Kiyeko succes deze laatste wachtweek meid!! Ik blijf hard doorduimen!.. Dreamer idd de benen niet vergeten, heb ook al streepjes onder mijn bil.. bleh...ik denk wel dat het iets kan helpen.. want waarom mijn buik dan nog niet en de andere delen (die veel minder hard zijn gegroeid) wel? Fijne vakantie meid! Panter ben ik even blij dat ik 30 plus ben! hahah.. weer een extra mazzeltje dus! Succes met de secret mission meid! Ik duim! Zonnestraal jij ook veel succes de komende dagen! Spannend! Ik duim ook snoeihard voor jou! Kipjes ik denk ook een haantje.. haha.. Hoop dat je overstimulatie klachten snel weggaan en je je helemaal op de zwangerschap kunt richten!
DA fijn dat je zo´n goed en druk weekend hebt gehad! Je bent wel een bezig bijtje! Juffie wat erg voor jullie hond.. ben ook een dierenvriend hoor. Onze kat kan niet tegen die vlooiendruppels. De eerste keer dat ik ze gaf ging ze helemaal door het lint, tegen de muren en ramen op springen en giga kweilen.. Zo zielig. Heb haar toen onder de kraan gewassen om het te verdunnen.. Dus zij krijgt nooit meer van die druppels, dat weet ik wel. Gek he dat ze zo ineens een allergische reactie kunnen krijgen.. maar van voer? Jee wat voor rommel zit daar wel niet in dan?
DA gek he hoe je lichaam een spelletje met je speelt!! OW wat vreselijk.. bleh.. denk je iemand goed te kennen, flikt hij je dit.. wat een sukkel.. Hij bedreigd je toch niet op je persoon of wel? Anders zou je kunnen overwegen aangifte te doen.. maargoed dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ego hier alles goed. Lekker aan het genieten van mijn verlof. Heb de geboorte kaartjes besteld, ze zijn zo vet geworden! Deze week nog wat spulletjes aanschaffen voor mijn ziekenhuis tas en even bij de kraamwinkel langs voor wat benodigdheden.. Kan hier wel aan wennen hoor, thuis zitten.. hahah.
@ dreamer, Fijne vakantie ! @ OW, ongelooflijk, wat een l*l !! @katek, Leukkkk lekker genieten van je verlof ! @ juffie, Ahh , klote voor de hond, gelukkig gaat het beter nu. Hier 2 kattenkindjes , waarvan 1 met vaak medische problemen. Zo sneu .. @ Da, Weer beetje bijgekomen van de drukte en het poetsen ? @ all, Terug van het zkh. Uitslagen waren top ! Hcg nu ruim 2300 , dus in een week bijna 10 X zoveel. Arts was erg tevreden
onswondertje: dreigtelefoontjes.. kun je die opnemen? als t te gek word naar de politie stappen hoor!   dreamer: ja ik zal je een smsje sturen!!!!!!! veel plezier!   katek: oh lekker verlof! geniet er maar van!   kipjes: oh super goed, en 2300 klinkt echt veel haha
@ ow, wat erg meis... ik zou het ook proberen op te nemen en stappen ondernemen als het te heftig wordt. Erg waartoe sommige mensen in staat zijn... heel veel sterkte en hou je haaks. En proficiat kipjes, dat klinkt heeeeel erg goed. Nu weet je ook waar de misselijkheid vandaan komt. Fijne vakantie @ dreamer. @ kate, ik wens je een fijn verlof. @ DA, ik begrijp even niet zo goed of je op het uitblijven van je NOD wacht of je eitje zoekt? Duimen draaien in beide gevallen.
kipjes gefeliciteerd meid wat een mooie hcg waarde!!!! ow bah wat erg is dit zeg!! niet bij laten zitten met die telefoontjes!! gewoon politie bellen!! sterkte meid!! dreamer fijne vakantie!!! katek jij een fijne en rusitge verlof!!! lekker van genieten.
