Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @dreamer hoop zo erg dat de klier snel weer meewerkt...ken het probleem maar al te goed...hier zat ik ietsje te laag 15,7 maar ze gaf aan dat dat voor nu prima is...merk het wel hoor had altijd al weinig energie over aan het eind van de dag maar nu is om 20u echt het batterijtje helemaal leeg :D
    Raar om te zeggen maar heerlijk ook ongi dus hopelijk krijgen jullie nu de wind in de zeilen en dan op naar poging 3 met een heul positief resultaat :D

@mona meldplicht :D tenzij je lekker bezig bent hihihi

@Panter nog bloedverliesvandaag gehad of minimaal? Morgen DE dag...oh meis ik duim zo hard voor je!!!

@kiyeko ja echt zo stom...nu weet ik eigenlijk nog steeds niet met zekerheid wat m'n uitgerekende datum is dat staat nog steeds nergens vast...ik heb het hier zelf maar uitgerekend en dit ook doorgegeven aan de vk...baalde best wel hoor want had ik 2 weekjes eerder gekomen had ik wel een echo gehad...dan denk ik wat maken die 2 weekjes nou helemaal uit...was toch mijn 1e afspraak...maar ja over 3 weekjes betaald gluren :D

@mams weet niet meer wie het vroeg maar m'n vader is overleden 15 jaar terug dus heb alleen nog een mams waar ik super zuinig op ben :D Alleen is m'n mams zwaar niet regelbare diabeet en hierdoor volgen de klachten zich in rap tempo op...m'n mams is in 8 jaar tijd afgetakeld van super gezond en midden in het leven staan naar bedlederig en met 24u per dag pijn, ze kan niet meer lopen en is erg hulpbehoevend helaas...verschrikkelijk om mee te maken en om te zien...ook omdat m'n moedertje nog hartstikke jong is (54 jaar) maar als familie en gezin doen we hoop met elkaar en voor elkaar en we lachen wat af en behouden onze positiviteit, gelukkig! M'n mams weet dat ze nooit meer beter zal worden alleen maar slechter en de dokteren proberen het zo lang mogelijk te rekken en dragelijk te maken...
    Lang verhaal sorry :D

@deze dame schrijft vrijdag weer bij want morgen heb ik een absurde lange dag voor de boeg in Oss...ben benieuwd, heb er wel enorm veel zin in!! Vrijdag heerlijk vrij mmmmmm kijk er naar uit :D
    Alvast voor iedereen hier een heerlijke benauwde maar toch hopelijk zonnige dag toegewenst!!!

Liefs xxx

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Heb vanmiddag erge krampen gehad...dacht dat het op gang kwam. Krampen namen na 2 uren af...bloedverlies bleef gelijk.
    Ik denk dat ik een MK heb, maar we wachten nog maar even (on)geduldig af

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, knuffel!

Bob, wat erg van je moeder. Snap wel dat je heel zuinig op haar bent. Balen dat je geen echo gehad hebt, maar hebben ze bij laatste echo geen termijnbepaling gedaan? Bij mij werd die van de 12 weken echo aangehouden...

Dreamer, hoop dat je schildklier snel hoed meedoet!

voor iedereen welterusten! Hier is nog alles rustig!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter maar ik heb ook krampen gehad sommige zo heftig dat ik dubbel trok van de pijn soms in de 1e weken van deze zwschap...hoop op super goed nieuws meid!!

@mona geen pijn overgehouden aan het vallen?
    En ik ben het met dreamer eens jullie meid komt gewoon met het echt lekkere weer hihihi

@juna hoe is t met jou vrouwtje?? Al iets beter? Mis je gezelligheid hier wel hoor lieve meid!! Dik knuffeltje!!

@hier me klaarmaken voor Oss ben benieuwd :D
    Gister wel naar de kapper geweest en ik heb weer prachtig haar want die andere coupe was echt te erg hahaha
    Nu een gave Bob tot op de schouders met high en lowlights erin...m'n haren zien er weer gezond uit, dus ben vandaag snel klaar om de deur uit te vliegen :D

Een heerlijke dag toegewenst en een super dikke Bob knuf xxx

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Oh hahaha ik zie nu m'n eigen tekst over m'n haar...Bob heeft een bob hihihi

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    bob-bob :)D bob-bob kon ik niet laten) wat erg van je moeder!! jakkes zeg!!

Hier zometeen ZH bellen...toch spannend!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: Sterkte meis met bellen, dikke knuf!

Hier: Moeilijke pokke dag! Laatste dag op mijn werk, en ik wil helemaal niet weg....al die kids die dingen voor me gemaakt hebben, morgen nog afscheid van mijn collega's....
    ben blij als het zaterdag is en ik alles heb gehad.....

ps: heb een nieuwe banner gemaakt hopelijk doet ie het nu weer...

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, wat zeiden ze?

Bob, pijn en blauw valt wel mee, alleen 1 plek op elleboog.. Heb veel geluk gehad

Juffie succes met laatste dag met kindjes! Knuffel!

