Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo even lekker onder de zonnebank geweest, heerlijk is dat. Beetje voorbruinen voor het komende voorjaar alvast.
    Nu lekker met een kpje thee mijn bedje in.

Weltrusten :)
    Liefs Juffie

DA: Inderdaad een mega reactie, had al zolang niet meer op iedereen gereageerd dacht moet er weer ff tussenkomen dus vandaar zo'n lange reactie. :)

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Zo, ik ben weer bij (geloof ik).. Merk wel dat ik net als Katek en Sweet Lilly enorm veel vergeet, dus als een reactie iets minder adequaat is, sorry!!!

Juna, zwanger! Gefeliciteerd! En daarna berichten over overlijden, wat dubbel, gecondoleerd! (moest trouwens ook even denken wie je was, maar kon gelukkig nog oudere berichten vinden)

Dreamer, op je vraag van 1,5 week geleden, ik start 17-4 met zwangerschapsgym, ben eens benieuwd. Voor jullie de laatste oefenronde, spannend!

Panter, dikke knuffel, neem je tijd!

Bob, wat erg van je visje, succes komend weekend! Duim voor je!

Zonnestraal, wat een goede score, 9 eitjes, 5 bevruchtingen en 3 eskimo's, maar hoop dat deze twee emmy's heel goed blijven plakken!!! duim voor je!

Kipjes, zwanger, super! Gefeliciteerd!

Darkangel, 7/3 vergadering, nog een weekje! Hier gaat het prima!

Ons wondertje, ook voor jou een dikke knuffel!!!

Smurf, 24e tese gehad, hoe was het resultaat?

Kiyeko, weer op wachtbankje na IUI, spannend! duim voor je!

Sweet lilly, een jongen! super!

Juffie, neem jullie tijd, rust lekker uit! In april weer met frisse moed verder!

Vlinder, ik schaar me achter de rest, door alle hectiek wordt soms niet op iedereen gereageerd, ik maak me daar zelf ook wel schuldig aan.. Hoop dat je hier niet met een rotgevoel weggaat en wens je in elk geval een super trouwdag!!!

Girl, ik heb niet echt carnaval gevierd, maar is niet erg.. Tijd vliegt inderdaad.. Hebben intussen grootste deel van spullen al, hadden veel gekregen van vrienden en de afgelopen week ook aardig wat bij elkaar geshopt.. Wat me wel opvalt, nu we weten wat het wordt, blijven we heel erg de neiging houden om alles neutraal te kopen, dus lekker veel geel, groen en oranje.. Ouders zijn vandaag aan kamertje begonnen, zijn al halverwege met schilderen en behangen, vrijdag verder klussen en zaterdag vloer erin..

Katek, 20 weken echo was 1,5 week geleden, gelukkig was alles in orde!

Voor de rest gaat alles zijn gangetje, donderdag eerste gesprek gehad voor verwerking met therapeut die me gaat behandelen.. Wel gemerkt dat iets meer rust beter is, dinsdag bij opleiding dit ook aangegeven.. Blijkt nu dat ik ook verder behandeld kan worden vanuit hun, hoef ik zelf niet voor kosten op te draaien.. Ook besloten om te gaan minderen met werken, vanaf volgende week 1 middag minder en na verlof 1 hele dag minder.. Geeft toch iets meer rust...
    Ik ga proberen jullie weer goed te volgen! Slaap lekker iedereen!

ps. sorry als ik iemand vergeten ben..

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek ik geef fv. volgens mij bedoelde je dreamer ofnie?? maar ben ook erg benieuwd wat ze weegt :D ze ziet er goed uit dus denk dat ze ook goed gegroeid is :D

dreamer ja erg leuk die weegmomenten!! knap dat je nog bv geeft!! jij gaat bijna weer beginnen!! spannend ofniet?? net zoals een eerste denk ik ofnie??

anna lekker op de bank hangen heerlijk!! ja de patatjes waren erg lekker!! eet het niet vaak dus dan extra lekker :D

juffie in dd moet je zelf voorschieten!! ik heb het toen wel met de intake gedaan (ook menzis) maar had toen al wel telefonisch goedkeuring voor intake. verder weet ik het niet.

da gewoon overleggen. misschien is het mogelijk.

katek valt toch nog wel mee je leeftijd!! als je in de mmm zit dan gaat je leeftijd altijd omhoog ipv wat jezelf had gewilt. want als het aan ons allemaal had gelegen waren we een paar jaartjes terug al moeder.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Anna: ik stuur je zo even een pb over de digi testen.
    Ik koop er 20 voor nog geen 35 euro inclusief verzendkosten namelijk!
    Wij lopen in NL bij het MCK, aankomende ongi gaan we er weer voor!

