@da; nou, ben benieuwd wat de bloeduitslagen zeggen! Wel fijn dat de ha je serieus nam! @Ricmar; shit zeg... nog ff afwachten? @annaatje; dikke knuf meid. Balen! @juna; goed zo! Niks gekocht! Haha..
Richard jammer misschien over aantal dagen nog eens doen! Hier: vandaag geweest shoppen in Eindhoven super leuke zwangerschapswinkel daar, veel ( lees echt veel) gekocht, kan lekker vooruit nu, ben er helemaal blij mee!
Ricmar hopelijk te vroeg getest duim nog even door voor je. DA gelukkig neemt de ha je serieus en kijken ze je bloed na. Heb je iets gekregen voor de hoest? Panter ik hoop dat de rust jullie goed doet, weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Anna, gvd had gehoopt op goed nieuws voor jullie. Dikke knuffel. Mona wat spannend kan elk moment gebeuren nu. Sweet het is ook echt niet altijd een roze of blauwe wolk idd. Succes met de laatste loodje meis. Vlinder hoe was jullie bruiloft? Nu lekker op vakantie? Hier alles rustig als ik me koest hou, heb het wel zwaar met dit weer kan er normaal gezien al niet zo goed tegen.
Ook nee hè zie het nu pas.....Hahaha ja inderdaad erg handig zoon woordenboek. Richard moet Ricmar zijn
Darkangel, huisarts laat bloedbeeld en nieren ook nakijken, prima zet! Zou ik ook gedaan hebben. Duim voor je voor goede uitslagen! Juffie, fijn zo lekker geshopt! Ricmar, balen die onzekerheid, maar duimen draaien verder.. welterusten iedereen!
Jippie hele nacht doorgeslapen @ego gister gekke dag gehad...sta ik bij het stoplicht allemaal witte rook uit m'n auto...motor oververhit Nu staat m'n tuutje bij de garage en is het maar afwachten wat het gaat kosten...leek gister wel domino effect alles wat er mis kon gaan, ging mis Maar goed nieuwe ronde, nieuwe kansen vandaag met OV naar het werk... @Ricmar ik hoop zo erg dat je er naast zit En als nog straks 2 strepen hebt staan! @DA wat een goed nieuws lekker alles onderzoeken!! Helemaal toppie!! Nu hopen dat alles gewoon goed is en dat je een vitamine te kort hebt... @mona hihihi nog steeds geen beweging in de tummy?? Jullie meisje komt gewoon op de exacte datum @juna wat goed!!! Hahaha...ik vind het knap gewoon niets gekocht @annaatje wat een K*T nieuws ook weer...nu eerst samen genieten in Noorwegen en daarna met frisse moed wellicht een ander pad bewandelen...sterkte meid!! @kiyeko heb jij de 20 weken echo gehad?? Was alles goed? @zwangeren hoe gaat het met jullie??? @Juffie toch wel een beetje fijn om nu wat rust te hebben?? Ben je al aan het zoeken en kijken naar een nieuwe job? Nog 2 dagen en dan lekker met z'n drietjes vakantie @all zwaai, zwaai!! Hier al weer op het werk wordt weer een lang en benauwd dagje zo te voelen Werk ze, geniet ze en een dikke knuf
Lekker dag vrij vandaag. Joepieee heerlijk niks doen en relaxen! Vanavond met vriendinnetje naar zumba. Ff gedachten verzetten Oh jah weten jullie iets leuks. Ik word in aug 30 jaar! Ben niet echt in feeststemming maar wil wel iets leuks doen met mn Familie,tien man. Wat kunnen we gaan doen?? Geen idee ook wat ik wil,jah als ik zwanger was had k wel cadeautjes In gedachten,luiertas, kleertjes hihi maar weet t nu echt niet
@ricmar balen!! hoeveel iui mogen jullie doen. Lekker jezelf verwennen Vandaag heb je verdiend. Ik ben nog aan t wachten op de rode duivels Na t stoppen met utro bollen duurt t meestal 3 dagen en dan komt het
anna wij doen KID en doen het zelf, ben alle keren nog van KID zwanger geworden en nooit van een IUI en ook alle keren van het zelf doen met vers sperma ipv met voorberwerkt of bevroren (muv 1999)
Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Maken jullie een nieuw deel aan? Deze doe ik dicht. Lotte