Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja lange dag ja, maar als ik niet naar de vergadering hoef, ga ik regelen dat ik een half uurtje eerder kan gaan, ben nog steeds moe.. zelfs door de wekker heen geslapen.. en das niks voor mij.

bob: das ook een lange dag zeg! zo, zijn de wachtlijsten zo lang ja voor t kinderdagverblijf... bij ons kun je zo geplaatst worden, hebben juist een terug loop van kinderen..

zo, over 5 minuutjes mag ik weer in de auto.. heb totaal geen zin! maar als ik aan t werk ben dan zal t wel weer oke zijn denk ik..

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik weet niet hoe het is....ik lijk licht ongesteld te zijn met echt bloed en sliertjes.
    En mijn test knalt nog meer dan gisteren....hcg zou toch af moeten nemen???

Ik heb geen hoop meer, maar aan de andere kant nog wel. hard allemaal hoor...heb geen buikkrampen en heb ik normaal bij ongi wel heel erg...en had ik bij de MK's ook.
    Zonder buikkrampen geen MK? Of hou ik mezelf voor de gek?

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter oooh jeetje meid.. ik hoop zo voor je dat dit goed mag gaan!!! ik duim heel hard voor je!!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    panter kan je geen bloed laten prikken via de huisarts? en dan later deze week weer??

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: O jee meis wat spannend, ik hoop zo dat het goed is en blijft. Maar erg zenuwslopen voor je/jullie zeg pffff....
    Heb je een beetje kunnen slapen?

Utro: Van Dokter S. mocht ik stoppen toen ik 6 weken was, en mijn Nederlandse gyn zei dat ze het hier maar tot 8 weken voorschrijven dus langer nooit....Maar ik ben dus volle bak 3x2 doorgegaan tot vandaag 12 weken, mocht allang stoppen maar durf dat niet te doen....maar na 12 weken zal het toch wel ok zijn? Ik denk dat ik vanaf vandaag iedere dag 1 bolletje minder doe, dan moet ik er vanaf zondag geen meer nemen......

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    juffie, met 10 weken neemt de placenta het aanmaken van de hormonen al over. Je kunt dus gewoon al stoppen hoor. Kan me voorstellen dat je het eng vind!!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter wat lief dat je op mij reageert meis.
    Denk dat ik inderdaad maar ga stoppen, doe iedere dag 1 bolletje minder dan hoef ik er zondag geen meer te nemen.
    Meis hou je goed he! We blijven voor je duimen!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    bouw het maar af voor je eigen gemoedsrust meis. als je genoeg hebt, dan heb je gnoeg toch?

Ik heb nog utro...en ga tegen beter weten in ook evendoor nog. In ieder geval tot donderdag.

9. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik haak even in.. kan jullie gewoon niet bijhouden. ;)

lieve Panter, kan me voorstellen dat je helemaal in de war bent. gvd... ik blijf wel gewoon stug doorduimen en hoop dat het goed komt.

en liefs & sterkte voor anna.

juffie, je kunt gewoon stoppen met de bollen denk ik. met 12 weken maakt jouw placenta al voldoende progeseron aan. de bollekes afbouwen hoeft nmm niet.

@ da, beterschap en sterkte bij zo'n monsterdag!

mona, gaat het weer wat beter met je? de laatste weken wat labieler voelen is denk ik heel normaal. heb je al 'zin' in de bevalling, of vind je het nog fijn als de kleine nog in je buikje blijft?

@ bob, veel plezier bij de VK. Ik vond het daar zo veel fijner dan in het zh.

@ vlinder, alvast een heeeeeele fijne trouwdag gewenst! :)

en nog gefeliciteerd mevrouw kipjes :D hadden jullie een mooie dag?

@ girl, wat een leuk idee de eerste kleertjes in te lijsten. Hoe is het eigenlijk nu met Elina's tongriempje?

Met ons gaat het goed, bandietje woog laatst 9 kg en is 73 cm :$ een echte beer dus, hoewel hij steeds langer en slanker wordt volgens de kurves :D slapen gaat ook weer wat beter, zo dat mijn wallen langzaam ietsjes minderen.
    fijne dag allemaal *zwaai*

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, ik blijf voor je duimen dat het goed mag blijven gaan!