@Katek: als jij voldoende eet en drinkt zit er voldoende voeding in.
    Ik hoor nooit dat mensen moeten bijvoeden.
    Gaat je vast lukken meis!
    Beebjes in de buik hebben een hele hoop te verwerken.
    Wat dacht je van een arm die ineens een voet voelt, een mond met een duim erin.
    Ze groeien nooit meer zo hard als in de buik en dat moet allemaal verwerkt worden.

@Sweet: dat was ik die dat vroeg :p
    Heerlijk alles uitzoeken, geniet er maar van meis!

@DA: ja hoor dat kan prima!
    Dus ik zeg doen!

@Monatoetje: ben benieuwd hoe je de zw gym vindt!
    Ik heb er een goede vriendin aan over gehouden (en niks aan de gym gehad hahaha)
    Fijn dat rust ook echt meer rust geeft.

@Girl: het is idd weer net zo spannend om er weer voor te gaan.
    Alleen de wachttijd is minder erg, heb het nu druk zat met ons prinsesje.

@Bv en werken: weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben thuisblijfmamma!
    Dus geen gedoe met werk.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    PFFFFFFFFFFFFFFFF wat hebben jullie veel geschreven zeg :$:$:$.

Nou, ik weet niet waar ik moet beginnen ;):p.

Maar Calimero schiet me als eerste te binnen :D.
    Wauw Bob!! Leuk man!!! En goed gelukt zeg!!

Vlinder, ik sluit me bij de rest aan. Ik schrijf in een ander topic ook met een Vlinder, dus kan heeeeeeeeeeel goed dat ik jou hier best wel vaak 'vergeet' :). Niet expres, niet persoonlijk!!!

Sweet Lily, wat fijn om jou weer vaker te zien hier :). Denk dat het al de goede richting op gaat met hoe je je voelt, toch??
    Een ZOON :D:D:D!!! Geweldig!! Staat echo in je....uh hoe noem je dat :(...uh in je profiel??? Willik zien!!

Kipjes, je bent ZWANGERRRRRRRRRRRRRR!!!!! Ik zeg het nog maar ff een keer ;):):p.

Annaatje, wat goed man dat je cyclus er weer zo goed uitziet. We gaan voor een mini-anna!!!

Juna, bij jou ook tot besef gekomen meid??? :p

Juffie, ben heeeeeeeeeeel blij dat het alweer wat beter met je gaat :). Was net ff teveel stress :(!! Tis ook zwaar hoor waar je nu inzit.
    Bij M.enzis kan je gewoon alles indienen....al je rekeningen indienen.
    Ennuh, in April starten, gaat echt goedkomen dan meid!! Echt!!

Even denkuhhhhhh....... ;););)

Oh DA wijffie, ik merk ook dat het een stuk beter met je gaat :). Goed hoor en heb je echt aan jezelf te danken ;).
    Tuuuuuuuuurlijk mag jij aangeven hoe vaak je naar een psych wilt gaan. Juist heel goed DAT je nog wilt gaan, de frequentie mag jij bepalen. Tis wat anders als jet slecht met je gaat.....maarrrrr, het goed goed met je!! Dusssssss :).

Monatoetje, wat lekker ff wat meer rust voor je. Heb je waarschijnlijk gewoon heel hard nodig!!

Dreamer, wat heerlijk thuisblijfmama!!

OW, knuffel....denk aan je!!!

Uhm, ik zal denk ik iemand vergeten zijn....jullie schrijven veels te veel hihihi....:D. Sorry dus. Ik ben veel van huis, door de ICSI 'stilgestaan' nu lekker weer vriendinnen opzoeken enzo (en moet afleiding hebben, anders word ik GEK :)). Daardoor moet ik veeeeeeeeeeel teruglezen.....maar wel gezellig hoor :D.

Ik vind dit trouwens sowieso een heel gezellig topic. Met leuke lieve meiden, mag ook gezegd worden vind ik :):).

