Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Ook, daar word ik helemaal stil van.. Hij ziet hem niet als zijn zoon, maar wil hem wel bij zich houden om jou te pesten.. Wat een verschrikkelijk iets voor jou! Heel veel sterkte voor jou en S, knuffel!

2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Kiyeko jeetje wat heftig veel sterkte dikke knuffel.

Panter dit moet echt slopend zijn voor je, zou willen dat ik iets kon doen.

Ook dat meen je niet, wat een hufter zeg! Knuffel voor jou en s

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    OOK, vreselijk zeg...

Hier is het echt einde oefening hoor. Bloedverlies als heftige mnestruatie en krampen..verschrikkelijk. Jammerdebammer...ik mocht weer even ruiken aan het geluk...gekaanstekerij van moeder natuur. ben er helemaal klaar mee, ze vernietigen de cryo's maar. Ik stop ermee.

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *breekt in*
    Ook, ik kom hier nog vaak lezen hoe het met je gaat!
    Wat verschrikkelijk dat je ex het zo wil spelen nu.
    Ben je niet bang dat als hij S. komt halen hij hem meeneemt naar het buitenland?! (misschien heel cliche hoor, maar zo'n idee heb ik dan)
    Heel veel sterkte meid, ik denk aan je!!!

Panter, dikke knuffel voor jou! Las je onderschrift in een ander topic, wat oneerlijk! Ben je er zeker van dat het over is?!

Kiyeko, sterkte.:(

Liefs Loesie

*breekt weer uit*

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Oh Panter...wat is het leven toch oneerlijk!!!!
    Ach meissie wat klote :(
    Neem eerst de tijd en wie weet wil je de andere cryo's later terug laten plaatsen...
    Meid jullie hadden het zo verdient om dit x raak te zijn!!
    Ik meen het vanuit m'n tenen als ik zeg dat ik het zo klote vind en het jullie zo had gegund!!!
    Toch had ik wel verder onderzoek aangevraagd want steeds gaat het in het begin mis...
    Ik vind het zo sneu en zo klote!!!
    Mijn hart huilt echt met jullie mee lieverd :(
    Kutzooi weet niet wat ik nog tegen je moet zeggen...
    Dikke knuffel panter en ook voor je ventje want voor hem is er ook steeds de teleurstelling...
    Xxxxxx

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh panter wat vreselijk lieverd! Ik begrijp je gevoel dat je het helemaal hebt gehad, maar geef nog niet op lieverd! Over een tijd wil je misschien toch weer verder en het zou zonde zijn als je dan eerder hebt aangegeven de cryo s te vernietigen.. Veel sterke meid, het zit je niet mee..

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Panter :( :( ik weet niet wat ik moet zeggen dikke knuffek

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, heb er ook geen woorden voor! Dikke knuffel voor jou!

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: Knuffel!

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter
    nee he bahh.. waarom nou ?? dikke knuffel voor jou.
    En ik moet er wel bij zeggen dat ik het heel erg vind van het ziekenhuis dat je zo in onzekerheid hebben laten zitten. ze hadden best even bloed kunnen prikken of kijken of er geen bloedvat of iets gesprongen was..

@ ook
    jeethe wat een enorme eikel. hoe durft ie ???
    Sterkte meis.

@ juna
    dikke knuf

@ juffie
    sterkte vandaag.

@ ricmar.
    Balen. hopelijk zet het niet door.

@ bailey
    fijn dat het iets beter gaat. mooie fotos

@ mona
    jeetje wat zul je geschrokken zijn pff

@ all
    weet t even niet meer.
    Hier nog lekker in het zonnetje. bijna weer naar huis.
    Buik is enorm gegroeid en voel ons mannetje heel veel en heb ook al vaak mijn buik heen en weer zien gaan.
    Alleen maak ik me natuurlijk weer druk want ben vanmorgen opgestaan met enprme buikpijn aan rechts. stekende pijn als ik zit loop of plas of wat voor bewegjng dan ook maak. zou bandenpijn zo heftig kunnen zijn ?? of moet ik me zorgen maken ?

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ego bericht ben in ut zkh heb bloedverlies
    .....hartje klopte wel goed nu wachten op de arts

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juna wat schrikken!!! He jakkes, hopelijk is het iets onschuldigs zoals een geknapt adertje op de baarmoedermond..

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    OOK: echt wil hij hem proberen af te pakken.. maar ij maakt daar toch geen kans op hoop ik?

panter: shit man! ik zou ook eerst even de tijd nemen, laat t even bezinken allemaal, en neem dan pas een beslissing wat je wilt. dikke knuffel voor jou :(

juna: oh dat is schrikken, gelukkig klopt t hartje goed.

kipjes: volgens mij als je buik een groeispeurt maakt, kun je daar best wel last van hebben ja.

14. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Juna meis ik weet hoe je je voelt, ik was net zo ver als jou toen ik mijn bloeding kreeg. Hopelijk is alles goed, gelukkig dat het hartje goed klopt.

Panter dikke knuffel.

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Kipjes de buikpijn kan komen door de groeispurt. Als het aan blijft houden even je urine laten controleren als je weer thuis bent. Geniet nog van de vakantie.

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Daar ben ik weer alles is gecintroleerd van binnen en buiten......echo gehad ons mannetje was lekker druk....van binnen was nog wat bloed te zien alleen zag er verder alles goed uit me plas is gecontroleerd geen blaasontsteking maar wel 2 bactieren erin word nu op kweek gezet volgende week de uitslag....pff ff schrikkuh hoor nu eten douche en me koffer in morgen werken en verjaardagbahhh

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    juna, ik zou maar even niet gaan werken als ik jou was. Doe het even rustig aan meis, meld je aub ziek.
    Die bloeding is niet niks, het kan een waarschuwing zijn van je lijf. Doe het aub rustig aan meid!!!

18. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Juna gelukkig alles goed met jullie ventje. Heb je verder geen klachten van harde buiken ofzo?
    Zou morgen niet gaan werken en even rustig aan doen.

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik heb verder echt nergens last van kon ook zijn dat ik iets te zwaar getilt heb.....sorry ik sta morgen tjokvol omdat ik vandaag eerder na huis ben gegaan maar ga tussendoor echt zitten

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juna ik heb ook een bloeding gehad met 18 wk. Ik zou ook rustig aan doen, hebt idd misschien iets zwaars getild, niet meer doen hoor! Kun je niet wat klanten overdragen aan één of meerdere collega s? ik zou toch afspraken maken met mijn leiding gevende als ik jou was, minder klanten per dag? Rustig aan meissie!

Deel Deze Pagina