Juffie, utro stoppen moet dan wel kunnen ja, maar ik zou het zelf ook eng vinden!

Iluna, jullie mannetje doet het heel goed zo te lezen! Ik ben er wel klaar voor, ons meisje mag zich ook gaan melden!

Bob, hier nog alles rustig, vandaag weer controle bij VK (is elke week, dus niet echt spectaculair)

Juna, hoe is het nou met jou? Gaat het weer een beetje?

Kipjes, hoe bevalt het getrouwde leven?

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Meiden bedankt voor jullie belangstelling

Alles word me teveel even het vele werken slecht slapen en prive omstandigheden ik lees gewoon mee maar heb de puf niet om te reageren sorry

Ik blijf voor jullie duimen panter en da jullie verdienen het zo erg

En voor de rest hele dikke knuffel ik zal aan jullie denken

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haak weer even in..

panter jeetje meid.. wat een spanning weer! Ik heb met 6 en 18 weken ook een flinke bloeding gehad.. ook geen krampen. Met 18 weken was het echt flink helderrood bloed. Kan me niet herinneren of daar sliertjes in zaten.. toen was het een gesprongen ader door wsch de groei van de bm.. ik duim voor je meid! Idd maar even door blijven gaan met de utro.

Kipjes gefeliciteerd!

Juffie ik bouwde af in week 11. Inderdaad iedere dag 1 minder inbrengen. Ik vond het ook doodeng.. maar zoals al is gezegd neemt je lichaam het nu over.

Juna veel sterkte met die prive omstandigheden.. knuf!

Juna zo wat een bikkel die zoon van jullie! hihi!

Mona spannend aan het aftellen!!! Whaaaa!!

Girl inlijsten is idd leuk idee, zag het ook al eens elders op het forum.

Nu ben ik het weer kwijt.. sorry..

hier vanmorgen naar cb geweest, ons meisje groeit keurig met de gemiddelde lijnen mee. Prikjes gehad en verder helemaal goed gekeurd! Ik ga komende weken de bv afbouwen en over op fv ivm het werk weer over een paar weken. Heb het met veel plezier gedaan maar neemt ontzettend veel energie van me. Straks kan manlief en de oppas gewoon een flesje geven, dat vind ik dan wel een fijn idee zonder steeds te hoeven kolven (vreselijk vind ik dat) en lekkende borsten..

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier heb ik geen hoop meer, ik hoop alleen dat het snel doorbreekt. Het is nu een hele lichte menstruatie met lichtrood bloed...kan wel de hele dag met 1 maandverband qua hoeveelheid. Ik gebruik normaal altijd tampons dus kan moelijk vergelijken, maar moet bij een normale menstruatie de eerste 3 dagen om het uur-2uren mijn tampon verwisselen want dan lek ik door. Nu minder bloed, maar wel echt rood. Hoop dat het snel doorbreekt en dan kan ik weer verder met de cryo's. Kop omhoog en doorgaan, janken helpt toch niks al vind ik et vreselijk oneerlijk. Bijna iedereen die ik ken word maar zwanger alsof het niks is...en krijgt na 9 maanden een mooi kindje. 1 vriendin heeft 2x een Mk gehad en later een gezond kind gekregen. De MMM meisjes die ik in real life ken waren ook allemaal meteen goed zwanger als ze zwanger werden. En waarom moet ik dit nu weer hebben???

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juna dikke knuffel hopelijk is het snel beter!!!!

Hier vandaag een smerige rechtzaak gehad pfff.
    Hij is het echt vies aan het spelen:(

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter heeeeeeeeeeele dikke knuffel meid ik hoop dat het niks is:(
    xxx

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    #4516 Bob1981, 26 jun 2012
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
    @Panter maar je testen knallen toch nog?? Dat is toch gek?
    Kun je donderdag dan niet voor een echootje komen??
    En gekke vraag wellicht maar als dit volgens jou mk nr 3 is hebben jullie al eens gekeken of er niets verder aan de hand is? Is toch raar dat je wel zwanger wordt maar dat het vroeg in het begin steeds mis gaat...wij konden na 2mk zoon erfelijkheidsonderzoek doen en in Gent en Düsseldorf kijken ze naar andere zaken waarom het mis gaat...wellicht toch eens naar kijken...als je dat nog niet hebt gedaan :D
    Het is lief bedoeld en snap het ook wel als je niet om mijn goed bedoelde adviezen zit te wachten hoor...
    Vind het gewoon zo klote en had het jullie zooo gegund!!
    Ik hoop dat het nog steeds zo mag zijn...

