nou de smile's zeggen genoeg denk ik .... Vanmorgen gebeld met DD en er is geen zaad gevonden in Mulheim gisteren nog hoop,nu de rest van je leven wetend dat je nooit Samen een kindje kunt krijgen. Heb er koppijn van (gadverdamme) kan iet uitleggen hoe ik me voel,er giert van alles door je lichaam heen. later meer thanks lady's
Smurf wat erg! Hele dikke knuffel meid. Hoe is je man eronder? Heel heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws.
ach smurf... hele dikke knuffel en sterkte gewenst. Het duurt echt even voor zo'n uitslag iets gezakt is. Ik herinner het mij nog goed, ik was weken lang om het minste en geringste in tranen. Het voelde echt als rouwen. Neem de tijd en hopelijk vind je bij elkaar troost. @ kate, ik duim ook dat de kleine nog mooi draait. En zo niet kun je haar misschien met Moksa (verkrijgbaar bij een goede acupuncturist, echt heel eenvoudige behandling) ondersteunen? @ bob, wat jammer van je eitje. @ DA, hoop ook dat je nog een telefoontje krijgt. @ ook, veel plezier bij het bekijken - hopelijk is het een leuk plekje voor jullie. Je hebt wel wat rust & vrede verdient. Hier ging het 3e halve dagje oefenen op kdv uitstekend. onze kleine man geniet volop van de aandacht van de andere kindjes en komt lachend thuis. dat maakt het loslaten toch wat makkelijker...
Smurf!! Wat erg!!! Denk aan je!!! Je grootste angst is nu werkelijkheid geworden, zo erg!!! Hou jullie taai!! Liefs
Lieve Smurf, Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Ik las gisteren jouw verhaal en leek erg veel op de onze . Mijn man heeft ook een tese ondergaan in Mulheim en wij moesten ook zo ontzettend lang wachten! Na 2 weken de uitslag, wat een verdriet. (kan er nu nog verdrietig om worden). Hele dikke knuffel.
Bob! Nu is jouw ei spoorloos....snap er niks van . Wat is dat toch op dit forum . Moest lachen om je vreugdedans, hihihihihi.....! DA, hebben ze je nog gebeld??? Ik hoop het! KateK, is Kate-beeb anders gaan liggen? Ja dat snap ik wel even een andere houding. En wat Iluna zegt, misschien moxa bij de acupuncturist?? Ik hoop dat ze vanzelf weer goed gaat liggen. Iluna, fijn dat het goed gaat met je kleine ventje op het KDV. Inderdaad, zo is loslaten makkelijker. Maar hoe ging het om hem daadwerkelijk daar voor het eerst achter te laten?? Kiyeko, ik duim me suf!! Panter, hmmmm ben benieuwd secret mission. Denk veel aan je, dus wie weet....hihihi... Hier nog geen besef, wel veel onzekerheid. Kipjes, ik heb dus ook steekjes in BM en rug. Bloednerveus word ik ervan!! Ook, jeetje das snel meid!! Ik hoop dat dat je stekkie is. En dat je eindelijk is een gelukkig leven kan opbouwen met S. Want echt, dat heb je verdiend!!! Bailey, wat fijn dat je je weer iets beter voelt. 12 weken alweer?!?!?!?! Time flies!!! Lieverds, bedankt voor alle leuke berichtjes. Heeeeeeeel lief!! Hier totaal geen besef. Kon niet slapen, lag niet lekker....steekjes en drukkend gevoel in buik --> onzekerheid. Heb 3 uurtjes geslapen en vandaag weer werken.... Vanmorgen getest, nog maar 12 uur later en toch was de test al donkerder. Foto van gemaakt en paar keer per dag bekijk ik deze foto .
