panter: dikke knuffel ik heb ook een mamafiets... ik dacht.. nouja dan heb ik hem vast... hoop ooit met een kindje rond te kunnen fietsen..
@panter wat fijn dat je het vruchtzakje hebt gezien met het vruchtje erin...heb je toch afscheid kunnen nemen... Ik hoop dat je een beetje rust neemt en vind!! Dikke knuf voor jou meid!! Komt tijd komt wijsheid...en ik hoop dat jullie saampjes de juiste beslissing en stappen zullen zetten...sterkte ook voor panter man!! @mona hihihi nog steeds geen klein meisje aantocht hahaha Ze bouwt de spanning heerlijk op ben zo benieuwd naar jullie kleine meisje @girl heerlijk fietsen met jullie kleine meisje!! @lieve andere meiden een dikke bob knuf!! Vanochtend live de landing gekeken van Andre Kuipers, te gek om te zien!! En vanaaf de finale kijken vanuit bed van de voetbal Gister hebben we een heerlijke dag gehad bij mijn schoonpaps en mams in de tuin...ik had kleine picknick hapjes gemaakt en veel vers fruit en smoothies en daar hebben we echt heerlijk van genoten Voel me gewoon een beetje verwend door zoon heerlijke dag...soms is er niet veel nodig om heerlijke dag te hebben... Nu stukje gewandeld op het strand en nu uithangen en hijgen op de bank Xxxx
panter hele dikke knuffel meid!!! voor jou wel fijn dat je het vruchtje hebt gezien.. en dat je er zelf nu afscheid van hebt kunnen nemen.. gelukkig is het vloeien een stuk minder en de buikpijn ook minder... verwerk het goed meid en dan wanneer jullie kunnen een cryo ophalen!!! eerst alles laten onderzoeken, want je maakt al genoeg mee zo... sterkte meid!!! juna fijn dat je dingen hebt afgesproken op je werk... bob heerlijk zo'n dagje!! lekker genieten!! fijn weekend nog allemaal!!!
Heerlyk bobjuh zon dagje lekker genieten Zo lig weer lekker op de bank hebben vandaag babykamer leeg gemaakt opgeruimd en alle spulletjes en kleertjes gesorteerd ooowhhhieee heb veel te veel heb mezelf een shop verbod opgelegt nu wachten op de ekfinale ik ga voor italieeeee
Panter wat heftig zeg. Wel fijn dat je het vruchtje gezien hebt en afscheid hebt kunnen nemen. Dikke knuffel ook voor je man. Juna wauw mooie buik heb je al. Alles weer goed? Juffie wat goed dat je het hartje hebt gevonden. Bob dat klinkt als een heerlijke dag!
Thanks bailey ja voel me weer wat beter hormonen draaien op volle toeren...hoe gaat het nu net jou? Wat leuk juffie
juna mooie foto's!!! mooi buikje al... bailey hoe is het met jou?? je schiet al lekker op!!! juffie fijn dat je het hartje hebt gevonden met de angel sound!!! nou fijne avond nog... denk dat ik pas dinsdagavond hier weer online kom, want moet morgen een erg lange dag werken en dinsdag gaan we lekker aar de dierentuin zoveel zin aan!!!
Thenkjoeee Girl hihi eeeh wat leuk zeg na de dierentuin en volgens my word het ook mooi weer geniet ervan met je gezinnetje!
Girl leuk dierentuin! Zo leuk als ze net dat beetje groter zijn en je dat soort dingen kunt doen. Heb je een foto van jullie meid van nu? Ben erg benieuwd!
Ik kom net thuis van mn werk, en dat ging prima met wat extra hulp. Morgen weer werken, lekker dat alles weer normaal word. dat wilde ik even vertellen, lief zit in de nachtdienst dus heb niemand om mee te praten
*zucht* het is weer zo ver, kan niet slapen @Panter alweer aan het werk, vind ik toen ook fijn...ik was 3 dagen na de curettage ook weer aanwezig op kantoor...thuis gaat het alleen maar malen dus ik ken het gevoel wel wat jij nu hebt... Neem wel de tijd om het te verwerken meid!! En goede tijd 1 over 12 @girl heerlijk de dieren tuin, geniet ze!! @juffie, leuk hè? Ik ben ook blij met de angelsound...overdag en in de avond kan ik nooit het hartje vinden maar in de ochtend vind ik het vrijwel meteen Ik luister maar hooguit 1x in de week en dan meestal op zondagochtend samen met Bob man...heerlijk even 20 sec samen naar dat kleine hartje luisteren Veel plezier! @bailey voel jij je wel goed verder? Nog klachten gehad? Je bereikt straks hopelijk al die andere mijlpalen ook...heerlijk!! @juna hahaha van rustig op de bank stilzitten heb jij niet gehoord hahaha Wel een mooi buikje hoor! Ik moet echt fotootjes gaan maken maar ik vergeet het steeds...deze zaterdag merkte ik wel dat normaal trok m'n buikje s ochtends weer redelijk weg maar nu blijft er een bobbel staan Dus ineens was daar zaterdagochtend de blijvende buik hahaha En 1 kat is niet bij me weg te slaan...ze mochten nooit in de slaapkamer maar sinds 3 dagen krabbelde ze de hele deur kapot...hebben haar binnen gelaten en nu slaapt ze al 3 dagen tegen de buik aan (nu ik dit schrijf ligt ze te ronken en lig ik lepeltje, lepeltje met onze oudste dibbes hihihi) @katek leuk dat je hier ook weer af en toe bent Fijn dat alles goed loopt en draait! Lekker dubbel en dwars genieten nu het zonnetje steeds schijnt! Geniet van jullie mooie meisje J! @alle lieve andere meiden een dikke knuf voor jullie!! En hoe is t met de jullie?? Liefs de nachtbraker
Panter wat fyn met werken je gedachte op 0 maar probeer het samen wel goed te verwerken dikke knuffel meis hoe is het met panrerman? Dag bobje nachtbraker haha heullll herkenbaar!! Gelukkig laatste 2 weken slaap ik goed door.....nee heel erg kan echt niet stil zitten zal ik toch eens gaan leren en alweer 14weken bob time fliessss wanneer ben je precies uitgerekent? Thanks voor jullie reacties op mun fototjuh hihi Ik blyf nog even luieren in bedje
hellooww, bob: oh fijn he als je niet kan slapen, hopelijk is t alsnog gelukt.. hier EINDELIJK de moed gehad om de huisarts te bellen.. is ze 3 weken op vakantie, vandaag dag 1.... dus nu heb ik geen afspraak gemaakt....
dat is t hem juist, ik wil geen vervanger... die kent me niet...haha.. dus zou wel een afspraak kunnen maken hoor... maar wil dat zelf niet.. denk niet dat deze klachten weg lopen.. maar maak me een beetje zorgen.