zeg!:x komen jullie is even gauw je bed uit!! ik verveel me een beetje! ben weer op een pakje aan t wachten, komt tussen 9 en 1... moet eigenlijk plassen, maar zul je zien, zit ik op pot.. en dan TINGDONG! dussse ik hou wel even op... zijn nog 3 broeken en een shirt.. jaja blijf aan de gang! vind passen in een winkel niks dus doe ik t zo
@ panter, Denk je een jongen ? Hihi, dat is mijn gevoel ook @ Da, Lastig is dat he , als je weet dat ze komen hihi. Ik ben ook zo hoor. Zorg dan ook dat ik gedouched en aangekleed klaarsta om het pakket te ontvangen. Helaas gebeurt het bij ons ook wel eens dat de bel het niet doet, zit je de hele dag te wachten, ligt het bij de buren.. Ben ook dol op internetshoppen hoor ! Lekker makkelijk ! Niet in de rij voor de paskamers @ all, Nou ben echt zwanger hoor pff. Al jaren niet overgegeven en nu al 2 x deze week. Vanmorgen weer raak. En daarna weer heel gewoon een broodje zitten eten, zoo vaag !! Haha Kan het kwaad voor de beeb? Want het gaat bij mij met zoveel geweld dat het voelt of al mijn organen meekomen.. ??
kipjes, je beeb zit veilig in je baarmoeder, er kan niks mee gebeuren hoor. ook al moet je nog zo heftig kotsen, daar heeft je beeb geen last van!
@ panter, Gelukkig !! Pff maakte me gelijk druk .. Heb er nog spierpijn van, zal er maar vast aan wennen hihi.
@ panter , Echt waar ?? Zo lang ! Kan me voorstellen dat je dan het gevoel hebt dat de iui niet goed getimed is. Zijn follikelmetingen geen optie ?
ze doen geen follikelmetingen, alleen als je met hormonen IUI doet. in eigen cyclus kijken ze nergens naar...
kipjes: ja heerlijk internetshoppen, pakje was binnen en!!!! alles past!!! yeay, me= oh heerlijk he dat overgeven!! ik ben ook echt bang, mocht ik ooit zwanger raken dat ik heel erg ziek word.. in ronde 3 van de iui was ik namelijk zwanger... en doordat ik zo aan t kotsen was de hele tijd heb ik maar een test gedaan.. en toen bleek ik dus zwanger, terwijl mijn hcg al aan t afbreken was omdat t fout ging.. dus met meer hcg in me lijf.... *kots* maar goed.. KOM MAAR OP! I CAN TAKE IT!!!! panter: irri dat ze niet even een fm doen voor de inseminatie ofzo, dan kunnen ze t altijd nog een dagje ofwat uitstellen.... in dusseldorf deden ze dat standaard voor de inseminatie..
zo ik ga es ff met doggy naar buiten.. die zit me al de hele tijd piepend aan te kijken...... en dan even aan de opruim, wc'tje poetsen.. krijgen visite vanavond.. en als manlief straks thuis is van t werk, de boodschappen.. ik kom tussendoor nog wel even spieken hier!!
Kipjes wat vervelend dat overgeven! Maar kan geen kwaad voor je kuikentje hoor! Ik heb er gelukkig geen last van gehad. Was wel misselijk, weeiig op de maag maar kotsen heb ik nooit gedaan. Kan zowiezo niet makkelijk overgeven dus misschien heeft dat er ook mee te maken? Dus je denkt een jongen (las ik toch)? Ben benieuwd! Willen jullie het ook weten? DA leuk he internetshoppen! Ik doe het ook, maar nu vooral voor katebeeb. Die kan straks een modeshowtje weggeven haha. Ik shop ook bijna niet meer, dat irritante passen.. en je mannetje maar opzoek naar toch weer een maatje groter.. pff. Nee dan maar lekker zo!
Panter, wat stom dat ze geen FM doen omdat je in je eigen cyclus iui krijgt.. Zeker omdat je het gevoel hebt dat je ei er pas later is.. Ons wondertje, krijg er een rotgevoel van als ik zo lees over jou en je man, hij maakt het je zo ontzettend onmogelijk, wat een k&@#*kerel.. Hoop dat je toch snel weer vooruit kunt, samen met S! Katek, geniet van je verlof!!! Kipjes, braken kan geen kwaad, je kleintje zit veilig diep in je bekken verstopt.. Heeft er helemaal geen last van! Mooie banner! Darkangel, ben benieuwd naar je nieuwe meubels en je nieuwe outfit, nog lang op bezorger moeten wachten? Hope, hoop dat je snel hersteld bent van je getrokken tand! Dreamer, ik wil het ook zo gaan doen met voeding, nog een voordeel vind ik dat ik niet alleen 's nachts uit bed hoef en het ook makkelijker is als ik eenmaal weer ga werken, zijn we al aan kolven en flesjes gewend.. Voor iedereen een fijne avond en alvast een fijne zondag! Hier is vandaag de vloer gelegd in de kinderkamer, muren en plafond waren gisteren al klaar.. Nu nog plintjes en de aankleding en dan is het al klaar!! Ben er zo blij mee, weer een zorg minder! Morgen lekker met vriendin shoppen in Roermond, ben benieuwd of ik wat leuks kan scoren!
