Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko spannend!!! ik mocht van dd kiezen bij hun of in ons zkh. heb toen gekozen voor ons zkh in nl en moest gewoon ff hun bellen hoe de echo verlopen was of alles er goed uitzag enzo en toen vroegen ze ook of ik nog een keer wou bellen als het harte klopte bij de volgende echo, dat heb ik toen allemaal gedaan!!

maar als jij liever naar dd gaat voor de eerste echo, vinden ze dat volgens mij ook goed.

zonnestraal hoe is het met jou?? heb je een idee??

inderdaad zwangeren optijd goed smeren!! ik kwam er bij me borsten ineens achter dat ik streepjes zag. toen gauw creme en olie gehaald en goed gesmeerd. heb het toen gelukkig minder gekregen! bij me buik bijna me hele zwangerschap niet gehad net op het laatst toen ze helemaal ingedaald was. toen zakte me buik ook echt en toen kreeg ik striemen, maar heb het goed kunnen beperken!! maar je krijgt er wel iets super moois voor terug!!

nou fijne avond nog meiden!!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Smeren is niet nodig hoor, striea is erfelijk, dus je krijgt het of je krijgt het niet ;)
    Smeren kan het echt niet voorkomen dames!
    En niet wegrkrijgen ook, striae is gebarsten huid=litteken.
    Dus even aan mams vragen hoe zij ervanaf gekomen is, dat is vaak wel een redelijke graadmeter.
    De huid masseren (en dan niet zachtjes) kan wel een klein beetje helpen, maar echt, je kunt het niet voorkomen!
    En mocht je toch denken dat smeren wel helpt .. vergeet dan vooral je benen niet!
    Want ook die zijn gevoelig voor striae ;)

@Wachtbankdames: hoe is het met de zenuwen?

@Monatoetje: geweldig om zo dat kamertje tot leven te zien komen he.
    Wacht maar tot de meubeltjes er staan :D

@Kipjes: Emesafene vragen bij de dokter!
    Overgeven kan geen kwaad gelukkig.

@All: koffer staat gepakt, flinke bult ovu testen erin :p
    Ik ga lekker op vakantie mn ovu testen doen haha.
    Ik heb er zin in!
    Niet teveel schrijven hoor, want ik heb geen internet daar :p

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    striae komt ook vaker voor bij dames onder de 30...heeft te maken met of je huid al volgroeid is. dames van 30+ hebben minder last dan de dames in de 20.
    gek eigenlijk, je zou denken dat een jonge huid beter mee rekte maar dat is dus niet zo!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dat wist ik niet, apart idd!
    Ik ben er streeploos doorheen gekomen.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hallo dames,

Monatoetje, leuk hè kamertje inrichten. Ben benieuwd naar de foto's!!

Kipjes, ik denk ook een zoontje. Een lief klein mannetjes-kipje :D.

Dreamer, lekker genieten meid!! En lekker een oefen-ovutest-vakantie!!! :p

DA, wow you go girl....1,5u lopen!!!

Panter, hoe gaat het nu met je meis?

Girl, gaat alles goed met Eline???

Kiyeko, ik ben best wel gespannen hoor!!!
    Ik voel vanalles, maar ik kan er niks over zeggen aangezien ik Utrogestan gebruik en alle klachten daarvan kunnen komen.
    Ik heb wel bij de 3e/4e dag ongi-krampjes gehad....dag 8 na punctie. Net als Juna, dus geeft me hoop.
    Ik zit in de nachtdienst....ik heb de afgelopen nacht zulke rare steken in m'n rug rechts gehad.....heel irritant.
    Heel de nacht die steken gehad. Soms was het weg en dan was het er weer ;).
    Vandaag (gelukkig) geen last van.
    En moe moe moe!!! Geslapen tot 15u (uit de nacht) en vanavond van 18u-21u weer geslapen. Maarja, moeheid pas ook bij de Utrogestan. Dus ik ben erg onzeker en bang voor een omo-witte test. Hoewel soms ik het gevoel heb wel 2 roze streepje te gaan zien.
    Maar heb ik nog nooit gezien (2 strepen) dus ik zit ook nog een beetje in de fase of dat uberhaupt bij me bestaat :).

Jij voelt niks Kiyeko???? Gespannen? Wanneer mag je testen?
    Ik mag 8 maart testen, das 10 dagen na TP.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Een haantje! :D

Zonnestraal, ik duim!

Hier alles goed, geen nieuws & weer een secret mission. (ter zelfbescherming)

7. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #587 kipjes, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
    @ dreamer,
    Oh dat wist ik niet !
    Fijne vakantie !!! Geniet ervan !

@zonnestraal,
    Vervelend he die wachtweken??het is echt slopend...
    Ook ik dacht dat mijn testen altijd omo wit zouden blijven, maar na 5,5 jaar toch gelukt, dus wel moed houden he !! Ook al is dat moeilijk.
    Ik duim voor je !! Dikke knuffel xx.

@kiyeko,
    Jij ook sterkte in de laatste wachtweek.

@panter,
    Een haantje, haha :D

Secret Panter :p Snap 't hoor meis, ik duim keihard voor je !

@ girl,
    Jij ook een fijne avond !