@juna lief dat je naar me vraagt hoe t gaat Gaat wel goed. Dag 8 alweer. Volgende week woensdag terug naar gyn in nederland of alles na miskraam weer goed is. Ik voel mn eitje nu alweer groeien.raar he maar je leert je lichaam zo goed kennen Hoe is t verder met jouw @zonnestraal gefeliciteerd wooowww gaat goed met de zwangere hier @smurf zoo niet leuk nieuws. Ook herkenbaar.mn man heeft ook geen zaadjes.hoe is je man eronder. De mijne maakt er nu weleens grapjes over maar ik merk gewoon dat t hem pijn doet. Je moet t idd een plekje zien te geven. Ik denk er elke dag wel even aan maar ik merk als ik op mn werk ben ik t even vergeet... Knuffel @all lees af en toe mee maar heb ff afstand genomen. Ik laat volgende week weten hoe uitslag was Oh jah onze 6 donorstrootjes zn weer binnen. Xxx
Smurfm wat balen meid....verschrikkelijk om die klap op te moeten vangen. Kan het nieuws hier nog goed herinneren. ik was helemaal lam geslagen, had het gevoel alsof ik droomde. Vol ongeloof, woede en verdriet. Sterkte meid!! DA hopelijk heb je een telefoontje gehad?! bailey, alweer 12 weken...wat gaat dat snel zeg!! Iluna, gelukkig vind je kleine man het leuk op kdv! Kan me voorstellen dat dat rust geeft. Hier idd secret mission. Maar nog lááááng niet aan ei toe hoor. Dus begin over een dikke 14 dage maar eens met duimen, dan zijn jullie nog vroeg zat. Thanks lieverds voor alle interesse. Ondanks dat ik wat afstand heb voelt het toch fijn hier mee te lezen en als ik er de energie voor heb om te reageren. liefs
Oh bob, ik vergeet jou helemaal!!! Suf ei heb je, ws een vroegert!! het voorjaar komt er weer aan en dan word mijn cyclus mestal ook ineens een week korter. Ik duim alsnog voor jullie!
juna: gaat goed hier hoor, als t goed is is opa vandaag terug gekomen, maar heb er nog niks van gehoord.   juna: ik heb niks tegen het afstaan van eicellen, ben zelf ook in elsendorp geweest, en wou dit dus doen, maar ze wouden ons toen niet helpen.. omdat wij nog een icsi over hadden, en ze vonden dat wij deze eerst op moesten maken.. jaaa daaaag.. zou t nu niet meer doen hoor...   bob: ik had ook laatst een bijna posi ovutest.. en dan toch niet.. dag erna omo.. dar daarna ook omo.. en toen ineens een knaller uit t niets.. dus t kan wel.. wat alcohol betreft ik zou t niet weten haha..   zonnestraal: super mooie test! ben echt blij voor je!!!!!   ook: goed dat je aangifte gedaan hebt, hopelijk laat hij je nu met rust, en kun jij je leven met S starten!!   kiyeko: spannend maandag je NOD ben echt benieuwd!!!!   iluna: oh balen van kommer, kwijl en huil avond! is t vandaag beter?   bailey: oh weer bijna echo! spannend!!!!   snurf: balen dat je vriend zoveel pijn gehad heeft, hoop echt dat ze jullie snel bellen.. en hoop nog meer met wel goed nieuws! even afwachten nog..   juffie: hoop dat je snel ongi word.. kun je weer verder, irri is dat he... wachten!!   ook: oh spannend een appartement! hoop dat het iets is!!     katek: nee he, is minikatek in stuit gaan liggen! nou ik hoop vor je dat beebje nog wel gaat draaien hoor!!! zou wel zo fijn zijn!!   bob: ik begin op dag 10 met ovutesten.. heb namelijk ook wel eens een vroeg ei ertussendoor..   smurf: oh geen zaad gevonden das idd kut!!!!   annaatje: fijn dat je weer 6 strookjes hebt! ben benieuwd naar de uitslag volgende week.   panter: *knuffel* all: hier vandaag 2x geprobeert zelf naar rijnstate te bellen, maar er werd niet opgenomen.. ik in mijn pauze via mij telefoon de mailtjes terug gehaald... vergadering was gewoon GISTER!! en idd, gister ben ik 3x ofzo gebeld door een onbekend nummer.. maar toen kon ik niet opnemen en 1x was ik te laat.. maar goed kon niet terug bellen.. heb me gewoon vergist in de datum!! echt te erg!! maar goed, heb in mijn pauze een mailtje gestuurd, of ze me dan morgen willen bellen of mailen, omdat ik toch wel erg benieuwd ben.. dus morgen even afwachten nog dan...!!      