Goodmorning dames Wat een rust hierzo......!!!!! @ Kipjes : Kun je het steeds beter geloven?? Moet haast wel na zulke goede score HCG Ik heb niks meer gehoord van Gent om nogmaals HCG te laten testen?? Ben nog steeds zo onzeker dat ik dagelijks nog bijna een test doe (word helemaal gek van mezelluf!!!) Mag ik dat vanuit mezelf ook gewoon laten testen? Heb trouwens donderdag of vrijdag afspraak met MvM, ligt eraan wanneer ik vry ben...... @ OW : Het word steeds erger meis dreigtelefoontjes pfffieuww......Denk aan jou en kleine S heel veel stertke!!!! @ Dreamer: Lekker genieten met je gezinnetje!!!!! @ DA : Hoe issie?????? Is je opa al terug in NL??? @ Kiyeko: Ben benieuwd als je het vol kan houden....niet testen!!!! hoop het voor je......Hoe voel je je verder, ergens last van?? @ Zonnestraal: En hoe voel jij je????? Klachtjes?? hihih....spannend (mocht jy nou aankomende maandag testen?) En denk je dat je kunt wachten..... @ Juffie: Hoe is het met jullie hondje???? @ KateK : Hoe is het moeders???? Lekker aan ut genieten van je verlof????
Ooowhhhh...........en Annaatje hoe is het met jouw meissie????? Nog flink ongi......klinkt stommm maar des te eerder kun je weer beginnen toch????? xxXxx @ Panter: succes met de secret mission!!!!!! moet goed komen ze rondeeee... XXXx
@ juna, Ik heb ook niks meer van Gent gehoord. Normaliter is de eerste afspraak de echo , en daarna ben je 'normaal' zwanger en hoef je niet meer in Gent op controle. Mag je naar een verloskundige in de buurt. Ik word onder controle gehouden vanwege de overstimulatie. Vandaar ook die bloedtesten steeds. Door de toename van hcg kan het namelijk verergeren. Snap je wel hoor , maar je bent gewoon zwanger meis ! hoef je echt niet elke dag een test voor te doen hoor zonde van je geld . Nog ff volhouden tot de echo ! Ik kan ook echt niet wachten pfff
Jah sorry zei het net nog tegen juna-man....maak me zelluf heeelleeemaaal gek! Ga ik vanaf NU mee stoppen hihih......dus gewoon de echo afwachten en dan pas afspraak bij VK maken? Of nu al? Ben nu flink aan het poetsen heb er zin in ben je nog misselijk kipje?
@ juna, Ja dat is het beste , ook al is het moeilijk. Ik vind het ook spannend en maak mezelf ook gek hoor. Denk dat dat normaal is. Ja , volgens mij na de echo. Maar weet het niet zeker hoor, voor mij ook voor 't eerst
Ahaha ja sorry natuurlijk.. Misschien kan ik het donderdag of vrijdag aan MvM vragen? Heb jij al een afspraak meis?
@ juna, Ik heb nog geen afspraak. Heb me nog niet durven aanmelden. Heb voor mezelf besloten , als de echo goed is meteen een afspraak te maken.
........wat een rust hier echt hoor!!!!........ zelf zit ik hier heel errug lui te wezen en een beetje na te denken........in het begin van het hele icsi-gebeuren is mij op een gegeven moment iets gevraagt of gezegt over eiceldonatie........als alles goed blijft gaan, sta ik daar eigenlijk wel voor open......ik heb van een klantje bij mij in de zaak gehoord: (eventjes snel uitleggen) deze mevrouw was bewust alleenstaande moeder kortweg gezegt omdat ze geen geschikte partner is tegengekomen en ze al 39 was.......ze wilde heel graag kinderen maar de tijd begon te dringen......nou zij was in elsendorp onderbehandeling en daar schijnt het dus zo te zijn........dat vrouwen (die dus bewust alleen moeder worden of verder niks mankeren) daar dus eicellen afmoeten staan.............klinkt eigenlijk best raar....maar ook wel logisch......hoe staan jullie hier tegenover??? ik denk toch wel serieus dat ik dit overweeg........... jaja, moet ergens over nadenken als ik mezelluf hierso veveel.