Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank jullie wel lieve meiden ik zal rustiger aan vaan doen nu lekker bedje slapen panter :( doe rustig aan

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juna: je kind is belangrijker dan je klanten!

@Bailey: heerlijk, weer een week verder.
    Ik was ook blij met elke dag erbij.

@Panter: oneerlijk lieverd.
    Neem geen beslissingen nu je strak staat van de hormonen en spanning.
    Sterkte!

@Kipjes: groeipijn kun je flink last van hebben.
    Maar als het echt zoveel pijn doet dat je niets kunt zou ik toch even kijken of je een zh kunt bereiken om na te vragen.

@OOK: zal maar niet zeggen wat ik denk.
    Maar als hij al niet komt opdagen op dagen dat hij S mag meenemen, dan zal hij hem echt niet krijgen!!
    Maar kan me goed indenken dat je als de dood bent dat het hem wel lukt.
    Sterkte lieverd en als ik ik iets voor je kan doen roep je maar.

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, wat schrikken zeg! Doe maar rustig aan! Knuffel!

Kipjes, buik die hard groeit kun je wel pijnlijk voelen... Zien en voelen bewegen is bijzonder hè!

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer ze had de plekken al voordat ze met hapjes begon... dus daar zal het niet aan liggen en de ha zei dat het niet van voeding kon bij haar want dan moest ze meer dingen hebben. en deze voeding heeft ze al vanaf het begin en toen nergens last van..

ricmar heb ook al andere wasgel en shampoo voor haar zonder parfum!!

bailey de zalf helpt wel maar wil graag weten of het ergens van kan komen.. heb weer nieuw schema mee voor smeren... alleen de erge plekken (waar ze krabt 2 keer daags en de andere plekken 1 keer daags) afbouw schema is he.. over 2 weken weer terug naar ha..

kieyeko wat heftig zeg... dikke knuffel meid!!!

ook jeetje wat een verschrikkelijke kerel is het.. eerst doet hij moeilijk over dat hij zegt dat het z'n zoon niet is en nu wil hij hem afpakken.. meid hele dikke knuffel voor jou en s!!

panter wat heftig meid.. het zit jullie niet echt mee... maar meid geef dit eerst een plek voordat je dingen zegt en doet met wat je over je cryo's zegt.. laat het onderzoeken.. en dat je over een tijdje toch je cryo's op kunt halen met heel mooi nieuws!!!

juna oh jeetje schrikken zeg... gelukkig klopt het hartje goed!!
    hopelijk is alles goed... doe je het wel een beetje rustig aan met je werk!!

kipjes kunnen gewoon je banden zijn ja!! ivm met groeien baarmoeder.. gaat nu wat harder allemaal...

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juna wat schrikken doe aub kalm aan

Panter een dikke knuffel en ik vind dat het zh je echt meer mag onder steunen

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Helemaal mee eens!!
    Juna neem echt rust en de tijd voor jezelf!! Klanten zijn echt niet belangrijker dan je beebje!!

@Panter ik ben het hiermee eens...ze laten je wel vaak tobben daar en alles moet jezelf aangeven lijkt het wel...laat de mk echt onderzoeken wellicht zit er een reden achter waarom ze niet hechten en waarom het misgaat...en neem geen overhaaste beslissingen al snap ik je wel hoor meid!!
    Teleurstelling op teleurstelling hoeveel pijn en moeite kan een mens trekken...neem lekker je rust en tijd lieverd...maar laat niet zomaar zoiets kostbaars weggooien wellicht denk je daar over een paar weken, maanden of jaren toch nog heel anders over...
    Knuffeltje voor jou!!

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik neem vanavond echt mijn rust.....ik mag eerder na huis dus ben om half 4 al klaar. Dan nog even kadootje aan myn neefje geven die word 3 :D verder voel ik me echt goed. En geen bloed meer gezien.......nu even lekker in ut zonnetje myn groene theetje opdrinken fyn weekend

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Ik spring hier in als jullie het goed vinden....

Panter, het is allemaal zo oneerlijk :(:(:(!!! Hele dikke knuffel.

Dreamer, 3x is scheepsrecht! Punt uit!

Juna, beetje op jezelf letten mag ook ;):):p, doen dus!!

Gisteren personeelsuitje, ben gebroken nu :).

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Zonnestraal, dan rust maar lekker uit! Wel een leuk uitje gehad?

Panter, knuffel!

Juna, werk ze vandaag!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal leuk gehad?? nu lekker een rustig dagje van maken!!

mona hoe gaat het bij jou?? nog beetje vol te houden?? hopelijk hoef je niet lang meer te wachten!!!

hier vandaag me mama fiets opgehaald!! erg mooi en heel blij mee :)

juna lekker eerder naar huis!!! goed op jezelf letten...

nou fijn weekend meiden!!!

