Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik hoefde maar vanaf 12 feb bij te lezen en gelukkig kletsen jullie niet zoveel...
    Heb er hoofdpijn van gekregen haha.
    Wat een narigheid allemaal meiden.

Even een mini reactie op wat is blijven hangen:

@OW: als het voor hem niet als zn zoon voelt zal hij dat ook nooit zo gaan voelen.
    Onze dochter is voor de volle 100% mn man zn dochter, ze is zn allesje en hem (denk ik) liever dan dat ik hem ben!
    Direct vanaf dag 1 van de zwangerschap (al daarvoor) is het altijd zijn kind geweest.

Je houdt van hem en dat maakt het moeilijk he.
    Probeer idd een tijdelijke break in te lassen.
    En onthou dat je nu niet meer alleen voor jezelf op moet komen, maar ook voor je kind.
    Heel veel sterkte lieverd!
    En je weet me te vinden.

@DA: echt verrot dat ze het vergeten waren.
    Dat het maar snel 7 maart mag zijn!

@Kipjes: shit meis, overstimulatie.
    Hoop dat je je snel beter voelt.
    Alhoewel een zwangerschap dat gevoel lang in stand kan houden volgens mij.
    Maar dan heb je het er vast voor over :D

Ehhh sorry, mn ogen vallen echt dicht hier haha.
    Hopelijk snel meer reacties!

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ow ik schrik er van. Hoop dat je bij je ouders tot rust komt.
    Denk aan je.knuff!

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@All indd Katek ik ben naar de bodyworlds expositie geweest, goed geheugen :-D
    Was enorm indrukwekkend, super mooi!! Alleen het stukje met embryo's en foetussen was even slikken...maar we konden wel zien hoe groot baby Bob was en hoe dat eruit zag...was pijnlijk maar toch ook fijn want wij hebben ons beebje niet meer mogen zien na de laatste echo...was voor ons beide goed om te zien hoe trots en goed ons beebje nog 11 weken heeft mogen groeien...Verder veel andere mooie dingen gezien; hoe protheses werken en vastzitten, alles om je hart gaande te houden, tumoren (wat is dat bizar om te zien dat je van zoon klein vlekje zo ziek kan worden en zelfs dood kunt gaan) Heb echt een nieuw hervonden respect gekregen voor ons lichaam...heb dus een bijzondere en leerzame dag achter de rug...als ik de hersenen had gehad was ik dokter geworden wat heb je dan een mooi vak!!!

Gister lekker uitgewaaid met m'n mannetje, heerlijk! Daarna super actief geweest met huishouden alles geschrobt en de ramen gezeemd heerlijk!! Gaan binnenkort de achtertuin verbouwen dus hebben daar tekening van gemaakt...eind maart gaan we alles leeghalen en beginnen, spannend!!
    Ik hoop dat jullie ook een heerlijk weekend hebben gehad!!

@Iluna heerlijk dat ik je aanstak hahaha konden we wel gebruiken hier :-D Was het gezellig bij opa??

@dreamer leuk dat je ons weer gevonden hebt!!

@carnavallers hoe was het??

@de broedkippetjes hoe staat het ervoor?? Al veranderingen merkzaam?
    Spannend hoor!!

@fm metingen die gaan allemaal helemaal goed komen!!

@deze maand gaan we knallen, ik zeg allemaal roze...bijna lente een mooie tijd om nestjes te gaan bouwen :-D

@Panter is je ongi er al? Wat een rare cyclus heb jij deze maand? Enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?