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen

Het is waar wat ze zeggen! Na een curretage is de eerste menstruatie erg veel
    Pfff voel het gewoon lopen als ik in bed lig.
    Sorry voor t bloederige nieuws op de vroege ochtend hihi
    Zo weer werken en heb geeeeeeen zin! Xx

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    mona oh oke dacht dat je het wel had gevierd haha maar goed fijn dat je kamertje al lekker opschiet!!! en heerlijk al veel geshopt!!! ja maar die felle kleurtjes aan kleren is ook erg leuk :D

dreamer dat geloof ik ook wel ja dat het wachten minder erg zal zijn. je bent inderdaad er lekker druk mee!!! super gezellig in huis met zo'n klein meisje :) toch heerlijk thuisblijfmamma!!
    ik wil zelf per week 4 uur minder werken na de vakanties ongeveer. heb nu nog 28, maar zie daar al behoorlijk tegenop. gelukkig maar voor korte duur, dan eerst ouderschapsverlof en dan minderen in uren :) heerlijk.

zonnestraal het is hier ook super gezellig!!! en veel steun aan elkaar!!

anna bah wat vervelend dat het zo erg is. hopelijk is het snel minder!! gewoon lekker weinig doen vandaag.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: dank je meid! *zet overheelijk beschuitje met vlokken aan de kant* nee maar vervelend! dat is gewoon niet fijn!

zonnestraal: ja merk je dat echt aan me :D:D

dreamer: heb de psych gemaild met mijn idee, ben benieuwd.

monatoetje: je was mij vergeten :( ... maar dat maakt niet uit! je blijft lief!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mona wat.fijn dat de echo goed was! Hoe voel je je verder?

Girl nee bedoelde toch echt.jou hoor met de bv. Heb je het vanaf het begin al met fv gedaan?

Dream er je hebt gelijk met je verwerking van de baby. Mooi hoe je het beschrijft!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goedemorgen Allemaal :)

Wordt snel en veel geklets hier gezellig, zonnestraal heeft gelijk veel lieve meiden hier waar we allemaal steun aan kunnen vinden, fijn!:)

Ik zit een beetje met een dingetje, ik ga morgenmiddag naar de kapper, opzich niet schokkend ;) maar toen ik de laatste keer daar was kan ik me nog herrinneren dat de kapster daar dat ze zwanger was. En nu zit ik me al voor te stellen dat ze het er natuurlijk over gaat hebben morgen, en met alle klanten die er komen. En eigenlijk zie ik er een beetje tegenop, stom he! Want klinkt nu net alsof ik het haar niet gun, maar dat is wel zo. Kan het alleen nu allemaal even niet aanhoren en die dikke buik zien van haar,
    want ik wil ook :(.....
    Ik ga toch gewoon want zo rondlopen met dit kapsel is ook geen optie, ik vraag wel of ze de droogkap een standje hoger wil zetten dan hoor ik niks ;)

Liefs
    Juffie :)

11. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb alleen de laatste pagina gelezen daarom heel eventjes maar mbt

@Bv en werken: het is echt te doen vind ik. Al werk ik niet full-time, maar alleen drie dagen per week (later weer vier).
    Hoewel kolven nooit mijn favorite hobby zal worden. :D
    Het belangrijkste zijn: een goede, dubbelzijdige elektrische kolf. Die kun je lenen en teruggeven voor het geval dat het tegenvalt. Dan een prettige plek om te kolven en een telefoon met veel foto's en filmpjes van je baby. Werkt uitstekend om de toeschietreflex te stimuleren.

@ kate
    Bij vragen en problemen had ik erg veel baat bij een lactatiedeskundige, en vrouwen die zelf veel ervaring hadden.
    En even een opsteker: ons bandietje groeit zo goed op alleen bv dat hij bijna weer buiten de curve valt. En mocht de melk minder worden kun je de productie door vaker aan te leggen (of te kolven) weer stimuleren.

@ dreamer, wat goed dat jij het zo lang volhoud! Hoe is dat eigenlijk als de kleintjes tandjes krijgen? Het idee lijkt me nogal pijnlijk namelijk....

Liefs voor iedereen, heb nu helaas geen tijd op iedereen te reageren.
    Wij gaan zo met ons bandietje naar een speciale 'arm&handen' team in het ZH voor informatie, voolichting enz.

