dreamer ja dat is wel het plan, nu nog maar hopen dat er genoeg voeding inzit. Hoor vaak dat men moet bijvoeden enzo. Knap dat je het al zo lang volhoud.. heb zelf een half jaar in het hoofd, maatrgoed dat is nu..
annaa lekker he zon relaxdag, heb ik ook hoor, geen drol gedaan vandaag.. en ben best moe. Gister gewerkt en nu aan het bijkomen. haha lekker lui dus
@dreamer jij bijna weer beginnen toch. Welk ziekenhuis ook alweer Was het ook in gent..weet het niet meer Succes!
@katek heb tot 1 uur gewerkt vandaag. Was maar goed ook Want heb buikpijn en verslijt veel paarse dingen hahaha Ga nu maar eens koken voor mn mannetje
Meiden ik heb (weer) een vraag. Wij hebben op 22-2-12 de goedkeuring van de zorgverzekering gehad dat ze gaan vergoeden. Nu hebben we hier al heel veel rekeningen liggen omdat we gewoon begonnen waren, want we zouden het evengoed wel doen ook als we niets terug kregen. Nu vroeg ik me af kan ik die rekeningen gewoon allemaal opsturen naar de zorgverzekeraar Mzis? Omdat we dan een factuurdatum hebben voor de goedkeuringsdatum? iemand een ideetje? We hebben er wel een of ander formulier bijgekregen dat ze daar moeten invullen en dan betaald de zorgverzekeraar dat meteen aan hun en krijgen wij geen rekening, maar zo werkt dat daar volgens mij niet in Dusseldorf.... Liefs Juffie
@juffie; ik ken het dagboek! Ik heb hem gekregen, had me ingeschreven voor een verloting. Helaas kreeg ik hem pas toen ik net zwanger was. Maar ik vind hem wel erg leuk! De rekeningen van dd krijg je idd gewoon thuis en die moet je zelf betalen en geld terug krijgen van je zorgverzekering. Heel gedoe, maar goed. Alles voor 't goede doel he... Ben blij dat je het weer beter met je gaat! @katek; ach meid, nog even volhouden, dan mag je heerlijk met verlof! Mag je iedere dag lui zijn haha Lekker genieten meid! @annaatje; fijn he, ongi worden haha. Het is voor jullie zeker een goed teken weer! Ik hoop op goed nieuws van de gyn en lekker weer starten. Het is jullie gegund! @Dreamer; wow, al een jaar! Knap hoor! Ik wil ook graag bv gaan geven, maar weet niet of ik dat zo lang vol zou houden. Is het niet een enorme opgave in combinatie met werken enzo? @bob; wauw wat een gave taart! Echt heel mooi! En hopelijk komt er snel een mooie datum om hem op te eten! @vlinder; ik herken wat je zegt. Ik had dat inderdaad vorig jaar ook. Ik heb het nadat erover gesproken was, wel zien veranderen. Ik vond het zelf lastig, omdat ik nog zo weinig wist voor mijn gevoel en deze meiden al zo lang meeschreven. Toch ben ik op de dipmomenten en hoogtepunten blijven schrijven en ben er aardig tussen gegroeid! Iedereen is hier welkom meid, dus ook jij. Soms duurt het gewoon iets langer en idd, als je niet veel schrijft is het ook moeilijker te onthouden waar mensen zijn in hun traject e.d. Het is echt niet zo bedoeld van alle meiden hier! Je bent zo welkom... Als jij het wel prettig vind om op een forum te schrijven, schrijf dan lekker hier mee. Geef het de tijd, het komt goed! Knuffel! @kipjes; hoop dat de overstimulatie snel minder wordt meid! Het wordt tijd om te genieten na deze enorm lange strijd voor een wondertje. Het is jullie gegund! En lekker lachen samen, jullie hebben het verdient! @Juna; de testjes blijven leuk he haha. Ik heb ze ook allemaal bewaard Ik ben nu 17 weken en voel me goed. Ach, hier en daar eens een pijntje, maar dat hoort erbij. Ik kan tenminste weer genieten! Echt heel fijn... @weet-niet-meer-wie-het-vroeg; kan er nog maar moeilijk een voorstelling van maken; een zoon. We zijn wel druk bezig met dingetjes uitzoeken, welke kleur op de muren en hoe gaan we het verder inrichten. Dat is wel heel leuk om te doen. Heb echt geweldige ideeen voor z'n kamertje haha. Heerlijk! @all; als ik iemand vergeten ben; sorry! Is vast wel gebeurd, ik ben namelijk ook een enorme zeef!! Ik onthoud echt helemaal niks...pfff. Echt erg, voorbeeld op m'n werk; wij scheppen eten op voor clienten. Ik vraag; wat wil je eten, ze kunnen kiezen uit 2 soorten groente en 2 soorten vlees. Dan pak ik het bord, loop naar de schalen en weet al niet meer wat ze wilden eten...:x En zo gaat het met alles, dag in dag uit. Maar oke, hoort erbij zegt men haha. Hier verder alles goed, gister naar vk geweest. Hartje weer gehoord gelukkig. Krijg nu steeds het gevoel dat er ergens iets niet goed zal zijn. Dat ze het hartje ineens niet meer kunnen vinden, of er met de 20 weken echo iets mis is. Bah, eerste 12 weken zo zeker geweest van dit wondertje en nu toch de angst. Hoop maar dat 't na de echo over is. Nog 3 weekjes wachten..
