Smurf!!! Verschrikkelijk dat wachten.. Ik weet het nog precies! Waar hebben jullie tese laten doen?? Hoop het zo voor jullie!! Hou vol!! Zonnestraal..... Hier ook emo en vreugdedansje... Wat geweldig!!!! Wauw!!! Je bent ZWANGER!!!! ik heb echt twee week lang getest.. Steeds gekeken of streepje donkerder werd!!! Kusje voor alle meiden!! Xx
girl mooi hoor de taart en vlaggenlijn! wanneer ben je jarig? da jeetje wat heb jij lange werkdagen! Pffff.... Hoop dat je vandaag eindelijk bericht krijgt!!! Bailey spannend 12 wk echo!!
Smurf, ik ben zelf niet bekend met tese, wel met pesa en toen keken ze meteen onder de microscoop of er wat inzat. Mijn manlief heeft toen op de operatie tafel al te horen gekregen dat er zaad was gevonden.. ik hoop dat jullie snel de (positieve!) uitslag krijgen, de onzekerheid is zo killing! Bob wat gek van je ei.. kan je hem gemist hebben? Vreemd hoor..
@ smurf, Jeetje dat wachten lijkt me verschrikkelijk. Wij liepen in Nijmegen en kregen binnen een uur de uitslag van de Tese. Hopelijk krijgen jullie snel (goed) nieuws !! @ bailey, Alweer bijna de 12 weken echo, spannend ! En wat ga je hard ! Fijn dat je je wat beter voelt. @ Da Ik hoop dat je snel bericht krijgt , jij wacht ook al superlang ? @bob Vreemd dat je ei niet te vinden is. Misschien komt ie nog? @zonnestraal, Hoe heb je geslapen meid ? @ girl, Ga zo ook ff in je album gluren @ all, Sorry als ik iemand vergeten ben ! Hier erg moe en vandaag af en toe wat lichte krampjes, heel af en toe, onderin mijn buik en rug. Iemand hier bekend mee ?
kipjes je bm groeit en dat heeft effect op je bm en spieren. Ik had ook vrij snel last van mijn onderrug en idd wel wat krampjes, maar toch anders dan ongi krampjes.. moeheid is natuurlijk kwaal numero uno!
@ katek, Thanx meis. Het voelt inderdaad anders dan ongikrampen. Meer als een soort lichte spierpijn.
ja precies.. zo voelde die rugpijn bij mij toen ook.. alsof ik een kast aan het verslepen was geweest ofzo..
Girl, wat een mooie slinger voor Elina! En wat een lekkere taart, laat hem maar goed smaken! Je meisje wordt al groot hè! Bob, balen dat je je ei niet kunt vinden... Smurf, hoop dat je snel meer weet! Darkangel, ben benieuwd wat ze zeggen vandaag, duim voor je! Kipjes, moeheid en spierpijn zijn hier ook heel herkenbaar!
Hallo Meiden. @Kipjes: Moe zijn en spierpijn gevoel, ja hoort erbij zeggen ze...hoop dat ik het snel ook zelf mag ervaren. Ben je nog steeds zo misselijk? Hoop voor je dat, dat snel weggaat want dat is niks. @Zonnestraal: Je bent gewoon zwanger man! @Smurf: Ons werd verteld dat we meteen 2uur na de operatie te horen krijgen of er wat gevonden zou zijn of niet. Wij doen namelijk een verse tese in Mulheim, weet niet wat jullie doen? Dus als ze dan wel iets vinden dan gaat het meteen naar Dusseldorf en wordt het meteen bevrucht allemaal, dus dan weten we gelukkig meteen of ze wel of niet iets vinden. Zolang moeten wachten lijkt me inderdaad erg killing, Hou vol meid en ik hoop snel op een goed bericht. @ Bob: Balen dat je, je ei niet hebt kunnen vinden. @All: hier wachten op ongi....nog niks te bekennen had vandaag of morgen wel moeten worden denk ik? Moest toen opeens stoppen van Dokter S. en dan zou ik vandaag of morgen mijn ongi moeten krijgen, maar merk nog helemaal niks....hoop niet dat alles in de war is door die hormonen want ik was zo mooi optijd altijd.... Bij de volgende ongi ongeveer de 2e week van april mogen we weer starten als alles er tenminsten goed uitziet bij de echo. Dokter S. is dan afwezig dus we krijgen dan een andere arts, maakt me niks uit als we maar zwanger worden.... ja toch? Hier ook weer barsten van de spierpijn gisteren weer iets te fanatiek net de Zumba meegedaan hahaha! Als ik iemand ben vergeten sorry. Doe dit even snel tussen werk door in de baas zijn tijd...... Liefs Juffie
@ juffie, Ik hoop het ook meis !Ik weet hoe het voelt.. Ik duim voor je dat je ongi snel komt, dan kun je weer verder. Misselijkheid is er nog wel met vlagen, maar ik heb gelukkig niet meer overgegeven. De truc voor mij is om niet te drinken op mijn nuchtere maag en meteen iets kleins te eten.
OOK, spannend! Duim voor je dat het iets moois is waar je samen met S een thuis kunt opbouwen! Juffie, hoop dat jouw ongi er snel is!
vanmorgen naar de vk geweest en onze katebeeb ligt ineens in een stuit.. pff. wat een dwars kind.. hihi.. al die maanden lag ze altijd goed, en nu ineens gedraaid.. naja.. over 2 weken kijken of ze weer terug is gedraaid..
OOk, fijn dat je zo snel al naar app kunt kijken. hopelijk ist wat en kun je daar tot rust komen. katek, nou wat een dwarsligger! Nu nog ff snel draaien haha, eigenwijsje dus! Zonnestraal, is eht nieuws al geland? Hier geen nieuws! liefs
DA, rijnstate belt meestal tussen 16 en 17 uur. heb nooit op andere tijdstippen telefoon van hen gehad, altijd tussen 16-17 uur. Hopelijk bellen ze nog!
Kipjes, de moeheid hoort er idd bij. Meestal gaat het beter na de 12 weken. En die krampjes zijn ook normaal maar kunnen toch best eng zijn, ik heb ze nu af en toe ook nog. DA hoop dat je snel iets hoort! OOK wat spannend hoop dat het iets is voor jullie 2tjes
Katek ik hoop dat de kleine zich snel bedenkt. Schrik dan niet want onze meid heeft altijd in stuit gelegen en is 2 keer gedraaid. Dus van stuit naar goed en vervolgens weer in stuit dit was best wel pijnlijk ik dacht dat de weeen veel te vroeg begonnen. Krijg je met 36 weken nog een liggingsecho? Ik weet niet of iedereen die standaard krijgt tegenwoordig?
@ei ik denk dat ik hem gemist heb dan of dat mn eitje niet is geweest...wel raar ben op dag 14 begonnen met testen...heb in al die 2 jaar nog nooit zo'n vroeg ei gehad...of test was niet goed ik heb geen idee...deze maand hebben we lekker laten varen...geeft ook wel meer rust moet ik zeggen.....en nu lekker rustig wachten tot 15 maart... @katek wat een draaikontje is ze al hihihi....ik hoop dat ze voor de bevalling nog goed draait! @DA ik hoop ook dat ze bellen, mijn duimen draaien meid!! @ook veel succes zometeen meid!! Ik duim dat je aan een mooie nieuw toekomst mag en kan beginnen!! @Pink Panter hoe is t met the mission? alles nog top secret @all dikke knuffel