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Iluna: hoe dat is?
    Pijnlijk :D
    Hahahaha.
    Maar dat kan zonder tanden ook al pijnlijk zijn hoor.
    Ons meisje heeft mij met 4 maandjes 1x gebeten (wel meteen 4x achter elkaar)
    Ik heb toen zo hard haar naam geroepen uit schrik dat ze keihard ging huilen en niet meer durfde te drinken haha.
    Heeft toen wel een paar dagen geduurd voordat we allebei weer zonder angst durfden te voeden/drinken.
    Toen heeft ze me 1x gebeten toen ze 2 tandjes had en weer uit schrik zo hard haar naam geroepen met hetzelfde effect.
    Dus misschien een tip mocht je mannetje een keer bijten haha.
    (ik zei toevallig van de week tegen mn man, ik lijk we gek, ik stop elke keer mn tepel in dat kleine piranja mondje haha :p )

Ik kolf trouwens de helft van de voedingen.
    Ons meisje was dysmatuur geboren en heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen.
    Daarna bleek dat ze verborgen reflux en heel veel allergieën heeft, dus full-time aan de borst was niet goed voor haar.
    Ik zit dus ook aan een zwaar dieet, maar dat maakt me allemaal niets uit.
    Ik heb totaal geen moeite met kolven en vind het wel fijn/leuk dat manlief nu ook voedingen kan geven.

@DA: ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt meis!

@Zonnestraal: druk bezig om er maar niet druk mee bezig te zijn dus :p

@Kate: ik gok dat je Iluna bedoelde, is volgens mij de enige andere die bv geeft.

Oh, er wordt er 1 wakker hier.
    Time to go!

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek wij hebben gelijk fv gedaan!! wij hebben dat zo gedaan omdat mijn man dan ook de fles kan geven, dat hij er ook gelijk bij betrokken is :) hij vind het zo mooi om te doen!!
    en dat kolven enzo zag ik van te voren al niet zitten haha dus de keuze was snel gemaakt.

nou ons meisje weegt al weer 4920 gram!! ze zag er goed uit zeiden ze!!

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna hoe is het met jou meid?? en de kleine??

15. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ girl,
    lief dat je vraagt. Ik ben moe en gelukkig. Onze grote kleine man (6.5 kg schat ik) heeft afgelopen nacht een regeldag/nacht gestart. Dus weinig slaap.. maar ach ja, dat gaat ook weer over.
    Leuk dat jullie meisje ook goed groeit! Wij hoeven pas eind vd maand weer naar het CB.
    Mijn man geeft ook de fles op papa-dagen, en is echt leuk de mannen dan samen te zien.

En wij waren vandaag bij een speciale revalidatie arts/Zh, om ons te laten informeren over protheses, welke ondersteuning hij nodig zou kunnen hebben enz. Was even konfronterend maar dan ook weer goed, want het is een fijne plek daar met hele aardige artsen.
    Dus dat komt goed! Hij gaat als hij groter is naar knutsel-middagen met mede-bandietjes. :)
    Lijkt me erg leuk, vooral omdat hij dan andere kinderen ontmoet die ook een korter armpje oid hebben.

@ Dreamer, bedankt voor de tip! Zal ik zeker onthouden. :D En die kleine kaakjes kunnen ook zonder tanden al aardig krachtig klemmen.
    Dus jij kolft om andere reden ook. Hoewel zo'n dieet me best lastig lijkt snap ik dat je het voor haar graag doet.
    Hopelijk worden die allergien minder als ze groter wordt.

lg iedereen.. ik moet snel koken.

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ Darkangel, ik had je er wel tussengezet, onder Kipjes, al nerveus voor uitslag van vergadering 7/3? Hoe is het verder? Dankje dat je me lief vindt!

@ Katek, ik voel me verder prima, heb geen bekkenklachten meer en meer energie. Hoe gaat het met jou?

@ Dreamer, een bijtertje, ik ben heel benieuwd of het mij gaat lukken om bv te geven, het is wel het streven.. Maar zie wel hoe het loopt..

@ Iluna, kan me voorstellen dat die info over revalidatie confronterend is, maar wel fijn dat het ook een goed beeld van de toekomst geeft en dat er van kinds af aan al mogelijkheden zijn!

@ Zonnestraal, ik sluit me helemaal bij je aan, vindt dit ook een leuk topic met een geweldige groep schrijfsters!

Knuffel en een fijne avond voor iedereen!

@ Juffie, veel succes bij de kapper morgen, knuffel!

@ Girl, ik hoop dat ik vanaf het begin ook al wat kan kolven zodat mn man onze kleine ook mee kan voeden, snap daarom je keuze voor fv wel.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden werd vanmorgen even onderbroken dus kon mijn rijtje niet helemaal afmaken. Hier komt de rest..

Juffie ben je nog naar de kapper geweest? Is idd confronterend als ze alleen maar over zwangerschap en babys kunnen praten. Maargoed.. even geknipt worden is ook wel weer eens fijn als je er aan toe bent.

