en maak er een super feest van!!! Daarna heerlijk genieten met z'n drietjes op vakantie!! Nogmaals gefeliciteerd en dat het maar een geweldige dag mag zijn gevuld met liefde een lach en een traan!! Dikke knuf Bob
bob: ik vind het sowieso al spannend en eng, dus ik vind juist door dat iedereen verteld hoe zij t ervaren hebben, ik me beter kan voorbereiden. ongi is nog niet zoals ik gewend ben.. beetje rood... dan weer niks.. beetje bruin... dan weer rood...
Alles wat nieuws is of onbekend vind ik ook griezelig...maar ik dacht later ik heb een lumbaal punctie gehad (tappen ze vocht af via je rug) en dat was ook niet even prettig en ik heb een radio actief jodium onderzoek gehad was ook niet fijn want een week zit je in totale afzondering...etc bij alle onderzoeken dacht ik het is maar tijdelijk en ik red het wel...ik zag best wel op tegen de hsg omdat het onderzoek gewoon niet prettig is en ook zo door iedereen hier op het forum als onprettig werd ervaren...maar aan de andere kant gaat het onderzoek zo snel dat het voor je het weet voorbij is en het meekijken leek mij erg interessant... Ik hoop dat het allemaal meevalt meid! En ik zou net zoals jou dood zenuwachtig zijn en de kriebels hebben...is volkomen normaal!! Kijk eens wat je al hebt doorstaan om een kindje te mogen krijgen...al die teleurstellingen zijn volgens mij nog veel zwaarder dan een onderzoek... Ik vind je een bikkel!!
DA, hsg duurt maar 15 minuten en de pijn nog veel veeel korter. Niet iedereen ervaart pijn, sommige vinden het een fluitje van een cent. Hier alles goed! Alweer wakker! En dat op mn vrije dag....
Goedenmorgen dames Hoop dat je bloedwaardes goed zijn bobb Panter wat ga je doen op je vrije dag? Even zinnen verzetten bijna test dag Ik ga weer werken gelukkig maar tot 2 uur daarna shoppen met mun vriendin myn favo hobby hihi
Ik zit nu nog in piama, ga rond een uur of 10 ff douchen, grote boodschappen halen, huishouden doen en dan ff thee drinken bij vriendinnetje denk ik. Als ze thuis is.
@ego ik heb zojuist het kleine ukje z'n hartje zelf gevonden met de angelsound Helemaal blij ben ik...had al 4x geprobeerd afgelopen weken en steeds na 30 sec niets... Ik liep nu te treuzelen omdat ik geen zin heb om naar Leiden te gaan dus ik dacht probeer het gewoon even snel en floep binnen 5 sec hoorde ik zo dat snelle ritme ineens hahaha zo cool!! Ga vanaaf proberen of het ook lukt voor Bob man en dan verdwijnt de angelsound weer in de kast want woensdag mogen we naar vk en wil niet te vaak met dat ding op m'n buik liggen...gewoon heel af en toe als extra kersje op de taart Heerlijk zoon intens geluksmomentje op de dag @kiyeko heerlijk alles weer fris gewassen wordt ik altijd een beetje blij van...alles ruikt zo lekker weer dan Groot gelijk als je kan blijven liggen lekker doen...ik moet eigenlijk echt een beetje opschieten om bloed te prikken maar ik ben niet vooruit te branden hahaha Chill ze meid!! En alweer voorbij 18 weken...jeetje time flies!! Oh en al vakantie gepland of nog steeds aan het zoeken naar iets leuks?? Dikke knuf
meisjes, leef jullie uit: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/366647-jullie-maken-jezelf-gek-8.html#post12998710
Kiyeko, moeilijk hè al die keuzes, ik merkte ook de afgelopen maanden dat ik dat heel erg moeilijk vond.. Nadeel van houten toeter lijkt mij dat je het zelf niet kunt horen en alleen je partner.. Bob, kan me voorstellen dat dat heel speciaal is om je kleintje zelf te horen met de angelsound, geniet er maar lekker van! Panter, ik heb geprobeerd om mee te lezen bij het andere topic, maar heb er eerlijk gezegd de fut niet voor (kom er niet toe om me erin te verdiepen en heb er ook niet zoveel zin in), hoop dat je het niet erg vindt! Bob, hoop dat je ook nog genoeg gerust en bijgetankt hebt vandaag! Darkangel, balen dat ongi zo raar is, hoop dat het snel duidelijk is! Juna, shop ze! Panter, geniet van je vrije dag! Kiyeko, goed bezig in huis! Wat nestelen betreft, heb me vandaag beperkt tot de standaard wekelijkse dingen..
had nog wel zo'n mooie laatste opmerking: je dacht vast en zeker KOM KOM (mer) maar toen was ie al dicht...
Whahahahahahahaha. *proest* Wat een hilariteit toch altijd weer. Ergens blijft het toch hangen in onze maatschappij. Er is altijd wel iemand die deze gedachtegang heeft... Ach misschien moeten we maar "blij" zijn met deze naiviteit.... Betekend dat er heel veel leed voor heel veel mensen bespaard bijft.... Meiden heel veel succes voor iedereen!! *breekt weer uit, ik kan in veel mmm-topics meeschrijven, maar (gelukkig) heb ik geen ervaring met geen zaadcellen.*
Kon gelukkig eerder weg op me werk mag ook wel zit allang weer boven myn 23 uur pffftt........wat een topic zeg daar kan ik dus ook zo pissig over worden vervelende muts die ze er rond loopt Nou me vriendin is er dus wij gaan shoppuhhhhhh kan ik zo bly van worden hahhahah
@panter hahaha wat een topic Ik snap niet dat je zoon topic opent ondanks goede bedoelingen als je niet weet wat de mmm inhoud.... Volgens mij denkt ts dat kindjes door de ooievaar worden gebracht hahaha @kiyeko hahaha die houten toeter *lacht even heel hard* Ik had er ook niet bij stil gestaan dat je er zelf niet bij kon @mona net weer terug uit Leiden en nu in de rust stand @heb zojuist een heel lief boekje gekocht... Van de konijntjes van "raad eens hoeveel ik van je hou" en dan de zachte knuffelvariant...zo schattig @juna shop ze hahaha...als je zo hard werkt moet je het ook uitgeven Xxx
bob: wat gaaf dat je t hartje zelf gevonden hebt met de angelsound!   oh oh oh, wat een topic weer... zal mijn mond er maar over houden....   juna: fijn dat je eerder weg kon op t werk! shop ze! hier ongesteld, heb er ook echt buikpijn van, neem zo lekker wat voor in... heb geen zin in buikpijn. bel maandag t ziekenhuis op en dan zal ik wel een afspraak ofzo kunnen maken.
Was indd fyn eerder weg DA.......ben benieuwd wanneer je hsg volgt spannend allemaal Bob wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest??? Lieve meiden hoe gaat ut met jullie? Panter zijn er al testjes in huis? Hier lekker bank hanguhhhhhh.......weer leuke dingetjes gekocht vind het qua rompertjes etc moeilijk met de matennnn
@DA Thanks was een leuke verrassing Meid lekker met een kruik op je buik met een aspirientje onder wol kruipen in je huispak...het is niet leuk een zere buik!!