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Liev, hoe is het bij jou? Alles goed met jou en je mannen?

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Katek, bij jou ook alles goed?

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden.

gebeld met arnhem, volgens hen heb ik nu geen MK, en ben ik niet ongesteld ( bloedverlies is te weinig voor dat). Ik ben nog steeds zwanger, en het kan alle kanten op.
    Ik heb een echo afspraak gekregen voor 9 juli, en moet volgende week nog een test doen. Is die test negatief dan gaat de echo niet door en anders wel.
    Maar ik mag nog hoop hebben en ben zwanger tot het tegendeel bewezen is.

Dus nog even een paar weken in spanning!!

liefs

12. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, dat is goed nieuws (ook al zou dit mij nog onzeker maken!). Duim voor je dat test volgende week knalt en dat je de 9e een supermooie echo hebt!

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Pfff panter wat spannend!
    Hoop dat het heeeeeel snel 9 juli is, en dat de testen volgende week zo hard knallen dat je, je zonnebril erbij moet pakken!
    Ik hoop het echt heel erg!

Liefs

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mona: Gelukkig dat je niets aan de valparty heb overgehouden, wat enorm schrikken zeg!
    Was je "gewoon" uitgegleden? of was je niet goed geworden?
    Ben benieuwd wanneer de kleine spruit zich laat zien.

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, ik ben gewoon uitgegleden.. Gewoon niet zo goed uitgekeken.. Wij zijn ook heel benieuwd wanneer ons kleintje zich meldt!

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden,

Panter wat spannend zeg! Jee! Wel heel fijn nieuws! Ik denk idd een gesprongen adertje ofzo. Kun je best veel bloed door verliezen. Staat je mooi die banner!

Mona oef eng is dat als je uitglijd! Gelukkig alles goed met de kleine!

Bob met een bob! Lekker he even naar de kapper!

Liev hoe is het met jullie? Vast je handen vol! 1 vind ik al druk, laat staan 2 van die kleine mensjes.. respect hoor!

Kiyeko, Kipjes, Zonnestraal, DA, OOK, Dreamer, Juffie en Iluna ik zwaai even naar jullie..

alle anderen die ik hier even vergeet sorry!

Hier alles goed, nog een paar weekjes en dan einde verlof, gelukkig vakantie erachteraan gepland dus heb nu nog een week of 6 vrij.. kijk er echt tegenop om naar het werk te gaan. Zeker omdat ik onregelmatig werk en ik me een beetje zorgen maak over hoe ik mijn oppas etc moet gaan regelen, er zit dan geen vaste structuur in. Ben wel blij dat ik me straks niet druk hoef te maken over kolven enzo en dat ze gewoon een flesje kan krijgen. Heb met veel liefde 2 maanden bv gegeven, echt, ik zal het ook wel gaan missen, ik kan ook ivm onregelmatigheid niet 1 voeding qua borst houden.. dus het is wel goed zo. J. is een enorm lief kind, ze huilt alleen als er iets is, en eigenlijk nooit voor de niks. Verder kan ze erg leuk spelen en is ze al geluidjes aan het maken. Hoop dat het weer gauw beter wordt, heb zo´n zin om er weer even met haar op uit te gaan voor een flinke wandeling.. mijn herstel gaat ook goed, moet nog steeds voor controle naar de gyn, de afspraak wordt steeds verplaatst, dus hopelijk volgende week gaat hij wel door!

Nou meiden, fijne dag allemaal!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: oke, nou dan gaan we gewoon met z'n alle nog door met duimen..wel een onzekere tijd zeg hoor, tot de echo!

katek: fijn dat alles goed gaat met je meisje, en 2 maanden borstvoeding is toch goed.. met de fles is niks mis mee!!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    heb mn banner idd weer terug gezet hihi. Hoop doet leven! ik ben iig weer blij!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: idd wat de meiden al zeggen, wat erg van je moeder, en wat knap en sterk van je hoe je ermee om gaat!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Katek fijn te lezen dat het goed met jullie gaat.
    kan me voorstellen dat je er weer tegenop ziet te gaan werken, maar komt vast en zeker goed. Nog lekker 6 weken vrij lekker gneieten dus nog.
    Hopelijk gaat de afspraak bij de gyn deze keer wel door inderdaad, en kun je weer snel lekker gaan wandelen met jullie kleine meis!

All: Ben sinds gisteravond begonnen met afbouwen van de utro, mijn vk zegt "de kans dat het nu misgaat is echt nihil" dus dat geloof ik dan ook maar. Iedere dag 1 minder gisteravond dus 1 gedaan i.p.v. 2 bolletjes. vanmorgen 2 gedaan en vanmiddag en vanavond nog maar 1 ben benieuwd.....

rare vraag?: Volgende week vrijdag ga ik op vakantie naar Center Parcs lekker samen met vriendlief en uk.
    Mag ik dan gewoon in het subtropisch zwembad gaan zwemmen? Met chloor en zo.....?!

Deel Deze Pagina