@ook wat vervelend en zeker dat hij een vies spelletje speelt maar meid, eerlijkheid duurt het langst!! Ik vind je enorm sterk!!! Heel veel sterkte en succes meis!!
    Dikke knuffel

@juna ach meid het komt weer goed!! Hormonen zijn gekke dingen en zwanger zijn en hard werken is niet niets!! Een hele dikke knuffel!!!

@Katek wat groeit J hard :D
    Leuk dat je hier weer even kwam buurten

@iluna wat een heerlijk mannetje en wat groeit tie hard, heerlijk!!

@juffie moest je vandaag naar de vk?? Sorry hou het niet allemaal bij hahaha
    En lekker gaan afbouwen meid...je placenta doet het werk allang...

@de rest van de dames dikke knuf vanaf de Bob bank :D

Liefs xxx

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: oh geen krampen of niks, kunnen ze niet met een echo oid zien of er geen hematoom zit? hoop echt dat t bloed iets anders is ofzo.....

juffie: nu lekker die utro afbouwen.. dat kan echt wel! snap dat het eng is hoor.. maar als t goed is heeft de placenta alles overgenomen nu.

iluna: zo groeit goed zeg! fijn dat het slapen wat beter gaat, zal zeker schelen in de wallen haha..

juna: dikke knuffel..

katek: fijn dat het goed gaat met je meisje, zielig he die prikjes! nou lekker de fles gaan geven dan toch.. is niks mis mee.

panter: ja t blijft oneerlijk he.. zo ken ik er ook een aantal.. zit er zelf eentje bij die ik gewoon letterlijk GEEN zwangerschap en GEEN baby gun... maar das een super lang verhaal.. maar zij is ook WEER zwanger nu....

OOK: oh wat vreselijk, hoop dat t een beetje goed uitpakt voor jullie!

all: vergadering is morgen pas;), en ik hoef er niet persee heen.. dus dat scheelt.

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA heerlijk toch nog vroeg thuis :D
    Geniet ze!! Xx

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @pantertje wil je hele dikke knuffel geven. Heb hele dag aan je gedacnt
    Wat bob zegt klopt. tegen mij is gezegd in gent als je 2 miskramen hebt
    Dat ze dan verder gaan kijken. prof had t toen over dat er poliepje kan zitten
    En ze gingen dan kijkoperatie doen. Hoop toch dat t goed is meis!

@kipjes gefeliciteerd met jullie huwelijk

@al zwaai zwaai

Hier wel oke. Weer huilbuien gehad maar vandaag hebben we lekker
    Zomervakantie geboekt. Gaan naar zweden en kopenhagen
    Heb er zon zin in! Geen idee hoe mn cyclus dan is maar
    Anders slaan we maar weer over. Ik moet weer ff leren genieten en leven!

Kusss

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden.

ik heb al een hysteroscopie & laparoscopie gehad, dus ik weet dat er geen poliepen oid zitten.
    Vanmiddag is het bloedverlies gestopt voor 2 uren...het is wel weer wat begonnen maar niet zoals een ongi. Als ik ga plassen, plas ik geen bloed mee zoals bij ongi...tis alleen met afvegen en heel soms loopt er wat in mijn verbandje...maar dat is helder/lichtrood zonder stolsels etc. ook nog steeds geen buikkrampen, voel me eigenlijk lichamelijk hardstikke goed.
    Ik had vanmorgen de laatste utro in moeten brengen, maar heb hier nog voor 14 dagen utro in huis. heb iig besloten dat ik nog even doorga met de utro tot bewezen is dmv bloedonderzoek of echo dat er echt geen hoop meer is. testen knallen eraf, de teststreep komt meteen met doorlopen urine opzetten nog voor de controlestreep. maar ik weet van mijn eerste MK dat een posi test niks zegt over de zwangerschap.

Deel Deze Pagina