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @lieve dames ik zwaai even!!

@Panter hoe is t met je?

@juna goed zo even pas op de plaats :D

@zonnestraaltje lekker uitrusten meis!! Was het wel gezellig?

@Mona nog geen beweging in de tummy :D
    Is het nog vol te houden??

@alle lieve andere dames een dik knuffeltje en hoe is t met jullie verder??

Xx

12. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Girl, veel plezier met je nieuwe fiets!

Bob, hier nog alles heel erg rustig, ga er een rustige zondag van maken.. Met deze temperaturen is het prima vol te houden voorlopig..

Juna, gisteren goed uitgerust?

Juffie, mooi afscheid van collega's gehad?

Panter, hoe is het nu bij jou?

Goedemorgen allemaal! Geniet van deze zondag!

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden! Alles goed? Warm is het hé? Plak plak..

Voor de meiden die het leuk vinden, noppies heeft vette sale in baby kleding! Misschien al leuk om online al wat te kopen. Eigen noppies site is meer sale dan bij andere online winkels. Trouwens ook leuke positie kleding in de sale!

Heb net voor j ook weer een setje besteld. Zijn artikelen voor alle seizoenen trouwens.

mona succes alvast! Spannend!

Girl ik wil volgend jaar ook zon 'fiets!

Lekker genieten van het weekend iedereen!

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek zijn mooie fietsen!!! in oktober mag je mee op de fiets...

mona alvast heel veel succes!!!

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goedemorgen meiden

Mona ik heb goed gerust en lig nog lekker in me bedje vanmiddag aan de babykamer beginnen en alles nakijken wat we al hebben baby kamer komt 6 aug en over 2 weken stucen en texen hihi en lekker rustigvdoen meis kleine meis komt snel hoop ik voor je spannend allemaal

Panter lieverd hoe gaat ut? Heb zo met je te doen :(

Kiyeko dikke knuffel! Hier ook met die rotziekte :( life isn't fair

Da juffie zonnestraal kipjes sweet lilly dreamer girl kate liev bobje ook hoe is het meiden en de rest die ik vergeten ben?

Ego ik voel me goed junaman gaat lekker ontbijtje maken het heeft me goed gedaan het werken van afgrlopen week gedachten op iets anders......wel afgesproken met myn baas volgende week me uren werken dus 23 uur.....ben benieuwd wat eruit me urine komt.....zelf maak ik me niet druk ofjaaah gister me nicht uitgelegt en ze maakte me wel bang grrr we wachten maar af

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het gaat wel, ben gisteren het vruchtje verloren. Wel fijn dat ik het gezien heb trouwens. Zag er zo op het oog goed uit, goed doorbloed, mooi vruchtzakje..zat ook wat in het vruchtzakje...was hard en leek in zijn totailteit op een stukje rauwe lever.
    Heb moortje een zeemansgraf gegeven, heb het doorgetrokken en gezegt dat het snel terug moest komen.
    Na het verliezen van het vruchtje werd meteen de buikpijn minder en het vloeien ook.

Heb het nu wel af kunnen sluiten. Het is goed zo.

Rustig aandoen juna hoor!! Je beeb is belangrijker dan je werk.

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    :( :( panterrrrr weet gewoon niet wat ik moet zeggen ik hoop dat ze je nu eens goed gaan nakijken en anders uitwijken na gent ofzo? Daar onderzoeken ze veelvuldige miskramen hele dikke knuffel!!!!

En indd beeb is belangrijker maar heb afgelopen weken stug meer uren gedraaid en heb nu aangegeven gewoon me eigen uren te doen dus gewoon 3 dagen

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Gent is te ver weg meis...ik woon praktisch aan de waddenzee ;) Arnhem is al ver...

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowhh :( uhmmm ja dan maar eebs navragen in rijnstate dan? Heb je recht op ut is al zo zwaar voor jullie

20. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, kan me voorstellen dat je het fijn vind dat je het vruchtje gezien hebt, ook fijn dat daarna vloeien en buikpijn minder werd.. Het is niet niks hè, voor de zoveelste keer vroeg je zwangerschap afgebroken voelen worden.. Ik zou het ook een keer laten nakijken, of in Arnhem, of aankaarten bij de eigen huisarts en eventueel in een streekziekenhuis.. Zijn onderzoeken die elke gynaecologieafdeling kan laten uitvoeren.. Knuffel voor jou!

Juna, fijn dat je goede afspraken gemaakt hebt op je werk! Geniet van de zondag en niet te veel doen!

Katek, ik ga volgend jaar ook kijken voor een mamafiets, maar wil het liefst een elektrische met versnellingen ivm de omgeving, me dit najaar/deze winter maar eens beginnen te oriënteren..

Deel Deze Pagina