@OW ik denk dat kiyeko het goed verwoord heeft...jij en S zijn nu het belangrijkste en het terug krijgen van rust in je lijf en in je hoofd....wat je ook kiest, jij moet 1000% gelukkig zijn en achter je keuze staan...ook alleen samen met S kun je gelukkig zijn...je bent een hele sterke meid met een goede en lieve omgeving...ik hoop dat deze afstand je veel inzichten zal geven...sterkte met alle het nemen van wellicht de moeilijkste beslissingen ooit gemaakt!!
    Een dikke knuffel voor jou!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi dames,

OW ik sluit me bij kiyeko aan. Wat vervelend dat je man terugkomt op de beslissing die jullie samen hebben gemaakt. Pas goed op jezelf, en je kind.
    Wat je ook besluit, zorg ervoor dat je met je hart achter dat besluit staat.
    En je zoon is toch net even belangrijker dan je man lijkt me, het is wel jóú bloed...dus hij kwetst niet alleen je zoon maar ook jou!

Hier stout geweest meiden. Heb mijn ei toch gevonden de 26ste dag van mijn cyclus. Heb 9 febr iui gehad. Op secret mission dus.
    Nu ongedudlig dat ik ben heb ik gisteren getest...negatief...maar 2 uren later stond er een heel licht lijntje op de test. Net weer getest en binnen afleestijd weer zo'n heel licht lijntje. Ik kan in het lamplicht niet zien of ie roze of grijs is..
    Hebben de kruidvattesten 2v5 een voorgedrukt lijntje? Of zou er iets gaande zijn in mijn lijf?
    Ik had het echt even nodig om op secret mission te gaan, zelfs mijn eigen moeder weet niet dat we geweest zijn. Donderdag is mijn nod en is zij jarig.
    Oh wat hoop ik dan een duidelijke lijn te krijgen..zodat ik haar een mooi kado kan geven!

Al met al ben ik in twijfel, ik kon gisteren niet geloven dat de test negatief was...en nu binnen afleestijd een héél licht 2de streepje.
    Wat moet ik ervan denken? Zit nu 11 dpo.

liefs

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ panter: wat fynnnnnnn dat je je ei nog gevonden had!!!!! Hopelyk komt het dezew ronde helenaal goed meis ik duim voor je spannend hoor!!!!

@ OW ; :( denk aan je meis......hopelyk kom je een beetjje tot rust bij je ouders!!! Dikke knuffel

@ juffie; hoe issie meis?

@ kipjes: hoe voel je je eigen???? Nog veel last van de overstimulatie???

@ all : hier voel ik eigelyk niet zoveel....af en toe wat krampen "ongi" krampen vind ik ut....alleen niet zo pijnlyk is ongi krampen....heeeleeee gevoelige borsten maar dat had ik al met het spuiten.....weet ook niet wat goed is om te voelen....wil zow graag testen maarjaaaahhh nog veel te vroeg

Knuffel voor iedereen!!!

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ ego; wel heeeleee erge warmte aanvallen uit het niets

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter hihi secret mission. Ik herken mezelf nog van toen ik mn missie had
    In december. Ik heb toen pas getest op dag 19.
    Gyn gaf aan ivm utro bollen pas te testen 5 dagen later
    je kan ook cb vroege testen doen
    Ohhh spannend meis,duim voor je

@all wij liggen nog in bed. HEERLIJK!!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Panter: haha ondanks dat ik niet meegelezen heb afgelopen week wist ik gewoon dat je toch een behandeling had gehad deze maand :p
    Maarre .. zo ging het bij ons ook!!
    Dus ik zeg hartstikke zwangerrrrrrrrrrr :D
    Ik had pas op mn NOD een posi digi test, kruidvat was al wel duidelijk toen.

@Mummy: alles kan door de hormonen komen, maar ook door eigen aangemaakte hormonen!
    Spannend dus!

@Bob: nog meer schoonmaakdrang?
    Heb hier nog een paar ramen die gewassen mogen worden :p

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter bij S was mijn secret mission ook gelukt ihihihi.
    "Helaas" bij een brusje niet.
    Ik vind het zo spannend en hoop he zo voor je, je hebt het zo verdient!

Alle meiden thanks voor de lieve reacties, sorry dat ik niet uitgebreid reageer maar ben psychisch echt kapotmoe momenteel.

