Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    monatoetje: oh haha dat heb ik dan gemist.. heb je stukje wel 3x gelezen :p

iluna: fijn dat alles goed gaat, en idd lijkt me ook erg confronterend

juna: denk dat je weer verkeerd zit met die testjes hahahah... en met mijn opa.. geen idee ik heb niks meer gehoord..

zo dit was even snel.. dus sorry voor als ik iets ben vergeten.. ben rlt 4 aan t kijken :O echt erg man.. help mijn man is klusser

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ooooh sorry DA......en geen nieuws is goed toch? Ja erruggggg eeh op rtl 4 sjeeezus!!!!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: ja dat denk ik wel, maar nieuws dat het goed gaat is ook wel fijn.. ben benieuwd als die weer in nederland is.. ja dat huis is echt niet normaal.. maar hoe die man met zijn vrouw omgaat echt te erg gewoon

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Iluna: stoer dat hij naar de bandietjesknutselmiddagen gaat later!
    Is wel fijn om lotgenoten te ontmoeten.
    Ow ja, mocht hij bijten .. niet terugtrekken :p
    Eerst je vinger ertussen wrikken en de kaken losmaken haha.

@Girl: hier dus kolven om de flesjesreden.
    Vond dat in onze situatie wel heel belangrijk dat manlief ook zn voedingsmomentjes heeft.

@Juna: een kloppend hartje geeft idd weer wat ademruimte!
    Hier duurde de dagen tot de eerste echo echt weken.
    De dagen tot de 12 weken grens duurde halve weken.
    Van 12 tot 20 weken duurde de dagen gewoon dagen.
    Van 20 tot de bevalling duurde de weken maar een dag!
    (en na de bevalling duurde de maanden maar een week ;) )

@Mona: gewoon proberen, is het niks ben je zo gestopt.
    Met die instelling ben ik ook begonnen en had never nooit verwacht zolang te voeden.

@anna: je bm maakt zich goed schoon dus!

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ iluna,
    Wat goed zeg ! Zeker fijn voor jullie bandietje om naar de knutseldagen te gaan later. En fijn dat alles goed gaat met jullie kleine man.

@annaatje,
    Kan me voorstellen dat het best dubbel is om nu ongi te zijn?
    Wel goed dat je lichaam goed hersteld. Knuffel !

@ da,
    Wanneer komt je opa terug of is hij al terug ?

@ sweet,
    Al aan het idee gewend dat jullie een zoon krijgen?
    Zag bij h&m zo'n stoer pakkie !! Een soort overall van joggingstof, zoooo stoer !! Je kunt nu lekker jongens dingen shoppen :D

@dreamer,
    Je omschrijft het precies goed, die dagen die kruipen voorbij !!
    Kan echt niet wachten tot de echo, het voelt zo onwerkelijk en ik ben zo bang dat dit moois weer aan ons v oorbij gaat brr.. Denk dat dat echt door de mmm komt... Die onzekerheid.

@ juna,
    Een heftige dag voor jou.. Dikke knuffel meis ! En sterkte.
    Hier ook last van spierpijn hoor , boven en onderbuik spieren. En lage rugpijn, moe ,misselijk en verslaafd aan cherry tomaatjes :D haha
    Nu al !! Hihi
    Vind het wel heeeel eng allemaal en kan het nog niet bevatten. Durf niet eens een banner te maken.. Ben echt een schijterd :p

@ Bob
    Ga je binnenkort weer van die mooie taarten maken ?? :D

@ girl,
    Fijn dat jullie meisje het goed doet !

@ Ow,
    Denk aan je , knuf

@liev, loutjelou, hope, bailey, vlinder, en iedereen die ik vergeet hoe is het met jullie meiden ?

@ voeding
    Als het kan zou ik ook graag borstvoeding willen geven, maar dan volledig kolven, zodat manlief vanaf de geboorte kan helpen met voeden.

@ all,
    Kan iemand de klok zo'n 2 weken vooruit zetten ??? :D
    Even tot de eerste echo ?? :p

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ mona,
    Top dat de echo goed was !! :D

@ katek,
    Balen dat je vocht vasthoud. Hopelijk word het nog iets minder.

@juffie,
    Nog naar de kapper geweest? Soms is het inderdaad even overweldigend al die verhalen. Maar ik denk dat je er niet aan ontkomt. Hopelijk viel het mee !

Hier binnenkort weer op kraambezoek..

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer ja dat is bij ons ook een reden inderdaad!!!

kipjes weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar heb je al een datum voor de echo??? en hoe gaat het nu met je?? alle waardes nog steeds goed?? ze houden je gelukkig goed in de gaten!!!

juna hoe gaat het met jou?? en net zo'n zware dag achter de rug gehad??

