Ik heb mijn shopverbod al genegeert..maar kon het echt niet laten en de sale maakt het er niet gemakkelijker op!!!!grr maar nu stop ik er echt mee....heb mezelf ook verwend en nu lig ik op de bank goed eeehhhh......bob tuf lekker verder en strax vroeg na beddd
DA, wat goed dat je naar de HA gaat. Laat alles maar 's lekker onderzocht worden meis! Monatoetje, spannendddddddddddd!!!! Oehhhhh ben je nerveus???? Bob, logisch dat je moe bent.....je bent zwanger!!! Je beebje slurpt enorm veel energie van je!! Denk goed aan jezelf hè . Juna, een shopverbod.....hahaha!!! Pfff zou ik ook moeten hebben . Panter, dikke knuffel!! Ricmar, hoest met jou?? Bijna nod hè . Ik duim hoor!!! * Iedereen die ik niet noem, dikke knuf!!! Zwaai Zwaai* Gisteren.....niet lachen, ging mijn man voorlezen aan ons mannetje met z'n hoofd op m'n buik. Ja hilarisch natuurlijk, hihi . En toen voelde ik 2 schopjes . Dus dat zei ik, zegt íe: 'ja tuurlijk' (geloofde me niet). Totdat hij het zelf voelde....mijn man ook --> . Hahahaha, was leuk. Kreeg er natte ogen van . Vandaag naar de VK, kreeg alweer te horen dat ik veel vruchtwater heb. Maar nu met de info erbij dat ik er last van zou kunnen krijgen. Spieren moeten dat gewicht toch dragen. Vandaar dat m'n buik soms zo zwaar aanvoelt, en ook zwaar is . Vandaar m'n 'dikke' pens....
Jahoeeeeee!!!!! Wat lachen die man van jou zonnestraal hahahhh......en wat leuk dat jullie manneke aan ut schoppen was byzonder gevoel eeh....
net gewerkt, dus hou het kort idd einde is weer in zicht en ik denk dat ik me op mag maken voor ronde 3 all zwaai
aaaarghhh nee ricmar......5 juli mag je testen toch??? Ik blyf toch nog even doordraaien met myn duimen.....gun ut jullie allemaal zo meiden ut word tyd voor positief nieuws
@ricmar NEE toch...oh wat balen meis!! Een dik knuffeltje voor jou!! @zonnestraal ik pas echt goed op mezelf hoor het hele weekend rustig aan gedaan...maar ik merk dat ik een klein energieslupertje aan boord heb Dat zoon klein ukje je zo kan uitputten hihihi @en nog een shop verbod hahaha gek zonnestraaltje @juna hahaha shop verslaafde nu al je eigen regels overtreden wahaaaa *lacht echt keihard* @alle andere lieve dames knuffeltje voor jullie Xx
http://www.zwangerschapspagina.nl/geboortegedichten/368959-tekst-voor-de-kaart-naar-de-ouders-toe.html#post13064851 nou ik ben er klaar voor hoor... kraamkado is gekocht voor mijn schoonzusje!
Ricmar, je kent je eigen lichaam het beste. jammer dat je nu al het idee hebt dat ongi eraan komt. Ik hoop dat je je toch vergist. Mijn lief en ik hebben besloten even een pauze te nemen, en mss wel helemaal te stoppen met proberen kindjes te krijgen. Voor nu zetten we de boel even op pauze, maar ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee ben na 5 jaar vechten. Maar goed, eerst even de onderzoeken afwachten...mss komt daar wel niks uit en besluiten we toch in augustus een cryo terug te plaatsen. Maar voorlopig ben ik even klaar met proberen. teleurstelling op teleurstelling gaat me toch opbreken. Ik wil genieten van mijn leven, en ik merk dat ik de afgelopen jaren toch wat verbittert ben geraakt en mijn eigenste vrolijke ikke niet meer ben.
he lieve meiden, mijn geheugen laat me in de steek. Reageren wordt dus lastig... Met ons kleine mannetje gaat het goed, met mama sinds een paar dagen wat minder. Heb erg veel last van de warmte, enorm dikke voeten, enkels en handen en daar erg veel pijn van. Nooit gedacht dat dat zo zeer kon doen...Krijg ook steeds meer pijn in mijn knieen en heupen. Het klinkt misschien lullig voor de meiden die dit zo graag willen, maar van mij mag ons mannetje nu wel komen. Ben flauw van het zwanger zijn... Ik zeg nog steeds; ik ben hier niet voor gemaakt! Ik vind de bewegingen soms heerlijk en vind m'n buik ook mooi om te zien, maar daar blijft het dan ook bij. Kijk er naar uit om mezelf weer te worden...Sorry meiden! Ik had er graag anders over willen denken en voelen. @panter; meid, een hele dikke knuffel voor jou! Vind het echt ontzettend kl*te voor je! @kiyeko; ach meissie, ook een knuffel voor jou. Wat een naar bericht! Sterkte.. @rest; weet 't echt niet, sorry.. Hoop dat ik me morgen weer iets beter voel, dan zal ik wat positiever reageren. Nu lukt het ff niet.
