@ eiceldonatie : nee ik begrijp het volkomen van beide kanten......en het is ook maar net hoe je je er bij voelt......zolang ik anoniem blijf heb ik er vrede mee......zou het niet aankunnen als ze me later opkomen zoeken.....en ik heb dit nu wel heel snel gezegt ga eerst meer info vragen en dan kunnen we nog altijd kijken..... @ OOK : heb je aangifte gedaan meis? Getsieee wat een ellende allemaal
juna volgens mij kun je niet anoniem doneren, dat is met zaad volgens mij ook zo..idd maar even goed inlezen enzo. Dan kun je altijd nog een keuze maken. Enne.. nu eerst maar eens genieten van je eigen junabeeb!
Zonnestraal!!!!! Whaaaaaaa!! ZWANGER! Van harte meis!! wb elsendorp, vrouwen hoeven geen eicellen af te staan hoor. je kan ook een zaaddonor aandragen om voorrang te krijgen. je kan ook niks doneren maar dan krijg je geen voorrang. Whaa zonnestraal ben helemaal blij Joepie de 3de zwangere in 2 weken tijd. gaat goed hier!!
oh ja, ik ga wel eicellen afstaan als ons gezin compleet is. Als ik dan nog niet te oud ben he, want het mag maar tot 36 jaar. een aangzein ik nu al 33 ben zou ik wel heel snel 2 kindjes moeten krijgen om nog te kunnen doneren.
Zonnestraal, wat een mooie test! Gefeliciteerd! OOK, knuffel! Jij en S komen er wel! We staan achter je! Panter, weer secret mission, spannend! Darkangel, hoe is het nu? Bob, ik dacht dat alcohol ovutestjes minder betrouwbaar maakte, maar weet niet zeker, hoop dat je snel je ei vindt! Kiyeko, wanneer weet jij meer?
Dames dank voor alle lieve reacties . Nou nog even door laten dringen . Ik reageer morgen langer en op iedereen .
@ panter, of het worden gelijk twee in een keer? Dikke knuffel voor je... En van harte gefeliciteerd zonnestraal!!!! Geweldig. Ik ben op, onze kleine had een kommer, kwijl en huil avond... poeh, zo zielig. Welterusten allemaal.
meiden val hier maar in want jullie hebben zoveel gekletst!!! zonnestraal GEFELICITEERD meid!!! weer een zwangere erbij!!! gaat goed hier. nu wachten of het 1 of 2 zijn!! spannend. kiyeko nu jij nog ff posi testen maandag!!! ook goed dat je aangifte hebt gedaan!! dit is gewoon te erg dat het zo moet. hele dikke knuffel meid!! jullie 2en komen er samen wel hoor!!! iluna weltrusten!!! soms heb je van die dagen he dan ben je helemaal op!!! hoe gaat het met de kleine bandiet van jullie? hoe gaat het hier verder met alle zwangeren? vandaag ff een mooie taart gemaakt alvast voor me verjaardag!! ook zo´n leuke met fondant laagje erop. had laatst een mooie vlaggenlijn met naam besteld voor elina vandaag ff opgehaald en is erg mooi geworden!! zal wel ff foto´s plaatsen van de taart en de vlaggenlijn. nou fijne avond meiden!! weltrusten
Waaah zonnestraal! Gefeliciteerd All: morgenavond reageer ik even uitgebreid... Vandaag van 7.00 tot 21.00 gewerkt, beetje te lang.. ben ook echt op.. morgen nog van 9.00 tot 18.30 en dan als t goed is een dagje vrij.. morgen is het 7 maart als t goed is krijg ik telefoon van rijnstate.. hier nog niet ongi. Ook geen tekenen ervan......
Zonnestraal wow meid wat een mooie test! Van harte gefeliciteerd, wat spannend zullen het er twee zijn? Mijn gevoel zegt van wel. Kipjes ik denk ook dat jullie een zoontje verwachten. Hoe is het met de misselijkheid? Juna jullie verwachten een dochter denk ik. Het is ook moeilijk te beseffen dat je zwanger bent, bij mij begint het nu echt door te dringen haha. OOK ik heb zo met je te doen weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wil je een hele dikke knuffel geven, je bent een sterke vrouw! Panter duimen draaien voor jullie! DA is de vergadering al geweest of is het morgen? Ik zit met de 7e in mijn hoofd. Katek lekker verlof? Pijnlijk hè tegen je ribben, ons meisje lag in stuit en ik heb zelfs na de bevalling nog last van mijn ribben gehad op de plek waar ze steeds met haar hoofdje tegen aan duwde. Sorry als ik iemand vergeten ben. Hier alles prima begin me weer steeds beter te voelen en kan weer redelijk goed eten. Nog wel erg moe. Volgende week hebben we de 12 weken echo, we vinden het beide heel spannend. Hopelijk is alles goed met ons 2e kleintje!