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kipjes : spannend allemaal eehhh.......en wanneer krijg je echo jah??
    @ girl: het gaat wel.....ben nu weer op ut werk...ben alleen errug moeee!! Maargoed even gedachten op iets anders!...hoe is het met jouw kleine prinses??? XxxxX

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kipjes: als t goed is gaat hij dinsdag vliegen, en is hij woensdag thuis. Hoe voel je je?

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik heb nu trouwens al 2 nachten achter elkaar dat ik droom dat ik zwanger ben, slaap er erg onrustig van moet ik zeggen:( vind aan de ene kant niet echt fijn, maar aan de andere kant weer wel...:)

oh en ik heb de psych gesproken, en ze wil toch dat ik me graag hou aan t advies die ik heb meegekregen.. dus dat doe ik dan maar, en laat me weer doorsturen, maar dan vertel ik daar wel hoe ik ertegen aan kijk.. en wat ik vind dat t beste bij me zou passen..

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Kipjes: Nee nog niet naar de kapper geweest, ga ik dadelijk heen. Ik ontkom er toch niet aan, werk tenslotte op een basisschool dus zie wel vaker zwangere vrouwen of baby's. Maar we hebben een grote school en dan kan ik er van "weglopen" als ik er even niet mee geconfronteerd wil worden, en bij de kapper niet, Is bovendien maar een kleine zaak, dus ik ontkom er niet aan haar te zien en de verhalen te horen. Zal wel goedkomen moet toch echt naar de kapper want dit is ook geen gezicht zo haha.

Hoe is het met jou? Voel je,je ok?
    Ik kan ben best voorstellen dat je nog onzeker bent, dat zou ik dan ook hebben weet ik zeker, dat is ook een van mijn "angsten" dat ik er niet van durf te genieten. Ik hoop voor jullie heeeel snel op een mooie echo!

@DA: raar is dat he als je dat droomt, ik heb dat ook wel vaker. Dan lijkt het zo echt en als ik dan wakker bent denk ik "shit gedroomd". Aan de ene kant heel fijn en aan de andere kant ook niet want het lijkt nog zover weg....Gewoon aangeven wat jij het beste bij je vind passen, ze willen jou toch helpen en jij kent jezelf het beste!

@Zonnestraal: Wanneer mag jij testen? Of moet je een bloedtest laten doen hoe gaat dat. Wat bijzonder die foto's van de Zonnestraaltjes. Krijgt iedereen dat? hebben we ook eens iets wat andere niet hebben een foto van hoe je gemaakt bent. Ha dat hebben alle mensen lekker niet zo maar gewoon zwanger worden :p en wij allemaal wel lekker Puh...haha

@All: wij hebben dus besloten dat we in April weer voor de 2e ronde willen gaan starten, maar ik merk nu al dat ik weer graag wil beginnen...maar het wel de juiste keuze geweest ik moet even aan mezelf denken en aan juffie-man en dan weer in april met frisse moed er tegenaan. Ben alleen zo bang dat mijn cylcus in de war is en ik pas heeeel laat mijn menstruatie ga krijgen en we nog langer moeten wachten, tja het is nu eenmaal een van mijn hobby's "doemsenario's" bedenken.....:p

Lieve meiden ik wens jullie allemaal een fijn weekend. En voor alle zwangere meiden vergeet niet te genieten het is jullie zoooo gegund allemaal stuk voor stuk!
    Ik ga naar huis en dadelijk naar de kapper....

Doei tot later :)
    Liefs Juffie

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, ik hoop dat je snel op de roze wolk kunt klimmen meid! je hebt het zo verdiend!
    Ik lees jullie elke dag meiden, maar reageren lukt ff minder. Merk ook aan mezelf dat ik weinig te vertellen heb.
    heb besloten deze cyclus af te wachten tot ik eislijm spot en dan een ovutest te doen. is ie positief dan gaan we naar Rs, vind ik mijn ei op deze manier niet dan is dat zo.
    Ben zo zat van het steeds moeten testen, en in mei had ik ineens mijn ei een week te vroeg en merkte dat aan mijn eislijm en was toen zwanger. Mss ben ik wel steeds te vroeg en springt mijn ei de 2de dag na positieve ovutest...en dan is het zaad al dood.
    ga steeds de dag na positieve test heen, maar heb het gevoel alsof dat te vroeg is.
    na ja genoeg gezeurd weer, ik ga maar eens de hond uitlaten en dan vanavond weer werken.
    Afgelopen 2 dagen met patiënt op de vuist geweest (zelfverdediging) en moet er straks weer heen. Kijk er vreselijk tegenop.
    heb flinke blauwe plekken, en een dik oog haha...leuk is dat, geweld tegen zorgverleners.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: hey meid! als je t idee hebt dat je alsnog steeds te vroeg in inseminatie doet waarom doe je dat dan niet nog een dag later... of mischien de dag na posi ovutest, en dan ook nog eens de dag erna? misschien klopt je gevoel wel? ik heb dat ook vaak.. als mijn ovulatietest positief is, is die de dag erna nog net zo positief.... dus ik denk ook vaak dat mijn ei er misschien wel eens wat langer over zou kunnen doen..
    doe lekker rustig aan meid!!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: jeetje met iemand op de vuist! en dan ook nog blauwe plekker ervan en een dik oog!! kan me voorstellen dat je ertegenop ziet om daar weer heen te gaan.