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Ow, sluit me bij Panter en Kiyeko aan, kies voor jezelf en je kleine man! Neem de tijd om een beslissing te nemen! Knuffel en veel sterkte!!

Panter, wat spannend! Ik duim voor je dat je donderdag een knallende test hebt, je verdient het zo! (net als de rest overigens!)

Bob, fijn dat je zo'n goed weekend gehad hebt!

Mummy, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, voelt vanalles, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!

Iluna hoe was de visite met je kleine man bij zijn opa?

Katek, gaat het nu weer wat beter? Geen last meer gehad?

Annaatje, geniet van je verlengde weekend!

Juffie, weer beter?

Kipjes, hoe is het met jou? Weer wat op aan het knappen?

Darkangel, hoop dat het goed komt met je meubels, balen dat kwaliteit zo tegenvalt!

Wij zijn net terug van 20 weken echo, na de pretecho van vorige week wisten we al dat ons kleintje voor het merendeel goed in elkaar zit, nu is het helemaal goedgekeurd. Helaas hebben we wel een draaiertje, dus echodame heeft even goed moeten zoeken en duwen om alles in beeld te krijgen.. Zometeen op voor de tweede carnavalsdag en dan morgen weer lekker aan het werk.. Voor iedereen die moet werken, werk ze! Voor de rest die vrij heeft, geniet ervan! Hier is het in elk geval schitterend weer!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Donderdag is mijn nod...is het niet te kort dag om dan een duidelijkere test te krijgen?

Ik voel me helemaal niet zwanger ofzo..0,0 klachten. En had de test van vanmorgen niet al duidelijker moeten zijn dan die van gisteren? Die van gister is best duidelijk opgedroogd en die van vandaag is bijna niet meer te zien.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    panter het hcg verdubbeld om de 48 uur geen zorgen dus.

meneer zei op valentijnsdag om 2 uur in de nacht zei hij misschien kunnen we beter uit elkaar gaan als we niet meer gelukkig zijn.
    En anders trouwde hij straks misschien wel met een nicht ( alleenstaande ouder) ocharme met haar 2 dochters.
    Want hij wil een rustig leven, uhm tja allebei denk ik.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    na das raar, en dan papa spelen over kinderen die niet van hem zijn...dat kan ie nu toch ook niet volgens hem terwijl hij zelf de keus voor kid gemaakt heeft.
    Vind het rete erg voor je meid! Maar ik denk dat je beter af bent zonder hem.
    Klinkt mij in de oren als een lulhannes die man van je. Knuffel!!

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ ow : Jah sorry hoor maar wat een rare vogel is het......ben het helemaal met panter eens....het is allemaal gemakkelijk gezegd door ons natuurlyk, maar kan er met mijn pet niet bij!!!!!! S is jullie zoon.....ook al voelt hy dat zow misschien niet pffff!!!! Kies voor jezelf en je kleine man dikke knuffel!!! XxxxxXxxxx

@ panter: duimduim meis spannenDddddd!!!!!!!! Moet goedkomen dit keer

@ all: het maakt me inderdaad onzeker al dat gerommel in myn buik heb net wel een zwangerschap test van cb in huis gehaald mummyman heeft hem verstopt en geeft um het einde van de week aan my......nu is nog veel te vroeg ik weet ut.....maar aaaarghhhhhh!

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Whaaaaaa Panter!!! Ik wist het!! You're secret mission....ik dacht ja ja geen ei. Geloofde er niks van :D.
    Anyway, ik heb altijd omo-witte testen gehad. Zelfs met heul veul fantastie nooit een vaag lijntje gehad....dus ik heb goede hoop ;).

Mona, wat een goed nieuws? Foto's in je album?? En het wordt een meisje?

OW, wat een zware moeilijke tijd. Ik sluit me geheel bij kiyeko aan. S. is het allerbelangrijkst. En dat S. een moeder heeft die gelukkig is. En mocht je bang zijn het niet alleen te kunnen: DAT KUN JE DUS WEL! En besef goed dat je dat nu al doet. En een vader die zijn kindje niet erkent als de zijne, dat voelt S. aan en is niet goed voor S. Hele dikke knuf!

