@Girl: ik weet niet wat ze allemaal eet (groentes, fruit, potjes of vers) Vooral fruit is erg allergisch. Mag ook via pb. Zal even een opsomming maken waar mijn kleine meid allergisch voor is, misschien zie je er wat tussen wat Elina ook krijgt. Melk, soja, ei, bloemkool, appel, peer, perzik, aardbei, noten Ehh volgens mij nog wel meer, maar kom er zo 123 niet op. @DA: geen leuke afsluiting!
kindje met exceem?? hier ook ervaringsdeskundige helaas dus stel je vragen (heb je stukje even gemist)
Panter, jeetje wat een spanning. Ik duim hoop bid dat jullie een mooie echo krijgen de 9e. Waarom prikken ze eigenlijk geen bloed, of heeft dat niet zoveel nut? DA, spanned de 10e de HSG. Wat jammer dat er geen een kindje was vandaag. Dreamer, nu hopen dat je schildklier deze keer wel meewerkt en niet zoals toen bij jullie meisje. Wat sneu dat jullie meisje zo allergisch is, kan ze daar nog overheen groeien eigenlijk? Mona, las dat je gevallen bent in de douche/bad. Wij hebben ook een combi douche/bad maar ik zit op een krukje. Ik niet staand douchen dan val ik flauw ivm lage bloeddruk tijdens zwangerschap. Misschien is dat een optie? Girl, dus de zalf van laatst werkt niet? Hopelijk zijn jullie er snel achter. Wasmiddel misschien of zeep? Dit was even uit mijn hoofd sorry Voor wie wil er staat een 3d echo in mijn album van vandaag. Ik ben zo blij dat we alweer 27 weken zwanger zijn, het wordt steeds veiliger. Knuffel voor iedereen.
Darkangel, balen dat er geen een kindje was gisteren! Juffie, hoe was jouw dag? Succes vandaag? Girl, allergie is zo moeilijk en niet te testen bij zon kleintje inderdaad... Bob, fijn dat je leuke dag gehad hebt. Panter, mooi die banner! Bailey, gelukkig gaat nu alles goed bij jou! Je gaat ook hard! Katek, alweer bijna aan het werk, tijd vliegt! Hope2be, mmm is een tijd met wachten en onzekerheid.. Sterkte! Ricmar, blijf duimen! Voor iedereen die ik vergeten ben, goedemorgen! Fijne dag allemaal!
@girl ik hoop dat jullie kleine meisje snel eczeem vrij is!! @DA bah dat is ook niet leuk meis dat er geen enkel kindje was op je laatste dag... @Panter hoe is t met het bloedverlies? En hoe voel je verder?? @bailey wat een geweldige foto!! En weer een mijlpaal behaald heerlijk!! @ik ben de draad weer kwijt hahaha...ben super moe was gister echt een pittig dagje Hou het vanaf hier wel weer bij Dikke knuf Bob xx
Goedemorgen! Hier meer bloedverlies en krampen...maar dat had ik gisterochtend ook en daarna werd het weer minder. Ik weet niet meer wat ik moet denken, volgens mij is moortje er niet meer hoor. Voel me zo dood van binnen.
Kiyeko en panter dikke knuffel meiden! Jullie kunnen het gebruiken. Panter ik blijf duimen hoor. Dreamer yes op 1 super. Hij wil hem proberen af te kunnen pakken op een of andere manier,.
Ook, hij wil hem afpakken???? Wat een vieze vuilak, hij zag hem niet eens als zijn zoon!! Oh meis, wat moeilijk allemaal!! Wat een klootzak zeg (en dan hou ik me nog in ). Panter en Kiyeko dikke knuffel.
OOK wat een freak die ex van jou...de breuk kwam toch omdat hij s niet zag als zijn kind? raar figuur... Gelukkig zijn de meeste rechters er nog van overtuigd dat een kind beter af is bij zijn moeder.
Ja hij is het echt op een smerige manier aan het proberen. Hij zei tegen de buurvrouw van mijn ouders die mee was als steun, buiten de rechtbank. Ik zal wel zorgen dat ik kleineke krijg. En ik mis hem zo. HIj mocht hem woensdag komen halen en is niet geweest!!!!!!!!!!
@Panter...niet de hoop opgeven meis!! Hou moed en hoop meis! @kiyeko...pfffff...jeetje wat een nieuws! Heel veel sterkte voor jou en alle mensen die hiermee te maken hebben, erg heftig!! @Ook wat een schoft!! Echt ongelofelijk!! Zoveel sterkte toegewenst meid!! Samen met S komen jullie hier wel doorheen saampjes... Dikke knuffel voor jou en S Liefs x