bailey wat fijn dat je je beter voelt!!! wat heerlijk als je de 12 weken echo al snel hebt!! alles komt goed met de echo!! hopelijk kun je nu een beetje genieten nu je je beter voelt!! meiden de foto´s staan in me album!!
Girl, mooie taart ziet er lekker uit! Welke vulling zit er in? Heel mooi die vlaggetjes met haar naam, mooie kleuren combi Ja het genieten komt steeds meer al moet ik soms echt even babytijd inlassen omdat het nu zo snel gaat met de 2e.
hallo allemaal 24 feb heeft mijn vriend een TESE behandeling ondergaan,hij heeft hier zeer veel pijn van gehad. ze hebben bij hem de beide kanten onder handen genomen. het probleem is dat hij geen zaadleiders heeft,vandaar dat ze aan beide kanten stukjes weefsel hebben weggenomen. Afgelopen maandag hebben we gebeld voor informatie en helaas was er nog geen nieuws voor ons.Mijn vriend schrok hier behoorlijk van het was immers al meer dan een week geleden dat de operatie heeft plaats gevonden. Wat ons wel verteld is dat.......hoe langer het duurt des te kleiner de kans is dat ze zaad vinden..............ble ble k*t k*t. (maximale wachttijd is 3 weken) we zitten nu op de helft... Op dit moment staat de spanning thuis tot aan het plafond we spreken er veel over,maar zijn zeer bang voor het slechte nieuws.je haalt je onverwachts van alles in je hoofd,ik merk dat het invloed op m'n werk heeft.enzenz . Jullie weten allemaal wel wat we bedoelen..piekeren en nog eens piekeren.
smurf wat gek dat je zo lang moet wachten, wij hoorden de voorlopige uitslag al 2 uren na de operatie. Hoe korter het duurt des te slechter het nieuws hoor...mss zijn ze nu nog aan het tellen. Als er niks zit weten ze dat binnen een uur al. Tenminste dat was hier wel zo. Wat een spanning he meid? Rustig aan!
Girl wat een mooie taart heb je gemaakt zeg, knap hoor! En mooie foto's van Elina heb ik ook even bekeken. Mooie meid!! hier nachtdienst, er gaan een alarm dus zal mezelf even nuttig maken! xxx
smurf heb helaas geen idee. hier geen tese gehad. wel sterkte met het wachten. weet wel hoe het is als je op andere uitslagen wacht en het is een en al stress. panter dank je!!! werkse nog even. bailey zit geleroom vulling in. normaal doe ik ook nog jam ertussen, maar nu een keer 1 laagje!! geniet er lekker van!!! het gaat echt snel allemaal jah!!
Zonnestraal....woehoe!!!!!!! Zwangert!!!!! Jippie, jippie, jippei, jippie!!! *doet ook nog een gek dansje* geweldig zeg!!!! Jeetje wat een hoop zwangeren ineens hier een stuk of 6 ofzo Vruchtbare dagen @smurf wat heftig zeg!! Kan me voorstellen dat jullie spanning zitten!! Hadden wij ook na het 2e semenonderzoek maar toen we eenmaal het slechte nieuws hadden gehad was het ook wel prima ofzo....je kunt dan verder en kijken wat de mogelijkheden dan zijn maar ja wie ooit heeft bedacht zwanger worden, zijn en blijven zo'n opgave was dat weet ik ook niet....dikke knuffel meid ook voor smurf- man!! Hier nog steeds geen ei en ik heb de hoop opgegeven Denk eerder dat ik een blaasontsteking heb ofzo...blijf steekjes houden onderin mn buik....maar kan me niet voorstellen dat mn ei zich nu nog laat zien.... Deze maand zit het er even niet in...wellicht door stress...zien wel verder op de afspraak van 15 maart.... Nou meiden dikke knuffel!!