Panter wat fyn dat jullie samen een besluit hebben genomen.....lykt me erg moeilyk maar kan ut me ergens wel een beetje voorstellen na zoveel teleurstellingen.....eerst je leven zien terug te krijgen....heb je wel aangegeven dat je verder onderzoek wilt na de miskramen??? Ik wend jiu en je nan heel veel sterkte maar blyf vooral van elkaar en op ten duur weer van ut leven hele dikke knuffel Sweet lilly knuffel voor jou laatste loodjes zyn ut zwaarst maar hopelyk snel jullie mannetje in je armen.....ik kan nu al niet meer wachten om ons mannetje in me handen te hebben haha
Panter.tip van een ervaringsdeskundige. Neem géén overhaaste beslissingen. Maak éven tijd voor elkaar ga desnoods samen even er op uit. Spreek sámen af hoe lang jullie rust nemen. En evalueer daarna. Zo zijn wij de 17 jaar doorgekomen. Ik weet hoe zwaar en hoe moeilijk het is( net als velen hier). Máár als er je écht nog een wens hébt neem rust en bekijk het over een tijdje. Dikke knuffel vóór nu en we zijn er voor je.
katek heb nieuwe foto's geplaatst!!! zou jij ook een paar mooie foto's willen plaatsen in je album?? ben ook erg benieuwd hoe jullie kleine meid er nu uitziet zonnestraal wat grappig en mooi dat ze zo reageren op je stem he!!! zo bijzonder.... panter een hele dikke knuffel meid!!! fijn dat jullie samen dingen hebben besproken en dat jullie pauze nemen!! maar maak nog niet te snel een beslissing over dat je helemaal stopt... wacht eerst de onderzoeken af... misschien komt er toch nog een tijd dat je die cryo's op wil halen voor een mooi wonder... maar eerst ff helemaal jezelf weer worden... meiden reageer van de week verder.... iedereen dikke knuffel!!!
@Panter ik snap het wel hoor...5 jaar is heel lang en kan me voorstellen dat je voor nu even klaar bent... Gek is dat he...Het zijn niet de behandelingen, de wachtweken, tussen hoop en vrees hangen etc die je uitputten en leegzuigen maar het zijn de teleurstellingen die zo zwaar gaan wegen... Ook al ben ik gezegend met een zwangerschap nu en ben ik nog niet zo lang bezig...ik ken wel absoluut het gevoel van de teleurstellingen... Ik hoop dat je na onderzoeken wat rust kan vinden en dat je de tijd neemt om jezelf weer terug te vinden maar ook weer de tijd neemt om met panter man te genieten... Het is een waardevol advies van ricmar en geeft wellicht wat stof tot nadenken
@ricmar is jullie 1e kleintje ook via ki geboren? (sorry wellicht een hele brutale vraag begrijp het ook als je daar geen antwoord op wil geven) Vroeg het me af omdat jullie 17 jaar op dat kleintje gewacht hebben...dan heb je al uithoeken en processen wel doorlopen en vind het dan dubbel zo bijzonder dat jullie kleintje via ki dan is geboren... Sorry voor deze brutale vraag zo middenin de nacht Ik hoop dat er gauw een broertje of zusje zich bij jullie gezin mag voegen!
@de nachtbraker trein was weer vroeg of laat het is maar net hoe je het bekijkt Ga zo toch nog Klaas vaak vragen of hij nog war slaapzand wil strooien Maar het is hier op de slaapkamer erg benauwd en klam zelfs met 2 ramen open.... Nou tot over een paar uurtjes weer lieve dames
Helaas iui mislukt. Nog net voor ons weekendje weg iui gehad Had nu iui gehad van een mevrouw. Was zo onwennig. Mocht maar 1 minuut Blijven liggen na inseminatie en ze was ook hardhandig. Ze zei ook Dat mn baarmoederhals beetje bloedde. kan dat kwaad? Heb nu alweer 3 iui na mn miskraam gehad Ben dr zo klaar mee!! en vooral ook met die mutsenbollen Want die houden al 5 dagen mn menstruatie tegen Knuff voor iedereen