Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Oh en over het topic met alcohol drinken...ik laat het gewoon staan heb er ook geen behoefte aan...heb wel met mezelf afgesproken dat als ik 31 dec nog met een dikke buik loop dat ik dan wel gewoon een glaasje champagne drink om 12u...ben dan al overtijd en proost dan gezellig nog mee :D
    Maar ook veel meiden roken nog hoor tijdens de zwangerschap...vind dat ook best heftig...heb toen op tv gezien hoe zoon kindje reageert op iedere inhaleer van een sigaretje dat vond ik toen zo heftig om te zien dat ik gestopt ben toen we er helemaal voor wilde gaan...en ik heb er geen spijt van en mis het tot nu toe ook niet (hoop dat dit zo blijft:))

Met eten ben ik wel iets makkelijker...eet gewoon verse sushi (mag van de gyn) eet gerookte zalm in de pasta (verwarmd) eet m'n tartaartje wel iets roder anders smaakt het naar schoenzool...ik denk dat als je gewoon gezind eet en niet steeds nadenkt van mag ik dit wel en oh ik heb dit gegeten kan het kwaad dat dat schadelijker is :D
    Let dus wel op maar doe niet krampachtig steeds de lijstjes afwerken van mag ik dit niet of wel...

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    door heeeel veeeel berichtjes te plaatsen:D

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: succes bij de kapper, en beterschap met je moeder, hopelijk kan ze mee naar de geslachtsbepaling! zou wel zo fijn zijn he.. alcohol...tja ik vind zelfs dat ene glaasje met nieuwjaar not done... maar ieder zijn ding.. :)

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA ik roep dat nu hoor wie weet lig dan uitgeteld overtijd op de bank en heb ik er geen behoeft aan :D
    Het was meer van als ik dan nog met een dikke buik rond waggel wellicht komt het dan wel op gang hihihi
    Maar ik drink nu ook geen druppel...wel de 0,0% alcoholvrije drankjes...live light van de plus...heerlijk fris en lijkt op champagne met bubbels en daar geniet ik van, dit dronk ik ook al toen ik nog niet zwanger was maar we er wel druk mee bezig waren...drink al een geruime tijd geen alcohol meer :D
    Wordt je wel vindingrijk van hahaha

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik geef niks om alcohol... heb op mijn eigen bruiloft niet eens gedronken, (net na icsi 2) terwijl we toen niet eens met een behandeling bezig waren..

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Goodmuirning!

Nou bob, de thee is heerlijk!! Ik lust erg graag wijn (ja niet op de vroege morgen hoor!;)) maar heb sinds icsi start geen druppel meer gedronken. Daarvoor alleen in het weekend een of 2 glaasjes toen we met iui bezig waren en dan na de iui even niks.

Hier knaller van test en minimaal bloed. Morgen mag ik ZH bellen, ben benieuwd wat die zeggen...

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Panter wanneer heb je de tp gehad? en kan en mag je nu niet bellen dit is killing.. ze kunnen bloedprikken en kijken of het stijgt stress is ook niet goed

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee ik mag pas morgen testen van het ZH, dus ga braaf wachten tot morgen. heb van de week al contact met de gehad en toen zeiden ook dat ik moest wachten tot donderdag en dan nog een test moest doen en die uitslag door moest bellen.

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nou panter ik zeg dat het een innesteling is geweest...als je testen alleen maar knallen dat is toch vreemd...ik duim voor positief nieuws morgen!!
    Gelukkig beviel het theetje :D

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik bloed nog steeds hoor...helderrood maar heel weinig. Als ik zo ongesteld zou zijn dan zou ik dat een makkie vinden. Gisteren toen het bloeden op zijn ergst was had ik 2 maandverbandjes halfvol en de rest paste in inlegkruisjes...kon 3 uren doen met 1 inlegkruisje en dan was ie nog niet vol. maar ivm hygiëne wilde ik dan echt wel verschonen. Wacht daar wat langer mee zodat ik goed kan zien wat er allemaal uit komt.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    volgens mij word je vip bij 1000 berichtjes

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Is er nog koffie met lekker veel melk? Of ben ik te laat ;).

Panter, het klinkt niet als menstruatie. PLEASE LAAT HET INNESTELING ZIJN!!!!! Ik duim hoop en brand kaarsjes!!!

Bob, wat leuk een geslachtsbepaling gepland :D. Leuk leuk leuk! Mijn mams is bij ons bij de echo van 13wk geweest en die van 20wk. Mams is totaal in love :D.

DA, ff dikke knuffel voor jou! Gewoon omdat je dat verdiend!

* zwaait naar Kiyeko * :D

Ricmar, zit jij nu in de 2e wachtweek???

Kate, wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet!! Ik zeg: foto's!!!

Ook, pfffff wat een loser die ex van je. Bah!! Maar jij bent veel sterker!! Respect voor jou!!

Hier geen nieuws....ben op de helft :$. Hihi!! Ik ga zo lekker dobberen in bad :).

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zonnestraal 20 weken al weer wat gaat het hard.

en ik zit nu 7 dpo maar snap echt niks van mijn kaartje , ik verwacht er dus niks van deze ronde

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mmm mijn banner werkt ineens niet meer zie ik....?

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Zonnestraal, 20 weken al, je gaat hard!