Iluna dank je voor de tips mbt kolven etc. Ik heb een handmatige pomp gekregen, dus zal wel zien wat dat doet, al voel ik me dan volgens mij net zo´n koe.. haha. Goed dat jullie naar zo´n info middag zijn geweest.. kleine mannetje weet straks niet beter joh. Wel leuk dat hij in aanraking komt met mede bandietjes haha. Moet zo om zijn bijnaam lachen soms.. zo schattig.

Girl jee wat groeit ze goed! Ik had helemaal niet door dat jij en dreamer geen bv deden, heb ik dan gemist waarschijnlijk, of er is nooit naar gevraagd, dat kan ook.

Mona fijn dat het goed met je gaat! Hier nu last van dikke vingers.. houd enorm veel vocht vast, krijg echt van die worstepootjes haha. Naja.. veel water en groene thee drinken en dan hopen dat het wat afneemt.

Lekker eten meiden!

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    anna wat vervelend dat je ongi zo heftig is.. bleh.. knuf meid.

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hallowww meiden.......

Daar ben ik weer.....Na een erg lange zware dag:( maar het is een mooi afscheid geweest......

Ik probeer even te reageren, neem me niet kwalijk als ik dingen door elkaar haal of vergeet.

@ Juffie: Goed dat shoppen en sporten van je! Had ik maar de motivatie om te gaan sporten hihi....

@ KateK: Morgen laatste daggie werken meis??? (dacht ik zo) En dan lekker genieten van je zwangerschapsverlof......heerlijk!!

@ Kipjes: Hoe is het met je zwangerkipje?:D:D..........Alles een beetje onder controle nu????? En last van kwaaltjes????

@ Kiyeko: Spannend 12 maart je NOD.......Hopelijk kun je wachten met testen.....Wel moeilijk hoor......Maar je moet doen waar jy je goed bij voelt!!!

@ Bobje: Wat een mooie taart hihih:D Doe je goed hoor!!!!! En spannend dat het allemaal weer dicht bij komt.......Op na een positieve tijd zodat je het taartje aan kan snyden!!!!

@ Lilly: Volgens mij schreef je dat je het nu allemaal wel erg spannend vind, spannender als de eerste 12 weken........Kan het me ergens wel voorstellen.....Iedereen heeft er zolang over gedaan.......Dan ben je zwanger is het al moeilijk te beseffen en nu ben je al wat verder en moet natuurlyk wel alles goed blijven gaan!!!!!!!! Op na een gezonde zoon:D:D

@ OW: Hoe gaat het meissie?????? Ben erg benieuwd denk veel aan je hoor XXXX

@ DA : Testjes in huis? (of zit ik nu weer verkeerd im sorry) En nog nieuws over je opa????

@ Mona: Welcome back hiihihi!!!!!

@ Zonnestraal: Hoe voel je je?????? En wanneer mag je testen!!!! Ik duim voor 2 plakkertjes!!!!XX

En jaaaah.......ik ben er echt een paar vergeten......maar lig nu lekker op de bank dus kan nu weer netjes meelezen.....

@ all : hier verder geen ''kwaaltjes'' alleen buikspierpijn:S komt dat iemand bekent voor, ik sport 0,0 dus kan het niet aanliggen......gerommel in myn buik en pijnlijke borsten en heeul erg moe.......nog steeds erg onzeker, als ik hartje hoor kloppen geloof ik het pas( komt ook wel bekent voor lykt me)
    MvM heeft gister gebeld maar had het zo druk dat ik de mevrouw nu maar even terug ga bellen.......fijne avond lieve meiden!!!!!

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Klein vervolg:

Annaatje: wat fijn dat je menstruatie niet zolang op zich heeft laten wachten......jammer dat het nu veel is....maar op na een nieuwe postieve poging!!!!!!!! het is jullie zo gegund.....

Boek?? Iemand had het over een boek.......had er een paar maanden terug van in de Vriendin gelezen......en heb het toen op mijn verlanglijstje gezet voor de kerst......Ze hebben toen overal gezocht maar toen kon je het alleen nog in Belgie halen....heb hem dus nog niet gelezen......Wel heb ik de babyplanner gelezen en door dat boek ben ik ook in Gent te recht gekomen......Heb het toen gelezen toen we net de uitslag van het zaadonderzoek hadden gekregen......wil ut nu graag weer gaan lezen nu snap ik de ''medische termen'' ook beter.......aggg nog eventjuhs wachten want myn zus is hem aan het lezen

Deel Deze Pagina