Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hahaha goedemorgen Mona ook stipt op tijd zie ik hihihi
    De zwangeren bus vertrekt zo te zien iedere ochtend om 6u :D

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    goedemorgen.... gaap.. ben nog moe..

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Goedenmorgen!!

dank jullie allemaal voor jullie lieve en enthousiaste reacties! Ik besef het nog niet helemaal volgens mij haha.

Hier ook vroeg wakker, maar gelukkig nog niet om 6 uur. Ik neem een bus later, die van 8 uur en dan hobbel ik er wel achteraan.

Hoe is het met iedereen??

Mona, dikke knuffel!!!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl, net even je foto's gekeken. Wat mooi die lijst, hoe kom je ophet idee?! En wat word Elina al groot zeg!! Jeetje wat gaat dat hard!

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goodmorning ladys

Wat een weertje :( ga even wat rommelen en me zelf eens klaar maken zometeen hebben we doop fijne zondag

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter weetje hoe ik op het idee kwam... kijk geregeld naar de leuke nieuwe dingen in de topics van babyuitzet en toen kwam ik dus dit tegen voor de ideeen en toen ook zelf gemaakt!!

wanneer ga je bellen naar zkh?? als je nod is?? en dan afspraak maken voor echo??

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik mag donderdag pas testen van het ZH, dus donderdagmorgen om 8 uur hang ik al aan de telefoon ;)
    Dan krijg ik een echo afspraak...meestal zo'n 5-6 weken na de punctie doen ze dat.
    Vind het zo spannend, hoop zo dat dit goed mag gaan!

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @girl thanks voor de tips!! Ben er super blij mee!!

@Panter die onzekerheid steekt iedere x weer de kop op...ook hier :D
    Meis geloof in je lijf en als dit goed voelt dan komt het ook goed!! Ik geloof zo erg dat er mini pantertje aan zit te komen!!! Dit is een plakpanter beeb :D
    Hoe vind panter man het...zit hij lekker met z'n hoofd in de wolken :D

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn lief vind het leuk, maar volgens mij moet het nog wat doordringen....

Hij zei gisteren wel: Nu moeten we een andere auto kopen. Haha hij vind onze renault twingo te onveilig om een kind in te vervoeren :D
    Na ja....als dit goed gaat dan kopen we ook gewoon een andere auto!!

Ik besef het ook nog niet echt hoor....zit te denken moet ik me nu al aanmelden bij MVM of zal ik nog even wachten tot na de echo? En dan denk ik ineens na over welke VK ik wil, er zijn er 2 in de buurt....en dan kan ik wel janken.
    Gaat dit echt allemaal over mij? Mag ik echt een kindje krijgen? Ben ik echt zwanger?
    En dan kijk ik naar de testen....en denk: JA. vervolgens ga ik naar de wc...slipstaren....
    pffff wat een emotie zeg!!!

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ ff snel

panter gefeliciteeeeeeeeeerd . yeahhh eindelijk !!!!
    Genieten meid .

Hier een blije meneer en mevrouw kipjes. we hebben een geweldige dag gehad !!!
    Heb echt genoten. nu met ze drietjes op vakantie. ben er over een weekje weer meiden. dikke knuffff xxxxxxxx

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    als je positief test op je nof dan zou ik aanmelden bij mvm, heb ik ook gedaan ondanks eerdere mk

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hahaha panter alles klinkt zo bekend zelfs ik doe nu nog aan slipstaren :D
    Maar ik heb wel gewacht met me aanmelden bij MvM omdat ik de eerste goede echo toch wou afwachten ik heb me dus nu vanaf week 8 aangemeld en breng de kannen zelf weg...1e x was ik verschrikkelijk fanatiek maar deze x hing ik zo vaak met m'n kop in de plee en dan die lucht uit die blauwe bakken blegh...heb gepiest waar en wanneer ik kon maar niet zo fanatiek als de 1e x :)
    Erg eigenlijk maar deze zwangerschap was ik soms echt goed ziek en ook 2 weken grieperig geweest dus soms dacht ik laat maar zitten dat piesen in het kannetje ik wil even relaxed zitten...
    Nog 2,5 week dan komen de laatste kannen en zit het er alweer op...gaat zo snel...
    Dus tip van Flip gewoon op je gevoel afgaan...zegt het gevoel echo afwachten dan gewoon lekker wachten en anders alvast beginnen met plassen...

