Ik heb een foto op mn foon, maar geen kabeltje.....ik zal eens lief vragen of die vandaag als ie tijd heeft een foto wil maken en die op de pc wil zetten.
Haha zonnestraal.....gekkie. Het is pas wachtdag 9 he...dus ff afwachten of het goed blijft gaan. Mag officieël pas op wachtdag 14 een test doen. Heb nog utrobollen tot dinsdagochtedn en dan zijn ze op....ik ga geloof ik vanaf zondag maar afbouwen of is dat niet handig? Moet ik gewoon in 1x stoppen?
Bob, ik ben wel van de boekjes, maar niet van het voorlezen aan mijn buik.. Panter, het eerste wat ik zag net was nieuws over een positieve test, super! Gefeliciteerd! Annaatje, neem de tijd om te kijken of IVF is wat jullie nu willen of toch nog even wachten, inderdaad niets overhaasten! Knuffel in elk geval voor jou! Zonnestraal, ook goedemorgen! Voor iedereen een fijne zaterdag, na een kort nachtje nu er vroeg weer uit voor de standaard weekenddingen (boodschappen enz) en straks op kraambezoek bij collegaatje.. Knuffel voor jullie allemaal!
Ik snap dat je voorzichtig bent. Ik had op dag 10 getest. Maar als je test nu al vrij duidelijk is, dan bouwt HCG zich goed op!! Maar nu ben je gewoon zwanger! Punt uit!! Ik werd helemaal gek van de utro, moest ermee doorgaan tot 12wk . Bij 10wk heb ik gemaild naar Düsseldorf en mocht stoppen. Toen ben ik in 1x gestopt.
panter: dat meen je niet! vet!!! vind t super voor je! had je er 1 of 2 terug laten plaatsen?   annaatje: knuffel!! all.. buik=auw.... normaal heb ik niet zo'n buikpijn als ik ongesteld ben... straks nog een verjaardag..
Panterrrrrr yessssssyeaa helemaal geweldig ditttt!!!! Ben zo bly voor jullie ik teste op dag 10 positief Annaatje meis leven is echt niet eerlijk als jy je nog niet goed voelt bij ivf atel ut dan nog even uit een hele dikke knuffel voor jou hoe staat ut er nu voor? Hier al aan ut werk vanaf half 8 ik had een bruidje nu door tot 6 uur ongever en vanavond weer feest pfftttt
@Panter echt zwaar duidelijk jullie test!! De onze was echt niet zo duidelijk de 1e x Echt zo heerlijk!! Wat een goed nieuws!!
Wauw super panter!! Mijn symptoompje ook bij iemand anders goed nieuws! Maar kan je test niet zien xxx