Panter, ben benieuwd en blijf duimen!!

Ricmar, duim ook voor jou!

Bob, hoop dat je moeder mee kan naar echo! Hoe was het bij VK?

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hellooow....

zit lekker met de beentjes omhoog op de bank...net gegeten... zo nog een toetje, en wachten tot manlief thuis komt..

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ego hier bij de vk geweest...geen echo gehad :( omdat ik van de gyn afkom...echt een beetje balen!! Wel het hartje gehoord en ik moet zoute dropjes eten want m'n bloeddruk was wat laag...daardoor ben ik ook steeds wat lichtjes in m'n hoofd...verder heel veel info...26 juli weer hartje luisteren...maar eerst de 23ste pret echo :D

@hoe is t hier lieve meiden??

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Balen Bob dat je geen echo hebt gehad, maar de 23e een pretecho leuk! Wij hebben dat nog helemaal niet gepland.....

Hier nog steeds heeeeeel moe en wat lichte hoofdpijn, maar kan ook komen door de druk en emotie op het werk... Morgen laatste dag met mijn kids en vrijdag afscheid van mijn collega's zie daar enorm tegenop!
    Net heerlijk in bad gelegen, nu lekker in bedje tv kijken, heerlijk!

Liefs

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Uit mn hoofd wat reacties van de afgelopen week:

@OOK: wat probeert ie te doen?
    Sterkte meis.

@Panter: knallende testen zeggen niets als je net bent gaan bloeden.
    HCG in je urine en in je bloed verschilt.
    Heb je wel eens getempt?
    Zo ja, dan kan je morgenochtend eens tempen.
    Is temp eihoog/hoger, dan kan het innestelingsbloed zijn.
    Vervelend zo he.
    Die gedachte van waarom kan het bij mij nou niet normaal gaan herken ik wel.

@Roken/drinken tijdens zwangerschap: sinds wij voor een kindje gingen hebben we allebei geen druppel meer gedronken en zijn we gestopt met roken (cold turkey, rookte 40 peuken per dag)
    Ik vind het not done.
    Ook tijdens borstvoeding geven vind ik het niet kunnen als je drinkt.
    Maar dat is mijn mening.

@Kipjes: gefeliciteerd :D
    Geniet maar lekker na van jullie superdag.

@Vlinder: heel veel plezier, geniet geniet geniet!

@Ricmar: kaartje ziet er rommelig, maar heel goed uit!
    Als hoge temp aanhoudt ga ik voor 2 strepen ;)

@DA: succes met hsg!

@Juna: knuffel:

@Juffie: je kindje krijgt al genoeg progesteron, dus de bollen zijn niet meer nodig.
    Maar snap je angst.

*krabt even aan hoofd, denk denk denk*

@Bob: balen dat je geen echo kreeg.
    Op naar de pretecho!

@Zonnestraal: op en top aan het genieten?
    Je zal wel tijd overhebben ineens nu haha.

@Kiyeko: zwangerschapsdementie!
    (of je ziet gewoon graag berichten van jezelf :p )

@Mona: beebje heeft het naar de zin bij je!
    Die denkt ook, ik zou in de zomer geboren worden, dus ik wacht op warm weer :p

@Katek: belangrijkste weken heeft ze bv gehad.
    Super gedaan hoor!
    Zie je op tegen weer werken?

@Bailey: 26 weken grens gehaald!
    Ben echt blij voor jullie.
    Hoe is het nu?

@All: hoop dat ik niemand vergeten ben.
    Helder momentje hahaha.
    Hcg stond op 1, dus officieel hcg vrij!
    Vandaag ook ongi geworden, dus we gaan er weer voor :D
    Alleen is mn schildklier van slag .. hopelijk werkt die snel weer goed, anders kunnen we alsnog niet starten.
    Degene die al lang meelopen kennen het verhaal nog wel van onze eerste poging.
    Die moest ook 3 maanden uitgesteld worden vanwege mn schildklier.
    Hoop dat niet nog een keer mee te hoeven maken!
    Dus op naar een goed werkende schildklier volgende week.
    En dan op naar 3x = scheepsrecht :D

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna je vroeg naar elina haar tongriempje??!! ze willen er nog niks aan doen zolang ze er geen last van heeft.. dus we wachten het nog maar ff af allemaal..

kipjes gefeliciteerd meid!! lekker genieten van jullie vakantie en fijn dat je een mooie dag hebt gehad!!!

panter wat een onzekerheid!! hoop dat je snel een echo kunt krijgen...

bob al snel een pretech leuk!!! wel jammer dat je geen echo bij de vk kreeg... wel fijn dat je het hartje hebt gehoord!! altijd fijn gevoel...

dreamer fijn dat de hcg uit je lichaam is!!! nu alleen ff je schildklier in orde en dan er weer tegenaan!!! hoop dat je niet daardoor hoeft te wachten..

mona hoe is het met je?? beebje er nog niet??

katek hoe is het jullie?? wat gaat het hard met die weken verlof he.. al bijna weer aan het werk... heb je al zin?? of zie je er erg tegenop??

ook jeetje wat vervelend allemaal.. sterkte meid!!!

hopelijk vergeet ik geen meiden!!!
    dikke knuffel allemaal!!

Deel Deze Pagina