zo zo.. wa is het toch druk geweest.. moet me toch bijlezen!! monatoetje: schiet al op met t kamertje zeg! ga je ook foto's laten zien heb heb niet een specifiek outfit gekocht.. maar meerdere losse delen.. broeken van de h&m van 9.95 in verschillende kleuren.. en t-shirts enzo.. hier onverwachts ''uiteten'' geweest in t pannenkoekenhuis haha.. was wel gezellig met schoonzusje en haar man..hadden laatst nog in een babyzaak 2 slabbertjes gekocht met ik heb de liefste tante, en ik heb de liefste oom.. en een romper met mijn oom is de liefste
@ monatoetje; heerlyk om met de babykamer bezig te zijn lykt me! hoe voel je je verder? @ da; jammieeeeeee lekker pannenkoeken.......en meteen een gezellig avond gehad!!!! @ kipjes; op en top zwanger!!!! lekker blyven overgeven hahah *geintjuhhh* en leuk dat je inieminiekuikentje al gezien hebt op de echo........wanneer mag je na gent? wij 22 maart pas....... @ all: hier drukke dagen op het werk gehad dussuhhh nu lekker luieren!!!!! heb helemaal geen last van kwaaltjes lijkt wel....alleen myn borsten......soms lykt het wel als mijn tepels in de fik staan joh!!! hahah lekker detail.......kan niet wachten tot de echo wil zoww graag het hartje horen....pas dan kan ik pas genieten denk ik...............hoe is het verder met jullie allemaal????? zow rustig hier.....hihihi fijne zondag meiden xxxxxxxxxxxxxx
@ Da, Wat lief die rompertjes !! En lekker pannenkoeken gegeten dus ! Onverwacht uit eten is altijd leuk @mona, Fijn dat jullie al bijna klaar zijn met het kamertje. Heb je de meubeltjes enzo ook al ? Geeft vast een heerlijk gevoel ! Shopse vandaag ! @ juna, Fijn dat je je goed voelt meis ! Hier ook pijnlijke borsten hoor ! Tepels vallen wel weer mee maar de zijkanten, auwww !! Ik gebruik wel zwitsal mama borstencreme en bio oil voor mijn buik, dat geeft wel wat verlichting ! ( Bio oil omdat ik door dat vocht al een aardige buik heb ). Wij hebben de 16e de echo, bij ons behandelend arts. Misschien dat jij daarom later mag ? Had wel begrepen dat het erg druk was in Gent. @ all, Lekker rustig hier he Geniet van jullie zondag meiden !! Knuffel xxxx
Juna en kip jes, het is echt nuttig om meteen buik en.borsten te smeren, ik had zelf niet aan mijn borsten gedacht en toen was het te laat en heb nu striemen, maar op mijn buik dus helemaal nog niet.. Ik heb dat spul van palmers, anti straille lotion ofzo.
hai hier beetje pijn aan mijn voeten, heb zo'n 1.5 uur met de hond gewandeld.. als t niet langer is.. moet mijn schoenen nog een beetje inlopen haha, nou dat is nu wel gebeurd denk ik.. hoe is het verder met iedereen?
darkangel goed bezig met wandelen! als het kamertje helemaal klaar is zal ik foto's erop zetten! leuk idee die slabbers en rompertje! kipjes, meubeltjes komen nog, waarschijnlijk eind april pas.. katek, ik heb vanaf begin gesmeerd, scheelt wel, smeer met mamaserie van zwitsal.. juna, ik voel me prima, had alleen vanmiddag wat buikpijn, denk toch wat veel gedaan en daarom niet gaan shoppen, komt nog wel..
@ monatoetje : rustig aan doen dan meis.....leuk meubeltjes in april @ da: ook lekker uitrusten dan heheh daar is het zondag voor was best lekker weer trouwens eeh..... @ kipjes: inderdaad het was erg druk in gent.....zat te denken als ik het niet meer houdt bel ik gewoon na t zkh in NL zouw dat kunnen?......:heb trouwens net eventjes bio oil gehaald om te smeren op borsten en buik hahaha.....
@ kiyeko : spannend meis!!!!......ik voelde op dag 5/6 menstruatie pijntjes meer heb ik ook niet gevoeld....elke keer is het anders natuurlijk...duim voor jullie!!! Wanneer mag jy testen???? En indd zonnestraal hoe is het met jou?? XxxxX