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik haak hier in hoor meiden ;).

DA, ja naar is dat hè.....dromen dat je zwanger bent. Ik heb dat vaak gehad tijdens de IUI's....lekker hoopvol en leuk ongesteld worden ;):(. Terwijl de drom zelf prachtig is hè!!
    Ja wijffie, ik merk dat het een stuk beter met je gaat en ben ik blij om!!!

Panter, allereeerst dikke knuf!! Ik denk aan je.
    Ik heb ook echt wel laat dat m'n ei echt valt zeg maar.
    Dus ik heb een + test en dan de volgende dag iets minder positief.
    Pas DAARNA valt ie pas.

Juffie, hahahahaha, precies!! Wij hebben lekker al een foto....nananana.....lekker puh!! Mensen die zomaar zwanger raken lekker niet!! Ghe ghe ghe....
    ik moet gewoon testen....de 8e maart. Geen bloedtest.
    Probeer met m'n beide benen op de grond te blijven staan.
    Ik kan namelijk meegesleurd worden in al het positieve, terwijl het feit is dat de kans dat het mislukt groter is dan dat het lukt.
    In April starten....ooooohhh ik ga zooooooooooo duimen!!! En je steunen!!! Komt allemaal goed, kost je alleen veel geduld en doorzettingsvermogen. Maar het gaat lukken!!

Wie doet nou FV zodat mannetje kan helpen voeden om zeg maar een goede band op te bouwen...? Vind dit wel heel mooi, zit hier nu veel over na te denken....Was jij dat Girl???

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes en juna hoe voelen jullie je nu:D
    Kunnen jullie het al een beetje geloven?

Hier nog steeds bij mijn ouders.
    En bureaucratie werkt niet erg mee.

17. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Katek, hoop dat je snel je vocht kwijt bent!

Juna, dankje! Gerommel in buik en pijn in borsten zijn zo herkenbaar, net als je onzekerheid.. Hier was pas alles rustig na 20 weken echo..

Darkangel, kan gebeuren.. Dromen zijn bijzonder hè, ik ben nog wel eens bang dat ik op een dag wakker word en dat dit allemaal niet echt is.. Kan het soms nog steeds niet geloven..

Dreamer, bedankt voor positieve woorden over voeding!

Kipjes, bedoel je die grijs met witte overal? Vond ik ook heel stoer, maar te stoer voor een meisje.. Hoe voel je je nu?

Juffie, hoe was het bij de kapper? Hoop dat je het doemdenken een beetje kunt tegenhouden!

Panter, arme jij, mishandeld op je werk! Testen lijkt me dan inderdaad heel frustrerend, hoop dat je snel je ei vind (op welke manier dan ook) en daarna een positieve zwangerschapstest krijgt!!!

Ons wondertje, veel problemen met bureaucratie? Hoe is het verder? Knuffel in elk geval!

Voor iedereen, dus ook de rest die ik hierboven niet noem, alvast een schitterend weekend! Geniet ervan!

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal ja ik geef fv ivm met de band van ons meisje en me man en dreamer doet kolven ook dat haar man de fles kan doen.

panter neem je rust meid!! we denken wel aan je!! snap inderdaad dat je er tegenop ziet als je weer naar die man moet!! hopelijk gaat het vandaag beter!! als jij denkt dat je tevroeg bent iui dan moet je het gewoon een keer proberen een dagje later. ik had in het begin ook dat ik te vroeg was (iedereen kreeg dag na positest de iui) ik kreeg de iui dus op de dag van de positest. heb toen gewoon gezegt dat ik de iui voor de volgende dag wou en als ik bij dr s was en hij vroeg wanneer ie posi was zei ik gewoon gisteren en ik deed altijd echo voor de tijd en dan keek hij en zat ei er nog net zo mooi. en toen op die avond voelde ik hem springen dus ik heb meerdere iui's verknoeid.

ow vervelend zeg dat alles zo moeilijk gaat!!! hele dikke knuffel meid!!! denk aan jezelf en aan s!!!

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ ego,
    Even snel. Net weer controle gehad. De bloeduitslagen pasten netjes bij een zwangere vrouw :D
    En op de echo zag de dr.een ini minie bolletje :D :D helaas te klein om op de foto vast te leggen.

Nu maandag weer terug , dan ook de hcg waarde opnieuw laten prikken. Ben ietsje geruster, maar vind t nog steeds zoooo eng.

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    En nu een banner Kipjes :D:D:D. Ik wil nu nu nu een banner van Kipjes zien!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina