hello dames, ben er nog wel hoor en lees mee...of werd ik nog niet gemist Heb nou weer iets raars....had vrijdag licht streepje op de ovu stick (sensitest) en zaterdag ietsje donkerder...zondag erge pijn maar geen goede streep te zien (lichter dan zaterdag) Maandag omo wit en ik blijf pijn in mn onderbuik houden en heb super veel slijm verlies alweer want dit had ik zaterdag ook al...straks maar nog een testje doen.... Snap er niets meer van van dat rare lijf...maar ja als we deze maand niets vinden van een ei dan hebben we 15 maart afspraak in het zh ben erg benieuwd wat daar uit komt.... Heeft iemand anders dit weleens gehad, kun je ook je ei ophouden?? Heb zaterdag giga feestje gehad en ook een boel wijntjes en was best tipsy kun je hiermee ook je ei ophouden? HELLUP hahahaha oh en ladies thanks voor de complimentjes op de taart Liefs oh en panter ik krijg steeds dat deuntje van pink panter niet uit mn hoofd als jij uit een secret mission gaat...totaal zinloze info maar wou het toch even vermelden hahahahaa
hoiiii die bobje!!! Sorry ik kan je niet helpen daarmee heb er helemaal geen verstand van......en was je niet vergeten....hihih.....ben benieuwd hoor!!! En als je toch je ei vind...ga je dan alsnog na het zkh?xxxxx
juna haha je zult het toch echt moeten geloven meid,heb zelf op een gegeven moment een posi test op mijn nachtkastje gelegd zodat ik daar naar kon kijken zodat ik zou weten dat het echt zo is. Leuk dat MvM langskomt! Tof dat je meedoet! Ik ben inderdaad lekker aan het genieten van mijn verlof! Heurlijk! Ik heb de vk gebeld nadat ik was goedgekeurd door ons zkh.
juna je vraagstuk over eiceldon vind ik een lastige.. ik zou het zelf niet doen, niet omdat ik het een ander niet gun maar meer omdat ik het niet kan plaatsen dat er een half kindje van mij ergens zou rondlopen..een kindje waar ik nu zelf 4 jaar over heb gedaan en een kindje die ik in de toekomst zelf heel graag zou willen hebben. Wij zouden zelf ook nooit voor een zaaddonor gaan bijvoorbeeld. Bekend of onbekend zeg maar. Dat was voor ons geen optie. (met alle respect voor meiden die daar wel voor kiezen hoor!) Bob lekker vaag weer hoor dat lijf van je! Ik heb mij ei wel eens op dag 14 maar ook wel eens op dag 16/17 gehad.. maar niet veel later dan dat.. YEEEEEYYY zonnestraal! Hoera! Gefeliciteerd meid, wat een mooie test!!! Het gaat de goede kant op met zwangeren hier in dit topic! Lekker van genieten lieverd!
Jaa KateK, ik probeer het nu hihih......het scheelt dat ik morgen weer kan gaan werken, andere praat en lekker bezig zijn.....heb nu 3 dagen vrij gehad...en vrij weinig gedaan moet ik zeggen terwijl ik normaal altijd heeeel errug bezig ben....maar ben ook stront verkouden en last van myn astma ( 3 weken gestopt met roken ) heeeeeel zelden maar last gehad van mijn astma en nu al een hele week elke dag moeten puffen pfieuwww.........maar dan wacht ik gewoon met VK bellen nadat ik in t zkh ben geweest.......heb je al poetsdrang Kate??? Hihih of zijn dat fabeltjes.....
Zonnestraal wat super!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk is het zover jullie zijn zwanger Geniet er heerlijk van hoor. Meiden heb een andere nickname aangevraagd ivm meelezers evt. Vandaag weer zo'n geweldig "leuk" smsje gehad pff.
@ KateK : jaahhh....ik snap het van jouw kant ook weer.....juna-man wilde van niks weten van zaaddonor....maar later veel over gesproken (voor de tese) en uiteindelijk zouden we dan toch voor zaaddonor zijn gegaan......en toen hoorden we van eicel donatie en toen hadden we allebij zoiets van jaaah dat kunnen wij wel doen (toen heel gemakkelijk zegt) we waren toen alleen nog maar na de icsi toe aan het werken.......merk gewoon bij mezelf dat het me allemaal zwaar valt de mmm en daar heb ik me goed op verkeken.......en ik wil gewoon wat doen om andere vrouwen te helpen.....ieder verhaal is natuurlijk ook anders....ik ga er gewoon na infomeren en nog een keer goed overleggen........ben gewoon een beetje benieuwd hoe andere vrouwen hierover denken
@ zonnestraal, Gefeliciteeeeeeerd !! Yoehoeeeeeee !!! @ kiyeko, Wanneer mag jij testen? @ OOK, Wat een rot situatie meid. Kun je de politie niet inschakelen? Dit kan toch niet zomaar !!! @juna, Mooi gebaar als je dat wilt doen. Ikzelf zou er ook niet zo gauw voor kiezen, vanwege de redenen die katek ook al noemde. Begrijp me niet verkeerd hoor, want ben super dankbaar dat er mensen zijn die doneren !! Anders was ik nu niet zwanger en hadden wij geen enkele kans gehad.. En ik heb ook respect voor vrouwen die eicel donor zijn. Maar ik denk dat ik het zelf emotioneel niet aan zou kunnen.
@ OOk, Ik voel me vandaag ietsje minder, door de overstimulatie. Verder voel ik me uhmm.. Zwanger en probeer ik zoveel mogelijk te genieten, al is dat nog steeds erg moeilijk. Beter dat er aangifte is gedaan, hopelijk houd hij gauw op met dit gekke gedrag ! Dit heb je niet verdiend !! Knuffel xx
OOk ja voel me wel goed, beetje last van ribben waar ze tegenaan ligt en door het vocht nu last van mijn handen en voeten. merk nu wel dat het lichamelijk zwaarder wordt..