Panter wauwieeeeeeee wat een duidelijke test echt super! Ik had net ineens zoiets even kijken of panter nieuws heeft
wow panter, met heel veel voorzicht en toch met een dikke grijns zie ik het blije nieuws. duimpjes blijven nog even draaien... dit moet gewoon goed gaan, het is je zooooo gegunt!
Zonnestraal, hier gaat alles prima ja! Panter, zag net de test, heel erg duidelijk! Even ego, net wakker na een ingelast middagslaapje van 1,5 uur, had toch wat slaapgebrek opgebouwd wat resulteerde in een frustrerende boodschappen sessie met tranen bij het inladen van het winkelwagentje bij de kassa, heel erg geprikkelde Mona en pijn in rug en buik.. Nu alles weer rustig.. Kunnen we er weer even tegen.. Heb het er met mijn mannetje over gehad dat ik eigenlijk sinds woensdag al zo wissel met emoties en of hij dat nog trekt, maar hij vindt het niet zo erg, weet dat het tijdelijk is (zegt ie).. Komt allemaal goed! Fijn middag en avond nog iedereen!
Panter is het geweldige nieuws al een beetje geland? En bij je man? Girl echt heel leuk gedaan, die lijst ligt hier ook klaar weet alleen niet hoe ik de kleertjes vast moet maken. Mona dikke knuffel erg hè die laatste loodjes... Nog even en dan is jullie kleine meisje er eindelijk
oke dan!!! erg leuk om te doen jij kunt er straks nog 1 doen!!! heb je de lijst voor jullie 2de wondertje ook al in huis??
PANTER WAUW!!!!!! Gefeliciteerd ben blij dat je boze droom niet is uitgekomen.. Je was een tijdje geleden erg verdrietig dat veel meiden op dit forum zwanger werden en dat er voor jou geen geluk meer zou zijn. Ik ben heel erg blij dat er voor jou nu ook dat geluk is en kan alleen maar door blijven duimen dat dit een heel positief einde mag krijgen!!! Gefeliciteerd!!!! Hier even heel druk bezig met nieuwe job en bruiloft, daarna nog veel maanden wachten tot we weer kunnen starten met de volgende poging.. Liefs allemaal!!
Girl haha ja ik denk neem er meteen 2 mee wel zo makkelijk Vlinder lukt het allemaal met de voorbereiding? Hoe lang nog tot de bruiloft?
Bailey aankomende vrijdag is de grote dag. Dus dat wordt spannend.. Hoe gaat het met jou een je mooie prins?
groot gelijk bailey!! en leuk om te doen toch... vlinder oh wat leuk al snel de bruiloft!!! er helemaal klaar voor??
Girl, mooie lijst, prachtige herinnering! Ricmar, duim voor je! Vlinder, nog een paar dagen tot jullie grote dag, spannend! Bailey, dankje! Voel me zo'n muts als ik hierover klaag terwijl nu zo dichtbij komt waar we vorig jaar niet eens op durfden te hopen..
Goedemorgen ladies, weer stipt op tijd wakker hihihi @Panter is het nieuws al klein beetje ingedaald? @vlinder wat tof vrijdag de grote dag dan hebben we in 2 weken een mevrouw en meneer kipjes en ook mevrouw en meneer vlinder Heel gaaf meid, geniet van jullie geweldige dag!!! @ricmar hoe is t met jou meid? Ik hou het gezellig op de wachtbank met kilostrooiers Nog ergens behoefte aan? Ik dacht vandaag met het oog op het weer aan warme chocolademelk met slagroom Ik ga m'n best doen om dienbladen vol te vullen we moeten deze positieve flow aanhouden en voortzetten @girl zo cute die lijst!! Echt fantastisch ben ook wel een beetje benieuwd hoe je het zo voor elkaar hebt gekregen tips ruilen tegen beker warme choco met slagroom hahahaha @mona ach meid...iedereen weet toch wel dat je het hartstikke stoer en goed doet!! Je loopt op de laatste loodjes, slaapgebrek, vliegende hormonen ik zeg helemaal niet zo vreemd dat je zo heen en weer wordt geslingerd tussen bepaalde gevoelens!! En gelukkig begrijpen de mensen het ook in je omgeving...Mona man klinkt echt super lief voor hem ia het vast ook moeilijk dat er over een korte periode een kleintje bij is en om z'n vrouwtje zo te zien!! Lekker voor elkaar zorgen en meid lekker laten gaan die hormonen je kunt er niets aan doen!! Dik knuffeltje dat heb je verdient!! @kate hoe is t met J? @Liev hoe is t met de 2 binky's en Thanks voor je lieve reactie @Sweet bij jou gaat het ook ineens keihard hoe voel je je? Is de babykamer al af? @dreamer is je hcg al genoeg gezakt? En hoe waren je waardes van de klier? Duim zo hard voor je meid!! @DA kus op je zere buik!! Morgen bellen duimen draaien voor je meid!! @alle andere dames geen nieuws is goed nieuws neem ik even aan Hopelijk gaat alles toppie!! Hier regent het keihard dus vandaag kruipen we op de bank met dekentje en een dvdtje en een grote bak popcorn Heb ik zojuist bedacht alleen moet ik nog wel even 4u wachten want dan is hopelijk ook man lief onder de levende hihihi Fijne zondag meiden!! Xx