Bob, lekker wijffie ben je toch!

Kipjes, hoest meid??

Mummy ook lekker aan het broeden??

Juffie, hoest met jou wijffie??

Ik maak me zorgen on Liev. Hoop dat alles goed met haar is....

@ all, voel me niet helemaal topfit meer. Voel continue m'n buik. Dus ik leef echt naar de punctie toe.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @OW: wat is ie aan het schoppen zeg.
    Hij heeft zn onvruchtbaarheid duidelijk niet geaccepteerd.
    Ik hoop dat hij nog bijdraait, maar ik acht de kans klein.
    Heel veel sterkte lieverd.

@Panter: ik heb toevallig een paar weken geleden de foto's van mn testen terug zitten te kijken.
    Ik heb 5 kruidvattesten gedaan over 6 dagen.
    Op de eerste 3 foto's zie ik echt geen streepje haha, terwijl die er in het echt wel op stonden.
    De laatste 3 zie je wel op de foto, maar je ziet ook dat de dag voor NOD duidelijker was dan de dag van NOD.
    Terwijl dag voor NOD digi negatief was en op NOD posi.
    Dus de donkerheid van de kv test zegt niets over de hoeveelheid HCG.
    Daarbij maakt 3 dagen een wereld van verschil qua HCG, dus maak je geen zorgen meis.
    Als je zwanger bent heb jij donderdag een mooie test in handen!
    Overigens heb ik nooit knaltesten gehad, ook bij MvM niet.
    En je kent het resultaat!

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ OW,
    Ik sluit me bij Kiyeko aan, goed verwoord trouwens.
    Veel sterkte toegewenst. Dikke knuffel en ik denk aan je .Nu ff vooral aan jezelf en aan S denken. Je hebt al genoeg shit meegemaakt..

@ panter,
    Stouterddddd :p
    Maar snap het wel hoor ! Fijn dat je toch je ei hebt gevonden.
    Ik duim heeeeeeel hard voor een positest.
    Misschien moet je nog ff een dag of 2 wachten ? Je kan te vroeg zijn.

@ mummy,
    Lastig he , dat je van alles voelt en niet weet waarom je dat voelt.. Die wachtweken zijn echt slopend ! Mijn duimpjes draaien !

@mona
    Fijn dat de echo goed was ! Fijne dag vandaag

@ dreamer,
    Beetje laat maar nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleine meisje !!

@ all,
    Sorry ik weet het ff niet meer !
    Hier gaat het iets beter, heb minder pijn maar mijn buik is nog aardig opgezet, lijk wel 3 mnd zwanger :p
    Buikomtrek was wel afgenomen en gewicht is goed dus we gaan de goede kant op.
    Verder heb ik sinds gisterochtend heeeeeel pijnlijke borsten ! Kan er niet eens naar kijken , doet al pijn haha :p Normaal heb ik dat altijd van de pregnyl, maar die is alweer anderhalve week geleden dus bijna uit mijn lijf.

Fijne dag vandaag meiden ! Ik kan de deur niet uit, maar het is prachtig weer ! :D

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dreamer, m'n man heeft 2 jr terug jouw filmpje bekeken. En laatst zaten we in de auto en toen werd op de radio dat nummer gedraaid. En hij zegt elke keer dat ie dan aan jouw filmpje moet denken. Vond hij zo mooi en indrukwekkend dat nu 2 jaar later hij nog steeds bij dat liedje aan jouw filmpje denkt.....

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,
    Hoe is het jou ? Beetje bijgekomen van alles ?

@ zonnestraal,
    Wanneer heb je de punctie ?

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    We posten tegelijk berichtjes dames, dus ff terug lezen om geen berichtjes te missen ;)

Deel Deze Pagina