@Panter vind het maar een vaag gedoe altijd met die vrouwen lijven...is toch kut (sorry voor m'n taalgebruik) om zo in de onzekerheid te zitten...hangen tussen hoop en vrees...pfffff heb zo met jullie te doen!! Hoop dat de weegschaal doorslaat naar hoop en dat de testen dit x wel de waarheid spreken!! Maar hoop toch dat ze mocht dit een mk worden/zijn dat ze nog wat extra onderzoekjes kunnen doen want hoeveel pech kan een mens hebben... Maar voor nu duim ik eigenwijs door en ga ervan uit dat deze plakbeeb gewoon wat ruw een plaatsje heeft gemaakt in de panter baarmoeder en dat daardoor een vaatje gesprongen is @annaatje wat een gave vakantiebestemming!!! Onwijs tof!! Ga er echt van genieten en soms is afstand nemen het beste wat je kunt doen voor jezelf en je relatie...daarna kunnen jullie beide er hopelijk weer tegenaan Dikke knuf voor jou meid!! Xxx
Panter ze kunnen door 2 keer bloedonderzoek zien of je HCG stijgt, ik ben voor morgen prikken en vrijdag..
Panter, wat een onzekerheid! Blijf voor je duimen! Het kan inderdaad toch een hematoom of gesprongen vaatje zijn, ook omdat het niet echt lijkt op ongesteldheid. Bloed laten prikken en zien of het stijgt is een goede optie! Katek, fijn dat jullie meisje het goed doet! Juna, knuffel! Ook, wat een rotkerel dat hij zo doet, sterkte en een dikke knuffel! Annaatje, ook voor jou een dikke knuffel! Zinnen verzetten is ook goed! Ga genieten van jullie vakantie! Hier vanochtend de schrik van mijn leven gehad, tijdens het douchen uitgegleden en uit douche gevallen (hebben zo'n douche boven bad), achterover gevallen en daardoor gelukkig met buik niks geraakt.. Controle bij verloskundige daarna was gelukkig goed, alleen de schrik zit er nu goed in! Voorlopig maar douchen als man ook thuis is..
Darkangel, het was ook niet mijn bedoeling om zo te gaan stunten.. Zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit.. Ik ben ook heel blij dat het geen gevolgen heeft... Fijn trouwens dat jouw werkdag niet zo lang was vandaag! Nog een beetje van de avond aan het genieten?
Mona, wat eng joh!!! In het vervolg idd douchen als je man er is, en een anti slipmat in je bad leggen hoor. Desnoods ga je in bad zitten als je doucht! Gelukkig alles met beeb goed.
Panter, antislipmat hadden we al, maar die gebruik ik niet altijd , gaan nu voor van die antislipstickers.. In bad zittend douchen is ook een idee, alleen kom ik dan niet altijd goed overeind.. Dus al met al voorlopig even douchen met iemand erbij..
@panter wat je zegt klopt. Bij mn miskraam plaste ik ook bloed en had ik Verschrikkelijke krampen in mn onderrug. Beetje bloed bij t afvegen kan geen kwaad zei mn dokter toen Alleen kramp en bloed plassen is niet goed Duim voor je meissie! @bob jah heb er echt zin in!! Net terug vh fitnessen. Heb ik weer opgepakt want ben weer flink aangekomen hihi
Annaatje, fijn dat je af en toe meekijkt en meekletst, alle begrip ervoor dat je niet zoveel reageert! Goed dat je fitnessen weer hebt opgepakt, geeft mij ook altijd een hoop rust in mijn hoofd om met sporten bezig te zijn!
monatoetje: idd dan maar even niet alleen.. er zijn best veel vrouwen die wat drinken tijden de zwangerschap zeg! ben ik nu enige die dat echt zo raar vind.. zou me kapot schamen als ik met een dikke zwangere buik alcohol zou bestellen in een restaurant.... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/366791-jij-echt-niet-glaasje-wijn-gedronken-4.html
maar w.s zijn de vrouwen die zo achteloos alcohol drinken tijdens hun zwangerschap van die "hij hoefde maar naar me te kijken en ik was zwanger" vrouwen.. Wij hebben denk ik een heel andere kijk op onze toekomstige zwangerschap omdat we hem niet zomaar even kregen en zullen er ook alles aan doen om te voorkomen dat er wat mis gaat.
ja zullen iig geval geen of niet veel mmm meisjes tussen zitten... ik vind het gewoon not done tijdens je zwangerschap..
@goedemorgen...ik zal nog niet voor de koffie en thee zorgen want dan is het koud voordat de rest aanschuift hahaha @kiyeko hahahaha al die losse post Als je zo doorgaat met losse post wordt je vanzelf vip hihihi @panter...ik duim gewoon lekker door en morgen is het gelukkig al donderdag... @mona Jeetje goed dat je het zegt wij hebben ook douche in bad...even rekening meehouden...gelukkig was alles goed met jullie meisje!! Pfffff wat zal je geschrokken zijn! Heb je verder niets, je zal niet zachtjes gevallen zijn...geen hele blauwe plekken of schrammen? Voorzichtig nu hoor! @DA werk ze morgen enne bijna vakantie @annaatje goed zeg lekker je hoofd leegmaken tijdens de fitness Groot gelijk dat je nu voor jezelf kiest, eerst weer genieten en de batterij weer helemaal opladen dan kun je straks weer met frisse moed verder!! @hier om 11u naar de vk en daarna heerlijk naar de kapper...even de vogelverschrikker die op m'n hoofd groeit bij laten werken want dit is echt schaamteloos hihihi...heb er wel zin even pamperen...daarna even langs m'n mams die is erg ziek weer en heeft van het zh hogere dosis morfine gekregen om de pijnen te onderdrukken en hierdoor heeft ze bedrust...kan m'n moedertje nog niet missen dus ze moet nog wel even doorknokken Dus ga even een knuffeltje brengen aan stoner oma hihihi want zo klinkt ze alsof ze flink geblowd heeft Gelukkig kunnen we er allemaal nog lachen, humor is de beste remedie... Nou lieve meiden ik ga even koffie en thee maken in thermosflessen (je weet wel met van die leuke bloemetjes erop) en smeer wat plakken ontbijtkoek en dan zie ik jullie vanzelf wel voorbij flitsen Dikke knuffels xx
Oh en 23 juli om 19:30u geslachtsecho...hopelijk gaat het dan iets beter met m'n mams dat ze mee kan want beide oma's hebben we uitgenodigd zodat zij als eerste horen (als het meewerkt) wat het wordt En dan met 26 weken hebben we nog een pretecho... Kraamzorg is geregeld vond ik best spannend om te regelen hahaha En kinderdagverblijf gaan over 2 weken naar 3 verschillende kijken hier in de buurt dus ben benieuwd..