kipjes fijn dat je nu iets weet om de misselijkheid te voorkomen!! lekker genieten!! inderdaad dat is een soort spierpijn omdat je bm groeit!! juffie ik heb ook vaker een andere arts gehad dan dr s zelf. als je maar zwanger wordt inderdaad!!! hopelijk komt je ongi snel. mona ja de taart gaat zeker lekker smaken!!! ja elina wordt al echt groot jah!! morgen ff naar cb toe ff wegen en ff vragen aan de artsen daar elina heeft veel kleine bultjes op de wangen en bij de oren en is erg rood steeds ene dag erger dan de andere. hebben al mensen van cb gesproken en kwam vaker voor bij haar leeftijd en moesten beetje vaseline lanette erop doen. maar toch ff vragen morgen voor de zekerheid. jij alweer bijna 23 weekjes!! gaat snel zeg!! ook spannend!!! ben bij voor jullie 2tjes!!! hopelijk is iets wat je graag wil hebben!! en dat je weer snel van de kleine man kunt genieten!! katek hopelijk draait jullie meisje nog snel weer terug!! nu al eigenwijs hihi smurf hele dikke knuffel!! verschrikkelijk nieuws is het!! annaa fijn dat je weer voor 6 keer binnen hebt!! succes voor volgende week alvast voor de uitslag!!' bob balen dat je je ei niet gevonden hebt!! hopelijk komt ie toch nog en anders ff een maandje lekker je eigen dingen weer doen!! iluna fijn dat de kleine man het leuk vind op het kdv!! erg prettig voor jezelf. panter hoop dat je snel je ei vind en dat je snel een mooie test kan laten zien hier!! kiyeko hoe gaat het met jou?? al toevallig getest?? duim voor je!!
Nou, ik heb natuurlijk heeeeeel blij naar hem staan zwaaien bij het afscheid, heb me toen omgedraait en onderweg dikke tranen gehuilt. De volgende keer zal dat al minder zijn. Het is leuk om te zien hoe ons kleine mannetje al met grote ogen naar de andere kindjes zit te kijken, lacht enz. girl, hoe doen jullie dat eigenlijk als jij weer gaat werken? @ zonnestraal, heel herkenbaar.. ik had een paar weken nodig voor het eigenlijke besef. Dat ik misselijk was heeft welk geholpen, het werd ineens reeler. @ kiyeko, sommige vrouwen zijn vanaf de conceptie misselijk. *zucht* het wachten is gewoon om gek van te worden. Ik duim! @ DA, ja vandaag was weer een lach&gek doen dagje. hopelijk krijg je morgen iemand te spreken!
@DA wat een mutsenactie (goed bedoeld) zou ook echt iets voor mij zijn om met data te husselen @ei het is goed zo, heb em waarschijnlijk gemist en moet ook eerlijk toegeven dat Bob man een beetje eraan onder gaat. Hij heeft het heel moeilijk omdat een baby krijgen overheerst en hij wil dit allemaal nog liever dan ik...hij denkt zelf prestatiedrang hij wil perse het zelf maken maar die kans zo enorm klein....dus ik denk dat deze maand precies op tijd komt met volgende week don afspraak... Hij zit echt vast en ineens is het besef dat het zijn lichaam is wat niet perfect werkt etc. Hij heeft het ineens heel zwaar en dat is onwijs rot om te zien. Vorig jaar heeft hij dit ook al gehad, lastig om dan een hele eigenwijze Bob man te troosten....het is niet allemaal zijn schuld en tuur ijk duurt het weer lang voor een volgende zwangerschap na de ma (alweer bijna 6 maanden) maar ik geloof zo stellig dat het goed komt dat het ons samen gaat lukken op watvoor manier dan ook Vandaar ook mijn rust hier...thuis moet er rust komen en moet ik er zijn voor hem want ik kan hier m'n ei kwijt maar moet dat bij mij kunnen...vandaar meiden! Hier weer een tijdelijke radiostilte....tot gauw lieffies en enorme dikke knuf!!
Ik lees net zelf de laatste paar regels...ik kan hier m'n ei kwijt hahaha...mijn eitje is gewoon al al die tijd hier hihihi Ps sorry voor de vele spelfouten en niet lekker lopende zinnen...tik op m'n iPhone en ik ben net wakker... Liefs
bob: ligt je ei gewoon hier!!! sjongejonge!!! maar ff zonder gein, wel erg sneu voor je mannetje zeg. we zien je vast wel weer verschijnen hier!! kusje op je wang voor jou!!
Lieve bob zorg maar goed voor jezelf en bobman. Hele dikke knuf voor jou en we zien je wel weer als je eraan toe bent. Liefs Juffie