mijn klachten, is eigenlijk best veel haha.. mijn hoestje is nu na 7 weken bijna over, maar ik blijf s'avonds benauwd, vooral als ik in bed lig. ik heb last van mijn spieren...niet zoals spierpijn maar anders.. bijv. als ik even op de bank gezeten heb, en ik ga staan om te lopen, doet het gewoon pijn..dit heb ik vooral in mijn benen. wil graag sporten, (op mijn loopband thuis) maar t lukt me gewoon niet. ook ben ik in 1 jaar 20 kilo aangekomen... terwijl ik niks veranderd heb. zou graag willen dat ze mijn schildklier ofzo ff checken. heb gewoon zo sterk t gevoel dat er lichamelijk iets mis is met me..ik ben niet iemand die snel naar een huisarts ga, daarom kost me me moeite om te bellen..maar begin me toch wel zorgen te maken nu.. omdat het gewoon niet over gaat allemaal. toch wil ik t liefst naar mijn eigen huisarts omdat ik weet dat zij mij serieus neemt.
Oeii dat klinkt ook niet best nee.....indd zou k ook aan de schildklier denken Ba wat vervelend dat je ha er nu niet is pff
heb nog een stukje erbij geschreven in mijn vorige tekst. ja en opzich heb ik dan altijd een alternatief.. maar die is dus ook op vakantie...
Oowhh ja las ut net maar dan is 3 weken wachten ook weer zolang in rijnstate doen ze zeker hier niks mee?
juna: heb niks verteld inn rijnstate, ben veel te bang dat ik dalijk niet door mag met de behandelingen..zit nu te twijfelen of ik niet alsnog een afspraak maak.. heb opzich nog wel een huisarts waarbij ik eventueel zou kunnen..
Okay gossie moeilyk jahh .....mmmm ja ik zelf zou dan toch na de andere ha hoe sneller ze je kunnen helpen hoe beter toch
juna: ja maar vind mezelf dan zo'n aansteller haha.. ben altijd zo bang dat ze me niet serieus nemen.. ben gewoon letterlijk al een keer uitgelachen door een huisarts.. omdat ik kwam voor een pijnlijke vinger, die al meer dan 1.5 jaar pijn deed, en ik niet goed kon buigen...
Noujah zeg!!!! Belachelyk.....maar neem aan dat je een andere ha hebt nu....dut moeten ze wel serieus nemen
er is iets meer dan 2 jaar geleden geprikt op mijn schildklier, en toen weken de waardes ietsipietsi af, maar totaal niet zorgwekkend.. kan dat veranderen?
DA, je schildklier kan per half jaar veranderen, mijn schoonmoeder heeft het aan haar schildklier en die moet regelmatig bloedprikken en dan word de dosering van haar med's weer aangepast.
ja en bij mij waren ze ook niet afwijkend maar voor een kinderwens moeten ze het anders handteren zou als ik jou was prikken en je uitslagen opvragen ik vraag bij internist altijd om een uitdraai.. heb dat artikel hier wel een geplaatst geloof ik mbt de schildklier?? zal heb eens op zoeken.
http://www.schildklier.nl/media/www_schildklier_nl/folder_schildklierenzwanger1.pdf Schildklier en Zwangerschap / Schildklierstichting Nederland
Bob ja heel leuk die angelsound, gisteren maar heel vaag gehoord dus dacht vanmorgen probeer nog een keer. En toen hoorde ik het meteen super duidelijk, leuk dat mini treintje! Soms lijkt het net als het er tegen schopt maar dat kan natuurlijk nog niet. Heb met mezelf afgesproken 2x in de week te doen gewoon voor de fun. Mannetje en ik hebben heerlijk samen 2 weekjes vrij nu. Vrijdag op vakantie lekker weekje weg naar Drente center Parcs. Nu gauw aankleden ren nog steeds in mijn pyama haha. Panter: extra knuffel voor jou! DA: goed zo gauw naar de ha jij!