kipjes: fijn dat je weer thuis bent, hoop echt dat je je snel beter voelt zeg, want dit is ook niks.. enne weetje he.... je bent zwanger!!   vlinder: jammer dat je gaat, van mij hoeft dat niet hoor, ik weet niet of ik je ook ''negeer'' maar ik weet wel dat als ik na een dag werken en in de avond even bij kom lezen, ik vast en zeker wel wat zal missen van iemand hoor, maar dat is niet persoonlijk. en idd de aanhouder wint... dusssss....   juna: heel veel sterkte voor morgen meid.   katek: jaaa bijna verlof! kan me voorstellen dat je er zin in hebt! lijkt me ook heerlijk!! nog even extra genieten van de laatste paar weken met een baby in de buik!   bob: hahaha een calimero! mooi gedaan!! heb je fondant of marsepein gebruikt?   baby zet gewon een filmpje aan, beetje popcorn erbij, die vermaakt zich wel hoor.   vitaminedinges: ik slik foliumzuur en uhm.... iets van davitamon ofzo geloof ik haha   juffie: jij denk even een maga reactie ertussen gooien haha, fijn dat je je goed voel!!! en shoppen is altijd leuk!!! ik bestel op www.sensitest.nl daar hadden ze laatst een aanbieding van digi ovutesten, misschien is dat nu nog wel.     ijuffie: nee nooit gehoord van dat dagboek, ik hou ook een dagboek bij, eentje van www.babysite.nl hier schrijf ik al vanaf t begin af aan op..   annaatje: hoop dat 14 maart alles goed is! hoe voel je je?   monatoetje: jaja dat word bijlezen he dat krijg je ervan als je ons voor een week verlaat!! maarre hoe gaat het met je?   bob: haha veel te rustig en daar word je onrustig van... uhm.. is niet een heel klein beetje tegenstrijdig hoor haha   annaatje: lekker toch vroeg in de pyama voor de tv! hier nog niet, moet nog eerst even douchen...   juffie: je kan die rekeningen opsturen toch.. ik heb echt alles van dusseldorf opgestuurd, en gedacht ik zie wel wat er wel en niet vergoed gaat worden.   sweetlilly: fijn dat alles goed was bij de vk.. vervelend dat je steeds zo'n gevoel hebt dat er iets niet goed is, denk dat dat eigenlijk wel een ''normale'' angst is. all: zo hier een lange dag gewerkt, maaaaar ik heb lekker weekend! zit alleen even met iets.. is eigenlijk een lang verhaal maar om hem kort te maken.. ik heb een tijd bij een psych gelopen, en daarna doorgestuurd geweest naar een programma waar ik aan heb deelgenomen. nu is dat al een hele tijd afgelopen, en ik moet zeggen nu ik daar niet meer heen ga, ik me vrij goed voel eigenlijk. dat graven naar onderliggende dingetjs en in mijn hoofd graven werkt een beetje averechts bij me... maar ik wil niet niks doen.. dus zit in beetje in dubio.. stoppen helemaal.. of toch nog naar de psych.. maar dan onder de voorwaarde die IK wil.. kan dat zomaar? want wat ik wil is eigenlijk gewoon 1x in de 4 a 6 weken een gesprek, zodat ik even kwijt kan waar ik tegen aan loop.. en hoe het gaat.. en meer niet.. maar kan dat zomaar...
@DA; pfoeh, ik heb geen idee of dat mogelijk is. Maar als jij daar beter bij functioneert zou ik het zeker voorleggen bij je psych! Stel het voor en kijk wat zij/hij zegt. Ik hoop voor je dat het kan..
sweet, na de 20wk echo ben je weer een stukje meer opgelucht maar ik denk dan de komende maanden ook nog onzeker enzo zullen voelen, tenminste dat ervaar ik zo.. als ik haar even niet zo goed voel, of als ik iets anders ervaar wat ik niet ken. Ik denk niet dat ik er ooit weer vanaf kom.. DA idd even overleggen wat mogelijk is, kan ook met je ha misschien. Wellicht heb je een ander soort psych nodig of een therapie ofzo ik zeg maar wat. Er is vst wel iemand die je goed kan voorlichten daarover. Moest even lachen om je baby fimpje kijken in de buik stukje.. haha.. plug en play.. waar zou ze dan naar kijken? hihi
las laatst een stukje dat ze ook al kunnen dromen al vraag ik me af waar ze dan over dromen, ze hebben nog geen beelden en verweken toch nog niks?
oh hahaha jee dat is oud! Hoe oud ben jhe eigenlijk? haha. Dat is wel van mijn generatie. Net als, Hunny I schrunk the kids..
nou uh, ik ben 24, maar heb alle delen van look who's talking gezien! Geweldige films haha. Ik denk dat jullie meissie lekker disneyfilms aan 't kijken is. Of calimero.. haha
da ik ben 7 jaar ouder.. haha, maar wel grappig dat je het zo noemt die films, echt uit mijn jeugd. Ik bedoel niet dat jij oud bent hoor! Meer die films.. en ik.. haha ahhh calimero.. ja dat is leuk!
haha dusse 32 al.. uh pas... uhm.. haha ja ik ken die films ook, heb ze geloof ik ook allemaal.. en die met die minikinderen ook ja...
ja zeg maar AL hoor.. pfff.. kan er zelf ook niet aan wennen.. Voel me eerder 27 ofzo.. naja.. niks aan te doen.. ik wordt een oude moeder... weheeee... hihi
ach nee man, je bent zo jong als je je voelt.. toch? ik word lichterlijk geiriteerd hierzo.. ben moe van de dag... de hond die zit de hele tijd te piepen omdat die wil spelen.. maar vrouwetje is TE moe.. ik wil even lekker in bad, maar manlief is al bijna een uur aan t soppen daar....wat ben ik blij dat ik morgen kan uitslapen zeg haha.. zo genoeg gezeurtdtdtdt weet ik veel haha..