Ik vind het zoooo leuk en zo stoer!! Echt wat een topnieuws!!

Lekker beide fantaseren over babyspullen en grotere veilige auto's :D

Xx

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw

Nogmaals gefeliciteerd meneer en mevrouw kipjes!!! :D
    Nu met z'n drietjes op vakantie!! Geniet ervan!!
    Hieperdepiep voor het bruidspaar...
    Geniet ze van jullie wittebroodsweken!!
    Liefs x

14. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    zo, jeetje zeg, heb weer 22 pagina's bij gelezen...

@panter; WAUW!!!! Meid gefeliciteerd, wat een goed nieuws. Kon je foto helaas niet zien, want we zijn geen vriendjes :( Stuur je zo ff een uitnodiging. Slipstaren doe ik zelfs nog... dat blijft! En zeker als *sorry voor de vieze praatjes* je steeds meer afscheiding krijgt. Dat loopt er soms echt uit.. Ga je de rest van de testjes ook nog doen :D?

@Vlinder: Doe wat goed voelt meis. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Ga op je gevoel af, hoe moeilijk het misschien ook is om nog even geen ivf te doen of een pauze in te lassen. Knuffel!

@kipjes; gefeliciteerd!!! Geniet van jullie vakantie! Na de vakantie foto's??

@Bob; oei, wat ben je vroeg wakker iedere keer. Ik slaap zo vreselijk veel... helemaal tegenovergesteld haha! Met mij gaat het nog goed hoor en met beeb ook. Wel last van harde buiken en beeb wil nog steeds door m'n navel naar buiten soms haha. Heel veel succes morgen met vertellen!!

@girl; wat mooi!! Zoiets wil ik ook graag maken. Kun je mij de tips ook sturen? Hihi.. :D Fijn dat Elina het zo goed doet! En wat een mooi meisje..

@Ricmar; ik duim voor je! Ik kom ook wel ff gezelschap houden op de wachtbank. Ik heb m&m's mee en een grote fles cola. Heeeerlijk!!

@mona; oh het wordt nu echt spannend voor jou!! Ben benieuwd wanneer jullie meissie zich meld!

@Bailey; hoe was het bij de gyn afgelopen week? Alles nog in orde??

@de rest; weet t zo ff niet meer. Dikke knuffel voor jullie!!

hier alles in orde. Manlief is 2 week geleden geopereerd aan cystes in z'n bilnaad en liezen, dus die heeft flinke open wonden. Het herstelt allemaal nog niet zo snel, dus we zitten samen op de bank... Als er iets op de grond valt kijken we elkaar aan van oh jee, wie gaat er bukken, want het is voor allebei niet te doen eigenlijk. Best grappig haha.. Verder rustig de laatste dingetjes aan het kopen voor beeb en het kamertje af maken. Ga binnenkort ook maar eens de kleertjes enzo wassen. Leuke bezigheden! Controle vk was goed afgelopen week. Heb het alleen zo vreselijk warm de hele tijd! Loop echt in t-shirt en blote voeten, anders word ik licht in m'n hoofd van de warmte. :cool: Knuffel voor jullie meiden!!

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    oh ja, ik had nog ff 2 fotootjes in m'n album gezet.. :D

16. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Vlinder alvast een hele fijne dag gewenst geniet ervan.

Kipjes nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, nu lekker genieten op vakantie.

Sorry beetje late update, ik heb geen zwangerschapsdiabetes gelukkig. Krijg nu wel vaker een groei echo omdat mijn baarmoeder maar blijft groeien en groeien, de gyn had een beetje gehoopt dat het even stil kwam te staan omdat ik steeds meer last krijg van die hoge buik.

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Sweet die kuikens zijn echt te lief :D hebben jullie die thuis?

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bailey: ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar jou buik..

19. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    DA foto staat in mijn album, vers van de pers manlief heeft hem net ff vlug gemaakt.

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @bailey: oh je hebt wel een mooie buik hoor! Hopen dat ie nu iets langzamer gaat groeien.... Met beeb wel alles oke? Die kuikens hebben wij idd thuis. Kip heeft zes uitgebroed maar wilde er niks meer van weten, dus we hebben ze nu in huis. Erg lief! :D en leuk voor dit soort fotos.

@da: hoe ist met je buikje? Spannend morgen horen wanneer de hsg zal zijn.

Deel Deze Pagina