Juna, mooie foto's! Juffie, fijn dat je hartje gehoord hebt! Leuk die vakantieplannen! Geniet maar lekker! Bob, fijn dat zaterdag zo'n heerlijke dag was! Wij zijn gisteren nog maar eens naar GaiaZoo gegaan, waarschijnlijk laatste keer met ons tweetjes, lekker gewandeld en gerelaxed, zo iets kleins kan je zo laten genieten hè... Je blijft nachtbraken, ik heb ook een hele rommelige nacht gehad, was veel te warm in bed.. Leuk dat buikje nu zichtbaar blijft, geniet maar lekker! Girl, veel plezier in de dierentuin! Darkangel, goed dat je een afspraak bij de huisarts hebt! Ik zou schildklier laten controleren en als ze dan ook prikken even een ontstekingslab (bloedcellen en CRP/BSE) zodat je weet of hoesten en benauwde komt door infectie die ze dan weer kunnen behandelen.. Panter, knuffel! Hier net controle gehad bij VK, alles nog steeds heel rustig, alleen wat meer waterige afscheiding (geen vruchtwater, heeft ze gecontroleerd), kindje zit volledig ingedaald en regelmatig last van voorweeën en harde buiken.. Nu afwachten tot goede weeën beginnen.. Wordt nu wel heel spannend!
@DA hier 2 schildklierpatienten op dit topic, dreamer en ik...weten beide hoe lastige de klier het je kunt maken... Om antwoord te geven op je vraag; ja je waardes kunnen ineens zeer verschillen...ik heb de aangeboren versie, de auto immuun variant...mijn schildklier is nu al 3 jaar redelijk stabiel maar hiervoor was chaos...ik ging van een snel werkende schildklier naar een langzaam werkende schildklier naar een onder medicatie helemaal niet meer werkende schildklier tot nu en m'n schildklier werkt wel en rest wordt aangevuld met vitamines en medicatie en ben nu al 3 jaar redelijk stabiel Wel goed dat je afspraak hebt gemaakt!!! Duim voor je dat het niet de klier is maar iets anders onschuldigs...want het blijft altijd puzzelen en ploeteren met een schildklierafwijking...ik gun jouw een heel gezond lijf en hoop voor je dat het een virusje is of een bacterie...sterkte meis!!! @mona wahaaaa het wordt nu echt spannend Heerlijk nog even saampjes weggeweest hahaha In je berichtje meen ik toch wel de kriebels te lezen tussen de regels door hihihi...gaaf dat jullie klein meid er klaar voor ligt...ik hoop dat ze zich snel laat zien, heerlijk!! Ik ga nu nog vaker spieken hier @nachtbraken ja het valt mee hoor...dan weer nachten niet vroeg wakker en dan weer een aantal dagen achter elkaar wel vroeg wakker...ik vond het vannacht ook erg benauwd dus wellicht kwam het daardoor @juffie heerlijk 2 weekjes samen vakantie!! Ik moet nog wachten tot eind aug tot m'n vakantie...zo lang nog hahaha Ja ik kan het in de ochtend ook altijd direct vinden en heel duidelijk horen Ik luister alleen wanneer ik Miep paniek ben hihihi en iedere zaterdag...heerlijk even saampjes luisteren Geniet ervan!! @juna hahaha een shopverbod En probeer echt je rust in te bouwen door af en toe al is het maar een half uurtje op je kont te zitten...je lijf gaf wel een waarschuwing af meis... Ja en het gaat keihard ineens donderdag alweer 15 weken (al denk ik dat ik nog 1 dag voor loop dan komt het precies uit met m'n eisprong ) Maar ach woensdag of donderdag maakt het uit Nou lieve meiden ik ga weer aan de arbeid al loop ik vandaag op diesel hihihi ben zo moe ben niet vooruit te branden Echt zo erg want heb het best druk en heb best wel wat te doen hahaha Ach vanaaf vroeg naar bed en morgen weer een volle dag er tegen aan... Dikke knuffels xxx