@ da,
    Je had er zin in he , dat wandelen hihi. Je hond zal vast blij met je zijn :D

@ all,
    Ga zo lekker naar mijn bedje, kan door de vocht in mijn buik nog niet op mijn zij slapen (en ben een echte zijslaper) omdat ik daar benauwd van word dus heb van al die rare houdingen rugpijn gekregen. Hopelijk vannacht een betere nacht en morgen weer op controle in het zkh. Spannendddddd..

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ smeren ; jaaahh heb net nu al in huis, dus maak ut ook maar op toch???
    Heb trouwens ook een boek gekocht genaamd veilig zwanger, had nog een boekenbon over dus heb heel de avond zitten lezen hihih vind het allemaal zo spannend maar ook heel interresant.......

@ dreamer : heeel veeel plezier op vakantie lekker genieten meis!!!
    @ panter: heel veel succes met je secret mission!!!!!duim super hard voor jullie dikke knuffel!!!

@ all : heel de dag moe geweest (niet gaan liggen ofzo) en nu klaar wakker......en verveel meeeeee

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    goedemorgen,

net al even puin geruimd, kregen gister eters, maar op t laatste moment kwamen er nog meer mensen eten haha.. hadden dus 4 eters en 2 kinderen + ons er nog bij.. drukke boel dus. maar wel gezellig..

maakt wel zooi, maar goed.. t is al opgeruimt, dalijk alleen nog even stofzuigen en dan is t klaar ook..

hoop vanmiddag even met mijn moeder de stad in de te kunnen, moet ook nog even langs t werk af..kan ze meteen zien hoe mijn werk eruit ziet haha..

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Ego:

De kapper is vrijdag niet doorgegaan.
    Kwan thuis en zag dat onze hond zich niet lekker voelde, en dat werd steeds erger, totdat hij moest overgeven, raar begon te doen met zijn hoofd en begon te piepen. (onze hond is net als een kind voor ons....) Ik meteen de dierenarts gebeld konden meteen komen, hup hond in de auto gelegd, werd die nog zieker onderweg, ik plankgas naar de dierenarts toe. Alles nagekeken kon niks vinden, spuiten kreeg die tegen de pijn en kreeg nog wat mee naar huis en we konden weer gaan. Eenmaal thuis zat het me toch niet lekker....terug gebeld of ze niet toch een foto konden maken van zijn buik, want zo voor het weekend dat zat me niet lekker. Teruggegaan inmiddels ging het wel weer redelijk. Op de foto zag het er opzich goed uit alleen veel gas in zijn darmen en een dikke harde maag, waarschijnlijk heeft die een allergische reactie gehad van het voer wat die gekregen had. Hij was jarig donderdag en dacht hem een plezier te doen met Cesar blikvoer, geen goed idee dus achteraf gezien pfff....gelukkig gaat het nu weer goed met hem.
    En gaan we nu dus morgen naar de kapper.

Lieve meiden ik ga vanavond op iedereen reageren nu even pauzeren.
    Liefs Juffie :)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei juffie dat is schrikken van je hond.
    Gelukkig dat het weer beter met hem gaat:)

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    OW: Ja ik ben dat echt zo'n "mietje" wat dat betreft hihi.
    Hij is pas 5 dus moet toch echt nog wel wat jaartjes.

Maar hoe is het met jou meid?
    Kom je een beetje tot rust om de juiste keuze te maken.
    Ik moet heel vaak aan je denken, echt een kl*te situatie.

Liefs Juffie

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juffie ah ik ook hoor.
    Heb 2 hondjes van 4 en bijna 4;)

Ik heb niks meer gehoord van hem dus.
    Het is idd niet de situatie wat we gehoopt hadden.
    Maar merk dat ik steeds bozer word ipv verdrietiger.

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    OW: Meid ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. Maar kan je alleen maar sterkte wensen en alle geluk en wijsheid wat daarbij hoort. Denk aan je!

Liefs Juffie

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja juffie herkenbaar wij hebben ook een "kindje" hier thuis zitten zouw precies ut zefde reageren.....

@ OW ; wat een rare gast is ut zeg (sorry dat ik ut zo zeg)......jullie zyn volwassen mensen het zal toch uitgepraat moeten worden of hoe nu verder snap niet dat hij dat niet inziet....hoe is het met kleine S? Dikke knuffel meis XXXX

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Met de kleine gaat het best goed.
    Hij eet goed en slaapt goed, zelfs beter!
    Als ik gestresst ben tja dat merkt hij natuurlijk maar voor de rest gaat het goed met hem:)

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: wat schrikken zeg! goed dat je naar de dierenarts bent geweest hoor!!

onswondertje: fijn dat de kleine man het beter doet, en die boosheid is begrijpelijk, zou willen zeggen dat hij t niet waard is om boos over te worden, maar dat doe je toch wel, dat zou ik ook doen.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sinds ik weet dat we waarschijnlijk mogen starten doet mijn cyclus raar joh... vorige keer zo'n vroeg ei alles.. en nu, een laat ei.. en normaal gesproken heb ik minimaal een week van te voren bruinverlies.. en nu helemaal niks.. zit al op dag 28.... geen buikpijntjes.... helemaal niks... vreemd!!! oh nog 2 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Net weer dreigtelefoontje gehad!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dreigtelefoontje?
    Oeioei, dat gaat de verkeerde kant op.
    Sterkte meis.

@DA: hier ook door de zenuwen later ei denk haha.
    Laat je wel ff weten via sms?
    Heb daar geen internet!

@All: wij gaan zo weg.
    Niet teveel schrijven he :p

Deel Deze Pagina